két romaniacsynomon menés..még az exc 450 2008asokhoz is hoztak 2 liter + benyát én a berghez semmit..
akkor fogyasztott a legtöbbet.. 90km terepen nem is akár milyenne 6,8 liter
a hűtése az annyit igényel hogy egy venti előrről.. akkor még nem tudtuk hogy egy sima robiventi 5ezerből előrről felszerelve csodákra képes.. egyébként anélkül is ment extremben....nem is keveset..
de látom ..neked csak 2t .. ugyhogy.. inkább ne is nézd meg..
nem tetszene
megvan a motort amit vegyél..
a gecsaféle belinkelt berg
nekem ilyne volt... 3,5 évig ment nálam.. pedig aztán kapott a pofályára..vizpumpu csapágy cser volt 3.. 1000ft tétel..
mert nem klell a gyári bele kolyó 2rs és az is letömiti az olajgőzt bőséggel.. ugyhogy mondom ..3 év alat a blokra olajcseréken kivül volt költve 3000 ft
a fogyazstása.. a mostani innectoros ktm 450 sx-f ével vetekszik 4-5 literrel elvoltam egész nap...sx 525 5,5-6 literrel.. a berg is sokat szivott a 570 de mint kiderült az a sok benzinrotyogtatás miatt volt hálá istennek hogy nem történ komolyabb baj igy utólag.. egy öngyilkos bergista voltam. csak sosem robbant be
de mondom.. ez a berg..
indult pöccre mindég..mivel 450 ezért könnyű is rugni..
ha lecsupaszitod kroccra akkor ez a legkönyebb ilyne 10éves kroccgép..
de ha igyhagyod a inditó aksival együtt sem lesz nehezebb mint a mostani rmx-ed!
ezt bizit odaadják olcsóban is. és még lóvé is marad..
a szerelése ..meg mondom.. pofon egyszerű.. mert a szelephézagállításo nkivül.. nix neki semmi szerelnivalója..
kuplung örök élet..
olyan költségeket spórolsz meg vele.. az rmx hez képest.. a bahamákra fogol járni a nyáron süttetni a hjasad...
de ez komoly!
futómű pds.. tag .. 500 ft ből kiváltható cigópds tagra..az kb örök élet lesz megint...
majd az lesz hogy sokat nézed a garagéba..mit is kéne rajta szerelni.. mert
csak megy megy és megy..
ha eszembe jut a régi fc 450.. hát hogy az 3,5 év alatt soha sehol nem hagyott ott..
pedig azzal volt minden...
még pocokfutó racékra is jártam.. meg homokolni is.. https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?...
Pont ezt mondtam neki tegnap én is telefonon!
De megértem,miért nem vesz husqit,pedig jó motorok!
Gonzó! Dew gas-t fog venni! Am nem rossz, látja is hogy milyenek,mert van a környékén olyan másnak is, eladó ktm ami neki megfelelő árban évjáratban, ilyen nincs hirdetve! Szóval hajrá Dew! Remélem jó motort fogsz találni! Viszont még ne kapkodj. Tény,hogy körüljárod a vételt,DE tél van, oké,hogy te ütöd télen is az rmx-et,de amig ki nem leheli a lelkét,addig húznám az időt,növelve annak esélyét,hogy valaki behirdet vmi ktm-et!
De ha már eldöntötted akkor nem szóltam! Szép napot nektek, igazi hajtós idő van! Kár,hogy a motor 250km-re van tőlem
ez faxa..
én akkor egy 2008as exc 300ast javallok...
2009..
akor abból marad lé is .. meg lesz jó géped is!
amúgy a wr 300 az mikori?
650?
bakker.. nekem annó nagyon bejött ez a mika álóla nyert vele wébét tán 2008..9? ben...
szép tetszetős.. mikor mentem vel elég erősnek is tűn tvete a lapot is.
de maradj a gg ktmnél.. viszont ekkroa kerettel.. javaslam a ktmet..
2009 gg már mind porblémások kupliilag.. 2006től meg több a zseton maradna.. a haver valami 5 kilóért vette.. nem nézett be endoszukoppal meg sztetoszkóppal sem a gépbe.. de jó vásárt sikerült neki csinálnia.. igy 10en motorozás utánn
mondjuk egy k 6os t 6 kilóért azért még
Sokszor még annyi sem kell, de ki így ki úgy egyébként meg nézegethetsz te valamit 1 napig is ha valaki akar úgy át basz, hogy el sem hiszed. Ezzel a vakarózással meg tele vannak itt a fórumok mit-milyent-mennyiért aztán 2 hét és megy a sírás mert vett 1 fost. Reméljük te nem jársz így.
szerintem egy nőnek mutatátnál egy ilyen pont táblázatot, több lenne mint besértődés...
gyanakszom a nuni megvonásra öri-harival...
erre van egy jo sztorim ami pont eszembe jut, egyik haver barátnőjével esett meg, hogy kissé agressziv verekedős volt a hivatásos focista férje, mikor ivott, és ez elég gyakran megesett...
na az egyik ilyen csunya, kék-zöld esetkor a csaj , aki egyébként nem volt gyenge keményen body bilderezett ,és fittnes edző volt, a csávo fejéhez vágta,: - várj csak fogsz te még elaludni...
na ahogy bealudt a csávo a részegségbe a csaj ráült a mellére, és adott neki a sodrófával ami kifér a csövön...
rendesen helyben hagyta csinált a fejéböl egy oriás uborkát...
Gecsának a ktm-je árban évjáratban állapotban ilyen amilyet leírtál. Annyi hogy a blokk még ujjabb benne. Ha jól emlékszem. Ami biztos hogy 3 éve gyakorlatilag nem használja.
Súgok Dewed bácsi A gg fekete száras példányait,nagyon nézd meg,ha karcos vagy kopott az kuka!A ktm felső fekete szárai belül szinte mind kuka,egyszerűen mintha ruhafestékkel eloxálták volna úgy vannak kikopva.A gg-é az javíthatatlan ha mélyebb húzás nem csak kopásos a ktm-ét lehet utólag belül javítani,de ezek költségeit is kalkuláld be,ne éld bele magad,hogy tuti és ugye innen jön,hogy belül milyen még....
Nincs semmi gond azzal amit írsz, bárki álláspontját elfogadom
Nekem nem szükséges, hogy értsenek, de ha igényled, elmagyarázom
GAS EC vagy KTM EXC/XC 2T 300(esetleg 250) 800 vételárig.
GAS ből inkább 2006 os blokkal.
KTM ből csak 2008 tól érdekel (tudom ezzel az évjárat kikötéssel és a vételárral leszűkítettem kört....)
MAX 1M, de akkor az patika, hozzá se kelljen nyúlni,
ilyen szerintem nincs, ezért mondtam a 800 at, meg azért, mert az közelebb áll a valós kerethez, amit szánok a vételre
Egy fokkal jobb, ha az ismerős ismerőse mondja, de ettől függetlenül ugyan úgy átnézném, mintha egy idegenhez mennék.
bakker akkor átment
ktm gasgas mind1..
de kb a 20kvárná is..
értem bajan ..
de ki kell próbálni...
igen ..a súly nagyon fontos..ez a mostani ez hiperkönnűmnek űnik a berghez képest..
most legutóbb már úgy is mentem vele ahogy illik
konkrétan meg kellett szokni azt hogy az 570 az alacsonyabb fordulatig mehetett le..
de ez meg az a kis különbségnél ez pont azt csinálja hogy nem kezdd ágaskodni..minden böffenésre.. viszont ..mikor megy.. ez a kis 450 az innyectornak köszönhetően.. minden fordulaton hihetetlenünk egzahtul veszi a lapot..( 7000 alatt...
és ha kis fordulaton is terhelem.. már nem jutok odáig hogy ...gázhúzások ellenére is csökken a fordulat.. mert ezt kicsi kuplirásegités kicsi több gáz..és már jobban folyatom szopóba mint a nagyokat...
az a 12-52 hosszú egyes az meg a sx 525 ben is imádttam.. a bergen meg nem szerettrem az hogy a 2 fokoazathoz igazuitott váltónál.-. az egyes nagyon nagyon rövid volt..
itt is a ketteshez van igazitva a váltó.. illetve a végáttétel..
de az egyes az itt most pont jó mint az sx-525nél is volt...
nagyon kezdem érezni..most legutób a sáros taknyon eltaláltam elég jól mindehol...és a súly meg kifejezetten karaj...
tény és való ez a 525 utáni 570 eltatásodtam.. de ezzel ez nem megy.. viszont stílus-fiatalításom után ..nagyon megy
súly igen számit de a 20kvárná is és a gaszgasz is.. = tömegű..
szörnyű még a kis 106kilós esikszefftől is nehezebbek
öninditó...
hát haver a 300assal jött a nap végefelé már nem nagyon akarta magát forgatni ment is a berugókaros téma..
odaér mellém mondom is neki.. haver jó hogy ezeken a 3000asokon megmaeradt a berugó különben.. nem lenne elég megbiz6ó az az indítás..
széles vigyor..és már nyomom is a gombot és pöcörög az sx-f 450
amire meg nem kell a berugó
Nem tudom mi jön át a fórumon abból, amit csinálok, gondolok, szerintem nem csinálok hülyeséget
Írtam már, hogy amit eddig alkottam, az nem a motorról szólt, hanem a típusról, s ott lényegében az jött ki mind1.
Ezért valóban majd a konkrét motor fog dönteni, ami még majd csak most jön.
Az eladó nekem mind1 milyen, nem őt akarom megvenni, hanem a motorját...inkább az a kérdés, hogy bánt a motorjával, de ez úgy is elmondja a motor.
Igen, ár érték arányban verhetetlen, ez szól mellette
Van egy nagyon fontos nézőpont, amiből 0 pontos, ezért nem érdekel. Persze bele lehetne menni, hogy növeljük a 0 át, de már nincs rá időm, se energiám Gond=Röviden, nem tudok róla, nem ismerem a típust.
Ezt már küldték vagy 3 an, hogy nézzem meg, nekik is köszönöm
Az infókat tanácsokat is köszönöm, az mindig jól jön, ahogy mindig is mondom meghallgatok bárkit, de direktbe nem hallgatok senkire, átgondolom amit mond, aztán vagy azt teszem vagy nem, ha utóbbi hát sorry
http://youtu.be/fqhsJ50qdrQ
akkor fogyasztott a legtöbbet.. 90km terepen nem is akár milyenne 6,8 liter
a hűtése az annyit igényel hogy egy venti előrről.. akkor még nem tudtuk hogy egy sima robiventi 5ezerből előrről felszerelve csodákra képes.. egyébként anélkül is ment extremben....nem is keveset..
de látom ..neked csak 2t .. ugyhogy.. inkább ne is nézd meg..
nem tetszene
van egy lyaúhirem meg egy rossz...
megvan a motort amit vegyél..
a gecsaféle belinkelt berg
nekem ilyne volt... 3,5 évig ment nálam.. pedig aztán kapott a pofályára..vizpumpu csapágy cser volt 3.. 1000ft tétel..
mert nem klell a gyári bele kolyó 2rs és az is letömiti az olajgőzt bőséggel.. ugyhogy mondom ..3 év alat a blokra olajcseréken kivül volt költve 3000 ft
a fogyazstása.. a mostani innectoros ktm 450 sx-f ével vetekszik 4-5 literrel elvoltam egész nap...sx 525 5,5-6 literrel.. a berg is sokat szivott a 570 de mint kiderült az a sok benzinrotyogtatás miatt volt hálá istennek hogy nem történ komolyabb baj igy utólag.. egy öngyilkos bergista voltam. csak sosem robbant be
de mondom.. ez a berg..
indult pöccre mindég..mivel 450 ezért könnyű is rugni..
ha lecsupaszitod kroccra akkor ez a legkönyebb ilyne 10éves kroccgép..
de ha igyhagyod a inditó aksival együtt sem lesz nehezebb mint a mostani rmx-ed!
ezt bizit odaadják olcsóban is. és még lóvé is marad..
a szerelése ..meg mondom.. pofon egyszerű.. mert a szelephézagállításo nkivül.. nix neki semmi szerelnivalója..
kuplung örök élet..
olyan költségeket spórolsz meg vele.. az rmx hez képest.. a bahamákra fogol járni a nyáron süttetni a hjasad...
de ez komoly!
futómű pds.. tag .. 500 ft ből kiváltható cigópds tagra..az kb örök élet lesz megint...
majd az lesz hogy sokat nézed a garagéba..mit is kéne rajta szerelni.. mert
csak megy megy és megy..
ha eszembe jut a régi fc 450.. hát hogy az 3,5 év alatt soha sehol nem hagyott ott..
pedig azzal volt minden...
még pocokfutó racékra is jártam.. meg homokolni is..
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
http://youtu.be/M1jNs4Mp5Kc
Megtisztelsz!
Ezek a képek megvannak valahol nekem is! Szerintem ez volt az utolsó hazai erdei motorozásom.
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Jah,hogy te nem akarsz 4T!
Pedig ez brutális állapotban van!
De megértem,miért nem vesz husqit,pedig jó motorok!
Gonzó! Dew gas-t fog venni! Am nem rossz, látja is hogy milyenek,mert van a környékén olyan másnak is, eladó ktm ami neki megfelelő árban évjáratban, ilyen nincs hirdetve! Szóval hajrá Dew! Remélem jó motort fogsz találni! Viszont még ne kapkodj. Tény,hogy körüljárod a vételt,DE tél van, oké,hogy te ütöd télen is az rmx-et,de amig ki nem leheli a lelkét,addig húznám az időt,növelve annak esélyét,hogy valaki behirdet vmi ktm-et!
De ha már eldöntötted akkor nem szóltam! Szép napot nektek, igazi hajtós idő van! Kár,hogy a motor 250km-re van tőlem
ez faxa..
én akkor egy 2008as exc 300ast javallok...
2009..
akor abból marad lé is .. meg lesz jó géped is!
amúgy a wr 300 az mikori?
650?
bakker.. nekem annó nagyon bejött ez a mika álóla nyert vele wébét tán 2008..9? ben...
szép tetszetős.. mikor mentem vel elég erősnek is tűn tvete a lapot is.
de maradj a gg ktmnél.. viszont ekkroa kerettel.. javaslam a ktmet..
2009 gg már mind porblémások kupliilag.. 2006től meg több a zseton maradna.. a haver valami 5 kilóért vette.. nem nézett be endoszukoppal meg sztetoszkóppal sem a gépbe.. de jó vásárt sikerült neki csinálnia.. igy 10en motorozás utánn
mondjuk egy k 6os t 6 kilóért azért még
Beszéltem már vele pár hete, ismerem a motorját.
Bevallom ettől tartok, amink jó lesz a blokkja, annak szar a futóműve vagy épp fordítva
gyanakszom a nuni megvonásra öri-harival...
erre van egy jo sztorim ami pont eszembe jut, egyik haver barátnőjével esett meg, hogy kissé agressziv verekedős volt a hivatásos focista férje, mikor ivott, és ez elég gyakran megesett...
na az egyik ilyen csunya, kék-zöld esetkor a csaj , aki egyébként nem volt gyenge keményen body bilderezett ,és fittnes edző volt, a csávo fejéhez vágta,: - várj csak fogsz te még elaludni...
na ahogy bealudt a csávo a részegségbe a csaj ráült a mellére, és adott neki a sodrófával ami kifér a csövön...
rendesen helyben hagyta csinált a fejéböl egy oriás uborkát...
utána azonnal elvált a pasitol...
Nekem nem szükséges, hogy értsenek, de ha igényled, elmagyarázom
GAS EC vagy KTM EXC/XC 2T 300(esetleg 250) 800 vételárig.
GAS ből inkább 2006 os blokkal.
KTM ből csak 2008 tól érdekel (tudom ezzel az évjárat kikötéssel és a vételárral leszűkítettem kört....)
MAX 1M, de akkor az patika, hozzá se kelljen nyúlni,
ilyen szerintem nincs, ezért mondtam a 800 at, meg azért, mert az közelebb áll a valós kerethez, amit szánok a vételre
Egy fokkal jobb, ha az ismerős ismerőse mondja, de ettől függetlenül ugyan úgy átnézném, mintha egy idegenhez mennék.
ktm gasgas mind1..
de kb a 20kvárná is..
értem bajan ..
de ki kell próbálni...
igen ..a súly nagyon fontos..ez a mostani ez hiperkönnűmnek űnik a berghez képest..
most legutóbb már úgy is mentem vele ahogy illik
konkrétan meg kellett szokni azt hogy az 570 az alacsonyabb fordulatig mehetett le..
de ez meg az a kis különbségnél ez pont azt csinálja hogy nem kezdd ágaskodni..minden böffenésre.. viszont ..mikor megy.. ez a kis 450 az innyectornak köszönhetően.. minden fordulaton hihetetlenünk egzahtul veszi a lapot..( 7000 alatt...
és ha kis fordulaton is terhelem.. már nem jutok odáig hogy ...gázhúzások ellenére is csökken a fordulat.. mert ezt kicsi kuplirásegités kicsi több gáz..és már jobban folyatom szopóba mint a nagyokat...
az a 12-52 hosszú egyes az meg a sx 525 ben is imádttam.. a bergen meg nem szerettrem az hogy a 2 fokoazathoz igazuitott váltónál.-. az egyes nagyon nagyon rövid volt..
itt is a ketteshez van igazitva a váltó.. illetve a végáttétel..
de az egyes az itt most pont jó mint az sx-525nél is volt...
nagyon kezdem érezni..most legutób a sáros taknyon eltaláltam elég jól mindehol...és a súly meg kifejezetten karaj...
tény és való ez a 525 utáni 570 eltatásodtam.. de ezzel ez nem megy.. viszont stílus-fiatalításom után ..nagyon megy
súly igen számit de a 20kvárná is és a gaszgasz is.. = tömegű..
szörnyű még a kis 106kilós esikszefftől is nehezebbek
öninditó...
hát haver a 300assal jött a nap végefelé már nem nagyon akarta magát forgatni ment is a berugókaros téma..
odaér mellém mondom is neki.. haver jó hogy ezeken a 3000asokon megmaeradt a berugó különben.. nem lenne elég megbiz6ó az az indítás..
széles vigyor..és már nyomom is a gombot és pöcörög az sx-f 450
amire meg nem kell a berugó
Nem új motorról beszélünk, ami tuti nem hisztis, hanem egy használtról, ahol sok nagy pofonba bele lehet szaladni, ha nem nézed át! Szerintem
Írtam már, hogy amit eddig alkottam, az nem a motorról szólt, hanem a típusról, s ott lényegében az jött ki mind1.
Ezért valóban majd a konkrét motor fog dönteni, ami még majd csak most jön.
Az eladó nekem mind1 milyen, nem őt akarom megvenni, hanem a motorját...inkább az a kérdés, hogy bánt a motorjával, de ez úgy is elmondja a motor.
Van egy nagyon fontos nézőpont, amiből 0 pontos, ezért nem érdekel. Persze bele lehetne menni, hogy növeljük a 0 át, de már nincs rá időm, se energiám Gond=Röviden, nem tudok róla, nem ismerem a típust.
Ezt már küldték vagy 3 an, hogy nézzem meg, nekik is köszönöm
Az infókat tanácsokat is köszönöm, az mindig jól jön, ahogy mindig is mondom meghallgatok bárkit, de direktbe nem hallgatok senkire, átgondolom amit mond, aztán vagy azt teszem vagy nem, ha utóbbi hát sorry