A leírás alapján lehet.
"Ennyi infóm van, a motor egy szlovák versenyzőé volt" s onnan jön a további sztori akivel beszéltem, ez nem zárja ki, hogy lehetett a tied is a szlovák racer meg az ember között akivel beszéltem.
Valamilyen szempontból mind1 az előélete, a jelenlegi állapota a fontos. Csak gondoltam leírom, ha neked "fontos" hogy ez volt-e a te motorod. Szóval lehetett
Én még ilyen apró váltókart nem láttam,de hogy ezt taposni meg húzkodni művészet az biztos... Dew hogy bírkóztál meg ezzel?
Nem mintha a fékpedálod olyan frankó lenne...kicsit sztem azt is egyengesd majd meg
Raptor Titanium lábtartó szett. Full titán anyagból. Űrtechnológiában használt Titaniumból. Nagyon könnyű, extra erős. Ára: 32.000.-Ft (Új ára 96.000.-Ft)
Akrapovic Titán hátsó tuning dob. Gas Gas EC 250, 300 2012-től, de egy nagyon minimális alakítással (Egy cső elforgatásával a régiekre is stimmel)
Üdv urak.
Dew a lábtartó kérdést mindenképp oldd meg mert a gyári konzol nagyon gyenge és csak szopni fogsz vele.Én így oldottam meg ,azóta atombiztos.
A labtarto nagyon fontos egy endurosnak.Ha mar elobb vagy hatrebb all az mar zavaro,nem ugy allsz rajta,foleg ha meg kotyog is,jo nagyot lotyog az igazi szar.Nagy feljarokba attol terhelsz,attol iranyitod.Nekem is kotyog,de a telen csere lesz,legalabb is meg probalom a kotyogast uj szogekkel kiuszobolni.
Vannak jo labtartok is,de draganak talalom okot szar holmihoz kepest,es a gyari is siman megteszi.Altalaba ezek a tuningoltabb labtartok a csizmat semmi perc alatt felzabaljak,es en jartam ugy,hogy bele akadt a csizma a labtartoba es mint a tehenfos,pont pofara estem tehetetlenul
egy lábtartó cserénél sosem legyen nagyobb bajod, nem nagy tétel... viszont ha már veszel rá vegyél valami alus tuningost ebayrol, a gyári szart sem ér...meglát egy követ rögtön elmegy a picsbe...
Rábízhatnám a fantáziádra a válaszokat, mert teljesen feleslegesnek érzem
Ennek ellenére pár szó.
Nincs bennem semmi plusz kétség/kérdés a lábtartó kapcsán a motorral kapcsolatban. Korrekt dolognak érzem, hogy nem adta el törött lábtartóval, inkább felrakott egy más típust.
A lábtartó szögét, difijét vételnél is láttam, szerintem N-ed rendű egy futómű vagy blokkhoz képest, amit nem tudok hekkelni.
Hosszabb menet után éreztem, ezt így nem lehet megszokni, ezért merült fel az áthegesztés vagy a csere.
Valóban benéztem, nem rosszul van hegesztve, hanem más típus van rajta, de ez ki is derült, miután jobban átnéztem, s meg lett erősítve az eladó által is.
Mint írtam a barátom ktm-én pont ugyan ez volt (rossz lábtartó). Közben a henger teljesen jó, dugó új (sarkon fordulta futár vele mikor megérkeztek a motorért). Jó állapotú motor + millió kiegészítő a lábtartó mégis egy nem rávaló ütött szar. Van ez így.
Dew.te mint mindent kielemzo majsztro. Hogy tudtal elsiklani vagy szemet hunyni egy ilyen hibara? Egy tok mas tipus labtartojat raciganyolta a volt gazda....gondolom ugy volt vele hogy leszarom jo lesz az ugy lenyeg hogy legyen valami rajta? Ha azzal ugy volt eladas elott vajon mas dolgokkal is ugy volt? Enduronal eleg fontos a biztos jol mukodo labtarto. Es ezt kepes voltal elnezni.... Hmmm....
Így igaz!
Semmivel nem kényesebb a berg mint akármelyik.
Ha meg le van lakva egy motor teljesen mindegy mi a márkája, mindig nyűg lesz vele.
Alkatrész is van...
"Ennyi infóm van, a motor egy szlovák versenyzőé volt" s onnan jön a további sztori akivel beszéltem, ez nem zárja ki, hogy lehetett a tied is a szlovák racer meg az ember között akivel beszéltem.
Valamilyen szempontból mind1 az előélete, a jelenlegi állapota a fontos. Csak gondoltam leírom, ha neked "fontos" hogy ez volt-e a te motorod. Szóval lehetett