De az rm. el akar. Minden nap mondom ,hogy adjuk már el,,most is van a neten egy 20 órás rmz 250 ,van jó kis 250 exc f ,,,és nem kell neki. Jó gyerek,nem követelőzik. Amúgy enduró crossra jó a kis 125. Be bírja rúgni mindig. Na meg patika a gép,és tetszik neki...
Ezt a lábtartó dolgot nézd meg, mert haver ktm-jén hasonló hülye módon állt a lábtartó mivel nem a gyári volt rajta (mondjuk meg is volt ütve). A gyárival minden a helyére került.
Köszi.
A motort, amiben ez a blokk volt lehet te hoztad be, nem tudom
Ezt a motort biztos nem, annak előélete más, de mivel a blokk nem az eredeti van benne, hanem megkapta ezt a felújított blokkot, ezért lehet ismerős.
Megnéztem még1x, hogy is állna jól, annyira nem lehet félrehegeszteni, itt valami más okosság lesz, lehet nem a rávaló lábtartó van rajta majd kitalálom, s megoldom, ilyenektől nem tartok....
Sokkal jobban izgat, mennyire van kikopva a henger, ami elvileg zsír új lett rárakva 100 órával ezelőtt.
Köszi az infót
Ez lehet pont ugyanazt tudja, amit kitaláltam erre a célra.
Suzukiban felül van egy csavarható sapkával állítható rugó, aminek az előfeszítésével állítod, hogy tud nyitni a power.
Ennyit akartam berakni a GAS ba is, csak meg kell hekkelni kicsit.
Az új ára horror nem hiszem, hogy használtba sokkal kevesebbért adnád, amit nekem esetleg megér...
RMX megvan, motorozható még mindig, dugó és kuplung kéne bele, henger még mindig ok, nemrég néztem endoszkóppal.
Azaz egyenlőre még motorozok vele, míg a GAS-t csinálom.
Miután elkezdek motorozni a GAS-al, kap egy nagy mosást, s leteszem, esetleg bütykölöm, javítom hobbiból, lesz mit szerelni.
Későbbi anyagi helyzetem alakulásától függ, hogy mi lesz a sorsa, hogy tudom törleszteni az adósságom, kell-e az ára vagy nem. Ha kell, eladom, ha nem, megy vitrinbe.
Jó lesz a fiamnak
Belàtta,hogy az enduró jobban megy neki. Jövőre elviszem annyi endurósross versenyre,amennyi belefér az időmbe.Majd eldönti melyik úton akar haladni.A poroson ,vagy a sàroson..,
Fognak téged itt még meglepetések érni úgy látom de hosszú a tél az a híres pontrendszer milyen eredménnyel zárult? mert nálam ez 0 a neve meg legyen devgasfos
Elveszett a hétvégi hajtáson?
Milyen motorral? Feltételezem, nem az RM el.
A motort, amiben ez a blokk volt lehet te hoztad be, nem tudom
Ezt a motort biztos nem, annak előélete más, de mivel a blokk nem az eredeti van benne, hanem megkapta ezt a felújított blokkot, ezért lehet ismerős.
Sokkal jobban izgat, mennyire van kikopva a henger, ami elvileg zsír új lett rárakva 100 órával ezelőtt.
Ez lehet pont ugyanazt tudja, amit kitaláltam erre a célra.
Suzukiban felül van egy csavarható sapkával állítható rugó, aminek az előfeszítésével állítod, hogy tud nyitni a power.
Ennyit akartam berakni a GAS ba is, csak meg kell hekkelni kicsit.
Az új ára horror nem hiszem, hogy használtba sokkal kevesebbért adnád, amit nekem esetleg megér...
Ahogy írtam nem fogok pontozni, nem is pontoztam.
Lehet az is neve
Azaz egyenlőre még motorozok vele, míg a GAS-t csinálom.
Miután elkezdek motorozni a GAS-al, kap egy nagy mosást, s leteszem, esetleg bütykölöm, javítom hobbiból, lesz mit szerelni.
Későbbi anyagi helyzetem alakulásától függ, hogy mi lesz a sorsa, hogy tudom törleszteni az adósságom, kell-e az ára vagy nem. Ha kell, eladom, ha nem, megy vitrinbe.
Jó lesz a fiamnak
En azert csereltem le a ktm-re mert untam orokosen baszogatni..
Grat a motorhoz!
Nem érdekel egy ilyen:
http://www.gerecsemotor.hu/tun...
Én eladtam a motoromat így nekem egy ideig nem kell:(
a power tudod vele állítani. előbb vagy később nyissona szelep.
előbb +4 állás, később -9 állás ha jól emlékszem
Nálam majd SUZUGAS lesz a neve Raaaay után szabadon.
Vagy legyen inkább SUZUGASKTM
Ha ertenek a dologhoz annyira mint Dew en is atfaragnek sok dolgot, hogy jo legyen nekem.