okés..
kérjé engedélyt hogy felvegyük a kapcsolatot.. és felvesszük és már mehetünk is..
tudj meg valami lehetőséget a ös régi helyünkről.. hogy ott mi van és mehetünk http://youtu.be/WfqJZXkoE-U
Viktor azt nezem.hogy sok esot mond a het elejere . most neztem.egy videot a zarandbol mai. 10 centis hoba kapirgalnak. De nem.biztos . en.majd szerdan.megyek haza 6 napra. Esetleg valami.kunsagi homokra el lehetne menni.
Ja legutobb benyaltam.a motul 10-60 as 4 t olajat. Furcsaskodott vele a valtom. Gyors le is engedtem.a sajna meg szep piros olajat. Most igol bv2 racing van.benne azzal teljesen jo. Legkozelebb beleteszem.a gyari motorexet csak nem.tudom.pontosan.mit raknak bele mostanaban. Esetleg valaki tudja?
lyanó .. akkor is vedd tudomásul.. le vagy bukva.. te vagy kátéjem dzsó meg rotringos egyben janó 72 alatt futva...
kész ..vedd tudomásul pung tum...
aki nek ezt állítja hazudik...
ez a tanács kicsit elfogult.. nem kátém kell.. kár mi jó ..
mert semminek nem visít nyüszít a kuplungja
ja hazudok.. a bergé... a fc 450 ami aztán
na annak is visitott..attól az olajtól mi fuch silkolina 2 észterszini csúcszuper olaj.. na attól volt olyan hangja a blokknak.. azt hitte szétmegy mire hazaérünk..
attól a fuchstól ami a sx 525 be meg jó volt semmi baj vele
akkro lett több olaj is próbálva...
repsol is jó volt...azza a váltó volt furcsa!!.. a 2 többször is mellérakta..de aztán a minerva meg a elf meg a honda racing olajjal ez a váltógond uána nem jelentkezet soha!!!
ugyhogy a repsolt sem javallanám.. meg a power 1 castrolt sem..
de pl bontósnak az elf ami nekm full bevált z nem jött be.. neki azzal szar volt a szerkó.. neki az agip 10w-50 jött be.. amivel a egriek panaszkodtak hogy van az olajban fémreszelék.. a olajcserekor mig elfben meg nem volt.
ez nem volt szép...haver..
de igaz
de szuerintem semmi gond.. ki kel próbálni más olajjal..
itt szali is beszopta az olajakat.. vesz mindeféle mocsok drága olajat 20 eurókéert.. és szar a váltó szar a kuplunk...
meg kell venni a jó olajat.. motorex vagy ez az eléf 1/3 árban.. és nem lsz gond a kuplival
Van megoldas...el kell adni es mas motort venni.
En mindent leszabajoztattam volt,uj lamellak,uj rugokkal,mindent kiprobaltam....aztan mondtam,na meny a rakba
Jaja,en is utana le torogettem siman kezzel ki pattogtattam azokat az erositeseket,mintha 2 kellet fogoval..az anyaga igazi fos,szoval ovatosan vele..
Emlekszem Ronisba adta volt az otletet..
Menet közben csak annyit vett észre, hogy alig akart kiemelni a kuplung, álló helyzetben is vitte a motort. Olajcserénél lepődött meg hogy spén van az olajban. Én nem lepődök meg a Barnetten, ez a különbség anyag és anyag között.
Te Zsoca...!!! Te most szopatsz minket ? Kaptál egy csomó infót, hogy hogyan kellene kifurkálnod a kuplungodat... A "jól bevált orvosságot" is lírta Zari, vegyél egy Ktm-et....!!!!
Az szép...
jó móka lehet, ha menet közben letörik...
Ami nekem fura, hogy a GAS GAS hoz adott barnett utángyártott kosáron is vannak hevederek a bástyák között a külső kosáron. http://www.ebay.com/itm/BARNET...
Visít=csúszik, ennek meg ezer oka lehet.
Lemérted már az alkatrészeket és azok kopásait? Hogy állnak?
A furatok és a külső kosár bástyák közötti heveder kivagdosása csak extra azoknak, akik gyilkolják hardban a motort.
kérjé engedélyt hogy felvegyük a kapcsolatot.. és felvesszük és már mehetünk is..
tudj meg valami lehetőséget a ös régi helyünkről.. hogy ott mi van és mehetünk
http://youtu.be/WfqJZXkoE-U
atom...
atom sár.. ott ahol soha..mert a föld meg nem szíva el.. igy...
kész ..vedd tudomásul pung tum...
aki nek ezt állítja hazudik...
jól mondom rotringos ??
mert semminek nem visít nyüszít a kuplungja
ja hazudok.. a bergé... a fc 450 ami aztán
na annak is visitott..attól az olajtól mi fuch silkolina 2 észterszini csúcszuper olaj.. na attól volt olyan hangja a blokknak.. azt hitte szétmegy mire hazaérünk..
attól a fuchstól ami a sx 525 be meg jó volt semmi baj vele
akkro lett több olaj is próbálva...
repsol is jó volt...azza a váltó volt furcsa!!.. a 2 többször is mellérakta..de aztán a minerva meg a elf meg a honda racing olajjal ez a váltógond uána nem jelentkezet soha!!!
ugyhogy a repsolt sem javallanám.. meg a power 1 castrolt sem..
de pl bontósnak az elf ami nekm full bevált z nem jött be.. neki azzal szar volt a szerkó.. neki az agip 10w-50 jött be.. amivel a egriek panaszkodtak hogy van az olajban fémreszelék.. a olajcserekor mig elfben meg nem volt.
de igaz
de szuerintem semmi gond.. ki kel próbálni más olajjal..
itt szali is beszopta az olajakat.. vesz mindeféle mocsok drága olajat 20 eurókéert.. és szar a váltó szar a kuplunk...
meg kell venni a jó olajat.. motorex vagy ez az eléf 1/3 árban.. és nem lsz gond a kuplival
En mindent leszabajoztattam volt,uj lamellak,uj rugokkal,mindent kiprobaltam....aztan mondtam,na meny a rakba
Emlekszem Ronisba adta volt az otletet..
jó móka lehet, ha menet közben letörik...
Ami nekem fura, hogy a GAS GAS hoz adott barnett utángyártott kosáron is vannak hevederek a bástyák között a külső kosáron.
http://www.ebay.com/itm/BARNET...
Lemérted már az alkatrészeket és azok kopásait? Hogy állnak?
A furatok és a külső kosár bástyák közötti heveder kivagdosása csak extra azoknak, akik gyilkolják hardban a motort.
és megéértette..
én is :-)