Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálunk sem volt meleg.
+4 el indultunk..
és
kb ennyi is maradt...
jó mikor az eső esett akkor mintha kicsit melegedett volna(ez miatt + 5 is...
de mikor azt látom hogy szálingózik a hó.. olyan karácsonyi hangulatom lett...
dzsingel ben dzsingel ben dzsingül....izémizééééé
szóval sok boldog karácsonyi ünnepeket kivánok mindenkinek inen a géptől..
igy 23dikán
hály kolbik..

bajan töled elégh ennyi is

hály csikusz...
amúgy az nem poén mit kolt irt.. belevillogozni a ló Lábába az elem matricát..vagy azt hogy LM-fa(l)ÓÓ

gonzó.. aztabüdösqrwaéletbe...
mi ez.. valami ...tenoriosta csavar bámbá
nem kicsi az tuti..

déw..
bakker ez nagyon komoly.. pont most 7végéne lett volna a menet hozzád .. de már nem bánom hogy a saras zarándot válaztottuk
azért karaj lehetett a hóban hazafelé...
imádom ilyenkor a tályat...
de hogy szögesgumi nélkül az tuti..
habár .. az első az hamar felszedi a falaveleket...és akkor az is csúszik mint a takony...

nálunk is volt tegnap sár meg sár.. meg olyan helyeken jöttek elő a sziklák... hogy nem is tudtuk hogy ottt valahol vannak sziklák is... nagyon zurásitotta a hegyet...de nagyon nagyon kafit mentünk...
volt taknyántenyeren csúszás nekem is meg kopaszjarónál is...
mikor megindul blokk fékkel az egész... és látod hogy még oly messze van az alja.. hogy adig tuti megdöglesz még félúton (hálf véjj ahogy az angol mondá)és magadtól esel úgy pofára hogy azt saját magad röhögöd ki...
az hogy a falavél úgy elsimitotta a nyomvályukat.. hogy még a napkezdőalá sem értünk már izomból takartam egy akkorátt...
épp felfelé furditottam az elejét nagygáz.. mert helyből kanyarból meresek..
a levélen elcsúszott segge.. 2m magasabban már vizszintessen haladok de visszafelé mint eddig...épp rajtamaradtam a gépen..majd bele egy elsőkerék méretű vályúba..ami megállítota bizonytalan nagy lendületű menetem...
majd neki estem a kormánynak...onnan meg beborultam a merdek hegyoldalt, völgylábbal...
ez kb 50m mentünk a hegyben mikor bekövetkezett....
na mondom faxábbul nem is kezdődhet a nap...
de aztán egész nap rendessen qrwa jót mentünk...
ez friss, ma esett
Ez mostani friss ho?
Probaltam ugy allni,hogy valami latszodjon is,a kamera mindig lecsal,mint most is..elobe mas vilag..seggen csuszol be,motoron is ha becsapod.
Mi voltunk, ősszel indultunk korán reggel, aztán beértünk a télbe déltájt, hazafelé már lapon jöttem le a motorral mindenhol...csúcsokon kb. 5cmes hó volt.
Ez szépen lefagy, megkeményedik alatta a talaj és finító sima gumis menet az idénre.
Ez egy kezelhetetlen motor, sose azt csinálja, amit akarsz, szerintem ülj át másikra


Innen középről látszik igazán milyen meredek az a mederből jobbra ki fenyves, múltkor alulról véve nem adta vissza így.
A jovo evi sixdayszre akarnak egy magyar ifi csapatot...kulonleges versenyzokkel.. maris edznek a fiuk ra,es nem is lennenek rosszak,egy csapatban.
Korábbi témához: találtam fotót a háztáji plusz lendtömegemhez.
Próbálta apja...Verseny után,olajcsere előtt
Azért a benzines lovaimat sem hanyagolom el,az öregek jól vannak Az Afrika Twin kiérdemelt egy WP-t is,teljesen átálakítva made in by csika patika.
olajcsere ott van hátul, ahol néha dobálja az olajsarat, ott benyulsz könyákig koppig elforditod a bent lévő kallantyut, és ha megusztad a hátsu futoművek vissza rugása nélkül akkor boldog arcal távozol a helyszinröl... nincs mit nyocezer...
pedig egyes kiviteleknél elég tekintélyes leeresztő csonk van
Poénból rakhattál volna a futóműre LM matricát
Endurozok néha.Nagy ccm,átkéne fúvókázni,ez néha kétüteműzik,néha négy,van,hogy a 3-is beugrik,olyankor a vezérlések maguktól módosulnak.A gumik nyomása menetközben változik,a futómű önbeálló,beszoktam állíttatni 60 ezerért,de előtte megcsinálják 150-ért a gázzal és a fékkel néha baj van,dee nyomaték van felfelé és lefelé is. Bárhol,bármilyen körülmények között magától elmegy.Ettől jobban semmi nem fordul,és beépített ugró magasságszabályzóval rendelkezik.Az elektronikát kihagyták belőle,mert megbízhatatlannak bizonyult.
Valamint beépítették az ALÁZAT-ra való tanulási képességet,amit nagy jól átad a gép...Itt nincs nagypofa,me abból pofára esés a vége A kiegészítők,tuningcuccok tárháza,kifogyhatatlan,nincs márka stb megkötés,háát sajnálatos módon matricázni nem lehet Bárhol képes üzemanyagot termelni,nem kell rinya,hogy elfogy.Az olajcseréhez még nem találtam leeresztő csavart,de túrom a netet hátha elvan dugva valahova ,ha valaki viszont segítene,merre találom,azt megköszönném
szerintem sem kell levenni ,egyiknél sem csak a kicsit...
Mi voltunk, jó volt. Elég ennyi?
hály kolbik..
az ember életében fontos a hobbi ami lehet hogy idióta is..... de kell hozzá idióta barát...
aki szakadó eső után is ..megállít6atlan

a többi már csak hab a torkán...

látom mindenki motorozni volt tegnap.. irhatnátok is róla franya beszámollót..

lyakó faxa meredek a hegy...
tényleg dév.. a két vidit , mondjuk akár máás cimmel... megnézheti még más is ?
mondjuk az lenne a cime:
a milennium falkon és az eszement ktmes ámokfutása a messzi távolban
hádbiz6om
wickelsz bolondozó

én meg azt hittem már sztoriban vagy csak kis lökés kel ( hogy a szakadékba indulj )

akkor még motorvásárlásnál nem is tartunk...

de nem baj
ha úgy érzed ..nem is kell wáltani.. a régi bewált ismert dolgot kell tovább vinni...
mert legutóbb is...
ment az eremiksz.. vagy sem.. kibirta a napot...ki ..majdnem a 19colos fullidióta havered kellett leszoplya magát a 2013as gépével
de aztán megkönyörült a szived (vagy csak meguntad a várakozást ) és a 18as kerékkkel meg csak kiba jót mentünk full sárban is...