Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Zari!
Ugyanaz a belső kell a 18-as,és 19-es cigó tulisshoz is?
Ez az?
me most mééé.... én néha szoktam nézni a forma 1-et ,igaz olyankor is elalszom rajta...
Janekbacsi..segits a karburalasban mert te vagy a nagy szakerto...evtizedes tapasztalataidot most megvillogtathatod
A tunek annyi a koze a karburalashoz,mint nekem a forma1hez...
A tűnek mi köze az alapjárathoz?
Facca, akkor hagy az alapjáratot a túróba.
A "rendes" karburálást az ügyesebbek is évekig tanulják, mert hiába tudod mit kell csinálni, ha nem hallod a hangján a változásokat...
Ja pont ott ahova tartod a centit de lehat a kép csal vagy a szemem
rotringos..
látszik hogy nem figyelsz...
de dév figyel
ez a tizen9es felni....
de ez Sincs felütve!..hol látnád hogy felütve..
hogy talán hajszállal a kép közepén alul a ráfnál mintha vékonyabb lenne a küllömélyeése?
za a fényképező optikai távolságokból adó csalása, ez a felni olyan szép.. hogy magamhoznyúlok.. de közbe még sirok is

ezért is álltam neki ennek a 19es sztorinak...
mert kátéem 6hetvenakárhány Pityu hivott hogy berakná a gyári 19es kereket mert a 18assal..más tervei vannak...
kérdezte tudok e méreteket..
mondom a mért az 482-3mm kell a belső méretnek lenni..
de mondom a 485-490ig szerintem teljessen az lenne a karaj...
mondtam is hogy régebben láttma a gumába 22 x gumit arra 489 volt ráírva.. mondom azzal kb 110% jó lehetne..de sajna már nem látom hogy van é iolyan gumi egyáltalán..
aztán volt.. csasak az egyéb bicajgumik közt kellett keresni

na Pityusz szerzett olyat a múlt 7en.. és a mikulás hajtásra már egy full fegyverbe öltözött úly c-16 120/90 19 gumival össze is szereltette...
a gumi terült mint a qrwa annya...és a keménysége is pont jó volt mikor a földön volt a kerék...
na ezért...8utánozás de jó szokás.. (vagy majom szokás.. na mind1)
ezért nekem is kell.. sx-f is van neki az is kellett lendkerék súly is van enki az is kelett..5 sebességes váltó is van neki...ja az nix... na az csak sajáthülyeség

de egyébként igy lesz egy száraztalajos gumim.. ez az mx 51.. meg egyből a sárba a emes3 a 18as...
ami múltkor hazafelé.. ugy csúszott hazafelé az ösvényen.. azt hitte mindenki.. elforog a kerék..(mert nálunk mindenki emeshárom cigóval tolja)
na oda pl az mx 51 jobb lesz...
lehet a 7végén lesz is rá alkalom kipraúbálni
Na vajon ezek milyen tublissal mennek mert nem nagyon látok lapuló gumikat
dettó
Pont az a "szívás" a membránban, ha dettó ugyanazt a vastagságú lapot teszed fel aftermarketból, amiben még ilyen hiba sincs, amit demzsolt írt, akkor is teljesen megbolondulhat tőle a motor, mert más az anyaga, másként nyit és zár, mint a gyári...nem biztos, csak lehet.

de a gyárira is jellemző egy idő után, főleg a GAS nál, hogy a motor viselkedés változása ezzel függ össze.

Kívánom, hogy megjavuljon a fúvókázástól!
az baj, hogy az meg a sziklás patakon kívül más érdekes ebben a videóban nem volt számomra
Bár nem néztem végig teljesen, meguntam a sok autópályát, amin mentek
Kell egy cigótubblis, s nem lesz

Viktoréba is azért van, mert az 19" es felnije, s abban még nem volt
én pl nem extrémkedek de pl a ténéré kerekében is van 3-4 laposabb ív
szóval nem olyan nehéz beszerezni ezeket a hibákat, megjön az "magától" is
akinek nincs felütve a ráf az nem is endurozik extrémben...
látom Knight átült 300 2t-re, pedig ő marhául tud menni 4t-vel...

volt jo sok gas...
Adhat itt neked tanácsot bárki észt viszont nem tud de neked nem s kell hiszen van elég mert minden tanácsot levitatsz mert okosabb vagy bárkinél csak akkor minek kéred Várod a fuvókázástól a csodát de nem fog megtörténni
Azért a 3as képen látszik csak fel van ütve az a ráf
ezzel a 10 lei-sbelsővel..
http://www.gumaker.hu/termekek...

ez már fémszelepes jó belső
ezzel ha összerakod..
egy év garancia van rá.. hogyha nem konkrétan egy szöges deszkába mész bele ami a középső 3cmbe betalál.. akkor meg ..két év
na ha ezt összerakod és kipróbálod...na erre fogod azt mondani hogy.. srácok ez nem ér .. aki ilyennel jön az csalás
konkréta a gyári tublitól ! jobb lesz..mert amig van benne levegő addig a gyári tubli versenyképes.. de ha meg ledfeketel a külső..
addig egy emes 3 még azért egész jól elmegy a gyári tublival is..
addig ha itt ledefektel. az a 3cm az pont azt teszi meg hogy
sziklásba sem ütöd szét a felnit!mehetsz mint egy félidióta akkor sem..és a féldefektes 6ásó gumival ..meg egész nap jól érzed majd magad...
most a sok sok szabadidődben ..amit motorozáés hejett a családra fordit6nál
egy 30 percet szánsz rá...és megtapasztal6od..
de tudod mint...
inkább ne is...

semmi baj a gyári túkbélle.. ha már megvetted.. hajtani kell.. felesleges szerelni...
inkább egy havernak segits aki bizonytalan...nem is szánna rá erre az egész máveletre 120 ájrót a tublira.. csak mondjuk...10 ályrót...
na annak segits..
ha 19es krocckereke van.. akkor meg ezt vedd meg vele..
a kis belső ebbe is jó...lesz..
http://www.gumaker.hu/termekek...

az első motorozás után..megpuszil ..és azt mondja majd mint déw...
hihetetlen akkora sár van.. mint még soha.. és úgy érzi.. a motorozás alkalmával hogy még kissárnak is gyenge az a mostani..
na itt lesz majd a big di-ferenc.e!
azokban a buta feljárokban amik szarrá kiruhatva csuma takony vizes sziklás.. ott meg aztán olyan szinten nix köze semmilyne gumikompozíciónak a defektes ms 3 cigótublival hogy ..iszonyat...
ott csak ül a seggén a motornak a paraszt és középgázon! a kuplungal játszogat hoghy hanyatt ne bassza a motor!és csak menne felfelé csak menne és menne


Zoli..
bízol é magadban annyira hogy egy félanalfabéta szerelési tudásával rendelkezel?
ha igen akkor menni fog...
egyedül is...(azt a haverod akinek nem sikerült összeszerelni jóra.. azt ne hivd el magadhoz aznap .. illetve tőle tanácsot se kérj!


csak neked mégegyszer berakom..
20 leiért adják a nagykerben....de itt hejben a sima boltban is 30 lei ért odaadja..
http://gumaker.hu/termekek/res...
hály kolbik...

a büdösapjafaszáért nem tud indulni csak anglijába?(az anglija is sima-lyé mint a sijófok vagy a teja ?mert megnézném élőben pl a RBR en
mert amúgy ez a nagy hegyi ember.. ő az igai kedvenszem lehet mert nagy jeti....és mégis kibasszott jó ebben a triálos lófaszban...

mert pl egy szarrákopott defektes ms 3 cigó tubliva..a 20 perc nél lévő sziklásban rommáverne mindenkit...meg kb ahogy nézem ezeen a racén.. mindehol jobb lenne mint az új fimesek a kitaposott muzukkal.. és attól sem kellene félni hogy odabassza valahol és meggörbiti a ráfot.. mivel ez a 3cm magas.. 3-4 báros belső rész..pont ezt védi a legjobban
25 percnél az a feljáró király
Knight-nak is jutott egy első hely a hétvégén
http://youtu.be/uiqq8jsLso0
Kerek az angyalkatol egyet..hathe bejonne
nem kell betolyni..
elsőlépés( valószínúleg ezzel jó is lesz) a karbiban az alapjárati rendszert átnézni befúvókázni a jelzett fúvókákra..
a lyáratokat kifúlyni...
ha nem repedttörött a karbi ezzel nem is lesz kb baj...mármint a gép...
aztán karburál6óü lesz..
félig szar motorokat is simán belehet alapjáratra állítani..
ugyhogy a membrán... dugó.... henger.... majd komplett motorcserét majd csak lépésről lépésre ha nem sikerülne egyből..vagy a másikból..

addig előre gondolkozni..agyalni teljességgl felesleges..


Zoli..
nem tudom nálatok ott 600km rel arrébb hogy a rákba nem működik az amit itt egy 0,5 analfabéta is meg tud csinálni egyből...
de simán elfogadom..
ott székelyfeleé nem működik az ami nálunk szuperál..de nagyonnagyon
mindenféle verzióban..
van ismerős aki még a régi az alapverzió 1 est használja és a duplabelsővel van neki fuly6ó teherautószelepes verzió...
van aki a gyári tublivakszeleppel rakta össze a ebike gumit.. z is szuperál neki.. 3-4 bárral..
meg vagyunk mi.. a sokaok akik a tublit összerakják felfújják 3-4 bárra.. majd tűvel ( vagy egyáltalán sehogy!) juttat levegőt a kroccgumi belső részére...

de mondom elfogadom hogy ott nem működik
Nem mondtam, hogy baromságokat beszél, sem hogy nem más a membrán. Csupán a felületeket, és méreteket illetően említettem a foglalkozásom, nem jampiságból. Sajnálom ha így jött le.