Kifejtened mi es hogyan.olajoz azon a furaton egy keverek olajzasunal? Egy kis olajpumpa benyomja ott az olajat a valtobol?vagy valami olajzo manok ott jarnak ki be?kis vodrokkel?
Nem pucoltam le a kormot,de ha azt az ugymond vallat erezni kezzel akkor mar baj van :).
Nincs gond a hengerrel,csaka dugesz koptt..175 oraba van,es mar jol lefujogat..
Vagy rossz a fotó, vagy tényleg ennyire ki van belőle menve már a hónolás terheletlen oldalon is? A kipuff réssel szembeni oldal hogy néz ki? Dugó oldala?
A héten néztem endoszkóppal, még az RMX be is több a hónolás nyom, vagy nagyon rossz a fotód
Egy ec200 tulaj lettem , egy kérdés , power nyitáskor elkezd szépen tolni a motor de itt a teljesítmény csúcsa ami nem sokáig tart, kiforog de elkezd gyengülni. Végig kellene tolnia nem ? vagy ilyen a karakterisztika ?
hály kolbik..
na a szombati hajtásnak úgy látom befellegzett...illetve a 40mm nyi csapadék..kicsit sok lenne
zsolesz..
hát 300 kéttébn (sem ) én vagyok a császár(maksz szalonnya )..
inkább egy dumakeszi telószerelőre gondolnék...mint segítő kéz
nekem 380asom volt meg 360..(na az volt a kedvensz gépem) azok 2001 es illetve 1997 volt..
azzal dév nem lnne előrébb...
viszont berg 450 570 650 vételnél már tudnék segíteni...
sx 520 525ökben is...
illetve sx-f 450 ben...ott a váltót átalkitom neki ha kell pikk pakk..1-2 fokozattal többre is...
de 2t ben....
amúgy banditiksz is gaszgaszos neeeem?
ő miért nem segit beeleokoskodni dév dolgába
bandi.. ilyen vagy,?
egyébként déw..
ha valaki odamenne egy sztetoszkóppal mikor az eremikszet venné meg.. te megengednéd hogy benézzen az ánuszán
ez a forditva berakot dugós történet.. ami amúgy ment még évekig szép hangal
ez olyan kicsit dagoba rendszeres nekem...
meg ezt ne mis tudod kivédeni...
én azt mondó vagyok.. lyobban jársz ha imákozol egyet.. aztán úgy mész venni JÓ! gépet.. mert isten útjai kiürkészhetetlnek...
és a szerencsefaktort azt nagyon nem lehet kiszámítani...
viszont minél többet silabizál az ember minél többet agyal anná nagyobb esélye nyúl mellé...
egy biztos..
több szem többet lát..
szoval vegyél magadmellé olyat akinek ! volt olyan gépe amit kiszemelél.. és lehetőleg vidd magaddal...
na az már összehasonlítási alappal szolgál majd..az ember véleménye.. hogy az övé milyne volt és amit néztek az milyne az övéhez képest...
hangosabb csörgősebb halkabb gyengébb errőssebb....és egyéb olyan dolgok amit CSAK olyan ember lát akinek volt már olyan évjáratú gépe...
déw...
akkor a bali gépét vágod tudod érzed.. esetleg ..nem lenne hülyeség megnézni is?gyanússan megis nézted már..vagy ismered balit és tudod hogy a légszűrőt nem cserélni szokta csak kiforditani és akkor nm látzik hogy kivül koszos volt mert az már belül van? , vagy többért akarja adni mint az úly kátélyemet ahogy vette?
mert amúgy jakónak is az vol pár éve .. és szerette..annó...
és szopban is szerette..még mondt a is hogy a sok hülye elvakult ktemes...
de most bali is erre az últra lépett
mondjuk kifejezetten van olyan hogymagasabb meg alacsonyabbaknak való gép.. akár hogy is nézted a kátéjemet..az nem az alacsonyaknak van akár hogy is méred le még a fingszagot is..tudományossan
magasságot lehet kicsit befolyásolni...
én is azon vagyok...
mondta a dokotor hogy fogyni kéne vigtor.. há mondaom ja ahogy érzi doktor úr...
erre nem vigyorgott...
demondom komolyra veszem a beszélgetés.. fogy ni azt nem nagyon tudok.. de megpróbálok jöwőre nőni pár centit és akkor a béemi indekszem javulna ..neeem?
hát még ekkor is csak az aszisztencia röhögöt...
van az úgy hogy reggel nyóckor nem mennek át a poénok...
Már tudom, mit néztem be, felülről indultam el, nem alulról, ami ki van húzva.
A felnagyított mm papíron fentről lefelé a 4. vastag vonal felett van kb 4mm el a KTM kipuff teteje(kb 36), s a 4. vastag alatt van kb 4 el a GAS (kb 44) ez 8 mm eltérés.
Szerintem valamit elnéztél. Nem alacsonyabb a Gasgas vezérlése csak a fő kipufogó nyílás 1 mm-el, de a segédkipufogók magasabbak 4-el, plussz az összes felömlő magasabb 2 mm-el. A Gasgas tényleg nyomatékosabb kb 2500-as fordulattól, de a Ktm sokkal jobban elbírja alatta.
Nincs gond a hengerrel,csaka dugesz koptt..175 oraba van,es mar jol lefujogat..
Vagy rossz a fotó, vagy tényleg ennyire ki van belőle menve már a hónolás terheletlen oldalon is? A kipuff réssel szembeni oldal hogy néz ki? Dugó oldala?
A héten néztem endoszkóppal, még az RMX be is több a hónolás nyom, vagy nagyon rossz a fotód
amugy olajoz...
Egy ec200 tulaj lettem , egy kérdés , power nyitáskor elkezd szépen tolni a motor de itt a teljesítmény csúcsa ami nem sokáig tart, kiforog de elkezd gyengülni. Végig kellene tolnia nem ? vagy ilyen a karakterisztika ?
köszi előre is
na a szombati hajtásnak úgy látom befellegzett...illetve a 40mm nyi csapadék..kicsit sok lenne
zsolesz..
hát 300 kéttébn (sem ) én vagyok a császár(maksz szalonnya )..
inkább egy dumakeszi telószerelőre gondolnék...mint segítő kéz
nekem 380asom volt meg 360..(na az volt a kedvensz gépem) azok 2001 es illetve 1997 volt..
azzal dév nem lnne előrébb...
viszont berg 450 570 650 vételnél már tudnék segíteni...
sx 520 525ökben is...
illetve sx-f 450 ben...ott a váltót átalkitom neki ha kell pikk pakk..1-2 fokozattal többre is...
de 2t ben....
amúgy banditiksz is gaszgaszos neeeem?
ő miért nem segit beeleokoskodni dév dolgába
bandi.. ilyen vagy,?
Még meg van.Cserélni akarnak minden félét.
Ktm-et is ajánlottak többet is!Nekem a zsé lenne a legjobb ezért áraztam le ennyire!
ha valaki odamenne egy sztetoszkóppal mikor az eremikszet venné meg.. te megengednéd hogy benézzen az ánuszán
ez a forditva berakot dugós történet.. ami amúgy ment még évekig szép hangal
ez olyan kicsit dagoba rendszeres nekem...
meg ezt ne mis tudod kivédeni...
én azt mondó vagyok.. lyobban jársz ha imákozol egyet.. aztán úgy mész venni JÓ! gépet.. mert isten útjai kiürkészhetetlnek...
és a szerencsefaktort azt nagyon nem lehet kiszámítani...
viszont minél többet silabizál az ember minél többet agyal anná nagyobb esélye nyúl mellé...
egy biztos..
több szem többet lát..
szoval vegyél magadmellé olyat akinek ! volt olyan gépe amit kiszemelél.. és lehetőleg vidd magaddal...
na az már összehasonlítási alappal szolgál majd..az ember véleménye.. hogy az övé milyne volt és amit néztek az milyne az övéhez képest...
hangosabb csörgősebb halkabb gyengébb errőssebb....és egyéb olyan dolgok amit CSAK olyan ember lát akinek volt már olyan évjáratú gépe...
bali grat az úly géphez
déw...
akkor a bali gépét vágod tudod érzed.. esetleg ..nem lenne hülyeség megnézni is?gyanússan megis nézted már..vagy ismered balit és tudod hogy a légszűrőt nem cserélni szokta csak kiforditani és akkor nm látzik hogy kivül koszos volt mert az már belül van? , vagy többért akarja adni mint az úly kátélyemet ahogy vette?
mert amúgy jakónak is az vol pár éve .. és szerette..annó...
és szopban is szerette..még mondt a is hogy a sok hülye elvakult ktemes...
de most bali is erre az últra lépett
mondjuk kifejezetten van olyan hogymagasabb meg alacsonyabbaknak való gép.. akár hogy is nézted a kátéjemet..az nem az alacsonyaknak van akár hogy is méred le még a fingszagot is..tudományossan
magasságot lehet kicsit befolyásolni...
én is azon vagyok...
mondta a dokotor hogy fogyni kéne vigtor.. há mondaom ja ahogy érzi doktor úr...
erre nem vigyorgott...
demondom komolyra veszem a beszélgetés.. fogy ni azt nem nagyon tudok.. de megpróbálok jöwőre nőni pár centit és akkor a béemi indekszem javulna ..neeem?
hát még ekkor is csak az aszisztencia röhögöt...
van az úgy hogy reggel nyóckor nem mennek át a poénok...
Már tudom, mit néztem be, felülről indultam el, nem alulról, ami ki van húzva.
A felnagyított mm papíron fentről lefelé a 4. vastag vonal felett van kb 4mm el a KTM kipuff teteje(kb 36), s a 4. vastag alatt van kb 4 el a GAS (kb 44) ez 8 mm eltérés.
Alulról nézve más a helyzet.
Köszönöm a kiigazítást