Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a profilképet elolvastam..1001szer.. fel is ment a z adatlapomra.. de az istenért nem adja be a rég berges sem az úly sx-f 450es képet sem.. miéééért??
mert... ülyewagok

aksira visszatérva
egy nagyobb intenzitású inditás első pár fordulatban fontossab a 3A os aksi mint hogy 2 perc múlva is tekerjen félgőzzel a 6A os
én igy gondolom.. mióta látom hogy ez a kis sx-f 450nél igy is van...persze egy 570 azt nem próbálnám a életbe sem a 3 A sal
Mi a fene az a "véti" az hiszem vita kart lenni
nekem ilyen van benne ...illetve ilyne lesz.. a bergbe ennek a 7 ese volt.. ugyna zat tudta mint a gyári a yuhasa vagy melyik..
https://alkatreszek.hu/termekc...
nem gondolom hogy ha ez bir..2-3 évet akkor én veszek ennke az árának 10szereséért egy olyant ami bir..3-4 évet...
minek is ha a gyári is indit mint a villámcsapás
a nagyobb amperfelvételőű nagyobb aksival az a gond...hogy a kissebb töltés miatt.. szóval.. ott nem 100% hogy jobb egy 7..vagy 10 A os aksi!!
ez a kis aksi hamarabb merül le.. de haamr el is éri a töltöttség 100% állapoát.. amivel igaz övidebb ideigde nagyobb energiával inít
Most nézem ez a profikép dolgot. Firefoxban nálam nem jelenik meg az ikon amivel cserélni tudom, de a telefonon chromban igen.
Nem a véti kedvéért, de szerintem meg nem éri meg. Ez már 8 hónapja teszi a dolgát és a leírt eseten kívül sosem volt gond. akkor meg minek? Puszta pénzkidobás lenne.
Ilyen kell nektek ebbe nem merül le
pedig megéri, pont emiatt adtam el az xr4-et mert lusta voltam rugdosni
yuasa xtz7s a gyári akku, 130a indítóárammal, néztem nálunk a boltan a gagyi akkut 60 ampert tudott az ugyanekkora méretű
Ez krossz verzió, az enduróban 6 amperes van. A hely ebben is ott van csak mivel eddig nem volt gond így nem vettem bele nagyobbat.
az újban olyan kicsike akku van???
a 2006osban még 6ah az akku a te610 ventije van fent szinte folyamatosan megy(béna helyen van a hőkapcsolója) mindig és simán indít az önindító
pedig amkor szenvedünk erdélyben van hogy egy fél órán belül 20x is indítózni kell
a gyári akkuja múlt évben lett kuka kicsit szívtam is a fogam egy kis fos akkura kiadni 30 rugót, de legalább nem szopat meg
mondjuk én be is tudnám rúgni, de arra lusta vagyok
mondjuk én csak a parkíron szoktam világítani az erdőben szóval az nem fogyaszt sokat
Dakar 3 napjat hol a banatba lehet meg kapni?
Erdekesen szoros a mezony...kemeny autosokkal motorosokkal..legendakkal
Ha azt gondolod így van tévúton jársz, még csak ktm-em sincs azért reagáltam mert fogalmad nincs erről de hallottál valamit és azt szajkózod
Ott a pont a felhasználástól függ és ha az szopós a karbis aksija behal
Erről a töltés dologról:
az enyém (450 husqvarna 2012ből) a legutóbbi hajtás előtt melegítésnél beindult, aztán az első ároknál lefulladtam és onnantól nem indult. Akku lemerült. Nagy nehezen betoltuk (ha nem nyomom az indító gombot akkor tolásra sem indul) és mentünk tovább, kb 20 percet a célterületig. A többiek a nap feléig aggódtak, hogy mi lesz ha megáll egy olyan helyen ahol nem lehet tolni, de onnantól a napot hibátlanul végig csinálta ventilátorral (igaz kis teljesítményűek), lámpával, indítgatásokkal, szopóval stb.. Nekem 3 amperes akku van benne meg ugyan az a generátor mint az enduró változatban.

Az én motoromnak is sok hibája van, de ezt speciel nagyon jól megcsinálták. Szóval lehet(ne) így is.
Nehogy azt mond, hogy te pont egy ilyen (exc 2008-2012) akarsz eladni épp?!
Milyen 5-öt, meg kivel keversz?
Nincs az de lövésed sincs arról amiről krákogsz
bajan..
dont engri
rotringosnek el kell fogadni ezt mint személlyes tapasztalat...kész ennyi nix tovább a történet
azt kell elfogadni..
amig nem lett innectoros a gép.. ami azonnal első forgatásrasra indul eldőlés fejreállás után is!!! sőt 350 újfajtáknál ahol a venit autómatán kapcsolhja a gomba! ott ezután is...lemerültek itt is többen is...
az összefüggés sok köszörülés lemerül nem indul..
na it arákfene a régi sx-f 450 és a 2013 sx-f 450 közt is..
ez a 2013 fajta .. egy kis kapacitású ventivel ( gyári vagy max 1,3A áramfelvétellel)) ez a 14.00 voltot tölti beinulásától kezdve...
és a kis köbcentinek hála (450ccm) + azonnal indulás!...gyakorlailag full szopó .. és köszörülhetem kb 20secenként.. akkor is a ybs 4 gyáéris aksi egész nap birja..
az 570 a nagy szupergenerátorral.. a vége felé.. a full szopóban már a mindég venti soks sok inditás.. nem birta..
ha nem ment a venti töltöt ő eleget.. de a fe 570 venti nélkül a félkezű óriási szar volt.. azonnal melege volt..
az hogy az 570 egy nagy 7-es aksi nem boldogult szépen.. a 450 ccm mel meg a 4 es aksi simán nevetve.. na ot is a kutya elásva..

a régi rfs 525 is hiába volt az aksi meg a jó töltés ment a venti és az eldől indit ..leáll indit után a nap végelefeé ,már csak rugással indult ak a gépek..
de ez is szerintem belefée..
sx-f 450 nél nem..
mert ott nix berugó .. de nix is rá szükség
Mintha te nem árulnád hónapok óta az 525öt..
Mindenre megjön majd a vevő,hidd el erre is ès a tiedre is ès mint neked Jano,nekem sem kenyèrre kell az ára.
Pont ezért írtam amit:

évjárat, konkrét hiba? -> 2008ról beszéltünk végig, tehát 2008 az évjárat, konkrét hiba mint írtam lemerül hajtás közben.
hűtésnek meg az önindítónak mi köze a töltéshez -> a fogyasztóknak mi köze a lemerüléshez és a töltéshez szerinted?
balfasz gazda akinek bármit adsz semmi nem lesz jó -> ezért írtam hogy jelenleg is exc-vel jár és nincs gondja.

Szóval a szavaiddal élve maradjunk a tényeknél.

Nézd, ha csak vitázhatnékod van engem nem érdekel a téma.
Te nagy tévedésben vagy engem nem kell érdekeljen mert ellentétben veled kb. tudok e típusokról mindent saját tapasztalatból, csak zavar mikor műszaki analfabéták volt 530exc tulaj: évjárat, konkrét hiba? mert ez most sem derült ki a hűtésnek meg az önindítónak mi köze a töltéshez? 1 esetből meg nem általánosítunk, mert elég a balfasz gazda akinek bármit adsz semmi nem lesz jó!
Mi a tény a saját tapasztalaton kívül? Ha azt mondom a kutyaszarnak rossz az íze az tény? Honnan tudjuk mert én nem kóstoltam.

Töltés kapcsán nekem elég ha egy általam ismert volt 530 exc tulaj (jelenleg exc 350, minden motorját újként veszi) azt mondja nekem (személyesen), hogy folyton lemerült a motorja hajtás közben. Hozzá téve, hogy több fortélyt is hallott már hogy mivel lehet jobbá tenni, de neki egyik sem jött be. Ő faragta (faragtatta) rajta a hűtést és az önindítót is hogy akkor hátha, jobb lett de jó sosem.

A leírást meg neked ugyan annyi idő megkereseni, mint nekem és kettőnk közül téged érdekel nem engem.
Akkor ezek túltenyésztett, állandóan betegeskedő fajta kutyák, ezt a gyulladás is bizonyítja. Te is túltenyésztett vagy ha beleáll a tüske az ujjadba és begyullad :) Melyik betegségét lehetne a túltenyésztésre következtetni? Egyébként mindegyik kutya túltenyésztett hiszen a farkastól származnak testvérek keresztezésével....
Ne keresd, csak ha valamit állítunk akkor az vagy saját tapasztalatból vagy tényekből tesszük ellenkező esetben segget csinálsz a szádból pl. töltés mi is van azzal?
Miért kéne helyetted megkeresnem? Lusta vagy vagy mi a baj?