Nekem is volt gas gas-om (új 2003-as) . Csodálkoztam hogy milyen rövid az 1.fokozat. Tavaly mentem egy kopott 2006-ossal ,azon meg hosszú volt mint a vonat fütty, valószínű a kopott(nagyon) dugó miatt ,elvileg mind a kettőn széria áttétel volt. Úgy hogy dugó csere még ebben is bele játszik.
Azt mondjátok a KTM jobban megy, mint a GAS, akkor nem tudom az már hogy mehet
Mielőtt szétborítom mentem vele egy kicsit ma.
Ez a kopott dugóval 4.!be(13-51 végát), ha nyit a power lebegteti az elejét ebben a takonyban. (Szerintem kicsit korán nyit...azért is ugorhat ekkorát.)
Tempózni nagyon jó vele, stabil, gyorsul rendesen, első futója jó.
Feljáróban egyenlőre nem tudom kezelni ezt a sok erőt
meg hátul nem az igazi a teló.
Tudom a gáz, de elég rövid a gázkar útja, RMX en legalább 1/4 fordulat még van teljes gázig, így ott jobban tudtam adagolni, hogy mekkora is legyen a gáz.
Valószínű gázkart cserélek.
A lábtartót képtelen vagyok így megszokni, azt le fogom flexelni és ráhegesztem rendesen. Most rosszul van felhegesztve, hátrafelé állnak.
Mosás főzés. .Vikk..nem csilis de kibaszott finom.
Rakom el..vagyis meg van mosva..megy szervizelesre...A-z ig minden...meg 2 szezont patika kell legyen...
Nem lehet rossz!
Tényleg az alkatrész ami kérdéses... Ha annak beszerzésével nincs gond...
Nekem 2009-es 525-ös(ktm) blokkos volt, nem volt vele bajom, Teleszkóp szimeringet nem találtam hozzá, kidolgozása rendben, bár pl. a kuplung és fékkar/szektor nem olyan minőségi/ergonómikus mint a ktm-eken! Csak én az alkatrésztől féltem, ezért is váltam meg tőle! Kicsit bánom is...
Mit? Beta t?Volt egy ido mikor agyaltam rajta. Jo kis gepek. Olcsobb mint a ktm. Aztan ugy alakult hogy ktm lett. Szerintem jol jar vele ha megveszi. Az alkatresz dolgot kell jol atgondolni hogy kialakits valami jo beszerzesi forrast. Az osztrak elpostazza neked ha veszel tole motort. Jol le kell vele beszelni mikor veszed a motort. En haza tudom hozni ha veszel. Vagy elmegyunk veled a boltba.
Legkozelebb ausztriaban kapsz. Lunz am see ben.van egy kereskedo. jo arai vannak. Odaadja nettos szamlaval a nevedre irja. Van neki raktaron 16 os vagy 15 os 300 as is. Alkatresz naprakesz nala. Ujat akarsz?
Üdv. az endurósoknak! Tudja-e itt valaki hogy ki Magyarországon a Beta dealer(a gyártó honlapja alapján nincs) A Beta 300 cross trainert http://www.innovationoffroad.c... nézegetem! Vélemények?
Mielőtt szétborítom mentem vele egy kicsit ma.
Ez a kopott dugóval 4.!be(13-51 végát), ha nyit a power lebegteti az elejét ebben a takonyban. (Szerintem kicsit korán nyit...azért is ugorhat ekkorát.)
Tempózni nagyon jó vele, stabil, gyorsul rendesen, első futója jó.
Feljáróban egyenlőre nem tudom kezelni ezt a sok erőt
meg hátul nem az igazi a teló.
Tudom a gáz, de elég rövid a gázkar útja, RMX en legalább 1/4 fordulat még van teljes gázig, így ott jobban tudtam adagolni, hogy mekkora is legyen a gáz.
Valószínű gázkart cserélek.
A lábtartót képtelen vagyok így megszokni, azt le fogom flexelni és ráhegesztem rendesen. Most rosszul van felhegesztve, hátrafelé állnak.
Ennyit a GAS ról.
2 szezon után mi a terv?
Elkapkodtad a vásárlást és lecsúsztál a tutiról:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Rakom el..vagyis meg van mosva..megy szervizelesre...A-z ig minden...meg 2 szezont patika kell legyen...
Tényleg az alkatrész ami kérdéses... Ha annak beszerzésével nincs gond...
Nekem 2009-es 525-ös(ktm) blokkos volt, nem volt vele bajom, Teleszkóp szimeringet nem találtam hozzá, kidolgozása rendben, bár pl. a kuplung és fékkar/szektor nem olyan minőségi/ergonómikus mint a ktm-eken! Csak én az alkatrésztől féltem, ezért is váltam meg tőle! Kicsit bánom is...
Cserébe ezért nektek van/sikerül támogató?
A motor ára annyi volt, ami a hirdetésben volt, 800.
de még nem iszok előre a medve bőrére, majd ha átnéztem rendesen...akkor megnyugszom és örülök.
Itt tudod megnézni, hol vannak:
http://www.betamotor.com/en/it...