Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A leírás alapján lehet.
"Ennyi infóm van, a motor egy szlovák versenyzőé volt" s onnan jön a további sztori akivel beszéltem, ez nem zárja ki, hogy lehetett a tied is a szlovák racer meg az ember között akivel beszéltem.

Valamilyen szempontból mind1 az előélete, a jelenlegi állapota a fontos. Csak gondoltam leírom, ha neked "fontos" hogy ez volt-e a te motorod. Szóval lehetett
Köszi, de nem ér annyit (nekem)
És még nem is láttál mindent.
Idén volt vagy 6 verseny, be lesz osztva a naptárad.

A főnök elenged-szerintem:-)
Én még ilyen apró váltókart nem láttam,de hogy ezt taposni meg húzkodni művészet az biztos... Dew hogy bírkóztál meg ezzel?
Nem mintha a fékpedálod olyan frankó lenne...kicsit sztem azt is egyengesd majd meg
Eladó megmaradt GG parts.

Raptor Titanium lábtartó szett. Full titán anyagból. Űrtechnológiában használt Titaniumból. Nagyon könnyű, extra erős. Ára: 32.000.-Ft (Új ára 96.000.-Ft)

Akrapovic Titán hátsó tuning dob. Gas Gas EC 250, 300 2012-től, de egy nagyon minimális alakítással (Egy cső elforgatásával a régiekre is stimmel)

HÁTSÓ FÉKOLAJ HŰTŐ TARTÁLY 4000.-FT
8? húúú jajjj,horoszkópot kellett volna vinned
Semmi...
A yamaha yz lábtartói jók a gg-ra. Sokkal erősebbek, ahogy itt szokták írni: örök élet+1év... :)
Legendát eladni? Soha ne tedd Déw! Ha kell gyűjtést szervezek,csak el ne add
sziasztok!
érdeklődnék hogy van e esetleg valakinek eladó hátsó oldalsó illetve hátsó sárvédő idom eladó? 2006 os 300 as ec hez.
Üdv urak.
Dew a lábtartó kérdést mindenképp oldd meg mert a gyári konzol nagyon gyenge és csak szopni fogsz vele.Én így oldottam meg ,azóta atombiztos.
Az lehet, amugy az enyem gy 2009 es racing volt feher, elol fekete becsuszoszaras teloval motosportracing.sk felirattal, versenyeztek vele..
30ért viheted, ha gondolod
A labtarto nagyon fontos egy endurosnak.Ha mar elobb vagy hatrebb all az mar zavaro,nem ugy allsz rajta,foleg ha meg kotyog is,jo nagyot lotyog az igazi szar.Nagy feljarokba attol terhelsz,attol iranyitod.Nekem is kotyog,de a telen csere lesz,legalabb is meg probalom a kotyogast uj szogekkel kiuszobolni.
Vannak jo labtartok is,de draganak talalom okot szar holmihoz kepest,es a gyari is siman megteszi.Altalaba ezek a tuningoltabb labtartok a csizmat semmi perc alatt felzabaljak,es en jartam ugy,hogy bele akadt a csizma a labtartoba es mint a tehenfos,pont pofara estem tehetetlenul
Másik blokk , mi lesz még itt kéremszépen eztet nem mutatta a detoszkóp
Mondja ezt egy Husaberges Majd mikor a kopott vízpumpa tengely miatt blokkot kell széthúzni és egyéb szarságok akkor más lesz a véleményed
és érdemes a lábtartó konzolt is megerősiteni, az valoban egy gyenge pontjuk....
én anno hegesztettem az enyémre körben egy savállo lapos anyagot... na utána atom biztos volt...
egy lábtartó cserénél sosem legyen nagyobb bajod, nem nagy tétel... viszont ha már veszel rá vegyél valami alus tuningost ebayrol, a gyári szart sem ér...meglát egy követ rögtön elmegy a picsbe...
Rábízhatnám a fantáziádra a válaszokat, mert teljesen feleslegesnek érzem
Ennek ellenére pár szó.

Nincs bennem semmi plusz kétség/kérdés a lábtartó kapcsán a motorral kapcsolatban. Korrekt dolognak érzem, hogy nem adta el törött lábtartóval, inkább felrakott egy más típust.
A lábtartó szögét, difijét vételnél is láttam, szerintem N-ed rendű egy futómű vagy blokkhoz képest, amit nem tudok hekkelni.

Hosszabb menet után éreztem, ezt így nem lehet megszokni, ezért merült fel az áthegesztés vagy a csere.
Valóban benéztem, nem rosszul van hegesztve, hanem más típus van rajta, de ez ki is derült, miután jobban átnéztem, s meg lett erősítve az eladó által is.

Megkaptad a válaszokat? Újabb kérdések?
Mint írtam a barátom ktm-én pont ugyan ez volt (rossz lábtartó). Közben a henger teljesen jó, dugó új (sarkon fordulta futár vele mikor megérkeztek a motorért). Jó állapotú motor + millió kiegészítő a lábtartó mégis egy nem rávaló ütött szar. Van ez így.
Dew.te mint mindent kielemzo majsztro. Hogy tudtal elsiklani vagy szemet hunyni egy ilyen hibara? Egy tok mas tipus labtartojat raciganyolta a volt gazda....gondolom ugy volt vele hogy leszarom jo lesz az ugy lenyeg hogy legyen valami rajta? Ha azzal ugy volt eladas elott vajon mas dolgokkal is ugy volt? Enduronal eleg fontos a biztos jol mukodo labtarto. Es ezt kepes voltal elnezni.... Hmmm....
Így igaz!
Semmivel nem kényesebb a berg mint akármelyik.
Ha meg le van lakva egy motor teljesen mindegy mi a márkája, mindig nyűg lesz vele.
Alkatrész is van...

Dew gratula!
Ha tetszik neki, akkor ok, az a lényeg!

Végöl is EC-n nem igen vannak olyan brutál feljárók, ahova kevés lenne, tempózni meg tökéletes.