amit tanultam a mostani hajtáson az innektoról.
ha a hőgombát szétüti az ember..akkor a két vezetéket ha fixre szárod tovább megy a gép!
sokat kap de működik!
ez azért faxa infó
de nem tökélets az működés.. d kiforog megy...
ha meg csak simán leszakad és otthagya a parszt akkor a gép nem üzemel.. nem indul dadog össz vissza..
ezt azért jó volt megtudni,...
mondjuk ez miatt csigusz vesz egy új hő gombát a 350 be..
de mint infó...
hály kolbik..
elfogadom lehet állítani...
de akkor kérem elmagyaázni hogy hogy is van az...
ktm éknél. a külső kis jelvevő veszi a dolgot.. belül csak a tekercs van...
képi illuszrációnak is örülnék az elmagyarázáshoz
gecsa..
22 e-bike 1,75 kell (456)
belső az 18as 2-2,25 motorbelső!
ez a kető együtt kb 3000 öccá..
kell hozzá egy 0,7-0,9 tű...
és onnatól mind nyomás mint mint tubléi hiperül fog menni..
e gumiba a nyomást.. 3-4 bár között működik..
szerintem a 3 a legjobb..de 4 bárral járak sokan..
5 felett nem jó .ert ez a e gumi ez 2,75 bárra van tervezve..
a 19eshez meg van 22 colos izégumi.. ami 489 a belső mérete a külső meg ...1 3/8ad colos..
van a gumánál az is..az vagy 1020 ft
most rendeltem.. hozzávaló belső. az 690ft
ugyhogy
a 19 kerék is tubliszos lesz..
Ne félj tőle, én megvettem az ebike külsőt-belsőt, beleraktam és kész kívül nincs semmi nyomás, (illetve valamennyi szerintem lesz mikor felfújod a belsőt) mégis bírja, sziklákon is kapott már pedig, gondolj bele itt a faluban 150 kilós emberek szaladgálnak ilyen bicókkal, jó az nincs maga olyan súlyú de azért csak bírja. Előtte mindig defektet szereltem, beleraktam azóta semmi baj.
Előre meg csináltam egy házi múzt kb. 3 ezer forintból még tesztelés alatt áll de már három napi motorozás benne van, eddig semmi baja, bírja.
Alapjárati fúvóka kurva kicsi szerintem.40-est basszad bele!Nyáron is 38!Fő fúvóka 172 simán bírja sőt igényli!Tű pedig fentről a második állásba,mert hajlamos bedúsulni szopóban!
Én vettem gerecsétől valami KTM o-ás tűt és azzal sokkal faszább lett mint a gyárival.Levegő meg kb 2-2,5 volt!
Van fasza Kokusan CDI-m ha esetleg az a baj!
Kawa, ha végig gondolod, nincs olyan szituácio ahol ne lennél meg a halál pontos ketyegő alapjárattól...
-tempos kanyar, kuplung behuz különben hátso fékkel lefullasztod..
-hosszu lefelé , amugy sem jöhetsz motorfékkel , (ami nincs ) mert leszárad a bele, öblögetni kell, vagy ha tul hosszu lenyomjuk...
-patakmeder, huzod mind a bolond , lehetőleg gyorsabban mint mered
egy szituácio van , ha a lámpánál várod a zöldet ,
egyébb , részletes, mindenre kiterjedő vezetéstechnikai tanácsokat Viktor tud adni...
Még egy dolog. Írtad hogy a levegő csavart fél fordulatra tekered ki, mert ha kijjebb tekered fullad a motor, (Magyarul ha több levegőt adsz neki fullad) Ez azt jelenti hogy nagyon kicsi az alapjárati fúvókád.(vagy vastag a tűd, esetleg mindkettő). 38-t biztos raknék bele, de így télen inkább 40-t.
Akkor ezek szerint negyed gázig hiába rángatod a gázt, nem csinál a gázra se semmit a motor ? Azért kérdezem mert negyed gázig majdnem fel lehet állítani az alapjárati csavarral. Én megnézném leszedett karbival, hogy amikor állítom az alapjáratot a csavarral, akkor mozdítja e a schubert. Lehet hogy a schúber felső részéről van letörve a fűl aminek támaszkodna az alapjárat állító csavar. A fúvókák így elsőre kicsinek tűnnek Gasgashoz, főleg az alapjárati. Milyen fajta tű van benne ? A három felsorolt dolog nem befolyásolja az alpjáratot. Milyen évjárat és tipus a motor ?
Ronis# Értem amit mondasz, de szerintem egy versenyző is van, hogy néha visszaveszi a gázt, és alapjárat nélkül ők is igencsak pórul járnának egy-egy kellemesebb pályaszakaszon:D Persze ettől függetlenül, ha netán alkalmazkodnom kell a nélkülözéshez, akkor sem fogok sírva fakadni, csak gondoltam azért megpróbálkozom, ha már így rászántam magam a motor helyreállítására
Dew# tudom, h nem feltétlen az üzemanyag ellátás lehet a gond, pont ezért is írtam a gyújtásos dolgot először. Manualba már meg is néztem hogy hogyan kellene csinálnom a beállítást. Mondjuk sokkal nem vagyok előrébb. Anyit tudtam meg hogy van egy összejelölés, aminek együtt kel állnia, ezenkívül az optimális teljesítményhez be kell állítani a gyűjtást...
Nagyjából így gógli fordítóval ezt sikerült kivenni, angoltudás híján
Viszont ami info eddig nem hangzott el ami fontos lehet, az az, hogy a motorban 3 tuning alkatrész is van. Mégpedig a power kamra/forgattyús térnövelő és egy messico rezo. Itt térnék vissza az üzemanyag rendszerre, azaz szükséges-e ilyenkor módosítani pl. fúvókát. Jelenleg gyári fúvókák vannak benne; 170 és 35.
demzsolt# Számomra is érthetetlen, de valóba semmi reakciót nem produkál a motor az alapjárat állító csavar állítására. Pedig a csavar hiánytalan, szóval beér a tolattyú alá, és rendesen funkcionál.
Zari# Köszi a gyújtás elvi ismertetőjét, sajnos pont ez az a téma, amit annyira nem vágok ezért sem merek nagyon belekotnyeleskedni. Viszont demzsolt jól mondja, az alaplapot ellehet bizonyos határok között forgatni az a főtengely körül.
101# Igen tudom, de mint előbb is írtam sajnos valamiért nem működik ez az állítás. A másik féle karbit is ismerem, előző motoromon olyan volt.
Pénteken beszéltem vele. Nem mondta, hogy örökre, de amíg nincs változás a vasárnapi nyitva tartás ügyében addig nem tud elszabadulni. Eladott mindent. Az extrémet belátható ideig biztosan.
Nyáron mikor találkoztam vele, az volt a terve, hogy vesz egy super endurót, lájtosabb terepre.
Ha jól látom ez egy Gas Gas amin gyárilag keihin karbi van .A legtöbb ilyen karbin van alapjárat állító csavar , ami megtámasztja a subert , ugyan az mintha nem engednéd vissza a gázt teljesen. Ha ez működik akkor lehet állítgatni az alapjárati levegő-üzemanyag csavaron, ez kb 1/4 suber állásig szabályoz. Van olyan keihin karbi amelyen az alapjáratot a szívató gomb tekerésével állítod, de azon nincs suber kitásztó csavar.
Épp most lesz gumiszerelés aztán hátha addig be tudom szerezni.
ha a hőgombát szétüti az ember..akkor a két vezetéket ha fixre szárod tovább megy a gép!
sokat kap de működik!
ez azért faxa infó
de nem tökélets az működés.. d kiforog megy...
ha meg csak simán leszakad és otthagya a parszt akkor a gép nem üzemel.. nem indul dadog össz vissza..
ezt azért jó volt megtudni,...
mondjuk ez miatt csigusz vesz egy új hő gombát a 350 be..
de mint infó...
elfogadom lehet állítani...
de akkor kérem elmagyaázni hogy hogy is van az...
ktm éknél. a külső kis jelvevő veszi a dolgot.. belül csak a tekercs van...
képi illuszrációnak is örülnék az elmagyarázáshoz
gecsa..
22 e-bike 1,75 kell (456)
belső az 18as 2-2,25 motorbelső!
ez a kető együtt kb 3000 öccá..
kell hozzá egy 0,7-0,9 tű...
és onnatól mind nyomás mint mint tubléi hiperül fog menni..
e gumiba a nyomást.. 3-4 bár között működik..
szerintem a 3 a legjobb..de 4 bárral járak sokan..
5 felett nem jó .ert ez a e gumi ez 2,75 bárra van tervezve..
a 19eshez meg van 22 colos izégumi.. ami 489 a belső mérete a külső meg ...1 3/8ad colos..
van a gumánál az is..az vagy 1020 ft
most rendeltem.. hozzávaló belső. az 690ft
ugyhogy
a 19 kerék is tubliszos lesz..
Előre meg csináltam egy házi múzt kb. 3 ezer forintból még tesztelés alatt áll de már három napi motorozás benne van, eddig semmi baja, bírja.
Alapjárati fúvóka kurva kicsi szerintem.40-est basszad bele!Nyáron is 38!Fő fúvóka 172 simán bírja sőt igényli!Tű pedig fentről a második állásba,mert hajlamos bedúsulni szopóban!
Én vettem gerecsétől valami KTM o-ás tűt és azzal sokkal faszább lett mint a gyárival.Levegő meg kb 2-2,5 volt!
Van fasza Kokusan CDI-m ha esetleg az a baj!
-tempos kanyar, kuplung behuz különben hátso fékkel lefullasztod..
-hosszu lefelé , amugy sem jöhetsz motorfékkel , (ami nincs ) mert leszárad a bele, öblögetni kell, vagy ha tul hosszu lenyomjuk...
-patakmeder, huzod mind a bolond , lehetőleg gyorsabban mint mered
egy szituácio van , ha a lámpánál várod a zöldet ,
egyébb , részletes, mindenre kiterjedő vezetéstechnikai tanácsokat Viktor tud adni...
Dew# tudom, h nem feltétlen az üzemanyag ellátás lehet a gond, pont ezért is írtam a gyújtásos dolgot először. Manualba már meg is néztem hogy hogyan kellene csinálnom a beállítást. Mondjuk sokkal nem vagyok előrébb. Anyit tudtam meg hogy van egy összejelölés, aminek együtt kel állnia, ezenkívül az optimális teljesítményhez be kell állítani a gyűjtást...
Nagyjából így gógli fordítóval ezt sikerült kivenni, angoltudás híján
Viszont ami info eddig nem hangzott el ami fontos lehet, az az, hogy a motorban 3 tuning alkatrész is van. Mégpedig a power kamra/forgattyús térnövelő és egy messico rezo. Itt térnék vissza az üzemanyag rendszerre, azaz szükséges-e ilyenkor módosítani pl. fúvókát. Jelenleg gyári fúvókák vannak benne; 170 és 35.
demzsolt# Számomra is érthetetlen, de valóba semmi reakciót nem produkál a motor az alapjárat állító csavar állítására. Pedig a csavar hiánytalan, szóval beér a tolattyú alá, és rendesen funkcionál.
Zari# Köszi a gyújtás elvi ismertetőjét, sajnos pont ez az a téma, amit annyira nem vágok ezért sem merek nagyon belekotnyeleskedni. Viszont demzsolt jól mondja, az alaplapot ellehet bizonyos határok között forgatni az a főtengely körül.
101# Igen tudom, de mint előbb is írtam sajnos valamiért nem működik ez az állítás. A másik féle karbit is ismerem, előző motoromon olyan volt.
Nyáron mikor találkoztam vele, az volt a terve, hogy vesz egy super endurót, lájtosabb terepre.