Na de akkor most jól értem, hogy ez a kuplung visítás ez "gyári extra", a 06 utáni gg-nál? Akkor biztos van erre egy jól bevált orvosság is,nem? Vagy nincs egy általános megoldás erre?
Profil kép témában nálam jelenleg az alábbiak szerint működik az oldal:
Profil menü alatt a profil szerkesztésre kattintva a felső részben, ahol a profil kép van megjelenik egy kis fényképezőgép. Ha arra kattintok akkor lehet kiválasztani a gépről a feltölteni kívánt képet, majd egy pipa és meg is van.
Az idő nálunk is szuper. 1 fok, eső, hó, sár. Viszont így hogy nem tudok motorozni menni nem kell motort mosni sem. Plusz van időm itthon élvezni a nyugalmat a srácokkal. Pont mint nálatok.
az időre visszatérve.. ettől persze hoigy van szarabb..de igy is elég szar ahhoz hogy az ember ne akarjon kutyuát sétáltatni...(pórázon )
mert póráz nélkül azért még lehet
hogy azok a kis 1cm darabok amik összekötik azt a izér amiben elmozdul6nak a lamellák...
azért a Jakó féle furatok azok.. oylan kis szerények a Zsóti féle furatokhoz képest
nem értem amúgy.. miért em egy 2006 előtti gaszgaszt néztek meg.. mert pl annak sem visíííít az a kupli.. vagy egy ktmet.. akár melyik et.. vagy bármelyik motort... mert a gaszgaszon kivül egyiknek sem visiít...
ugy lehet ez gyári egsztra.. csak a gaszgasz tulajok ezt nem tudják értékelni
Szali
a pénz már kitömte a zsebem...sőt 1,5 szöüröse mint mit lenyultam a gyúróterem fejlesztéséből...mert elmentem a főnökhöz és mondam ha nem adja ide a fizetését.. akor...besértődök ..és megmondom az . ..anukájának
bakker..nem tudom hol milyen idő van ... de itt olyan gané hogy el sem tudom képzelni .. hogy ettől van szarabb...
minden fehér..a ganajtól nem lehet kiengedni a kölköket sem....
szétszedik a házat..
még motorozni sincs kedvem...
ami azért valljuk be.. tök jó...
hály haverek..
na tegnap megkapták a hulligányok..
én azt nem értem meg..olyan sokan megosztották.. hogy akkor azok csak.. fézbukhracos nagyszájúak??
csak a duma de nem képessek kiállni magukért??
hát hogy lesz igy felszabaditva a európa??
há sehogy..
ez a bástyát ezt néztem kiba sokáig mire rájöttem hogy .. mi a lófax az a bástya...
de megvan http://youtu.be/AVZ-BOfC5fI
Nem tudom hogy mennyire látszik a képeken de ez egy kb 800 km-es Factory volt és kettő kivételével az összes ''bástya'' letört. A maradék kettőt én törtem le fogóval, a mai napig működik a motor. Ezen persze más volt kicsit a bástya mint a Jaxyén..
A külső kosár megfúrásának önmagában nem sok értelme, ennek az a célja, hogy gyorsabban ki tudjon jutni az olaj, de attól be még nem fog.
A belső kosarat is meg kell fúrni, azért, hogy az oda bevezetett olaj tudja hűteni a rajta lévő lamellákat.
A nyomólap megfúrása OK, tuning cuccok kiképzése már sokszor olyan, mint egy centrifuga lapátolja be az olajat a belső kosárba.
A gond még ott van a nyomólapon, ahol a rugó van, onnan nem tud megfelelően távozni sugárirányban kifelé a centrifugál erő hatására, ezért a nyomólap rugós részét is érdemes centrifugális irányba fúrni.
Arra kell figyelni, hogy sok lyuk ne legyen, s a kiegyensúlyozást ne vigye el, azaz szimmetrikusan kell fúrogatni, 3as furat elég belülre, a külső kosár gyengítése szabadon választható, a hinson vagy mitaka kosárban pl. a közepe elég bátran kimart, s jól bírják..
A Jaxy által mellékelt képen a gond elsősorban a kosárral van, alul a merevítő a bástyák között megakadályozza, hogy az első pár lamella rendes olaj ellátást kapjon nagy terhelés mellett. Ezen nem segít csak a bástyára fúrt lyuk.
Vannak olyan kosarak, amiken nincs ilyen merevítés a bástyák között, ott már nincs ez a gond, s vannak olyan kosarak is, ahol feljebb tették ezeket a merevítéseket, szerintem az se túl jó, mert akkor meg a fentebbi lamellákat szívatják meg.
Szubjektív vélemény volt. S csak kiegészítő infó akart lenni, mert a belső kosárról senki nem rakott fel képet
Van egy csomó után gyártott tuning kosár, azokat kell megnézni, hogy is vannak.
Igaz azt mondtam neked a telefonban,hogy majd nyilvánosan itt a fórumon elnézést kérek tőled amiért "összekevertelek" Rotringóval,de nem tehetem meg,hogy hazudjak, magamnak is meg azoknak is akik olvassák ezt a fórumot!
Aki ismeri a google-t annak csak pár kattintás,kedves ktmjoe!
Valahol van kep,hogy en furkaltam volt..elore korbe 3 vagy 4 es lukakat furtam volt a szele fele..de csak fos volt,aztan a kozepe fele ahol bentrol kifeleveri az olajat,forgas iranynak ugy hogy lapatolja be slegen,a tanyer felfogato csavarjai kozott is...jol megfurkaltam volt...birja nincs gond,de csodakat nem adott nekem....ja es azokat a lukakat vagy 6 furoval furtam
Srácok hogy érdemes ezt a kuplungkosár kifurkálást megoldani? Mennyire szabad azt? Mennyire kell pontosan a lyukakat elhelyezni? És mely részeken érdemes?
Profil menü alatt a profil szerkesztésre kattintva a felső részben, ahol a profil kép van megjelenik egy kis fényképezőgép. Ha arra kattintok akkor lehet kiválasztani a gépről a feltölteni kívánt képet, majd egy pipa és meg is van.
Már ha még akarsz profilképet.
mert póráz nélkül azért még lehet
azért a Jakó féle furatok azok.. oylan kis szerények a Zsóti féle furatokhoz képest
nem értem amúgy.. miért em egy 2006 előtti gaszgaszt néztek meg.. mert pl annak sem visíííít az a kupli.. vagy egy ktmet.. akár melyik et.. vagy bármelyik motort... mert a gaszgaszon kivül egyiknek sem visiít...
ugy lehet ez gyári egsztra.. csak a gaszgasz tulajok ezt nem tudják értékelni
Szali
a pénz már kitömte a zsebem...sőt 1,5 szöüröse mint mit lenyultam a gyúróterem fejlesztéséből...mert elmentem a főnökhöz és mondam ha nem adja ide a fizetését.. akor...besértődök ..és megmondom az . ..anukájának
bakker..nem tudom hol milyen idő van ... de itt olyan gané hogy el sem tudom képzelni .. hogy ettől van szarabb...
minden fehér..a ganajtól nem lehet kiengedni a kölköket sem....
szétszedik a házat..
még motorozni sincs kedvem...
ami azért valljuk be.. tök jó...
na tegnap megkapták a hulligányok..
én azt nem értem meg..olyan sokan megosztották.. hogy akkor azok csak.. fézbukhracos nagyszájúak??
csak a duma de nem képessek kiállni magukért??
hát hogy lesz igy felszabaditva a európa??
há sehogy..
ez a bástyát ezt néztem kiba sokáig mire rájöttem hogy .. mi a lófax az a bástya...
de megvan
http://youtu.be/AVZ-BOfC5fI
A külső kosár megfúrásának önmagában nem sok értelme, ennek az a célja, hogy gyorsabban ki tudjon jutni az olaj, de attól be még nem fog.
A belső kosarat is meg kell fúrni, azért, hogy az oda bevezetett olaj tudja hűteni a rajta lévő lamellákat.
A nyomólap megfúrása OK, tuning cuccok kiképzése már sokszor olyan, mint egy centrifuga lapátolja be az olajat a belső kosárba.
A gond még ott van a nyomólapon, ahol a rugó van, onnan nem tud megfelelően távozni sugárirányban kifelé a centrifugál erő hatására, ezért a nyomólap rugós részét is érdemes centrifugális irányba fúrni.
Arra kell figyelni, hogy sok lyuk ne legyen, s a kiegyensúlyozást ne vigye el, azaz szimmetrikusan kell fúrogatni, 3as furat elég belülre, a külső kosár gyengítése szabadon választható, a hinson vagy mitaka kosárban pl. a közepe elég bátran kimart, s jól bírják..
A Jaxy által mellékelt képen a gond elsősorban a kosárral van, alul a merevítő a bástyák között megakadályozza, hogy az első pár lamella rendes olaj ellátást kapjon nagy terhelés mellett. Ezen nem segít csak a bástyára fúrt lyuk.
Vannak olyan kosarak, amiken nincs ilyen merevítés a bástyák között, ott már nincs ez a gond, s vannak olyan kosarak is, ahol feljebb tették ezeket a merevítéseket, szerintem az se túl jó, mert akkor meg a fentebbi lamellákat szívatják meg.
Szubjektív vélemény volt. S csak kiegészítő infó akart lenni, mert a belső kosárról senki nem rakott fel képet
Van egy csomó után gyártott tuning kosár, azokat kell megnézni, hogy is vannak.
Aki ismeri a google-t annak csak pár kattintás,kedves ktmjoe!
Cool
http://youtu.be/rTlXvNm-EpE