Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Lemértem" a hengert, majd még megméretem másutt is, kíváncsi leszek mi lesz a különbség a mérések között...
Henger a felömlők felett 72.01-ad, s lefelé tágul 72.02 felé kicsit.
Ami "érdekes" hogy oldalirányba ovális kb 0.005 et.


Az RMX be a dugó 130 óra alatt lement kb. 0.08-ot csak ennyi infóm van, ez alapján a 0.06 igaz lehet a 100 óra.
A mért henger kopást sokallom 100 órára.
Aztán lehet ennyit kopik, kezdetben, s később jobban bírja Nem tudom mennyi lehetett az új henger kezdetben, ha 72.00 akkor még talán, de ha 71.99 akkor az már sok kopás 100 óra alatt.
Persze a fene tudja pontosan, végül is sok dologtól függ a henger/dugó kopás, a lényeg meg úgy se ez, hogy mennyit ment, hanem az, hogy most mennyin áll.
Biztos tudnak arrafelé valamit
Bátran betáraztak.
Bejelentem azt amim nincs marketing fogás érzésem van
Ez esetekben is ok
Gerecse?
Az Universalmotor sajnos zárva van pár hete.
had ne olvassak vissza!

mi is az a 3 lenyomásos kompresszió?
Na latod..Levi is azzal szokta,ha nem kapja a rezlemezt
amikor az opelt fűztem össze akkor csatornabádogból csináltam
ilyenekért nem adok pénzt
A haver vekony lemzbol csinal egy ilyen csikocskat amit osszefog es csuszik is bele...
na én is a legutóbb csak igy boldogultam az sx-f hengerdugó párosítással...
az istenért nem tudtam a hagyományos módszerrel..
ugyhogy levettem a dugót a hajtókarról beleettem a hengerbe..
majd igy füztem össze...azért kicsit furcsállottam ezt..de igy legalább össze tudtam rakni egyedül.. a másik módszerrel az istenért nem tudtam összejátszani..

dév..
jó lsz a gép.. a hajtókarösszeszerelési hézagolásos mizéria..
gyakorlati tanács...
látod hogy oldalról a hézagolóba belekopott volna a hajtókar?
ha nem akkor ne is foglalkozz vele tovább.. ha meg belekopott akkor igen húzd szét és főtengely szét..
de ha semmi blharapás.. akkor ez egy jóideje ÍGY AHOGY VAN! működő motor..akkor hagy szaladjon igy tovább
dugó is viseletes már...de átégetedbb dugóval is üzemelnek még a gépek símán...
én azt javallom ha volt bene kraft.. nem is lötyögött..amit irtam a 3 lenyomásos próbáról azt ha kiállja.. akkor simán raknám össze...
elméleti 12 zázaddal szerintem még elmegy egy pár órát..
ha a 3 lenyomásos komresszió tesztet nem állja ki akkor viszont ..csere!
inkább azt a lábtartót csináld mg ..mert az nem kell hogy szarul álljon.. még ha gyárilag is szar ezeknél a gg nél..
ezért találták ki ezt: https://alkatreszek.hu/gyuru_o...
Nagy köbcentis 4t motornál sokszor jobb így, mert nem tudod a gyűrűket egyszerre jól összenyomni a helyén, főleg ha az olajlehúzó 3 darabból áll.
Én mindig leveszem a hengerfejet, így tudom beállítani a préssávot, meg hogy mennyire legyen bezárva a pówer. Persze nem minden tipuson tudod állítani..
forog a dugó?
mozog a henger?

http://www.f1technical.net/for...
az Universalmotor-nál lehetett kapni még pár éve. Racetech idomokat tartottak, de a webshopban nem volt megtalálható.
Igen, vele már beszéltem. Ha nem találok közelebbit, akkor az lesz a nyerő. Sárvédőt még nem találtam sehol raktáron.
Köszi a linket!
A kis hamis gokart motor...

http://www.kartbook.net/m/disc...
ne melegítsd, inkább bele egy bit fejet (ha imbusz) és fentröl megütni kalapáccsal..
ülés van itt a szomszéd faluban

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Gasgas_nyereg_38209571.htm?first=1

vagy neked csak üléshuzat kell?
Üdv Urak!
Kicsit leamortizáltam a gépet és vennem kellene egy hátsó sárvédőt vagy komplett idomszettet és egy ülést. Van valakinek ötlete, hogy hol lehetne Pest környékén beszerezni?
EC300 2005
ütögesd meg a csavart, már úgy is elkúrtad..... ha eltört a bitfej......
ha szerelni akarsz vegyél egy king tony dugókulcs szettet, elfogadható minőség viszonylag jó áron
én most a csillag-villáskulcsait tesztelem, 6-24ig 10 pénz volt és eddig hibátlan