Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha emlékeim nem csalnak, mindkettőből kijön..
Kis infó kellene.
Az EC 300 ból kijön a kuplung, ha leveszem a kis kuplungdeklit vagy le kell venni hozzá a nagy kuplungdeklit is?
Hasonló a kérdés az EXC 300 esetében is
Köszönöm a tanácsaidat , de rám bízhatod a dolgot.
Jelenleg nem motor keresésben vagyok, hanem típus választásban, nem ugyanaz a két dolog. A típus választás nem szerencse kérdése! A használt motor választása már inkább, de alapos vizsgálattal csökkenthető a kockázat.

Ha elviszik bármelyik jelenleg eladó gépet, hát elviszik, az nem az én motorom.

Nem lehet azt kijelenti, hogy mindenkinek annyi "ideje/pénze, stb" van motorozni, mint nekünk, hogy 1 év alatt beleverünk min 100 órát, de inkább 150et.
szóval dév.. meg ne gondold már hogy egy 3-4-5-6 éves gépben nem lesz 500-800 óra
az hogy egy gépben a 3 dik dugó van az szerintem nem szar...

a legfontosabb az hogy ..szerencséd legyen vele.. a többit .. azt nem tudod befolyásolni...
az én esikszembe a 2013 ba még a gyári dugó volt .. igaz úly gyűrűsossal de a gyári! abb a ha 800 óra nem volt akkor semmi..
csak én rka6ttam bele kba 300at...
de ez mind nem számit.. az a lényeg a csávó azóta is úgy megy vele.. olajat cserél benne meg légszűrőt mossa.....ránéztek párszor a szelephézagra..
pedig az TŐLEM meg a hegyektől kapott rendessen.. de mégsem egy huladék volt ...

ugyhogy én azt mondó vaghyok.. keresgáélj nyugodtan de a sok keresgélésbe ,.. nehogy elmenny a jó gép..illetve...gépek felett.. aztán belefutsz fél év mulva egy retekbe...mert addig tanzulmányozod öket.. hogy egyik sem fog megfelelnmi.. mert képzeld.. mindnek lesz hibája.. nem is egy....
mert igen ezek nem újak.. emberek össze visszahasználták is őket..
és azéer nem 7000 euró az ára mert kell rá majd költeni is..

egy a lényeg határozd el magad.. anélkül.. nem lesz gépcsere...
hály kolbik...
figyu..
nálam minden képp van kedvezmény a györieknek.. ha új barát akkor meg fŐleg



.. kár lett volna ma menni...
de ki tudja mit hoz a holnap
én tudom.. +10 fok borult, esőmentes idő..
bakker hú de faxa idő lesz...holnapra.. belocsolja a hegyert a kis eső...

déw..
ad6ok 1 lyaú tanaxot...
az hogy egy motorban már ami 4 éves és a 3dik dugó van benne..az szerintem nem gáz.. az hogy az 500 óra is lehet.. ez igaz...
de mondjuk képzelj el egy előéletileg ismeretlen gépet...
ami mondjuk...5-6-7 éves.. abba a tulaj elmondása alapján..ami csak is igaz lehet...mert ugye endúrósok miért is hazudnának...
szóval azbba friss felújitás van és ők vették ki belőle a djári dugót...
és most ami benne van az A és abban van 23 óra....(és egyikk sem kárc..-órÁ )
és neked csak neked odaadja majd öccá ezer forintért..
és igaz hogy a gép mondjuk 2010..de a 2007es szpolylerezés is csak azért van rajta ...mert ...
mert annyira vigyáztak rá hogy az úly polylerokat még del sem rakták rá...
iletve azért kör az a váz és nem ovál..(2004 ig kör a váz...
mert az a legerősebb szelvény amivel valaha a kátélyemeket kiadták
és azért 19 did felmi van az eigszcén mert.. amúgy 20ast akart rá szerezni.. de az egyik 19 a másik 1 hijján..20
Itt már motorral is A spanyoloknak nincs gondjuk az utánpótlással
http://youtu.be/Cxr-5990-wo
www.enduro.de%2Ftest-grosser-f...]https://translate.google.hu/tr...[/url]
Ok. Köszönöm!
Írtam.
nemtudom hogy az jo lehet e a 06oséra
majd kielemzem mint déw

nemis. annyira azértnem

hengerfejjel együttigen.

horvatha@index.hu

thx!
Tényleg
Szia! A hengerfej kell hozzá? 04-es motorból való, B-s dugóval. Kedvezményt a fekete péntekre való tekintettel természetesen nem tudok adni.
szerintem nem.
Nem tul rovid ez a dob ?
Sanyókám!

Te ugyanúgy motorfékezel crossnadrágban, mint munkásnadrágban.
Jó,hogy mondtàtok.....Nem szeretek rosz példât mutatni a fiamnak.Mentségemre szolgàljon,hogy nem voltam baöltözve,csak egy csizma a munkàsnadràgra,és go.Ragaszkodik ehez a 125 höz,,,,,nem értem miért.Pedig nyüstölöm,hogy egy 250 4t menyivel jobb,meg egyszerübb vele menni...Fiatalsàg.....bolondsàg.
Engem érdekel! Mi az ára?
Győri kapnak kedvezményt?
Az is csak akkor tud dolgozni, ha odakerül. Zárt gázállásnál kevés üzemanyag/olaj kerül a rendszerbe. A Fordulatszám meg ettől függetlenül magas. Motorfék üzemben gyenge a kenése a 2t-nek.
Kuplungot nézted már? Nem melegszik el olyankor a motor?

Simán lehet, hogy egy bizonyos nyomaték felett egyszerűen csúszik, nekem volt ilyen az RMX en, hasonló volt a jelenség, s a kuplung volt az oka, ha melegszik olyankor, akkor a kuplung lehet bibis.
Még a Fiam is gyorsabb nàlam.....Meg szinte mindenki aki ide jàr.Rühellem a mély homokt,de ez van közel.A motul 800 meg dolgozzon meg a pénzért,amit elkérnek érte.
A hétvégétől jelentős lehűlés. Nem lesz melegetek.
Van egy 250-es hengerem minimálisan használt dugóval.
Szerintem rá lehet szerkeszteni a motorodra. Nem érdekel?