Szerintem simán megéri a pénzét egy endoszkóp, rengeteg helyre jó, nem csak motorhoz.
Nekem ez van, ez nem telefonos(bár szerintem csak program kérdése, nem eszközé)
nem fér bele a periszkóp , 2003as a blokk ki tudja milyen a henger ,power tengely kicsit lóg dugón már látszik valami, még megy de ha megáll valahol akkor nem szeretném árokba rúgni az első komolyabb endurómat a S51E után
persze , szép dolog ez a zsír új motort szalonbol, másfél év után meg csere dolog.....
csak amikor valakinek nincs meg az a 2,5 milla anyegin....na akkor marad a használt nézegetés, vásárlás...
te sem véletlenűl vettél használtat... pedig vehettél volna 8 ezer jurkáért újjat szalonbo...
Konkrétan azt mondtam erre a motorra, hogy "Ettől nincs jobb,csak drágább...." Azért a mostaninak nagyon örülök... Eszembe sincs lecserélni,,,pedig már 15 óra van benne...A többieket,már ilyenkor terveztem eladni. Persze ,,,jó is volt a dologban,,,nem buktam rajta sokat,,,vagy semmit.
a magam részéről azt mondom, hogy ami probléma azt ki kell kerülni, nem kell megvenni. el kell menni egy házzal odébb. (pl vázhegesztés) nem értem miért vesz valaki pénzért bajt magának. márpedig a hegeszteni való váz az baj.
előbb utóbb lehet venni probléma mentes motort, amin szezon végén elfogadható veszteséggel el lehet adni korrektül elmondva a helyzetet.
Pl pár hete gyári bontatlan 100 órás yz250f 550.000.ft 2006-os.
A szitu az a motor vasarlassal,hogy nem latsz bele,ha bele is latsz.
Az en motorom 12 es kiadas,elso tulajtol,jo motoros barattol,kituno szerelo,es mindig vigyaz ,hogy minden idoben cserelodjon...de ugyis hasznalodik a motor,kopik el.Teli szervizeleskor mindig kerul elo,olyan lathatatlan hiba vagy romlas amire nem szamitunk...es meg gyozodesem,hogy jobb ha veszel uj motort es 1,2 ev utan adod tovabb,semmi javitas vagy anyagi raforditas nelkul es veszed az ujat.Egy 2 eves motorra meg nem kell kolteni anyit,mert az kb max 300 oraba lehet ha hasznaljak normalisan,de egy 5 szezont futott motorba mar bele kell nezni rendesen es allitom,hogy anyi cserelni valot kapsz benne ,hogy 1500 euro alatt meg sem allsz.Persze ha azt akarod,hogy a motor patent legyen,nem elsumakola dolgokat,hogy hadd a picsaba jouvan azuugy..
En is ugy vagyok vele,hogy most a telen megint ra kell forditani egy kis osszeget,de csak anyit,hogy meg 1-max 1,5 szezont kibirjon nekem,aztan adom a levesbe,es ha 2 vagy 300 euroval olcsobban adom sem erdekel,mert tudom,hogy nem vertem bele pluszba es eladasnal ugyis minuszba megyek.Sajna ilyen a vilag es ez igy mukodik.Ha jomotort akarok akkor tudom,hogy kitol vegyek,mert megszallottan szereti hogy jo legyen vagy pedig egyszeruen tudom,hogy tole jot kapok es megbizhatoan nem az az ember aki at basszon.
Az,hogy most 5 -8 eves motorba jot kapjal,redy tu juz...nincs az az isten,hogy ne kapjak szart benne..es ha nem is kapok,az olyant nem vetik fosert hugyert utanad...es az olyan draga motort mar ritkan is veszik meg.Itt mifelenk az a lenyeg jol nezzen ki,szep legyen a dizajn,aztana tobbi lepkefing.Uj matricakkal mint a meleg kenyeret karacsonykor ugy elviszik.A leharcolt,de agyon putyukalt verdat meg sem nezik..szoval hogy benne tartani a lelket...loofaszt...de van aki bennuk tartja velem egyetemben
GAS VS. KTM két típust elemeztem, nem konkrét motort, ezt keveritek össze!
Még mindig az mondom volt értelme...habár az jött ki a saját értékrendben súlyozva, amit Zari is írt, hogy szinte mind1.
Ez a blokk indul 1. rúgásra hidegen, ment is rendesen, veszi a lapot, vált, gyertya szép, stb, ha más veszi, szerintem hozzá se nyúlt volna(esetleg dugócsere) csak jár vele motorozni, a nagy átlag megveszi a motort, megy vele, aztán ha valami nyűgje kezd lenni, eladja...
Nálam más a helyzet, írtam ezer éve is, hogy ha használt motort veszek azzal kezdem, hogy szétborítom, s átnézek mindent, hosszú távra tervezek, nem szeretem a meglepetéseket. Amiket eddig találtam ezen a motoron hibát, nekem apróságok.
Amiket találtam annak köszönhető, hogy szétborítottam, ezeket nem nézed/látod vételnél...
Bár GAS esetében érdemes megnézni
Most 2016 lesz a 2009 es gépek mentek 7 db szezont, ha csak évente 100-al számolsz, az 700 üzemóra.
Rotringónak igaza lehet az üzemóra kapcsán ami a vázat illeti, de a blokk ebben összesen 100 órás(elvileg), a futóműi rendben voltak a fekete száron a bevonat épp, nem folyt, csillapított, stb. ezért hoztam el, számomra ez a két dolog súlyosabb (blokk, futómű).
A blokkot még nem csekkoltam le, ezen áll vagy bukik az egész motor...simán lehet fos, de lehet jó is, majd kiderül
Elhiszem azt is, amit írsz, hogy lehet találni patika motort is, csak ez 10 ből max 1 a kb 2010-es évjáratok között 2T 300 ban KTM EXC vagy GG EC ben.
Aki nem akar szívni, se rizikót vállalni, az beletolja a hobbiba azt a 2-2,5 millát, vesz egy újat nettóban, megy vele 1-2 évet, míg nem kell hozzányúlni, utána meg eladja bruttóban...s még lehet pluszosan is jön ki.
mert ő igy van bekötve hogy már gyerekkorában is szétszedte a matchboxot, hogy megnézze hol van benne a motor...
mellesleg én is mindig ezt csináltam a használt motorjaimmal hogy először szét az esetleges rejtett elhanyagolt , karbantartás hiánya miatti dolgok a tisztán látása véget..
mondjuk én blokkot nem szedtem szét , és az urologiai vizsgálat az endoszkoppal is elmaradt...
A henger nem ebből a GAS ból való, egyik így nézett ki, amit nem hoztam el.