hali mindenki szemezek egy 450es fsevel és mivel ezzel a márkával még nem volt dolgom azt olvastam hogy ezeknél olajzási és elektromos gondok is vannak ezek igazak amugy 2005ös illetv e 06os amit nézegettem.
Halika
A tegnap vásárolt motorom bontogatom. Mit látok... a tulaj állította, hogy új nicasilos henger meg dugót kapott a gyertyás eset miatt, de a szememnek hiszek bizony vas hüvely s3 A-s dugóval (ami valóban pár órás) de puff egy világ dőlt össze bennem. Mekkora gáz a hüvelyezés a 300nál? A dugó mi serbli 3 ?
-16 volt a leg melegebb..fent a csucsokon -18 is volt de az a szél. ..10 masodperc es a kezem lefagyott a telefonon.Kegyetlen a hideg....na meg ha fúj is.
Gyönyörű túra. ..12 km
pöppet bugos a spmotor mert van,hogy megjelenik a kép csere ikon a profilomban és van h nem.én is hetekig próbáltam,h sikerült és azóta se tudom cserélni :D
hály kolbik...
látom lesznek sztorik
papa grat a géphez...
azért a gyertyaelcsöppenés az eléggé.. dÚÚrwa
én eddig gyertyát az utóbbi 10 évben mióta endúrózgatásnak nevezett valamivel fogllkozunk.. a sx 380 ban cseréltem...
mert ..akartam...
de hogy azokaon a póulsokan...(jó keverék beállítás igénybevétel minden összevágott az én stílusomhoz )
még kopás sem látszódott...
igenkopás.. mert a gyertya ahogyöregszik a pólusról leváló részecskék fogyást eredményeznek... ezáltal a gyertya élete fogy nnagyonfogy.. működik akár több 100!!! órát is..
vagy ha olyan mértékű a hőterhelése ezáltal a elektronok levállás is .. nagyméretű anyagrészecskék levállásával jár...
tehát.. ott valami beállitással lesz a gond... erre 2t nél különössen figyelni!!!
de persze ez 4t nél is jelentkezhet..
dee nem véltelen... a 2t ebben is érzékenységi mutatóban jobb...
de majd nemsoká le leszek okositva = lefolytva.. de belefér..
lényeg nagyon nézd meg meg a beállítást gyertyaképet.. mielőtt egy olyana erőszakos menetbe jól leforgatott témákba kezdessz...aztán nehogy neked is ...csöppenyjen
de jó beállítással.. ez nem fog!!
hogy a pecsába nem tudnak a gg egy norméisi kuplit csinálni,,,???
még az eremikszen is jobb volt.. nem dév???
egy 2000 motor esetében belefér az ilyen ..de egy egymillás motor esetében..nem!