Majd rakok fel képeket S3 és Wössner dugóról ugyan abba a motorba, nem ugyanaz 1:1 ben, belül teljesen más. Kívül is vannak apró eltérések, nem ugyanott van a gyűrűhorony se, stb.
Aztán ez lehet abból adódik, hogy más a gyártás évjárata 1-2 év eltérés valószínű van.
Ezzel nem azt akartam mondani, hogy az S3 nem wössner (ezt nem tudom se állítani se cáfolni), csak annyit akartam mondani, hogy más
Sajna egyik már használt, így súly és pontosa adatokat nem tudok mérni.
az nem látszik ezen.. ez egy feljáó! kicsit szarabb talajban már lég sok a küzdő akinek ez még feljárónak is sok.. a közepén az út...
3m-4m és 1,5 magas a szembepart...
én meg lyöwök felfelé
a 450 sx-f ugribugrival http://youtu.be/PuGv8dfYyzU
a videó nem szar..
az 3.14 az majdnem halálos téma volt..
egy másik szituban..simán...
déw... jó lyaz akár melyik...
csak rakjad már össze és lássuk hogy menel vele..
kérdeztem már.. a nálad készült videjót.. akár milyne más cimmel .. felrak6om nyilvánosba?
mert amúgy karaj.. látszik rajta hogy karaj vagy a rémeremeiksz millenium fálkónéval...
ott a 12-48 még rendessen nem brilliroztam..
azóta a 12-52 + 5 váltó rendessen lyól megyek
kb mint jarvis or david knight....de lehet ne hasonlitani magam sétáló janihoz is
Azt még nem tudom, mi megy bele a végén, majd kiderül.
Ami nálam van azt még csak méricskélem...
Egyenlőre nyomozok, nyomozás végére jutottam, majd leírom mi volt/lett.
71.94 a tervezett méret.
71.94 S3 volt benne, kb. 72.01 a heger. (kúpos lefelé)
hály kolbik..
na igen ronis jól mondja.. illteve nem jól.. csak én is igy értelmezem a kamerázást..
azt hogy valaki atom béna...az nem hoz lázba....sem röhögőgörcsre nem kényszerít...inkább a szánalom...neki nem való ez a hajtás.. inkább keresen olyan stilust amiben jól élvezi a hajtást .. és a sitluhoz megfelelő havereket!
az ha valaki extrém faxán tolja az már igen,kamera indul...
nálunk is volt azanap beekvés.. nem is kevés.. .videjón is volt ...de a kész vidibe csak kevés esés van hogy lássák hogy azért nem séta galopp a téma..
déw...
dont vörri.. amúgy a te vázad az 2009es nem?
de a kérdésre a válasz...csak kibirja nem gyártott akkora szart a gas gas...bár a gyári hamarleszakadó lábtartó is mint gyári extra volt.. ugyhogy igy utólag
flekszeld szét ..oszt vegyé egy ktmet
déw...
nyugi... jó lesz a gép...megvetted a kielemzések alapján.. és működni is fog.. az eremiksztől jobban fogsz vele menni...ebben is biztos vagyok
bleki...
mióta benne az ötödik...
olyan igazi izé van..
de az 6gyán.. a a felével eltolt váltó.. a 12-48hoz képest..olyan szinten a kezem alá dolgozik...imádom...
tanulom a kis köbcentit...és egész jól haladok vele.. ha az utolsó 3-4 hajtást vesszük.. akkor meg is tanulódott ..nagyából.. de még azért lehet fejleszteni...
főleg hogy most nem csak kopaszjaróval hanem azzal a tsávóval is összevetettük magunkat aki a déván megverte a marit frejnemendezt a romaniaxe-os szervezőt
bakker a tsávó rendessen irigylésre méltóan ugyes.. bár egy 45 kilóval könnyebb mint én...ami lehet nem is hátrányneki
de mint mondottam a váltómat ha nem rakom bele az 5diket is szét kllett volan szedni.. záros időn belü.. mert az az ideoda csúszkáló léptetővilla .. még okoz6ott volan nem kis galibát is
Ez a 12 évjáratú vázat ha valaki rendesen ráteszi egy sziklára ahol a segédváz be van kötve, vagy az alatta felette lévő kivágásnál, az a könnyítés ott megbírja?
Aki tudja részleteiben mit jelentenek a "típus" számok, az megoszthatná
30704-45,W72-T,S037A,21880, stb...