Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked kezdésnek a szövegértéssel kellene kezdened, de abban én sem vagyok túl jó. Másnál próbálkozz
Eleg kicsi a kep. Ez lazar? A szegedi uton neha elsuvit mellettem jo 160 as tempoval a 90 es limitnel. Legkozelebb megprobalom levideozni. Komoly hogy az onkormanyzatnak csak biturbos meg legalabb 300 lovas autoi vannak. S8 audi .vw caravell full loeros. Superb 4 kipufogoval f1 hangal. Stb.
múhahaha..
az nem a július cézár volt ..te interennegatív .. hanem az... nosztrádámusz volt..
mert megjósolta.. jön egy csávó keletről..
annyira keletről hogy az már a nyugat.. a wild..azaz a vad nyugatról..ami ugye annyira nyugat hogy már az kelet is..... és leigázza a földet eksztrémendúróban...
és olyan gyorsan jön hogy az már szinte megy is
mosogató szert is neveztek el róla..épp mikor viszi..
na...
ki az. .
hát persze hogy kovács II jános a Baz megyei körzeti meghízott
Valami okos mondta (lehet hogy Julius Ceasar) valamikor. A lökettérfogat semmivel sem pótolható!
Nem bantani akarlak en ,mindtvte jodlist ahogy szeded csak viccelodok...
Azert a faszi a kicsi 2 t nagyon abrakolja baze..milyen mozgekony a kicsi dög, kanyarokba milyen konyeden bele áll es nem az a nagy tehetetelnsegi ero huzza ossze vissza...na ha egy uj generacios motorka 125 be tudna 50 lovat az megint valtoztatna sokmindenen
mmú múúúú
múhahaha.. hát egy kroccmotorrral extrémendúrózni...
nyíííhahaha

ki az az állat..
melyik marha az ..lyelentkezzen csaaaak
má megent 0,5re lettem értve
a nagy újító.. a nagy variáló.. aki aztán van hogy csak azérrt variál hogy más legyen..pl itt a 19wes tubli.. a 18as full bevált de mégis csináltam 19es.. hát mondja azt valaki hogy nem vagyyok újító gondolatú.
hát csak egy maradibandivagyÓÓÓÓk ha ez tükröződik le neked
de nix harag..
elfogadom te ilyennek látsz..számodra ilyen IS vagyok...

érdekell ez a téma mert látnál figyulnám az úylításokat ezekben a gépes.. hajtással kapcsolatos témákban..a villanymotoros is érdekell bár az kevésbé állközel a szivem hez mint ez az üzemanyaggal hajtott gépek..(úgymond belsőégésű motorok)
nekem az emi érthetetlen .. még..de majd úgy is itt lyön valami big ace és felülvilágosítja maradi elmém...
hogy annó 26 éve.. az a csávó aki ezt a kétté 4t kombót megcsinálta.. az miért nem jött be?
mi volt ott a baj?
ez az a 2t ami kipufogást egy kipufogó szeleppel a henegerfejben vezérelte..
azt mondják nyomatékos volt..jól is ment. de aztán mégsem lett belőle semmi....
még annyi sem mint a döntött blokkos berg.. hogy legalább 3 évig gyártották..igaz hogy egy konsrukciós zsákutca volt .. hisz azóta sem akar csinálni ilyet senki!..de akkor is gyártásban volt 3évet..
azért a sorozatgyártásig ami eljut az azért nagyon komoly téma
Tudnak ezek motorozni...egy 450 sxf en kacagnanak
Vonza a billentyuzeted az ujjaid a hülyeség irasara.:)
Megint el kalandoztal a sziberiai sztyeppekre :))
Ki mondta hogy enduro motor...es hogy eggsztémbe...na meg a fogyasztasrol szo sem volt
hály kolbik...
bakker.. nehogy azt mondja valaki nem vagyojk fogékony a változásra..
h aze a 125ccm ez 70..80 lóerő.. nekem a 52 is bőven sok...
akkor csinálok én is egy ilyna 80ccm est az kb elég 50 pacival megy majd 24ezres fordulatszámon
mert a változás jó.. az vezet a fejlövéshez...
a stagnálás állandóság csk a visszamaradottságot és az eltunyulást segíti...

nem is értem mi a retekért mentek azzal a kinstrukcióval amit a ktm 1990ben a piacra dobott?

ez a mostnai sx-f 450 is .. egy szar régi elavult technikai zsákútca..
alig várom az úlyítást..


lyódos. mert te egy tsomó helyne nem is motoroztál.. csak vátrtál.. ahelyett hogy élvezted volna azt amit a többike tudtak..
ez olyna mint a hosszúra nyújtott Órgazmus a nőknél.. vagy a férkaikanál a másfél azaz 15! literes magömlés...
múhahaha

amúhy hogy a retekbe látol át egy 4t tankján?
bakker te egy látó vagy egy mindentlátó
amúgy a kis esigszeff 450 ben 2 litert tankoltam.. ugyhogy még mindég 50% jobb a 4t
125-nek ez sem rossz..
http://youtu.be/wc1YMCfVOps
Hát, ha a Hells Gate-t extrémnek nevezzük (lehet hogy neked nem elég extrém), akkor mennek 125 2t-vel.
http://youtu.be/nzFaXuUGnWg
Fogyasztasban lassan odaer a 4 t hez. Lasd ucso.menet mult szombaton 2,5 liter benyat egettem el. Legrosszabb esetben 3 at. Es ahogy elneztem a 4 t kbol mintha tobb hianyzott volna.
hály kolbik...

igazándiból..faxa ez...
kb már ezer éves gondolat..
csináltak annó 2t n alapuló szlepes vezérelt kipufogós gépet.. talán az 1990 ben vagy 1989...mint is az endúró vébén de aztán nem tudták hova besorolni..
mert nem tduták eldönteni 2t vagy 4t...
de olyan 1szerű a definició..
ha minden fordulatra jut egy mókaútem akkor 2t ...
és ami nem ketőté az meg = 4t

én azt mondom több féleképpen is lehet ne csoprtositan a gépeket ami nem! térfogat (ccm)alapú! lenne
pl a gép.. a komplex gép súlya alapján...
a fogyasztása alapján a lóerő alapján..
de mostanság ez a 2t..4t ez a menő ebben is a ccm..a besorolás...
minél több nyomaték.. minél kissebb fordszámon is!= használható azaza a hasznos teljsítmény.. .minél kissebb képsúllyal ..és leszariom hogy 200-400-1600ccm
a fogyasztása.. az is kicsi legyen ....hogy kicsi tankja legyen.. nem kell 11 liter...11 múhahaha...minek ha 5-6 literrel is elvan ugyanott...

de amúgy érdekes alternatíva.. csak az a furi hogy eddig nem eröltették..
de hátha most majd
amúgy láncfűrész meg fűnyirónak a 18ezres fordszám mint munka fordulatszám az jó..
de egy endúrónak..az kell hogy alapárattól szabályzásig használ6ó legyen a teljesitmeénye.. nem véletlen egy 125 ccm endúróval sem mennek eksztrémben..
200assal próbálkoztak ..de aztán mindenki maradt a 300asnál..
ha a fogyasztása.. a kipufogólya olyan lenne mint a 450 4t nek akkor komolyan fontolóra venném a egyszerűség és megbizhatóbbság miatt a 2tt.. de igy..
sajna igy nenm jön szóba..
nagy kigyó nagytankal...
+ még a kuplit is sergessem...
naneeeee...

ja hogy újkorától nem megy egész nap önindítóval az indulás.. na az meg olyan igazi középkori téma...
nem is értem.. a 4t hogy tudja megcsinálni hogy tekerje egész nap..a 2t meg nem?

lényeg ..ha egy gép könnyű egyszerű és nix nagy kigyó akkor az jó
Jó hosszú motor, +surlódás!?
A kipufogó nyitási és zárási szögek eddig is a dugattyú helyzetétől függtek. Miben más ez, ha "lapáttal" van megoldva?
A kis izmos motorról amit a multkor belinkeltem..irt a haver
"Szevasz, megvan a véglegesnek tűnő mególdás. Na a fejlemény az, hogy a dugattyún van egy kis terelő "lapát" ez tartja zárva a kipufogó csatornát, mert ez a motor tényleg nem dolgozik karterben, ezt a dugattyú alján óldja meg, de ha nem zárná be a kipufogó csatornát akkor ott kimenne. Azért van az a lapát valami. Csak egyenes vonalú mozgása van a dugyattyúnak, igy nincs hordós kopás. Az alsó részt szoró olajozás óldja meg, mint egy 4t motornak. Igy a 100/1 keverék már nem is érdekes 200/1 is elmegy. A keverék borzasztó jó homogén állapotú lesz, az agressziv felömlés miatt :D
és hogy legyen kerek a történet..van V2 es 250 es motor is ami szereny 155 lovat tud..
Igen. Úgy néz ki!-eddig.
Eladtad? Hm...
Csak besárgul végre!
Nem tudom hol olvastál ilyet ? (olyan nagyon nem is izgat)
Hát ez az,olyat nem találtam
Jól van,akkor jó lesz. Köszi
nem .. a 18asba 18as a jobb.. .
de olyat nem tudok szerezni...
és a 2.00-19 van benne......
de lehet hogy pontossan ez amit most vetem.. előtte a 2.00-2.25 19 vírább van a 18as cigótubliba..de az persze szélesebb..
ez vékonyabb kissebb gumi mint a 2.00-2.25 és a keskeny 19es cigótublixba is jobb...
de a 18as szélesbe is pont jó lesz...ezért a tracsi szetthez vettem azt is még 1et
mostmár van belsőm dögivel.. mert szét meg nem megy, de ha mér vettem azt is.. akkor mondom veszek ahoz is úlyat..
bár mitn mondottma.. ezekkel a motorszelepes belsőkkel gond még nem volt.. de ha úly tublit om fel.. akkor az megérdemli majd az új belsőt is majd kb menetrendszerint 1 év múlva
Olyanok vagytok mint a MINYONOK