Istenmezeje az ott van Cered mellet (2003 enduro EB) arra fele szeretik a technikai sportokat (rally OB is megy át a falun) meg van egy-két horgásztó ahol lehet (szabad?) fürödni. Jó hely csak ne jöjjön arra a Győzike rokonsága. Más! Mi van-lesz a Gas-Gas-al megszünik? Megújul?
Egy ilyen közös motorozásba én is benne lennék. Sok emberrel szeretnék személyesen is találkozni a fórumról, hogy megismerjük egymást. Erre az istenmezejei versenyre mi is szerettünk volna menni, csak sajnos lecsúsztunk róla. Pedig komolyabb terepen eddig csak arrafelé motoroztunk. Viszont ha jól emlékszem, akkor a verseny Váraszó felé volt. A pálya egy részén jártunk is előtte. Csak jó volna tényleg valami baráti, házi verseny, ahol nem taposnák agyon egymást az emberek, mert valószínűleg én kerülnék legalulra, mint amatőr.
Ha nem szeretsz motort tákolni/szerelni, s valami precíz gép kell, fontos a praktikum is(haverokkal cserebere alkatrész, közös hajtáson szerszámok, alkatrészek, stb), akkor KTM.
Ha nem szempont, vagy épp pont szeretsz bütykölni, saját megoldások/tuning, akkor nyugodtan megveheted a GAS-t.
Olcsóbb, mert nem tudják eladni, bár nem értem, miért nem veszik, annyira nem szar, hogy kerülni kéne mint a rossz kocsmát,
van rajta sok jó megoldás, meg nem jó is ez tény.
EC-re talán jobb a GAS a villaszöge miatt, stabilabb nagy tempónál, mint a KTM, de utóbbi meg fordulékonyabb.
Viszont a KTM futóműve alapból jobb, lehet a GAS-t is faragni. Blokkügyileg a KTM harapósabb, jobban összeszedi magát,
ez EC nél lehet előny, meg a futómű is. Ha alacsony vagy/rövid láb a KTM lehet hátrány, mert magasabb az üléspozíció.
Ha szempont az eladhatóság is, akkor szinten a KTM nyert nagy fölénnyel, stb.
Alkatrész van mind2höz, GAS hoz külföldi oldalakon olcsóbban be lehet szerezni dolgokat, mint itthon.
Infó van mind2ről rengeteg.
Szedd össze a nézőpontjaidat és súlyozd(neked melyik mennyire fontos), azt hogy melyik szempontból milyen a két típus, talán össze tudod szedni innen onnan. (Nekem kb az jött ki saját értékrendben, hogy mind1, HANGSÚLYOZOM, saját értékrend)
Szerintem ha tudod, próbálgasd ki mindkettőt, mert más érzés vezetni, de ne feledd, hogy rengeteget számít a motor állapota, azaz sok következtetést ne vonj le a típusról konkrét motorok után, csak magát a vezetés érzést, mert az más, fordítani is másként kell, stb.
Ezek inkább akkor fontosabbak, ha hosszútávra tervezel vele/típussal, ha 1 szezon, szerintem tök mind1, mit veszel, úgy is eladod, s van lehetőség csereberélni.
Ha innen nézem, bármelyik race alkalmas lehet a dologra.
A KTM klubos jó volt amikor voltam, a szervezés is, a pálya is, emberek is, helyszín is.
Ha odafelé valaki felszed és átvisz futón odáig és lesz rendezve és lesz alkalmas motorom, részemről ok, megyek.
Hello! Nem nagyon erdemes mar kulfoldrol motort venni, mert gyakorlatilag Magyarorszagon a legolcsobb a hasznalt motor... Itt minalunk Slovakiaban van neha 1-2 jo ajanlat de azok par napig vagy oraig vannak hirdetve csak es rogton el is viszik oket. Raadasul minden nap nezni kell hozza a hirdeteseket, hogy megleld.
Fórumtalira alkalmas egy hazai rendezvény is,hogy ne keljen 700kmt autózni.
Ilyen lehetőségre adna teret egy újabb KTM klubos háziverseny, többen is voltunk már rajta, nagyon korrekt rendezés,pálya,kaja csapat! Szóval szorgalmazni kéne a rendező gárdát,hogy 2016 ban próbáljanak meg újra egyezkedni a területtulajdonosokkal és rendezzenek "versenyt" ,mi meg ráhúzzuk a fórumtalit,ezzel gyarapítva az indulók számát,ami nekik a nevezés miatt is nagyszerű lenne!
Az akkori platz is frankó volt, és ismerve az akkori pálya kijelölőjét,sztem legközelebb is egy nagyon jó pályán lehetne hajtani mindenkinek!
Sziasztok!
Venni szeretnék egy 250 vagy 300 2t endúrót. Nézegetem a GAS GAS márkát(főként az ár miatt) de sok infó nincs róluk. Érdemes ilyet venni vagy maradni kell a jól bevált KTM-nél? Évjáratban minimum 2008 de inkább az újabbak tetszenek. Egy két magánszemély hirdetésen kívül szinte csak a gerecsemotor árul ilyet ott meg gondolom valakinek a hasznát már ki kell fizetni. Érdemes valahonnan külföldről beszerezni? A motort hobbi EC-re használnám szóval a feljárokból meg a földhözvágásokból kimaradna. Köszönök minden segítséget előre is!!!
téwé....s azaz téves haverod ezen van egyfesz.. egyszerre akar menni az összes endúróssal( ..mínusz én )pedig én egy vagyok.. mindég próbáltam lyawítani rajta hogy ne leygen fasszopó lenéző aaz emberekkel és tessék.. .
engem utál a leglyobban
egyébként szép de kivitelezhetetlen dolog...
ez olyan minthas én egyszerre akarnék találkozni az összes dumapöstivel..a dumaparti sétányon
bakker déw.. te megent bebizonyítottad okossvagy ezek a régik de mégis úly köntösbenés még több.. karaj..van időkéréses is.. meg egy a pillanat épp telón beszélek.. ezen befostam...
de rajta vagok én is.. belevettek a csapatba.. na ez vagyok én...egy ....
.
az a szitu..szégyen nem szégyen de letéliesítettem a gépet..
a kertikutat meg mindent...
mert it a hóesés idelye...legalább is az alapján ami alapján eddi gkiválasztottuk azt a pár csodás napot amikor kimentünk.. aza alapján a foreca és köpőnyeg alapján.. it a szánkózás ide-jeeeeee
összeirtam pár dolgot mit kell raja majd megcsinálni....
olajcsere..meg láncszett csere.. mert 1-2 motorozás és ennek a nyúlós takonynak=óringmentes lánc.... vége
ez most ugy néz ki..2 fogat nyúlt...
hogy is van ... meddig jók ezek a láncok??
hány fogat azaz hány centit is nyúl6nak???
a feszítésben.. az 10..12mm lesz kb
mármint úly kora óta 10mm tudtam hátratolni a keréktengejt(akkor 12-50volt leghátul1-2mm rel a leghátsó hejzete előtt...most nemsoká legleghátul lesz a nyúlás miatt a 12-52 vel...
hogy még úlyra öszerakjam egy 12-50... egy tag kivételee után és nyúljon még..vagy ????
a görgőknél persze...nem mérhető úgy mint az óringesnél.. mert azok.. 7,8-8,0mm (a görgők közt mért távolság)simán partiban voltak egy díájdí véiksz 2 láncnál...(ami lesz most is véve
na okosak??
hogy is van ez??
Mindenki egyszerre együtt, szerintem felejtős.
Kisebb csapatokban néha itt, néha ott lehetséges meghívásos alapon, aztán majd egyszer összejön, hogy mindenki találkozott mindenkivel.
ly amit akartam irni....
az van hogy soksokadik + megforditott majd ott is sokadik.. hajtáson túl levő emese 3 eldefektelt....valamikor..
de igazándiból ott lehetett észrevenni( igy utólag!!!)hogy a 10.15nél a feljáró közepén lévő nagyon fontos lendületes kanyarban... kissé túlfordul a defektelés miatt..ezt ha tudom .. ki lehet játszani könnyedén...de akkor nem vettem észre...
viszont a 11.15nél ..a felfelében azért képes elindulni a meredek taknyoson.. mert a 3cm tublin ülő defektes ms3 tól jobban nem fog semmi ....persze egy új emes3 azért csak karajabb..de ez az emes 3 is új... hisz alig pár hónap van bnne.. és egy kocsiba is új egy pár hónapos.. meg egy kapcsolatban is úly nak számit a dolog még olyankor..
új kapcsolat.. egyre több kicsi szopással
a fórumos hajtásokról annyit..
decemberben ez volt a 4dik hogy különbözőkkel menete...
először dumaföldvár solt segged özterelyh...
aztán dumapest..olasz akit romániai csalással vádolnak magyar
aztán dumapast özterelyh olasz,román csalással vádolt magyar
aztán most két nagy dumapesti(a dumaparti smársétások otthonából...no meg az osztrák.. az özterelyhi( vÓt magyar) haver
szóval aki azt mondaj nem vagyok .. idegengyűlölő.. az hazudik
lya és a 25% fórumos.. 90% titokolvasó ..illetve fórumokosdumapartismárokosól tud mindent
de nem számit.. aki azt hitte hogy tegnap szar idő lesz kint.. az helytől függetlenül!.....mind beszopta
ugyan is dec 27... a karácsony utáni nap ... nacson lácsó idöre virradtunk kint..
10 fok volt már reggel 10kor....délben meg 12 fok...
a videjón eslő felében lévő köd.. ..az csak egy sárfótwót...ugyan is előtte való nap...a dumapöstiek (sár) fóton motoroztak http://youtu.be/JquFSB9qYfI
Igen, láttam hogy írtál, csak még nem volt időm reagálni.
Bajan122 -> Neked él a bajan122@gmail.com címed?
http://youtu.be/of61dTYX5Sc
Van róla sok videó fent
Ha nem szempont, vagy épp pont szeretsz bütykölni, saját megoldások/tuning, akkor nyugodtan megveheted a GAS-t.
Olcsóbb, mert nem tudják eladni, bár nem értem, miért nem veszik, annyira nem szar, hogy kerülni kéne mint a rossz kocsmát,
van rajta sok jó megoldás, meg nem jó is ez tény.
EC-re talán jobb a GAS a villaszöge miatt, stabilabb nagy tempónál, mint a KTM, de utóbbi meg fordulékonyabb.
Viszont a KTM futóműve alapból jobb, lehet a GAS-t is faragni. Blokkügyileg a KTM harapósabb, jobban összeszedi magát,
ez EC nél lehet előny, meg a futómű is. Ha alacsony vagy/rövid láb a KTM lehet hátrány, mert magasabb az üléspozíció.
Ha szempont az eladhatóság is, akkor szinten a KTM nyert nagy fölénnyel, stb.
Alkatrész van mind2höz, GAS hoz külföldi oldalakon olcsóbban be lehet szerezni dolgokat, mint itthon.
Infó van mind2ről rengeteg.
Szedd össze a nézőpontjaidat és súlyozd(neked melyik mennyire fontos), azt hogy melyik szempontból milyen a két típus, talán össze tudod szedni innen onnan. (Nekem kb az jött ki saját értékrendben, hogy mind1, HANGSÚLYOZOM, saját értékrend)
Szerintem ha tudod, próbálgasd ki mindkettőt, mert más érzés vezetni, de ne feledd, hogy rengeteget számít a motor állapota, azaz sok következtetést ne vonj le a típusról konkrét motorok után, csak magát a vezetés érzést, mert az más, fordítani is másként kell, stb.
Ezek inkább akkor fontosabbak, ha hosszútávra tervezel vele/típussal, ha 1 szezon, szerintem tök mind1, mit veszel, úgy is eladod, s van lehetőség csereberélni.
A KTM klubos jó volt amikor voltam, a szervezés is, a pálya is, emberek is, helyszín is.
Ha odafelé valaki felszed és átvisz futón odáig és lesz rendezve és lesz alkalmas motorom, részemről ok, megyek.
Ilyen lehetőségre adna teret egy újabb KTM klubos háziverseny, többen is voltunk már rajta, nagyon korrekt rendezés,pálya,kaja csapat! Szóval szorgalmazni kéne a rendező gárdát,hogy 2016 ban próbáljanak meg újra egyezkedni a területtulajdonosokkal és rendezzenek "versenyt" ,mi meg ráhúzzuk a fórumtalit,ezzel gyarapítva az indulók számát,ami nekik a nevezés miatt is nagyszerű lenne!
Az akkori platz is frankó volt, és ismerve az akkori pálya kijelölőjét,sztem legközelebb is egy nagyon jó pályán lehetne hajtani mindenkinek!
Venni szeretnék egy 250 vagy 300 2t endúrót. Nézegetem a GAS GAS márkát(főként az ár miatt) de sok infó nincs róluk. Érdemes ilyet venni vagy maradni kell a jól bevált KTM-nél? Évjáratban minimum 2008 de inkább az újabbak tetszenek. Egy két magánszemély hirdetésen kívül szinte csak a gerecsemotor árul ilyet ott meg gondolom valakinek a hasznát már ki kell fizetni. Érdemes valahonnan külföldről beszerezni? A motort hobbi EC-re használnám szóval a feljárokból meg a földhözvágásokból kimaradna. Köszönök minden segítséget előre is!!!
engem utál a leglyobban
egyébként szép de kivitelezhetetlen dolog...
ez olyan minthas én egyszerre akarnék találkozni az összes dumapöstivel..a dumaparti sétányon
bakker déw.. te megent bebizonyítottad okossvagy ezek a régik de mégis úly köntösbenés még több.. karaj..van időkéréses is.. meg egy a pillanat épp telón beszélek.. ezen befostam...
de rajta vagok én is.. belevettek a csapatba.. na ez vagyok én...egy ....
.
az a szitu..szégyen nem szégyen de letéliesítettem a gépet..
a kertikutat meg mindent...
mert it a hóesés idelye...legalább is az alapján ami alapján eddi gkiválasztottuk azt a pár csodás napot amikor kimentünk.. aza alapján a foreca és köpőnyeg alapján.. it a szánkózás ide-jeeeeee
összeirtam pár dolgot mit kell raja majd megcsinálni....
olajcsere..meg láncszett csere.. mert 1-2 motorozás és ennek a nyúlós takonynak=óringmentes lánc.... vége
ez most ugy néz ki..2 fogat nyúlt...
hogy is van ... meddig jók ezek a láncok??
hány fogat azaz hány centit is nyúl6nak???
a feszítésben.. az 10..12mm lesz kb
mármint úly kora óta 10mm tudtam hátratolni a keréktengejt(akkor 12-50volt leghátul1-2mm rel a leghátsó hejzete előtt...most nemsoká legleghátul lesz a nyúlás miatt a 12-52 vel...
hogy még úlyra öszerakjam egy 12-50... egy tag kivételee után és nyúljon még..vagy ????
a görgőknél persze...nem mérhető úgy mint az óringesnél.. mert azok.. 7,8-8,0mm (a görgők közt mért távolság)simán partiban voltak egy díájdí véiksz 2 láncnál...(ami lesz most is véve
na okosak??
hogy is van ez??
Kisebb csapatokban néha itt, néha ott lehetséges meghívásos alapon, aztán majd egyszer összejön, hogy mindenki találkozott mindenkivel.
Miért használjátok ezeket a smileket?
A régit is lehet, csak át kell kattintani a színes pöttyök mellett a mosolygós arcra.
az van hogy soksokadik + megforditott majd ott is sokadik.. hajtáson túl levő emese 3 eldefektelt....valamikor..
de igazándiból ott lehetett észrevenni( igy utólag!!!)hogy a 10.15nél a feljáró közepén lévő nagyon fontos lendületes kanyarban... kissé túlfordul a defektelés miatt..ezt ha tudom .. ki lehet játszani könnyedén...de akkor nem vettem észre...
viszont a 11.15nél ..a felfelében azért képes elindulni a meredek taknyoson.. mert a 3cm tublin ülő defektes ms3 tól jobban nem fog semmi ....persze egy új emes3 azért csak karajabb..de ez az emes 3 is új... hisz alig pár hónap van bnne.. és egy kocsiba is új egy pár hónapos.. meg egy kapcsolatban is úly nak számit a dolog még olyankor..
új kapcsolat.. egyre több kicsi szopással
decemberben ez volt a 4dik hogy különbözőkkel menete...
először dumaföldvár solt segged özterelyh...
aztán dumapest..olasz akit romániai csalással vádolnak magyar
aztán dumapast özterelyh olasz,román csalással vádolt magyar
aztán most két nagy dumapesti(a dumaparti smársétások otthonából...no meg az osztrák.. az özterelyhi( vÓt magyar) haver
szóval aki azt mondaj nem vagyok .. idegengyűlölő.. az hazudik
lya és a 25% fórumos.. 90% titokolvasó ..illetve fórumokosdumapartismárokosól tud mindent
de nem számit.. aki azt hitte hogy tegnap szar idő lesz kint.. az helytől függetlenül!.....mind beszopta
ugyan is dec 27... a karácsony utáni nap ... nacson lácsó idöre virradtunk kint..
10 fok volt már reggel 10kor....délben meg 12 fok...
a videjón eslő felében lévő köd.. ..az csak egy sárfótwót...ugyan is előtte való nap...a dumapöstiek (sár) fóton motoroztak
http://youtu.be/JquFSB9qYfI