Igaz nem ma volt, hanem 1993-ban, de az akkori Rotax 125-ös blokk, max 50 LE volt, forgótárcsás vezérléssel, digitális gyújtás, 32-es karbival, vízhűtéssel. 1:25-ös keverékkel ment, és a gyár 30 km után javasolta a dugó cserét. Nem garanciát vállalt rá, hanem javasolta...és 10.500 és 13.200 között volt az ideális fordulatszám tartomány, 55 fokos hűtőközeg mellett. Szóval fejlődött a technika, de ezek a számok irreálisnak tűnnek a számomra...
Három GAS-t néztem meg a 3. elhoztam.
Röviden 2006-os blokk, 201x henger, 2009 es felépítmény, van rajta KTM cucc is.
Másodiknak az első futóműje volt hisztis kívülről, azon gondolkodtam ez előtt, de a henger endoszkóp után rögtön letettem róla, több volt benne a függőleges csík mint a hónolás nyom...
Erről majd szétborítás után nyilatkozom, addig felesleges, érzésre jó vétel volt, de az ördög mindig a részletekben lakozik...
Amivel már ott számoltam az a kuplung és valószínű a dugó, ami csere, utóbbi még lehet elmegy egy szezont, egyenlőre nem tudom, majd mérés után. A kuplungot már néztem, ott kopó szett limit alatt, rugók szintén csere, a kosár még jó lenne olyannak akinek nem kell 100%os kuplung, de le fogom cserélni, nekem ez kell.
Van pár apróság, most még csak az elejénél tartok. Full felszerelt, nem kell rá semmi plusz nekem se, ez azért jó, hogy nem kell rádobálni +150eFt extrát.
A 100 órás blokk/henger ki fog derülni, ha levettem a hengert, endoszkóp szerint ok volt, erős hónolás nyomok. (A kuplung az nem volt a 100 as blokkban, de ezt ő is mondta)
Számomra megbízható személy/ismerős volt az eladó, jelzett olyanokat is, ami nekem elsőre nem tűnt fel.
Egy mai 125 cross ha fele ennyi lóerőt tud akkor az elég jó,50 üzemórát ha kibír egy dugó akkor nagy mákod van,és ugye minél jobban szegényíted a keveréket annál jobban csökken a kenés,ezáltal az élettartam.
30as karbi,100as keverék,30e km,72le,125 ccm...ez még április elsején is bőven a vicc kategória lenne...
Ha ennek a negyede igaz lenne akkor a Yami megcsinálta az aranytojást tojó kéttét mert ezt kétkerekűbe építve nem nagyon kellene reklámozni,venné boldog-boldogtalan,szval kíváncsian várom erről a hivatalos Yamaha publikációt mondjuk 3 éven belül!
Egy haver a yamaha fehérnel melozik....o írta
Szeva, van egy kis érdekességem számodra. Tegnap éjjel bejelentettek egy újfajta 2T gokart blokkot, nem az a lényeg, hogy gokart, hanem az, hogy a 125 ös gép 72 lovat tud, 30 as karbi....és verseny körülmények között állitólag 30 ezer km ert megy el...beszarás 100/1 es keverékkel megy :-D 10 felömlős
Egyebkent szerintem jo cucc. Nekem bevalt. Eleg sokat ment vele az sx em. De ugyanugy bekopik az acel kopeny is csak talan.nem.tud ugy becsipkesedni. Sulyra konnyebb volt es faszan fel lehetett szerelni. Nagysagrendekkel olcsobban jott mint a hitvany gyari szemet. Az acel kopenyt elvileg ki lehet rajta cserelni ugy emlekszem ra van nyitolva a kosarra vagy tan szogecselve. De hogy kapsz e hozza kulon azt nem.tudom. szerintem jo 0,3-0,5 os minosegi acellemezbol egy suerszamkeszito hamar legyart neked 50 db ot. Abbol 100 evig elleszel. Gondolom ez a terv. Tok egyszeru az alakja a kis kopo lemezeknek. Siman klonozhato ha a barnet nem.ad hozza kulon.
Magyarul. Ha azt irnam.hogy szar volt te at valaszolnad .hogy erdekes... Mert jokat olvastal rola.ha pedig azt irnam.hogy jo volt jol mukodott. Te azt valaszolnad hogy pedig sokan.kopkodik hogy hamar kopik. Ezert felesleges leirni a valodi tapasztalatot. Mert te veboldalakon keresztul jobban.tudod ugyis.
Neked full felesleges tanacsot osztogatni mert csak a magad tapasztalatait fogadod el. Max a kivancsiskodasi perverziodat elegitened ki nemi.plusz infoval.
Nekem volt. De az en infommal te ugyse kezdessz semmit. Jobban kielemzed konyvekbol. Annyit tudok segiteni hogy ebay rol jott usabol 35000 ft ert amikor a gyari 80000 volt.
kisebb a bütyök magasság, de puha az anyaga, és a falc is puha jobban terül, ha csak egy vastag belső, két papuccsal 0,5-el szépen felmegy mindenhol, persze benne van a rizikófaktor hogy pont oda veri az élét az ember valami kőnek, de még mindig ez a legolcsóbb bevált recept.
a mousse szerintem is túl kemény,előre ok. hátul meg szét szokták a profik fúrkodni nagy fúróval hogy rögtön puhább legyen.
Lehet, hogy nem lesz jó akkor majd kiveszem. Ha puha a gumi akkor sárban jól fog vele működni a muz mert az is elég puha.
Gyakran megyek/megyünk sűrűben is, ott meg könnyen össze jön egy defekt. Cigó tublissal semmi tapasztalat nincs erre felénk és bár a múltkor zari alaposan kirészletezte, nem szeretnék próbálkozni mert így is sokszor volt közös motorozásokon hogy a motor miatt fel kellett adnom a napot. Mostanra mindent kiküszöböltem, nem szeretnék újabb meglepit. Tublissen gondolkodtam egyébként.
egszer volt egy mitas fm gumim(talán ef 08 de nem biztos)
hihetetlen mennyire csúszott a vizes aszfalton, a nem túl erőgép honda xr400 menet közben kikapart
szóval vizes köveken se lehet jobb, sárban kb jó volt
a 6 dasy hozzá képest egy isten, meg máshoz képest is jó
volt hogy a ténérén ilyen 2-3mm középső bütyökkel is kitűmően mentem
Röviden 2006-os blokk, 201x henger, 2009 es felépítmény, van rajta KTM cucc is.
Másodiknak az első futóműje volt hisztis kívülről, azon gondolkodtam ez előtt, de a henger endoszkóp után rögtön letettem róla, több volt benne a függőleges csík mint a hónolás nyom...
Erről majd szétborítás után nyilatkozom, addig felesleges, érzésre jó vétel volt, de az ördög mindig a részletekben lakozik...
Amivel már ott számoltam az a kuplung és valószínű a dugó, ami csere, utóbbi még lehet elmegy egy szezont, egyenlőre nem tudom, majd mérés után. A kuplungot már néztem, ott kopó szett limit alatt, rugók szintén csere, a kosár még jó lenne olyannak akinek nem kell 100%os kuplung, de le fogom cserélni, nekem ez kell.
Van pár apróság, most még csak az elejénél tartok. Full felszerelt, nem kell rá semmi plusz nekem se, ez azért jó, hogy nem kell rádobálni +150eFt extrát.
A 100 órás blokk/henger ki fog derülni, ha levettem a hengert, endoszkóp szerint ok volt, erős hónolás nyomok. (A kuplung az nem volt a 100 as blokkban, de ezt ő is mondta)
Számomra megbízható személy/ismerős volt az eladó, jelzett olyanokat is, ami nekem elsőre nem tűnt fel.
Ne tartsd vissza!
Azt én is megvettem volna valószínű ha épp keresek. Jó ára volt és ha igaz volt a leírás (nem sértés, csak én őt nem ismerem) akkor jó is volt.
Dew! Milyen a gép? Gas EC 300 a sejtésem.
30as karbi,100as keverék,30e km,72le,125 ccm...ez még április elsején is bőven a vicc kategória lenne...
Ha ennek a negyede igaz lenne akkor a Yami megcsinálta az aranytojást tojó kéttét mert ezt kétkerekűbe építve nem nagyon kellene reklámozni,venné boldog-boldogtalan,szval kíváncsian várom erről a hivatalos Yamaha publikációt mondjuk 3 éven belül!
Szeva, van egy kis érdekességem számodra. Tegnap éjjel bejelentettek egy újfajta 2T gokart blokkot, nem az a lényeg, hogy gokart, hanem az, hogy a 125 ös gép 72 lovat tud, 30 as karbi....és verseny körülmények között állitólag 30 ezer km ert megy el...beszarás 100/1 es keverékkel megy :-D 10 felömlős
Szoval hmmm bezárás
A beszerzési lehetőséget ismerem, azért köszi
Használ valaki barnett kuplung kosarat?
Van gyakorlati tapasztalat/üzemóra infó a kosárra felrakott acél lemezek bekopásáról?
Szintén kérdés a nyomólapjuk, amire szintén acél betétet tesznek.
Köszönöm az infót
Majd meglatjuk, ugy is megirom hogy jo e vagy sem (nem szokasom onigazolni)
a mousse szerintem is túl kemény,előre ok. hátul meg szét szokták a profik fúrkodni nagy fúróval hogy rögtön puhább legyen.
Gyakran megyek/megyünk sűrűben is, ott meg könnyen össze jön egy defekt. Cigó tublissal semmi tapasztalat nincs erre felénk és bár a múltkor zari alaposan kirészletezte, nem szeretnék próbálkozni mert így is sokszor volt közös motorozásokon hogy a motor miatt fel kellett adnom a napot. Mostanra mindent kiküszöböltem, nem szeretnék újabb meglepit. Tublissen gondolkodtam egyébként.
Majd még átgondolom.
hihetetlen mennyire csúszott a vizes aszfalton, a nem túl erőgép honda xr400 menet közben kikapart
szóval vizes köveken se lehet jobb, sárban kb jó volt
a 6 dasy hozzá képest egy isten, meg máshoz képest is jó
volt hogy a ténérén ilyen 2-3mm középső bütyökkel is kitűmően mentem
Szerintem sárba muz-t(vagy úgy egyébként muzt hátulra) tenni nem jó ötlet.
Miét akarod belerakni? Sok a defekt?
Cigó tubblist próbáltad már?