Most,ezzel a bejegyzéssel újra lebuktattad magad, hogy te saját magadnak válaszolgatsz, te gyökér! Keresd vissza nyugodtan ezt a 2013as hozzászólásod... nem beszélve arról,mikor szintén saját magaddal beszélted meg 2 név alatt,hogy valaki nem veszi meg a motorod... az is ott van a Motor behozatal külföldről nevű topicban, csak akkor még ktmjoe néven trollkodtál,de a spotmotor megőrizte az utókornak,csak a jelenlegi visszakeresésben már Rotringó nevét jelzi, NEM véletlen! Te itt mindenkit hülyének akarsz nézni,legfőképp engem akarsz hülyének titulálni, de ahogy szokás mondani, a "Az okos hülyéskedhet,de a hülye nem okoskodhat"
bakker..
naygon kafi meccs volt..
de dándzi.. az volt a morális gőztes.. anderzen meg az igazi
ánderzen akkor került dándzsi elé mikor kánárd kivezette ovatosban..
akkor dungey csúnyán visszaesett a 7-8 hejre..
de onnan feljönni az első mögé 5 sec re az ...
de ami vitat6atlan.. hogy baszott jó meccs volt.. és anderzon előtt le a kalappal.. ő is baszot nagyot ment..
és ahogy nézem.. kidén sem lesz rivális mentes a küzdelem az első hejért..
jahh a gas kuplung elég betegeskedő fajta, kár érte...
a külső nyomólap ami a rugókat is tartja nagyon el tud deformálódni, esztergán fel kell szabályoztatni, amúgy abban is van igazság amit Zsolt mond, van ott valami anyag bajság is, valami fos beszállítótól veszik a cuccot, a régieknek nem volt baja, sosem sírt pedig kapott a sziklásban minden jót...
valoszínű ha az ember venne rá valami joféle tuning kosarat komplett lamellástul örökre megszünne a baj, de ennyit senki nem áldoz rá....
igazad van haver.. drága az olaj.. meg múltkor is átbasztak valami szarral aztán baxta a váltód kuplit...l.. a gyári olaj tuti nem lesz átbaxás..
Zoli...
faxa a hely...
nem érem a ktmeet.. mikuni.. há értem hogy japán...
bár a yamahón is az van.. ha az is gyorsitos lesz tuti nem szar
láttátok hogy valami 390 yz 2t nyomtak piacra a jamaháék?? ez igaz vagy ez is valami fézbukokosságos téma??
ha az egy 250 re rátett 390 henegr.. akkor kb olyan lesz mitn a 380 sx-f .. egy kalap szar...
mert a 250 re tervezett berugórendszer ott sem fogja elbirni a témát mint a 380 nál sem..
de mondjuk a 380 az volot a legaszarabb 2t m..
de a 360 meg a legjobb
csak 14 köbcentin múlt.. vagy hogy.. a 354 ccm vs 368ccm
anaheim.. le akalappal...
már tölti is lefelé mindjárt megnézem a tv-én
Svitkoval.milett? Kiszakadt a hatso tarcsa az agybol es beult a hatulja kerekig. Remelem.tovabb tud menni. Nagyon szurkolok neki. Privat versenyzo es toppon.megy. le a kalappal. Ennurokroszon is baszott jo .
Nem tudok semmivel sem többet, mint bárki aki keresgél a neten. Ez volt az utolsó amit találtam, de gondolom már te is láttad. Itt úgy néz ki hogy Mikuni van rajta, de még sok víz le fog folyni a dunán, amíg kijön... http://www.enduro.de/ktm-exc-2...
Ma vizisieltunk a gyimesekben..jo volt.Ki probaltam egy gyors slalom lécet. .majd odavert egy parszor de ra hangolodtam hamar..
5 fok volt es a vizes hó a lábaim meg dolgozta
bakker. ez is te vagy..zari is.. janó 72 is.. ki vagy még.. a végén kiderül gecsa is te vagy.. na akkor leszel bajaba igazán.. majd saját magadnak alkudol a bergre.. aztán el is viszed.. sebtibe.. az 50 órás gépet
naygon kafi meccs volt..
de dándzi.. az volt a morális gőztes.. anderzen meg az igazi
ánderzen akkor került dándzsi elé mikor kánárd kivezette ovatosban..
akkor dungey csúnyán visszaesett a 7-8 hejre..
de onnan feljönni az első mögé 5 sec re az ...
de ami vitat6atlan.. hogy baszott jó meccs volt.. és anderzon előtt le a kalappal.. ő is baszot nagyot ment..
és ahogy nézem.. kidén sem lesz rivális mentes a küzdelem az első hejért..
de az örök kedvencem reed .. az is faxát ment
a külső nyomólap ami a rugókat is tartja nagyon el tud deformálódni, esztergán fel kell szabályoztatni, amúgy abban is van igazság amit Zsolt mond, van ott valami anyag bajság is, valami fos beszállítótól veszik a cuccot, a régieknek nem volt baja, sosem sírt pedig kapott a sziklásban minden jót...
valoszínű ha az ember venne rá valami joféle tuning kosarat komplett lamellástul örökre megszünne a baj, de ennyit senki nem áldoz rá....
pedig elég olcsó, már ha nem a legolcsóbb a 10w60asban
Zoli...
faxa a hely...
nem érem a ktmeet.. mikuni.. há értem hogy japán...
bár a yamahón is az van.. ha az is gyorsitos lesz tuti nem szar
láttátok hogy valami 390 yz 2t nyomtak piacra a jamaháék?? ez igaz vagy ez is valami fézbukokosságos téma??
ha az egy 250 re rátett 390 henegr.. akkor kb olyan lesz mitn a 380 sx-f .. egy kalap szar...
mert a 250 re tervezett berugórendszer ott sem fogja elbirni a témát mint a 380 nál sem..
de mondjuk a 380 az volot a legaszarabb 2t m..
de a 360 meg a legjobb
csak 14 köbcentin múlt.. vagy hogy.. a 354 ccm vs 368ccm
anaheim.. le akalappal...
már tölti is lefelé mindjárt megnézem a tv-én
http://youtu.be/cPrdMWXWppo
http://www.enduro.de/ktm-exc-2...
5 fok volt es a vizes hó a lábaim meg dolgozta