Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor hidegen-melegen jól indul, erő is van benne szépen, a berúgása pedig hasonló, az előző motoroméhoz, ami frissen volt dugózva anno.
Persze ezek csak bizonyos szempontok, nyilván nem tökéletes ez sem. De az tuti hogy bőven a jó tartományba esik még az érték. Kompresszió mérőm nincs, nem tudok előteremteni konkrét értéket sajnos.

Demzsolt, én az ablakos megoldásra gondolok, ami a robbantott ábrán is látszik, azaz hogy összesen 4 lap alkotja a rendszert. A tűről meg én sem tudok többet sajnos, egy korábbi kommentelő 300 ec-s kollega is ajánlotta amúgy.
május elseje a szeretet ünnepe
meg az infláció..
ez a csávó atom példaképem
mert ahogy dzsinó mondá..
jók itt a porgarmok csak sok a köcsög
de a pogramok.. alapárat nélkül is jaúúúúúúk
http://youtu.be/eXHCaPu7UIc
örülök ha tudtam segíteni. .neked is..
tudtam hogy az sx-f 450 es hozzászólásom ..betalál.. és nem csak neked

viszont a okos alapjárat minek hozzászólások remélem a csórókátéjemes bagázs szemét is felnyitja..akik valahogy megoldják hogy nekik se legyen alaplyárat
én az enyémnél az efíben épp most irtam át a pogramot.. a hagyományos magyar rovás-sírással
ja mit akartam irni..
most igy a két cigótubli gumi egymás mellett.. az olyan hogy a 19eshez kb 7-8mm rel lesz a gumi még lapossabb..ami... a 18asból kb 3cm áll ki a felni pereme fölé ami pont ..
ennek meg olyan 2,2..2,3cm fog..ami..
de mivel élőben amit láttam = a gyakorlatban teljessen jól ált neki az egész..
na megjött délután a 19esre való túblisz is..tyúkbéltyúblis..
mert a 1,75 22 ami a 18ashoz jó.. (456)
és az
1 3/8x 22 ami meg a 19eshez jó( 489)
az is megjött és van hozzá acélszelepes 2,00 19es belső is..
holnap felszerelésre kerül a 19es gyári kereke.. a sárgumival.. ami pl: tibuéknál jó volt.. de déwnél a löttyedtebb erdei talajban.. meg már túl keménynek bizonyult..
de a full 0,000 bárosan meg it hogy nézegettem a garagéban...már egésszen eléri azt a 6ást ami a = ms 3, 0,2..0,3 báron...

na az ez beválna.. akor van hozzá itthon még mx 51.. ami a 9 colosban valahogy sokkal ritkább, nyitottabb szerkezetű mint ugyan ez a gumi a 18asban
csak pár miliméter a különbség ami meérhető.. de akkor is..a 18.. uyanannyi a bütyök mint a 19esen.. és ez nyitottabb rendessen

wisszatérve a kérdésre..
tibuék hazsnálnak valami slájomt..5800 postával együt.. ami talán 5-6 kerékszerelésbe jó...
de én még itt ezt nem eröltetem.. (= lusta vagyok beszerezni meg lötyögtetni amig ez a semmilyen verzió is működik az ms 3 nál...
a 19eseknek.. meg a kendára ugylehet méh kell furni az oldalára egy lukat is..
de majd a keménység megmutatja...hogy csak tűvel leengedem a nyomást .. vagy inkább egy-2 furaton szellőzik majd
az biztos.. a 18ass mx 51 amit demúrtol kaptam annó egy próbűár..annak az oldalán 3-4cm repedés volt.. és igy is pont jó volt a gumi keménysége..pont olyan volt mint az emes 3 0,2 báral
de majd a 19es verzión holnap kiderül..
ami a tuti.. a 120as 19 colos c-16 úly gumival szerelte a pityusz
az úgy ahogy volt elvegő nélkül is jó volt.. és terült is..azt sajnálom hogy nem kértem el egy tesztkörre...a kerekét
Hogyne lenne, ez egy Boyesen Rad membrán, az összes régebbi 2t-n ilyen van...
Csak azért érdeklődöm a tű miatt, mert próbálnék segíteni, de nem hagyod magad. :-)

Jarvis meg nyomott egy laza Afrikát Ha a holdon kellene rajthoz állnia lehet oda is elutazna
http://youtu.be/Mcg5ISClvOY
Nem túl megalapozott az lehet de te mire alapozod, hogy esetleg nem így van
demzsolt, mindent kifejezetten a típushoz rendeltem, vettem a tűt a gerecsemotornál ajánlották a motorhoz. Más motoron tudomásom szerint nincs is ilyen ablakos membrán kivitelezés. Dew, hétvégén kerül sor motor indításra, gyertya ellenőrzésre, ár szerintem a jó indulás hidegen/melegen miatt nem gondolnám h rossz, de majd meglátjuk. Rotrinó, nem túl megalapozott amit írsz, de azért értékelem a segítő szándékot! Zari senkivel nem fogok vitatkozni, legyen az bárki is.
Mindenesetre köszönöm azoknak, akik normális stílusban, építő jellegű hozzászólásokkal próbáltak segíteni!
Na vegre valami ertelmes bekopesed :))))))))Vickvoot
Köszi Zari , így már kezd érthetővé válni a dolog . Még annyi lenne a kérdésem hogy a nagy nyomású (bicikli) köpeny és a motorköpeny közé kell-e ,érdemes-e valami lötyit kenni, önteni?
Az összes alu kérdésre a válasz: igen
hétvégén volt a 2016 os FIM enduro 1. fordulója.

http://www.enduro-abc.com/inde...

Juniorban kis letty mindenkit legyőzött.
Magyarok is ott vannak

https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/channe...
alaplyárat..
hát csak annyi lenne a véleményem.. aki lyanó 9venakárhánynak ellent mond.. az kihúzza a gyufát és berobbanthja a 1203 /33 feliratú 40 tonnás benzinszállító kamiont

amúgy én azt mondó vagyok.. alapjárat nélkül lehet élni (, mint ahogy sx-f 450 nélkül isl..)
de nem érdemes
hály kolbik...
bandíí jaúl beszélsz.. pszihésen
a legfontossabb dolog a lélek..
mióta a gépem 5 gangos azóta sokkal jobban mennek a hajtások..
mondjuk az áttétel is 12-48 ról 12-52 re változott..amivel az egyese is jobb lettt .. és kettőben képes az folyatott feljáróvégeket is megcsinálni
de a garagéba ahogy ránézek.. mióta 5 gangos.. rendessen máshogy néz ki..jó mondjuk 0,479kg mal nehezebb is a gép ...de akkor is

meséljetek már erről az alu izéről ..al 400 mia lófax..
mi kell hozzá? egy forrasztó lámpa és mondjuk egy berepedt oldaldeknit is ki lehet vele javitani?
vagy mondjuk a kicsiszolt lengővilla oldalát fel lehet forrasztani? vag y blokkvédő berepedt részit is ki lehet javítani?


ez a tubli. hát olvassatok már vissza is .. ha már ez a tiblit is olvastátok..
1-2 napja irtam gecsának.. 0,7..0,9 tűvel.. simán fuly6ó..
nekem éw 0,9eset vett..
azt beletolom a vazelinyes kupába.. majd ugy a vazelines tőt bele a gumibütyökbe 45 fokos szögben...
a 300 ft ért vásárpét tűszeleőpes őpumpába berakható kis csonkot ami szépen illik a tűfej végébe.. odateszem a tűhöz.. és egy régifajta kocsipumpával.. kb 6-7! lenyomással.. az ms 3 ba elegendő levegőnyomás keletkezik... 0,2 bár...
ezt kb 1-2-3 7ig meg is tartja...de motorozás előtt i nap ránéz az ember.. ha van benne levegő akkor az jó.. ha nix.. akkor ezut megent megcsinálom ezt a 2 perces műveletet..oszt gó..
ez eddig a legtutibb dolog amit valaha csináltunk hátsó kerékkel
Valószínű mind2-t melegítettem
Köszi, legközelebb odafigyelek
az lehetett a hiba hogy nem a pálcát kell melegíteni hanem az anyagot és az olvassza meg a pálcát
én ráfot is forrasztottam már vele, kibírt egy csomó erdélyi 3 napost anélkül hogy eltört volna
Persze lehet a gázlámpa hibája is, nem vitt be elég hőt, s a nagyobb felület gyorsba elvezette, nem tudott megolvadni
vastagabb alut.
Pl. blokkvédő, vagy segédváz az RMX-en, stb

A vékonyabbakhoz, pl dekli, stb az MMA nemigen lenne jó, azt csak AWI-zni vagy ez a pálca amit linkeltél jó lehet.
Bár nekem nem sikerült vele annó, amikor próbáltam (nem biztos, hogy ez a típus volt) a pálca leolvadt, de az anyag, amihez akartam kötni nem, így nem kötött össze rendesen.
mit akarsz hegesztei?
mostanában kisérletezek evvel: http://alu-forr.hu/hu/termekis...
vázon kívül már elég sok mindent megcsináltam vele
pl dekli repedés javítás olyan hibátlan lett hogy a festék sem égett le
menetjavítást nem próbáltam még
Dolgozott már valaki egyenáramú inverteres MMA-va fordított polaritással ilyen/ehhez hasonló(amink DC+ kell) alu hegesztő elektródával?
Pl: Welco 1412S
http://www.welco.hu/index.php?...

Milyen a varrat?

Amit én mondtam, abban hengerfej nincs csak henger+dugószett, szerintem az S3 nem ér annyi zsét, kell rá egy gyári olyantól aki S3 ra cserélt kicsi pénzért.

Örülök, hogy jobban tetszik! Az új hengerre vigyázz!

Ha elfogy a motor, nem kell megállni, hátsó fék+kuplung behúz, egyensúlyoz, motor szépen felpörög, kuplung ráenged, s már ugrálhatsz is felfelé tovább csak kivitelezni nehéz
Elfogyni általában akkor szokott, ha nem pumpálsz, nincs kuplung játék, nincs dinamika a felfelé menetben, hanem csak van egy "tartó" gáz. Legalábbis az RMX nekem itthon a hegybe...kíváncsi leszek majd a 300 EC lesz-e ahol elfogy az itteni "dombokon".
Valaki egyszer nagyon jól megfogalmazta. Amikor a 300-as egy feljáróban le akar fulladni, még tol vagy 3m-t felfelé. Ezzel szemben a 250 csak eldől. GG-ről beszélek, nem az agyonsztárolt ktm-ről!
Igen, több lett a nyomaték. Illetve tudni, hogy új a henger, jó érzéssel tölt el (pszichésen).