Már annyiszor neki akartam fogni cigótublisnek,de még a rohadt bringaboltig se jutottam el...pedig tetszene ha tényleg 10ezerből kijön és még működik is!
Zari, mesélj még róla! A két belsős verziótól van már fejlesztettebb változat? Képeken láttam,de az vhogy nem volt bizalomgerjesztő
bala...
már régen végeztem az autószerelő sulit is..
de mielőtt nekiveselkednélhogy állítod az alaplapon a gyÚjtást...
azért elmondok pár dolgot ezekrŐŐL
OTT BELÜL..van egy pár tekercs...
az ad szinuszossan váltózó feszültséget..kifelé a kanócokon..
aztán van egy jelvevő.. amit te kint látolahogy az a lendkerék úgy áll.. akkor az ad egy négyszögjelet felfelé a kis kivezetésén...
általában ez a négy szál ez kell a gyújtáshoz...
illletve gyújtáshoz csak a kis fekete lendkerékmellélefogatott kis fekete bütymürütty két vezetéke kell..
mert a másik csak Áram
a jel az emebből jön..
tehát ha gyújtást alkrsz rajta állítani..
az nem itt van..nekünk földi halandóknak..
a gyújtást a cdi 6ározza meg majd.. a saját belátása( illetve a programja) alapján...
kapja a jelet hogy hol.. meg hogy milyen sűrűn(azaz fordulat) van a főtengely..
majd ő okoskodik egyet .. és odabaszs egy szikrát.. valahoval.. 3mm környékére.. a fölsőholtpont elé..
na az hogy 2.3.4.5mm azt ő okoskodja ki..de csak a fordulatszámból...-..a térképe alapján...
ha nem igy lenne valaki lyavitsonmár ki.. mert csak rég volt az a 25 éve
hát ez geci jóóó..havvvveeeer
te biztosokosvagy főzésileg is akár csak henger fejcsavarlehúzási nyomatékilag is
de tényleg.. most lmész motorzol haveriokkal és mondjuk egy hagymásbabhoz ott nekiálsz babot fejteni.. majd beáztatod egy 4-6 órát majd fözöd egy 3 órát hogy ne legyen kemény mint a tarzansarka?
vagy úgy vagy vele kevesebb idő is elég majd elropogtatjátok azt a babot mint a mogyoróscsoki mogyoróit..mert kkor
egy kanál babbal igy végeznének a haverok pikk pakk pár perc alatt
mindenki ugy csinálja ahogy látja.. de mindenképp kedves hogy kutyakajához hasonlitottad a föztömet
viszont olvasom
dévnek lyó hir.. a gaszgasz úlyra tulajdonosnál..
már tacvasztól fejlesztik az úly gépeket..szóval lesz alkatrész dögivel
bajkan
lyóhir.. a pityusz beszerezte a 19 cigótubli kellékei..mondtam hogy kb 485-490mm átmérőlyű gumi kell hozzá.. lett is.. már működött is neki a 7végén..
22x 489 1 3/8os gumi kell..
ilyne létezett a gumánál is.. de most nem látom...
na pl azzal a kendám is működni fog erdőben....mert 0,0 bárral most hogy néztem(szelep nélkül ) már lapul is..tehát dolgozni fog.. legalább annyira mint a mx 31
Nem értem hogy, hogy nincs alapjáratod. Van egy alpjáratállító csavar és tekered addig, amíg megjelenik az alapjárat. Az alapjárat állító csavarral ugyan azt a schúbertet állítod, mint amit a gázbowdennel húzol.
Okozhatja az elektronika is, hogy nincs alapjáratod, nem mindig az üzemanyag ellátás hozza a bajokat.
Sajnos a GAS CDI gyújtás térkép alapjárat közelében szerintem nem az igaz.
Az alaplapot nézd meg, hogy jelen van-e, feltételezem ezen is állítható, ezt még nem néztem a sajátomon.
bármelyik komoly versenyzőt megkérdezed aki 2t-vel nyomja, hogy alapjárat meg hogy kell jol beállitani.... rád néz értetlen fejjel és csak annyit mond. : alapjárat egy 2t... minek? huzd a gázt azt cső... az alapjáratosdit meg hagyd meg az utcai vigéceknek...
Persze, csak részemről még az a kérdés, hogy az alapjárat hiánya a motor alapvető funkcionalitását befolyásolja e, azaz történik e ilyenkor hiányból adódó negatív hatás a motorra nézve. Avagy csak annyi, hogy leáll a motor azt cső. Mert a második esetében valóban nincs jelentősebb gond.
én személy szerint mindig magasan leszartam ezt az alapjárattal valo 2t kűzdést... ha beállitod melegen akkor ha tul melegszik a motor, ami nálam nem volt ritka jelenség a sok wellnes völgyezéskor, akkor meg pörög mint barom,
nameg ha bedöl valahová akkor se pörögjön nekem még ott percekig hanyatt , de a legzavaróbb idegesitő, ha belött alapjárattal megy az ember igazán tempot, egy endurokrossz nyomon, rövid féktáv, behajit lapon a kanyarba ,akkor valami nagyon hülyén ejti el a gázt, ezért mindig olyanra csavartam ha elengedem teljesen utána még forog egy párat, de szép lassan leáll magátol....
szerintem amugy ez nem egy akkora eget verő probléma amivel ne lehetne együtt élni....
Hát nekem egy cr250 után ez igen csak nyomatékosnak bizonyult:D
Futóművével is megvagyok elégedve eddig. Önindítóra nem igazán tartok igényt, eddig sem volt egyik motoromon sem. Nem kertek alatt használom a motort félre értés ne essék, biztos van az a pont, amikor jól jöhet, de én eddig megvoltam nélküle.Pedig 600-as motorom is volt, és azon sem éreztem az önindító hiányát.
Teljes mértékben, ezért köszönettel is tartozom!
Én azért vettem ezt a motort, mert sok jót hallottam a típusról. Többek közt Ábrahám Márk tapasztalatai segítettek hozzá ehhez a vételhez, számomra elég hitelesek voltak a szavai. A mai napig Gasgassal motorozik és versenyzik a magyar bajnokságban, tény hogy újabb motorral. Az eddigi 20-25 éves japán motorjaim után ráadásul ez egy fiatalnak mondható jármű a maga 11évével. Szóval ezek után is táplálom magamban azt a reményt, hogy meglesz, és jó lesz! Persze mindig van pár eset, ami nem túl rózsás, de ez miatt szerintem nem általánosíthatunk. És valószínűleg én is ktm-et vásároltam volna, ha az anyagi körülmények adottak hozzá
Az alapjarat csak 1 volt a sok szarakodas kozott...meg volt,hogy full gazon mendegelt a motor,csak porgott,de nem volt kakao.Egy 100-200m falon vagy feljaronal ha a gazt el kelett engedni akkor nagy bajba voltam.Alul jo nyomatekos volt..Csokinak a segitsegere allitgattam volt ezt azt es jobb lett,futomuve egy igazi fos volt,nem volt onindito ami egy igazi hatrany (tudom jodlis szereti rugni,,,en is de van amikor mozdulni sem tudsz akkor biza jol jon).
Hiaba akarja az ember a legjobb legfaszabb motort csinalni ha a dolgok mar oda koptak es elusznak a parameterek,akkor vagy az uj vagy a mas segit.
Na azert egy jo dolgog torten a gassal...meg tanultam vele zikizakicni rendesen.Jo volt a motor..tanulni...egy lepcsofok volt a motorozasi lepcson.
Az embernek jol esik ha segitseg pozitiv es optimalis,de mivel gassrol beszelunk,kozel sem olyan napsutis a dolog.Ktm en ulve kozeslem ulnek vissza gassra, csak anyi bajom volt vele.Az a szitu,hogy nekem is ette az idomet a turelmem..aztan azt mondtam..ha fel arba kell eladnom is vigyek,csak ne az en idegeimet bassza.
Amiota Ktm em van,vigyorogva motorozok,azt csinalja amit akarok es ahogy akarom,telen szervizelek anyit mint a gassnak,nyaron 5x anyit es negyede anyi erovel teszem azt.
Szoval eleg epito jellegu voltam....
Na tegnap volt takony meg oldalazás. Pontosabban oldalazás csak lett volna mert csúszott le róla a motor. Ha szembe tudok fordulni a dombnak és van pici tempó már jó, de ha oldalazni kéne akkor vége van. Nálam képzettebb/tehetségesebb emberek is mentek vele és bár ők feljutottak vele de szívtak rendesen.
Most rendeltem egy mitas fim enduro 120as gumit. Majd meglátom azzal milyen. A ms3 meg marad a pályára, oda úgy is jó a vékony kerék.
Majdnem beleírtam az előző hozzászólásba, hogy építő jellegű, biztató reakciókat fogadnék leginkább. Utólag látom be kellett volna írni.
Azért mondom, mert alapvetően szeptemberben vettem a motort, nem lerúgva de "mérsékelten igényes" állapotban. Ezért kb. 3 liter után neki is áltam helyrehozni mindent, amit hiányosságnak véltem. Több mint 3 hónap, és 100ezer Ft telt el azóta.És ezek után is ez fogadott sajnos. Ilyenkor igencsak igénybe van véve az ember türelme és bizalma a motort illetően, de azért igyekszek kitartani még.
En is eljatszodtam a gassal anno ezt az alapjarati szorakozast.Hidegen ment meg valamenyire,melegen semmi sem volt.Ha emeltem akkor doglott bele..szoval ugy adtam el a motort.Kurva zavaro,ha nem megy alapon.
14-est vagy utánit javasolnak a menők.
Tubával beszéltem, eladott ajtót-ablakot, befejezte.