Nem mentem wr300 2 t-vel, de nem is a blokkot kifogasoltam, hanem epp a tobbit.
Epp arrol makogok amit a vegen irsz, h a husgyval nem.lenne meg ez az erzes, mert jo-jo de nem olyan. Es ez a nem olyan sima meger plusz egy, ket szazast hogy olyan legyen.
A sulyt meg ne bagatelizald mert miota megvan az sx vagy 50szer leirtad hogy milyen klassz biciklizni.
a 20kwárná vagy 10 el.. de a gg sem sokkal kevesebb mint tizzel...
jólehet hogy papíron csak 5-8 kiló..de mind a kettő érezhetően nehezebb...
bajan.. mentél már amúgy a kétté wr 300assal,? vagy csaka te 4t-d miatt mondod ezt.. arról a négytéről beszélsz amivel dzseráld fószer 2008(vagy 9 )ben a romaniacson talán második lett..mikor a szerkót vitte jarviksz a győzelemere először...
én minden képp számitásba venném a wr 300ast is meg a gg 300ast is a ktm ek mellett...
de szerintem ahogy gonzó úr mondja...a keretösszeg fügvényében kéne először nézelődni... aztán meg ..dönteni...
én mikor cseréletem a berget nálam is hasonszőrű votl a dolog.. ugy volt hogy 9...és annyiból oldom meg a vásárást...aztán csak 1.1 lett a vége...
de mondjuk abból lett egy patika kinézetű gép .. az tuti
az hogy faragni akartam.. azt meg kifejezetten imádtam..a váltó a lendkeréksúly..meg az egész...
az a lényeg az ember bemegy a garagéba ránéz.. és elégedett legyen vele...
nem látom a váltó 5 gangját, de mióta megcsináltam.. rendessen máshogy néz ki a gép...
egy a fontos hogy az ember úgy csinálhja ahogy jó neki...hogy élvezze az egészet...
mert amúgy az egész gy nagy lófax...
költhetnénk a családra is....meg akér hova máshova hasznossaabb dolgokra.. de nem...
ezt választja a paraszt hát csinálj úgy hogy jólérzze magát minden nap mikor látja az épp akkori választottját
ha ez nix már..akkor el kell adni...
általában könnyebb motort cserélni mint nőt...illetve hiába mutatod mega motornak a ponttáblázatot.. az nem fog besértőni..mert
Semmi baj a Husqvarnával, csak egyszerűen nem olyan jó mint egy Ktm. Picit nehezebb, picit butább, picit .... és ez elég ahhoz, hogy már érezd a hátrányát ha kicsit komolyabban használod.
Ha már ennyire kivesézzük Dew motorvásárlását, akkor én úgy látom ő nem az a fajta aki vesz egy gépet mert megtetszett neki, aztán ha nem válik be 2 hónap múlva eladja. Ha pedig így van akkor szerintem az elérhető legjobbat kell megvennie.
Volt valamelyik filmben ilyen,egy informatikus fazon pontozta a nőjét mielőtt elakarta venni,semmi érzelem meg ilyesmi,csak az összpontszám számított a táblázat alsó sarkában .A liszt akkor dőlt ki amikor a nő rájött a használt módszerre
Déw hisz abban amit csinál,és ez jó dolog
Erről az útról,senki nem fogja letéríteni ,de nem is kell
Az lesz majd nagy segítség számára,ha a típus kiválasztása után,jó szivvel tud ajánlani neki valaki egy olyan gépet,amiben nyugodtan bízhat.
A világért sem akarom felborítani az aprólékosan összeállított menetrendedet.
A listáddal kapcsolatban sem értek pár dolgot, hogy pl hogy az éveken keresztül minden percben szükségszerűen érzett súlykülönbség miért ugyanolyan fajsúlyú, mint a vízpumpa szimmeringje, amire egy-két-háromévente, holtszezonban januárban kell-ha kell rászánni egy kis időt-amikor éppen ráérsz, meg kedved is van vele babrálni.
Én ha motort vennék, akkor tudomására hoznám a jelen bandának, hogy pl 300-as 2t-t akarok venni 700ezer forintig. Előbb utóbb mindenkinek a látókörébe kerül ismerősnek a gépe, vagy ismerős szerelő álltal szervizelt gép, amelynek valamennyire ismert az előélete, belseje, karbantartásai, üzemeltetése...stb. Ez cseppet nagyobb biztonságot ad, hogy kiszámítható üzemeltetésed legyen az elkövetkező időszakban, mint a sztetoszkóp.
Persze lehet én látom rosszul.
Az esetleges értetlenkedéseim az elmúlt időszakban, a produkcióiddal kapcsolatban nem a gyűlöletem jelzései, csak néha tényleg nem értelek, hogy mit miért csinálsz és mit miért nem csinálsz. -persze nem vagyunk egyformák, és elfogadom és bámulom a cselekedeteidet. Csak jószándékú gyereknek ismerlek, -így a fórumon keresztül, és néha szeretnék segíteni a magam módján.
déw...
faxa kis táblázat..
ezt mind mind meg kell nézni..de ha nem lenne felirva tuti egy két dolog kimaradna..
ktm egycsapágyas megoldásával semmi gáz...
bár tuti erősebb a kétcsapágyas....de 6005 2rs csapáyg a kinai 500ft (persze csapágybolti kinai) leveszed a porvédőt agyig feltotld gépzsirral.. porvédő vissza és ah a szimering zár a futamon! akkor félév múlva még jó lesz...
vehetsz gyárit skf is.. az tovább biri.. a 2000ft akár 1-2 hónappal is
ez akkor lett kipróbálva mikoe az 1700ft fag csapágy a 3dik motorozás után már lötyögött
ha nem kned be a kinait.. akkor az sem birt nálam 3-4 motorozást.. ha meg feltolom zsirral akkor simán 20-30 motorozást is elmegy!
a koyo az ment el majd egy évet..azaz kb 40 hajtás
banditiksz féle kutyás duma.. azért valós.. volt már hogy én is majdem kibasztam az idióta vevőt az útcára...
mert nőgyógyászatilag megnézheted a csajt a diszkóban.. de csak akkor ha már kifizetted az italát egész iccakára
amúgy mi a baj a wr 300al?
az még a régiblokkos huski... azoknak tudomásom szerint bajuk nem volt ..kicsit nehezebbek mint a ktm ,d e a gasgas sem könnyebb...
én annó mentem egye ilyen el egy pár kört homokdünés pályán...
egyben volt semmi hiba nem volt vele...
alkatrészt 3 nap alatt szerzik be itt a márkakereskedésben
jódos fél bejegyzés viszont qrwára igaz....
de ellenpélda is..
pl az én gépem is volt hirdetve 1hónmapig.. patika szép sx-f 450...árában.. nem vitték...
ismerős felhivta és kikérte nekem mindjárt 2 kilóval olcsóbban el is hoztam....
mondjuk ha ennyiért hirdeti egyből.. kb 3 nap alatt elviszik..
Bár nem ismerjük egymást, de le a kalappal az eltökéltséged iránt, hogy ennyire alaposan és részletességgel utána jársz dolgokank! és keresed az igazit. Azonban egyet kell értsek a Többiekkel, sokkal többet számít, hogy MILYEN a kiszemelt vas, minthogy GAS GAS vagy KTM. Ronis, Vik, Gabesz véleményére halgass én régről ismerem Őket, nem írkálnak hülyeséget! Saját véleményem, hogy mikor ott állsz a motor mellett, abban az 1-1,5 órában amíg "vizsgálgatod", sokkal többet fog mesélni az a motor, mint a Te analíziseid, katéterezéseid... Amúgy ez ugyan az a történet, hogy amikor ránézel az eladóra és váltasz vele pár mondatot, akkor már sokminden eldől... Pl. kedvencem aranyköpésem: nem kenyérre kell a pénz...na ennél parasztabb dumát még nem hallottam.
Hát van ebből jó pár fajta, de érdekes a hengerfejtömítés egyforma. Szerintem megoldható próbáld rá és kiderül, de ha le van szedve mindkettő és mérsz akkor biztosra mehetsz. http://www.cheapcycleparts.com...
Azt a wr t enis elkuldtem neki a feszen. Elmondom dew hogy egy jo motort pikpakk eladnak. Amig te elemzessel pocsolsz ....kinezel egy jonak tuno motort aztan mire bepakolod a kocsiba az endoszkopot mar reg az uj vevo veret vele valahol. Na ilyenbol lesz kb 10.
Menyire ismered a DR 350-t ?a régebbi berúgókaros változatra rá lehet tenni az újabb önindítós hengerfejét ?jó lenne jól működne?(a vezérműtengelye nem egyforma azt tudom önindítóé automata dekós)
próbáltam ilyet már, a futóműve elég minimalista, de az asszony alá jó lenne
ami fura hogy a 2 vezérműtengelyes 250es kistestvére sem ment sokkal rosszabbul bár a homokdombök között azért nyekergett alattam....
Alkudj rá hátha odaadják annyiért is Egyébként hihetetlen 1 igénytelen strapabíró gépezet, egyszer hoztak hozzám ilyent javítani kettétört vezérműtengely és olaj szinte semmi nem volt benne és még járt a motorja brutális zörgéssel.
Nekem van, igaz 4t, de Dewnek nem javaslom. Mindenben gyengébb mint a ktm vagy a gasgas. Ha valaki most akarja kipróbálni a dolgot, vagy csak lötyög akkor szuper, de ha olyan komolyan veszi mint Dew és olyan hosszú távra tervez akkor szerintem nem jó választás.
Epp arrol makogok amit a vegen irsz, h a husgyval nem.lenne meg ez az erzes, mert jo-jo de nem olyan. Es ez a nem olyan sima meger plusz egy, ket szazast hogy olyan legyen.
A sulyt meg ne bagatelizald mert miota megvan az sx vagy 50szer leirtad hogy milyen klassz biciklizni.