Valoszinu mitas fim lesz mert abbol van 120. 20 ert kezben van. Vagy holnap feketepentek a helyi mx boltban, aztan hatha van nekik, ugy is kell uj legszuroolaj meg egy uj mez mert a regi mar rongyos.
Dew ms3 csak 110 ig van, a versenyre 100ast tettem fel. Most vissza akarom tenni a muz-t az meg 120as igy 120as gumit szeretnek. Van itthon egy kenda de szar a mintaja telre, lehet azt inkabb megvagom ugy is erositett butykei vannak.
ember.. hát nem ismersz? hát már akkor is nagy hazudozós voltam
valójában még olajat sem cseréltem benne.. az meg hogy léKszűrő.. azt sem tudom merre volt a motorban .. ha egyáltalán volt és nem rágta már szét az egér
ballansztengly csapűággyal..54ezer..(ez javitható sima csapággyal..persze nem úgy hogy.. de megold6ó egy 10esből..
főtengely 120...
ez ha időben cserélték akkor simán felgörgözteg egy úly csapot..(ha nem volt pikkelyes még a kopása a hajtókarnak, felköszörültek pár századot..úly skf hengergörgők majd edzett csapot csináltak itt hozzá a FÉG gyárban..
dugattyű athena volt hozzá 44 ezerben a pinknél
szelepek azok a ktm acélszelepei simán jók bele..dupla rugóval..
de mint mondottam.. dévnek semmi képp..
neki simán jó a kis egyszerű 2t
bajan..
a mitasznak van fimes ef 05 120/..19es..
ha kell tudok neked küldetni..
illetve a piros csikos c-18as.. azt használtuk 19esben.. az akkor működött a zarándban.. egész sokáig..
azért most kiváncsi lnnék hogy dolgozna a 19 c-18..belsővel 0,3mal.. vs a 120 ms3 tublival 0,2 vel.. ..
Alkatrész van, csak nézd meg pl. a hüvely, dugó, hajtókar, balance súly ami csapággyal együtt van árakat! Utángyártott csak dugó van de az sem nagyon válik be ezeknél! Na és ez a konkrét típus is 1 szeleprugós úgyhogy ha nem akarod kisérteni a sorsot mindjárt bele dobsz még 50 pénzt+ a szerelés mert nem mindenki tudja magának ezt megcsinálni!
a wers...enyek...
olyan mint a... djőry race
miketírszember
szerintem a bergalkatrészekkel nix baj..
it a 20kvárná márkakereskedés úgy kapta meg a országos izét.. hogy a bergalkatrészeket is ! intézi...
ugyhogy.. bergalkatrész az van.. ez nem gaszgasz
déw...
mondom nem szeretnéd..
ha meg szerelnéd.. azt meg a gép nem szeretné
a kinézett gépek azért a pénzért amit leirtál...az az egybevágó kategória...
ennyiért különben is válogatni lehet a narancs 450-ek között ... ami eladható, igaz mind ugy le van lakva mint Viktor régi agyon istenitett bergje, ami ugy nézett ki mintha berakták volna a betonkeverőbe , és mondjuk valami győzike féle alak szervizelte volna...
pl az első fékcső mellé szikszallagozott faág, és hasonlo megoldások...
Ezt pont így gondolom én is, a motor állapota bőven tudja az árát csak hát Husaberg felirat van az oldalán és valljuk be aki jobban ismeri ezt a típust az tudja mennyi nyűgje tud lenni olyan mint 1 luxus kurva. A vevőköre így nagyon behatárolt és nemcsak megvenni hanem eladni is kell valamikor!
én biztos nem adnák érte 6-nál többet, ez manapság már egy eladhatatlan modell, öreg mint a valagam...
ahogy Gabesz is irta, egy ilyenre már csak egy Husbergfun gerjed rá...
Ez az a kategoria amit kar neki belinkelni. Mire kielemzi reg elkelt. Szetintem.mar meg sincs. Ha igy nez ki eloben akkor ez egy uj motor es vagy valami gyujto vagy egy husabergfun reg hazavitte!linkeljetek neki valami hasznalhatatlan szemetdombot amit kosarbol kell osszerakni. Az szerintem jobban beinditja!
sanyó .. indul az mindenhogy
2004 a kokusan és fcr 41 kárbi meghozta az indulást..
tibunak is olyan van...
2005 től olyan a könyöke..
2006 nál a matrica változott a k5 höz képest..
olyan volt soknál hog a egyrugós szelepek volt sok rugótörés ..de aki kicseerélte azt időben azal semmi bvaj sem volt..
nekem bontatlan volt a blokk.
..
450 nek hála rugni is könnyű meg öninditó is forgatja..
650 az egy szar volt..
A videóikat szeretem, bár nagyon sokszor vannak ugyan azok a helyek. Viszont jól van vágva és be is vállalják a dolgokat.