Üdv, összeállt a motorom. Alapjárat nem volt, mikor megvettem, ezért megnéztem minden lehetséges dolgot, ami okozhatta. Membrán lapokat cseréltem, mert az egyik kicsit csálé volt, karbit kitakarítottam, tömítéseket kicseréltem, fúvókák gyári méretűek. Mindezek ellenére még most sincs alapjárat.egyedüli érdekesség, hogy a lebegő csavart mindössze fél fordulatra ell kicsavarni az optimális működéshez( 1 fordulatnál lassan szakadozva forog ki). A súber tűn állítottam egyet, mert a legfelső előtti pozícióban volt, most a középsőbe tettem, de így sem történt komolyabb változás. Alapjárat- levegő csavarra nem reagál semmit(az alapjárat). Főtengely szimeringek tuti jók, mert könnyen indul a motor hidegen melegen, és menet közben sincs semmi panasz. Egyedül annyi, hogy leáll ha elengedem a gázt.
A szomszédom rávilágított még egy lehetőségre, ami okozhatja az alapjárat hiányát. Mégpedig az előgyújtásra. Le is vettem gyorsan a deklit, és kicsit úgy is tűnt, mintha egyik irányba ellene tolva jelentősebben. Ahogy elnéztem, csak a lendkerék leszedése után tudom állítani. Neki sem álltam, amíg meg nem tudom, hogy ez valós probléma lehet-e. Ha valaki jártas efféle témában, kérem segítsen!
2013-as excf 350 van a főnökömnek, most 50 óra van benne DE 30-nál beokádott a blokk, mindegy,is,mert garanciában szerzett egy vadonatúj blokkot,amiben,lásd kb 20 óra van! 1,7 körül megválna tőle! Vannak extrák is!
Ez csak egy olyan infó,amit az interneten nem találsz meg!
Tubát is megkérdezheted, nagy mágus az is...vesztek egyszerre 3-4-et és mindenkinek jó lesz.
Fel kell tömegelni 75-re aztán jóval erősebb leszel
Persze csak ha nem sör has lesz a plusz kilóból
Gyerekem ilyen ropi aztán nem tud elvinni 2 gyeprácsot egyszerre
Egy 2t motorom volt csak az tényleg könnyű volt dt80
A többihez nem értek, de én nem veszek észre kb semmit sem...
Max annyit hogy a 120 kiló körüli motort meg tudom emelni a 160kilóst meg nem
kb 13.00 tól nézhető ..csak 16 perc kell hozzá...
Gabesz...okés hogy megnézted amazt.. de 9szer ...
De az az érdekes ami a 1,20 az meg csak kétszer...valami van a jutúbszámlálóval..hazudik a mocsok..
Ha egy 250 2 t kipróbàlsz egy 300 as utàn,,,meglepődsz,menyivel könyebbnek érzed.Pedig a 2 motor között nincs fél kg külömbség.Egy dolog a szàmok,,,és egy màs dolog a gyakorlat...
Persze akinek döntött hengeres Bergje(aminek a120kg-ját csak akkor lehet érezni ha fel kell állítani) van az másképpen látja ezt a súly kérdést . 68kg-s embernek számít az a 3kg!
3 kiló? ennyit sz@rik egy rendes ember
Na de a viccet félre téve ettől több sár rá tud rakódni a motorra
3 kiló max egy biciklin észre vehető
Vagy csak én nem tudok annyira motorozni mert nekem kb tökmindegy hogy 120 vagy 130 kiló egy motor
Mondjuk a 2 mázsás tenere után mind kisbicikli
a vidi is kész..
de nem rakom be.. mert darabot még az istenért nem tudta összekapcsolni..
ugyhogy a 1,20 as és a 14 percest meg külön nem nézi senki ...
mondjuk ha 2 nap múlva sem tudja a jutúb elvéhgezni .-.azért öszevágom az avsssel még1szer
ez évzáró buli volt..
és csináltam egy ilyen kerti párti szettet..
menetes szár a lába.. 3 anyát összehegesztettemhogy tetra édert alkosson..
a bogrács és a tüzrakófelnit azt nem én csinálétam..
de a hygamásbab azért lyaú lett...
ja és 30 percel voltunk ott ezmiatt továbbb.
mármint bruttó 30 perc.. ebben benne volt..minden..
mert a 30 perces pakolás helyett most főztem.. pakoltak.. pakoltam kevergették.. ettünk ettünk..ettünk...mert volt bőven..
de a maradékot sem kelet hazahozni...
és ez minden együtt most nem 30 perc volt a kocsi hozérkezést követően az indulás.. hanem
hanem 60 perc..azért ennyi szerintem máskor is beleférhet...
Sok az óra...sok az àra...Màrciusban ha lesz még 16 os motor......akkor jó àron lesz.Mert a 17 es az egy teljesen màs .Csak a 350 enek szoktak elfogyni legghamarabb.....Én bíztatlànak,hogy vàrd meg a 17 es modelt,,nem is azért hogy szebb,,,,,,,hanem könyebb lesz 3 kilóval. Nekem a 350 nel csak a súly volt a bajom...De ez is az én hibàm: 68 kg amal nem lehet könyedén terelgetni agy 115 kg os vasat.
akkor még lyó hogy nem álltunk neki átfúwókázni
mert kiadta volna az agyunk...
de hál istennek és a nagyon kemány csapatnak.. nem volt rá idő..
hisz egyfeszt mentünk megállás nélkül.. illetve.. mikor ..
nagybékaként placsantam a sziklafalon akkor azért megálltam egy pillantra szemlélődni.. milyem szép is itt a tháj
Vajon kereke lessze ?...mindenki varja mint a szuttyo galambot