Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez a helyzet, már tisztázuk, lesz rávaló lábtartó, cserélem.
szerintem is egy más típus lábtartója van rajta, ezért áll teljesen más szögben
De az rm. el akar. Minden nap mondom ,hogy adjuk már el,,most is van a neten egy 20 órás rmz 250 ,van jó kis 250 exc f ,,,és nem kell neki. Jó gyerek,nem követelőzik. Amúgy enduró crossra jó a kis 125. Be bírja rúgni mindig. Na meg patika a gép,és tetszik neki...
Hegesztéssel vigyázni le ne égjen az elektronika, régi motoplattos KTM-mel történt már ilyen!
Ne buntesd a gyereked azzal a motorral. Jobban ha a letezeserol se fog tudni.
Zarival mi lett?
Elveszett a hétvégi hajtáson?
Versenyezni fog ő is?
Milyen motorral? Feltételezem, nem az RM el.
Ezt a lábtartó dolgot nézd meg, mert haver ktm-jén hasonló hülye módon állt a lábtartó mivel nem a gyári volt rajta (mondjuk meg is volt ütve). A gyárival minden a helyére került.
Köszi.
A motort, amiben ez a blokk volt lehet te hoztad be, nem tudom
Ezt a motort biztos nem, annak előélete más, de mivel a blokk nem az eredeti van benne, hanem megkapta ezt a felújított blokkot, ezért lehet ismerős.
Megnéztem még1x, hogy is állna jól, annyira nem lehet félrehegeszteni, itt valami más okosság lesz, lehet nem a rávaló lábtartó van rajta majd kitalálom, s megoldom, ilyenektől nem tartok....
Sokkal jobban izgat, mennyire van kikopva a henger, ami elvileg zsír új lett rárakva 100 órával ezelőtt.
Köszi az infót
Ez lehet pont ugyanazt tudja, amit kitaláltam erre a célra.

Suzukiban felül van egy csavarható sapkával állítható rugó, aminek az előfeszítésével állítod, hogy tud nyitni a power.
Ennyit akartam berakni a GAS ba is, csak meg kell hekkelni kicsit.

Az új ára horror nem hiszem, hogy használtba sokkal kevesebbért adnád, amit nekem esetleg megér...
Ismert dolog volt a lábtartó is, nem meglepetés.
Ahogy írtam nem fogok pontozni, nem is pontoztam.
Lehet az is neve
RMX megvan, motorozható még mindig, dugó és kuplung kéne bele, henger még mindig ok, nemrég néztem endoszkóppal.
Azaz egyenlőre még motorozok vele, míg a GAS-t csinálom.
Miután elkezdek motorozni a GAS-al, kap egy nagy mosást, s leteszem, esetleg bütykölöm, javítom hobbiból, lesz mit szerelni.

Későbbi anyagi helyzetem alakulásától függ, hogy mi lesz a sorsa, hogy tudom törleszteni az adósságom, kell-e az ára vagy nem. Ha kell, eladom, ha nem, megy vitrinbe.
Jó lesz a fiamnak
Belàtta,hogy az enduró jobban megy neki. Jövőre elviszem annyi endurósross versenyre,amennyi belefér az időmbe.Majd eldönti melyik úton akar haladni.A poroson ,vagy a sàroson..,
Szia grat a motorhoz! Ismeros nekem az a piros kuplung munkahenger vedo, lehet en hoztam be ezt a motort az orszagba meg 2010 ben.
Gass betegseg,mint a berugokar,mint a kuplung....de te ugyes vagy es meg oldod.
En azert csereltem le a ktm-re mert untam orokosen baszogatni..
hi Dawe!

Grat a motorhoz!

Nem érdekel egy ilyen:
http://www.gerecsemotor.hu/tun...

Én eladtam a motoromat így nekem egy ideig nem kell:(

a power tudod vele állítani. előbb vagy később nyissona szelep.

előbb +4 állás, később -9 állás ha jól emlékszem
Aztat visszaküldi a gyárába tanulmány motornak tanuljanak a mérnökök
Fognak téged itt még meglepetések érni úgy látom de hosszú a tél az a híres pontrendszer milyen eredménnyel zárult? mert nálam ez 0 a neve meg legyen devgasfos
Déw! RMX?Mi lesz a sorsa?
Miért ezt? Az enduró változat (RR)el szemben, re gondolok.

Ha ez ment át az írásokból, az sem baj

Nálam majd SUZUGAS lesz a neve Raaaay után szabadon.
Vagy legyen inkább SUZUGASKTM
Pár kép, aztán újragondolhatod, hogy mennél-e ilyen lábtartó állással
Nem hiszem hogy ujat mondok: ami mindenkinek jo (tomegtermeles) az valojaban senkinek sem az.

Ha ertenek a dologhoz annyira mint Dew en is atfaragnek sok dolgot, hogy jo legyen nekem.
Te koma olvasgattam itt a nyüglődésed az ilyennek mint te még nincs az a gyár amelyik jó motort tudna gyártani, de majd te megmutatod hogy is kéne