lyakó..
bakker kemény az a gumi.. és akor persze hogy nem fog az az emes 3...az simán tublival 0,2 alá..
multkor nekem 0,5 volt benne.. hát hagy ne mondjam ..ahol ilyen tolatós helyek voltak.. ott azért lekapartam az istennyilát is mire feljutottam..pedig 0,2 olyan szépen fel lehetett lánctalpalni
ha azért kell a furat .. ám legyen..
nekem a jáwa mustáromba ugyan ezért volt egy 2x2mm nút a hengerfalon az aljától a tetejéig...
aztán már jobban mutatja.. lyöwő 7re is még +1 fok este.. meg + 7 nappal.. akkor azért még nem kell letéliesiteni a gépet
Ma egyedul finomkodtam vadoskodtam az erdoben,es egyszer hazafele majd egy ozike ugrott az olombe,es az elott 10 percel egy bubosbankat fejeltem meg...de beszartam baze..de o is http://youtu.be/xUeU9uiC__o
1m gyorsitas van,az is kovesbe,fent ami nem latszik az egy nagy gyoker meg...2 esbe es 1 be probaltam..van benne egy S kanyar is http://youtu.be/7sAU-4zxxHY
165/38/Levego 1,5 ,NECJ#3# Hengerfej standard betettel S3 magassag 650-1300 m 40 KM UTAN 6.2L benzin a tarsolyban
Kiralyul megy..nincs akkora nyomatek mint a narancs hengerfej betettel de stabilabb az alapjarat.
Mindenhol jol motorozhato es erős.
Nem kéne olyan messzire mennie, elég lenne a hazájában rendet rakni azok között, akik küldik oda a fegyvereket, a lőszert, meg veszik onnan az olajat.
Magától véget ér egy lövöldözős "játék", ha nincs mivel lőni...
Aki szintén odamegy bombázni, ők is mit csinálnak, elősegítik a célt, a hadiipar szekere még jobban szalad, a lakosság meg még tovább oszlik onnan.
Nem bánnám, ha most igazi tél lenne. Tavaly karácsonykor is még egy pulcsiban, meg mellényben motoroztam. Igazán hideg erre nem is volt. Az év első napján tudtunk kimenni korcsolyával meg szöges gumival a jégre. Akkorra voltak megfelelőek a körülmények. Előtte, utána latyak.
nem tudom hol még..de nálunk olyan idő van.. mindjárt felzabálom
holnap még ilyen .. szombat nagy eső ..vasárnap várakozik és 7fő reggelre.. itt a tél...
azért nem gyenge hogy 3 nap alatt a 18 fokból .. nem marad semmmi..
hály kolbik.. hogy áll a savazás..
én a páuer olajzóra gondolok...hűtő kenyő furat
mert mi más érteleme lehet egy furatnak ami a póvernyleve mögé megy?
csak is hűtés kenés
az a baj hogy nem tudom lefényképezni azokat a kis olajozó manókat mert olyan pirinyók és gyorsak a kis rohadékok hogy hogy nem látszanak a foton rendesen, ráadásul közben teli pofával vigyorognak a kis gecik....
Én még a 2003-as ec 250-en ,lerővidítettem a kipufogó dobot(ahol a hajlítás volt benne -12cm) és úgy tovább forgott meg harapósabb enyhén krosszmotor jellege lett a motornak. Néha nem árt kiégetni a 2t rezonátort mert ahol vékonnyá szűkűl a cső be tud rakódni, ha nem "ideálisan" használták.
http://youtu.be/VveNHLZaECw
faja kis változatos homokpályátok van
lyakó..
bakker kemény az a gumi.. és akor persze hogy nem fog az az emes 3...az simán tublival 0,2 alá..
multkor nekem 0,5 volt benne.. hát hagy ne mondjam ..ahol ilyen tolatós helyek voltak.. ott azért lekapartam az istennyilát is mire feljutottam..pedig 0,2 olyan szépen fel lehetett lánctalpalni
ha azért kell a furat .. ám legyen..
nekem a jáwa mustáromba ugyan ezért volt egy 2x2mm nút a hengerfalon az aljától a tetejéig...
aztán már jobban mutatja.. lyöwő 7re is még +1 fok este.. meg + 7 nappal.. akkor azért még nem kell letéliesiteni a gépet
http://youtu.be/xUeU9uiC__o
http://youtu.be/7sAU-4zxxHY
Kiralyul megy..nincs akkora nyomatek mint a narancs hengerfej betettel de stabilabb az alapjarat.
Mindenhol jol motorozhato es erős.
Magától véget ér egy lövöldözős "játék", ha nincs mivel lőni...
Aki szintén odamegy bombázni, ők is mit csinálnak, elősegítik a célt, a hadiipar szekere még jobban szalad, a lakosság meg még tovább oszlik onnan.
http://eine-zeitung.net/endlic...
http://www.wetter.at/wetter/oe...
holnap még ilyen .. szombat nagy eső ..vasárnap várakozik és 7fő reggelre.. itt a tél...
azért nem gyenge hogy 3 nap alatt a 18 fokból .. nem marad semmmi..
én a páuer olajzóra gondolok...hűtő kenyő furat
mert mi más érteleme lehet egy furatnak ami a póvernyleve mögé megy?
csak is hűtés kenés