Ennek a hengernek minimum egy hónolás tuti kéne, mert egy darab se látszik benne, azt nem tudom van-e még benne javítási lehetőség...
ezért kéne intózni, de sok jóra ne számíts, azt a dugót már "ezer éve" cserélni kellett volna, vagy nem volt rendes kenés esetleg hűtés vagy port is kapott
300ccm hengerszett(13/15 évjáraté), dugóval új alap méretes 125. eFt. Rá lehet tenni.
Hajtókar, annak csapágya, főtengely? Többi része a blokknak?
Milyen tű van benne ? Mi alapján rendelted a Ktm tűt és milyen számút rendeltél ? Látom a membránon nem gyáriak a lapkák, ha túl kemények, nehezen szívja át a motor, ez is okozhat fuldokló alapjáratot. (vagy annak hiányát)
demzsolt# az imént néztem meg a schubert, és kifogástalan állapotban van. Ráadásul a kis fül alján is látni a fekete nyomokat, az alapjáratállító csavar nyomait, szóval 100% h felütközik. Viszont összességében, egy 3mm-t emel a csavar ha maxra be van tekerve, ahogy elnéztem.
A motor öblögetésre nem fullad ebben a levegő csavar állásban, csak nem forog ki rendesen, illetve mint már írtam korábban lassan-szakadozva pörög ki.
ronis# rendben, elfogadom én ezt a versenyzők nem alapjáratoznak dolgot , csak azért fura kicsit, mert még nem hallottam róla, meg videókon is ott pöfékelnek, mikor épp nem menet közben vannak.
Összességében, ha nem lesz alapjárat, akkor ez van. Ezért nem fogom eladni a motort, de azért még pár követ megmozgatok az ügy érdekében
bali105# elvileg a napokban érkezik a 172/40-es fúvóka szett, meg ez a ktm csoda tű A gyújtással meg szerintem nem lesz gond, de hétvégén azért ránézek szerintem. Az egyik irányba van teljesen eltolva, amennyire beláttam a lendkerék alá, de más motorokon is hasonló, ahogy láttam így neten.
BanditX# fent a karnál már próbáltam, ilyen nagyon "baltával faragott" , nem túl egyenletes alapjáratot sikerült csinálni, ami egy hirtelen nagy gáz után hosszabb ideig elnyúlva állt vissza, mikor próbáltam egészen alacsonyra állítani ugyan ebben a formában, akkor le is állt gáz után.
Krisz34# gyári leírásban pedig 35-ös van, de elvileg a napokban érkezik is a 40-es is, meg a tű is ugye. Amúgy a 250-es cr-embe érdekes módon 55-ös alapjárati volt. A gyertya kép sajnos még vár hétvégéig, időhiány miatt.
janek90# Valójában a gyárak mérnökeit kellene szerintem megkérdezni ezzel kapcsolatosan. Valószínűleg nem csak egy random tetszés szerint kiiktatható opciónak tették bele az összes 2t motorba, mikor megtervezték azokat. Na de lényegtelen, szerintem ezt a szálat ne folytassuk. Nem a saját igazam bizonygatása céljából kezdtem kommunikációt a csoportban. Csupán segítséget szerettem volna kérni.
A 2. mondatodat viszont kifejthetnéd, mert tényleg kíváncsi vagyok, hogy miért akadályozza az alapjárat a rendes bekarburálást. A legjobbat szeretném kihozni a gépből, szóval ha valóban így van, akkor a legnagyobb örömmel engedem el az egész alapjárat históriát!
Amúgy korábban említettem, hogy kicseréltem minden olyat, ami szükséges lehetett a tökéletes működéshez. Raktam is 1-2 képet. Ráadásul küllőkel is volt foglalkozva, ha már így érintetted a témát.
Üdv. Én is megpróbálkoznék ezzel a tubliss dologgal (már rendeltem vee rubber gumit) még annyi a kérdésem hogy lehet-e nyomást juttatni a tubliss fölé a gumiba a speciális vakszelep nélkül. Biztosan volt már erről szó de nem értem pontosan?
A kedvencem a "lendkeréksúly" mellett a verseny kéttére az alapjárat
Ha alapjáratot állítanak rá, akkor nem is lehet rendesen bekarburálni a gépet.
Csak belecsaptam pár hsz-be, nem olvastam az előzményeket, de gondolom kéttéről van szó. Én kezdésnek küllőre szedném, ami nem fasza benne azt kicserélném, aztán összerakás után, mikor már van alapjárat, letekerném teljesen, hogy csukott gáznál azonnal leálljon
figyu...
déw egy kellőne kielemző szkeptikus..
de felraktam neki....
mármint a tublit
azóta azt mondja.. nix is sár nála.. soha...
nem szarik a kicsípődéstől.. mert ha eddig a tublix élete 1,5 tapaszalatra vissazmenőlegessen!
defektt még olyan nem kapott vele aki motorbelsőt!( acélszelepse belsőt) használ hozzá...
ugyhogy igazándiból ez az elméleti dolog hogy tönkremehet meg kiszúrja a szög ..stbstb tbc.. ez eddig...
az összessen(mindenki hány óát ment vel szóval összórában) 1000 sok órányi hazsnálat után...
ez már mondhatni csak elméleti síkú marad.. maradjon is az..de ez van
holnap megjön az enyém.. és rakom bele a 19esben..
oszt praúba.. 0,0 bárral..akökemény kendával..ami szelep nélkül már azért rugózzik ...csak akkor hiába a két papucs.. a gumi falca már 0,2 bárral is lemegy a falcról..a helyéről..és persze akkkor kanyarban kolbászol kacsázik a segge
na ezért megy bele a 19 cigótubli
na..
máe látom..
hát a jldó az a gaaszhasznál is nem az öntvényre van felfogatva..
már látÓÓÓm
csak első ránézésre..( felületeségem miatt) van az hogy..azt hittem... hogy az a blokkra van felcsavarozva..
de már látom hogy ott is az alaplapra van..
és azt a jeladót(ami gyakorlatilag jelvevő is..mert veszi a jelet a mágnesról) az ott mozog az alaplappal együt.
akkro végülis a gyujtásról alkotott képek.. azok jók még mindég..csak a szömemmel és a felületességemmel van a baly
azéert áruljátok már el..
miért kell lehet a 2t a gyújtást össez vissza hülyére csavargatni.. és 4t nél meg nem?
mondjuk s3 hengerfej miatt?
de a 4t nél meg ott az emelt komprssziós dugó...
na...
ha a tűvel pumpálod akkor nem ereszt le napok múlva sem?
én a rendes tublisnál is így tervezném felfújni a motorkülsőt, mert az a vakszelepes töltőszelep nem kimondottan bizalomberjesztő
szerintem simán el tudja törni már egy kis faág is
Ennek a hengernek minimum egy hónolás tuti kéne, mert egy darab se látszik benne, azt nem tudom van-e még benne javítási lehetőség...
ezért kéne intózni, de sok jóra ne számíts, azt a dugót már "ezer éve" cserélni kellett volna, vagy nem volt rendes kenés esetleg hűtés vagy port is kapott
300ccm hengerszett(13/15 évjáraté), dugóval új alap méretes 125. eFt. Rá lehet tenni.
Hajtókar, annak csapágya, főtengely? Többi része a blokknak?
A motor öblögetésre nem fullad ebben a levegő csavar állásban, csak nem forog ki rendesen, illetve mint már írtam korábban lassan-szakadozva pörög ki.
ronis# rendben, elfogadom én ezt a versenyzők nem alapjáratoznak dolgot , csak azért fura kicsit, mert még nem hallottam róla, meg videókon is ott pöfékelnek, mikor épp nem menet közben vannak.
Összességében, ha nem lesz alapjárat, akkor ez van. Ezért nem fogom eladni a motort, de azért még pár követ megmozgatok az ügy érdekében
bali105# elvileg a napokban érkezik a 172/40-es fúvóka szett, meg ez a ktm csoda tű A gyújtással meg szerintem nem lesz gond, de hétvégén azért ránézek szerintem. Az egyik irányba van teljesen eltolva, amennyire beláttam a lendkerék alá, de más motorokon is hasonló, ahogy láttam így neten.
BanditX# fent a karnál már próbáltam, ilyen nagyon "baltával faragott" , nem túl egyenletes alapjáratot sikerült csinálni, ami egy hirtelen nagy gáz után hosszabb ideig elnyúlva állt vissza, mikor próbáltam egészen alacsonyra állítani ugyan ebben a formában, akkor le is állt gáz után.
Krisz34# gyári leírásban pedig 35-ös van, de elvileg a napokban érkezik is a 40-es is, meg a tű is ugye. Amúgy a 250-es cr-embe érdekes módon 55-ös alapjárati volt. A gyertya kép sajnos még vár hétvégéig, időhiány miatt.
janek90# Valójában a gyárak mérnökeit kellene szerintem megkérdezni ezzel kapcsolatosan. Valószínűleg nem csak egy random tetszés szerint kiiktatható opciónak tették bele az összes 2t motorba, mikor megtervezték azokat. Na de lényegtelen, szerintem ezt a szálat ne folytassuk. Nem a saját igazam bizonygatása céljából kezdtem kommunikációt a csoportban. Csupán segítséget szerettem volna kérni.
A 2. mondatodat viszont kifejthetnéd, mert tényleg kíváncsi vagyok, hogy miért akadályozza az alapjárat a rendes bekarburálást. A legjobbat szeretném kihozni a gépből, szóval ha valóban így van, akkor a legnagyobb örömmel engedem el az egész alapjárat históriát!
Amúgy korábban említettem, hogy kicseréltem minden olyat, ami szükséges lehetett a tökéletes működéshez. Raktam is 1-2 képet. Ráadásul küllőkel is volt foglalkozva, ha már így érintetted a témát.
Lehet mozgunk a napokban Nyíregyháza felé, ha nem zavarok összefuthatnánk.
Ha alapjáratot állítanak rá, akkor nem is lehet rendesen bekarburálni a gépet.
Csak belecsaptam pár hsz-be, nem olvastam az előzményeket, de gondolom kéttéről van szó. Én kezdésnek küllőre szedném, ami nem fasza benne azt kicserélném, aztán összerakás után, mikor már van alapjárat, letekerném teljesen, hogy csukott gáznál azonnal leálljon
déw egy kellőne kielemző szkeptikus..
de felraktam neki....
mármint a tublit
azóta azt mondja.. nix is sár nála.. soha...
nem szarik a kicsípődéstől.. mert ha eddig a tublix élete 1,5 tapaszalatra vissazmenőlegessen!
defektt még olyan nem kapott vele aki motorbelsőt!( acélszelepse belsőt) használ hozzá...
ugyhogy igazándiból ez az elméleti dolog hogy tönkremehet meg kiszúrja a szög ..stbstb tbc.. ez eddig...
az összessen(mindenki hány óát ment vel szóval összórában) 1000 sok órányi hazsnálat után...
ez már mondhatni csak elméleti síkú marad.. maradjon is az..de ez van
holnap megjön az enyém.. és rakom bele a 19esben..
oszt praúba.. 0,0 bárral..akökemény kendával..ami szelep nélkül már azért rugózzik ...csak akkor hiába a két papucs.. a gumi falca már 0,2 bárral is lemegy a falcról..a helyéről..és persze akkkor kanyarban kolbászol kacsázik a segge
na ezért megy bele a 19 cigótubli
máe látom..
hát a jldó az a gaaszhasznál is nem az öntvényre van felfogatva..
már látÓÓÓm
csak első ránézésre..( felületeségem miatt) van az hogy..azt hittem... hogy az a blokkra van felcsavarozva..
de már látom hogy ott is az alaplapra van..
és azt a jeladót(ami gyakorlatilag jelvevő is..mert veszi a jelet a mágnesról) az ott mozog az alaplappal együt.
akkro végülis a gyujtásról alkotott képek.. azok jók még mindég..csak a szömemmel és a felületességemmel van a baly
azéert áruljátok már el..
miért kell lehet a 2t a gyújtást össez vissza hülyére csavargatni.. és 4t nél meg nem?
mondjuk s3 hengerfej miatt?
de a 4t nél meg ott az emelt komprssziós dugó...
na...
én a rendes tublisnál is így tervezném felfújni a motorkülsőt, mert az a vakszelepes töltőszelep nem kimondottan bizalomberjesztő
szerintem simán el tudja törni már egy kis faág is