az gáz, ha 0.03 ad után már kezd lejönni a nicasil, RMX 0.05 ad még volt nicasil...
Más a lökethossz? Szerintem ugyanaz a főtengely/hajtókar van 250 és 300 ccm benne, nem? VAgy neked 200ccm van?
Szerintem bontott hengert ne vegyél, megveszed mondjuk 80 ért, s dobhatod ki 2 év múlva mert az is lefut, 150 ért megveszel egy újat, s elmegy mondjuk 6 évet...persze attól függ rövid vagy hosszútávon gondolkodsz.
hály kolbik..
déw..remélem te nem vagy tos ötezer
ez az úly fórumplatform.. hát megszokást igényel.. a másik áttekinthetőbb egyszerűbb volt.. de mint minden változtatásnak...fejlesztésnek a fejlődés a cél.. van hogy nem sikerul a jobbitás van hogy igen..
pl rfs blokkos után a 2008-2011 az korsccok meg 2007-2012 ig .. hát azok redvásabbak lettek telis teli betegségekkel...de exc 2012 től sx-f 2013 tól meg megent jobbak lettek.. sőt jobbak mint a 2007 előttiek
na ott már 2225 és mondju ka 20015 ök közt van fejlődés.. ellentétben a 2005 és 2010 modellek közt...
déw...
L
N
O
fontos dolgok... azok = lők...
I
M
ha a dugó alsó szoknyája nenmm vezérel semmit ott nem számit az eltérés..
I és M gyezés vagy eltérés az a K ból adódik hogy K az nem egyenlő.. de annak kb 0,5mm nek nix jelentősége...
ami számit6 !! az hogy a dugattyú alatti rész.. az mekkora.. mennyi a légkiszorítás..
de az meg a tömegolyaqn könnyű az újnak.. az nem kicsit fog odabaszni.. a fordszámvételnek agressziónak erőnek ..mindenben jóbb lesz
Fejlesztetem egy DPF szűrő mosó berendezés és most a próba üzem van!
De ha esetleg valakinek ilyen igénye van itt természetesen keressen a fórum tagoknak kedvesség van jár!
Amit tudunk mosni vele: - DPF /diesel részecske/ szűrő személy és teher autó
- intercooler, vízhűtő
és én tos50 vagyok
Sziasztok
Hengerrel kapcsolatban az a helyzet hogy nemtudom felrakni a 250-300as hengert mert mas a lokethossz,megmertem a hengert 0,03 a kopas , de a kipu alatt meg felette egy picivel mar kinn a alu,beszeltem Wittmannal 30lenne a persely ,nikasil kb 60-70 elvileg majd januarban indul ujra az s3,Gerecsemotor meg 150modott dugoval az uj hengerre,talaltam nemetorszagban egy bontott hengert de meg nem kaptam rola bovebb informaciot hogy milyen allapotban van
ez egy harmadik imélcim volt a huzabergvik
igy hogy az azdatlapot elolvastam.. igy ugrot bee.
köszi kolt..
https://www.ballisticparts.com...
Metric: (L)131mm x (W)75mm x (H)25mm
Standard: (L)5.1" x (W)2.9" x (H)0.9"
Weight: 300g (0.66lbs)
USB Output: 5 volts, 2 amps
Jump Start: 12volts
Starting Current: 200amps
Burst Current: 400amps (5sec @ 70°F degrees)
Watt/Hours: 96 Whrs
Amp/Hours: 8 Ahrs
Full Charging Time: 3 Hours
Static Discharge rate:
Max 3 sor :D
Más a lökethossz? Szerintem ugyanaz a főtengely/hajtókar van 250 és 300 ccm benne, nem? VAgy neked 200ccm van?
Szerintem bontott hengert ne vegyél, megveszed mondjuk 80 ért, s dobhatod ki 2 év múlva mert az is lefut, 150 ért megveszel egy újat, s elmegy mondjuk 6 évet...persze attól függ rövid vagy hosszútávon gondolkodsz.
Lesz ebből még balhé
déw..remélem te nem vagy tos ötezer
ez az úly fórumplatform.. hát megszokást igényel.. a másik áttekinthetőbb egyszerűbb volt.. de mint minden változtatásnak...fejlesztésnek a fejlődés a cél.. van hogy nem sikerul a jobbitás van hogy igen..
pl rfs blokkos után a 2008-2011 az korsccok meg 2007-2012 ig .. hát azok redvásabbak lettek telis teli betegségekkel...de exc 2012 től sx-f 2013 tól meg megent jobbak lettek.. sőt jobbak mint a 2007 előttiek
na ott már 2225 és mondju ka 20015 ök közt van fejlődés.. ellentétben a 2005 és 2010 modellek közt...
déw...
L
N
O
fontos dolgok... azok = lők...
I
M
ha a dugó alsó szoknyája nenmm vezérel semmit ott nem számit az eltérés..
I és M gyezés vagy eltérés az a K ból adódik hogy K az nem egyenlő.. de annak kb 0,5mm nek nix jelentősége...
ami számit6 !! az hogy a dugattyú alatti rész.. az mekkora.. mennyi a légkiszorítás..
de az meg a tömegolyaqn könnyű az újnak.. az nem kicsit fog odabaszni.. a fordszámvételnek agressziónak erőnek ..mindenben jóbb lesz
De ha esetleg valakinek ilyen igénye van itt természetesen keressen a fórum tagoknak kedvesség van jár!
Amit tudunk mosni vele: - DPF /diesel részecske/ szűrő személy és teher autó
- intercooler, vízhűtő
és én tos50 vagyok
Hengerrel kapcsolatban az a helyzet hogy nemtudom felrakni a 250-300as hengert mert mas a lokethossz,megmertem a hengert 0,03 a kopas , de a kipu alatt meg felette egy picivel mar kinn a alu,beszeltem Wittmannal 30lenne a persely ,nikasil kb 60-70 elvileg majd januarban indul ujra az s3,Gerecsemotor meg 150modott dugoval az uj hengerre,talaltam nemetorszagban egy bontott hengert de meg nem kaptam rola bovebb informaciot hogy milyen allapotban van
Abban elfáradtam, ahogy végignéztem a 10 percet
Az a lefelé kanyargó köves volt szerintem a legnagyobb cumi(nekem)
de itt már nincs ugribugri...magántulajdon keretében tarra vágták az egészet és teleszórták a katlant maradvánnyal
http://s3news.blogspot.com.es/
feltételezem voltak biztosítva és most fizethet nekik a biztosító ...
Majd végignézem újra, s talán, de kicsi az esélye, hogy azt mondom ok.