Nem fokoltam ki, de a paláston simán látszik.
A GAS vezérlése jóval alacsonyabb (a fő kipuff nyílás teteje majdnem 10mm el lejjebb van), legalábbis a 2006-nak az EXC 2008-2010 hez képest, jó eséllyel ezért nyomatékosabb alul...
A 2011-es EXC 300 állítólag alacsonyabb vezérlésű a 2010 hez képest, de annak nem láttam még a palástját(nem leltem még a neten).
Remélem nem vetted komolyan amit írtam Komolyra fordítva,minden elismerésem a tiéd Örülnék ha csak fele annyi alapossággal,és kitartással bírnék mint Te.Más vonatkozásban is sokunk példát vehetne rólad.
Én még csak egyet mentem a naranccsal,pont ott volt Dew is!
Jó gép,bár ez az összehasonlítás akkor volna mérvadó ha mindkét motor 2009-es vagy 14-es lenne!
Így azért nem pontos a dolog szerintem!
A GG alul sokkal nyomatékosabb,szinte 4t,középen is erős nagyon!Kb 5 cm-el alacsonyabb mint a ktm ez szopóban nagy előny(volt) nekem!Futóművel sem volt gondom igazából,max a himbát nem csípem a sok csapágy miatt.Ha sokat kínzod a kuplungot tényleg vicsog.
A KTM alul nem annyira izmos,de jó.Fent viszont nagyon erős.Futómű király,bár az enyém át van szelepelve és a rugók sem a széria!Egy újabb,frissebb technika!Tetszik nagyon csak kurva magas,sámli kell hozzá!Ülést majd faragom kicsit!
Jó mindkettő!Szerettem nagyon a GG-t,de vágytam mindig egy KTM-re,csak nem volt rá zseton.
Alkatrész mindig volt 2 nap alatt a GG-hez.
Kb 2 kilóval volt anno több egy ktm mint a gg ami full fel volt szerelve ezért vettem.Erre volt pénzem,de nem bántam meg.
Nem fogom járni a sokak által "normálisnak" járt utat, ha a saját gondolkodásmódom szerint az nem ok, nem baj, ha e miatt bolondnak néz a tömeg
Nagyon nagyon megbízható embernek kell lennie ahhoz, meg olyan motornak, hogy ne vigyek endoszkópot vagy ne akarjam levetetni a rezot...
Intóm van, vihetném, de nem fogok, henger bontás azért már gáz , Szerszámos láda lesz nálam, hazahozáshoz le kell bontani egy picit
Endoszkóp esélyes, attól, hogy egy műanyag csövet, aminek a végén kamera van beteszek a hengerbe a gyertyanyíláson nem lesz semmi baja, meg szerintem attól sem, ha lejön a rezo, ez nem gyújtás állítás, stb. rizikós szerelés, amivel kárt lehet okozni a motorban.
Ha valaki ezt nem fogadja el eladóként, hogy nem akarok zsákbamacskát venni, keressen másik vevőt, el se megyek megnézni, természetesen előre lebeszélem, nem akarok magammal kiszúrni, hogy utaztam feleslegesen.
Feltett kérdés se lesz sok, a motor beszél...
Pár példa a MIÉRT re.
Ismerős vett egy KXF450 et, patika motor, szép hanggal.
Most blokk felújításnál kiderült, hogy egy hülye fordítva rakta bele a dugót, belevert a szelepekbe...ennek ellenére ment, szép hangja volt. Az RMx fórumon olyat is olvastam, hogy power szelep nélkül vették meg a motort
Ha van endoszkópjuk (pár ezer forint, már mobiltelefonra köthető is van), ez pikk pakk kiderül még vétel előtt.
Dugó oldalán látszik a kopás, meg lehet billegtetni, stb.
Rengeteg szopást lehet hallani, amit ez mind kiszűrne...igaz általában régebbi motoroknál van nagyobb baj.
Amit tervezek évjáratot, annál kisebb az esélye a nagy cuminak, de sose lehet tudni.
Dew..az aszonyt mi alapjan valasztottad?...na jo csak marhulok...csak igy lehet jo elemzo az ember..
Na tudod volt nekem gass is 2009 es 300 as...diferenciak motorozas kozben egy 12 es 300 EXC hez kepest...bakkra fel rakva a tellok jobban lenyulnak mint a gassnal..a gass kb 3-5 centivel alacsonyabb volt,ugyanazon beallitasoknal.
A gassnak a himbajat nem csiptem,cikicakiba nehezebben fordult,mintha a hatso rugos tag hoszabb lett volna a vazhoz kepest...ugyanez az elejevel is,ezert fordul jobban a ktm.Felfuggesztesbe es motorozhatosagba sokkal jobb a KTM,de a gass stabilabban motorozhato volt nagy tempoba es befelekbe..ertheto miert.
Motorikusan a kuplungal mindig bajom volt a gassnal,nem is ereztem anyira es nem volt anyira adagolhato,de mind a 2 nek egyforman puha .
A ktm mindig ott fog es kmindig jl csusztathato max fordulaton is es kozep fordulaton egyarant.,..a gassank meg vicsogot mint egy rongyos kurva ,es ha vicsogott akkor nem volt kezelheto...a gassanl max fordulaton ha belenyultama kuplungba..hja istenem olyat csinalt..tehat fullgazas feljaroba semmi esejem nem volt kuplungolni,mig a KTM nel akkor nyulok bele mikor akarok es ha kell kiserhetem,,,es nem kopik,hanem tart.
Motorikusan meg sokkal porgosebb,en sokkal jobban elvezem,foleg hogy at is karburaltam.....olyan mint az alom...alapon olyan mint a kezes barany,cikicakiba erotelyesen de lagy,kezelheto nem rotyogos..fel gazanal baromi jol reagal mindenre,full gaznal nyomatekos de tul eros.....Zold rugo..1 menet latszik,es hihetetlenul jo.?
Gassanla Power egy igazi fos,ha allitani akarsz ,szokd meg a sok szerelest..nincs sok varia de relativ jo az atmeneet.
Fekekbe a ktm szarabb nekem elol mint a gass,de a hatsot a ktm jobban sikeritette..szerintem...
Muanyag idomokba a gassnak verhetetlen torhetetlen volt az idomzat muanyagozas...eros es tartos,jo matrica volt,mig a ktm nek vekony es hajlik mint a fos,torik mint a kex.
Fogyasztasba a gass jobban evett kb 1,5 literrel mint ktm baratja.
Tartossagra egy kutya ha hasznalod...szerintem hogy jo legyen kell babralni egyforman.
Ja es a gass mindig sarosabb,mocskosabb v olt motorozas utan mint a ktm...jobb a sar vedese,ezt meg a gass korszakba eszre vettem.
A kormany allasa is mas..a ktm nek allithato,de a ktm nek jobban is all mar a standard pozicioba.
Maga az ulles is jobb,erezhetobb a motorozas kuplung adagolasa mint a gassank.
A gass nyomatekosabb volt alul,de ez a porgosseg rovasara ment.
Meg ha valami eszembe jut irom..
kihagytad a félcbuk profil átnézését, utána jutub videok elemzése ,dolby sörrand rendszer elött ,mikor mekkora gáz volt, aztán a Marinéne , és Pista véleménye mert ők azt is tudják amit senki sem...
Az az eladó is felkötheti a gatyáját akinek Déw kiszemeli a motorját Lesz része bőven meglepetésekben Megáll majd a kapuban a műhely kocsival,előkeresi az endoszkópot,intót és még ki tudja mit. A feltett kérdésekről nem is beszélve
-kell még a herék mérete, mert ugye fontos hogy a tank íve ha tul meredek, esetleg a tanksapka jobban kiáll akkor könnyű felütni..
-aztán farpofák távolságu , ugye merthogy milyen vastag az az űlés és kidőrzsölheti adott helyen...
-combok kerülete , izomzat felépitése vádlikban combokban, mert ugye ha a spoylerek jobban kiállnak esetleg nem annyira mint kéne akkor további comb vastagitás szükséges
-tenyér átmérője ujjak hosszusága, egyenként persze... ugye mondanom se kell mennyire fontos informácio
na ezekre ír Dew egy elemző programot, megkérjük a nasa-t számolja ki valamelyik csucsszámítogépen és máris tudni fogjuk mi a megfelelő motorkerékpár számára...
lehet hogy majd egy cbr 1000 rr vázba kell két triál első telot beszerelni, nagy pedálos chopper lábtartokkal , hells angels kormánnyal, mert az lessz az ideális verda...
kromány lábtartó.. 91.. elsőkerék tengely lábtartó 93,5..hk lábtartó 60
148,5 a mostani a tengejtáw
100 a előkerék kormányez nem bakon van..
ez saját magán..
de úgy sem bakon mész a géppel..
wagy egsztrémben úgy szopás..illetve szokás
Ha lenne, vinnék komplett mérőpadot is
A GAS vezérlése jóval alacsonyabb (a fő kipuff nyílás teteje majdnem 10mm el lejjebb van), legalábbis a 2006-nak az EXC 2008-2010 hez képest, jó eséllyel ezért nyomatékosabb alul...
A 2011-es EXC 300 állítólag alacsonyabb vezérlésű a 2010 hez képest, de annak nem láttam még a palástját(nem leltem még a neten).
Jó gép,bár ez az összehasonlítás akkor volna mérvadó ha mindkét motor 2009-es vagy 14-es lenne!
Így azért nem pontos a dolog szerintem!
A GG alul sokkal nyomatékosabb,szinte 4t,középen is erős nagyon!Kb 5 cm-el alacsonyabb mint a ktm ez szopóban nagy előny(volt) nekem!Futóművel sem volt gondom igazából,max a himbát nem csípem a sok csapágy miatt.Ha sokat kínzod a kuplungot tényleg vicsog.
A KTM alul nem annyira izmos,de jó.Fent viszont nagyon erős.Futómű király,bár az enyém át van szelepelve és a rugók sem a széria!Egy újabb,frissebb technika!Tetszik nagyon csak kurva magas,sámli kell hozzá!Ülést majd faragom kicsit!
Jó mindkettő!Szerettem nagyon a GG-t,de vágytam mindig egy KTM-re,csak nem volt rá zseton.
Alkatrész mindig volt 2 nap alatt a GG-hez.
Kb 2 kilóval volt anno több egy ktm mint a gg ami full fel volt szerelve ezért vettem.Erre volt pénzem,de nem bántam meg.
Emlékszem ezekre, volt, amiket írtál már régebben.
Nagyon nagyon megbízható embernek kell lennie ahhoz, meg olyan motornak, hogy ne vigyek endoszkópot vagy ne akarjam levetetni a rezot...
Intóm van, vihetném, de nem fogok, henger bontás azért már gáz , Szerszámos láda lesz nálam, hazahozáshoz le kell bontani egy picit
Endoszkóp esélyes, attól, hogy egy műanyag csövet, aminek a végén kamera van beteszek a hengerbe a gyertyanyíláson nem lesz semmi baja, meg szerintem attól sem, ha lejön a rezo, ez nem gyújtás állítás, stb. rizikós szerelés, amivel kárt lehet okozni a motorban.
Ha valaki ezt nem fogadja el eladóként, hogy nem akarok zsákbamacskát venni, keressen másik vevőt, el se megyek megnézni, természetesen előre lebeszélem, nem akarok magammal kiszúrni, hogy utaztam feleslegesen.
Feltett kérdés se lesz sok, a motor beszél...
Pár példa a MIÉRT re.
Ismerős vett egy KXF450 et, patika motor, szép hanggal.
Most blokk felújításnál kiderült, hogy egy hülye fordítva rakta bele a dugót, belevert a szelepekbe...ennek ellenére ment, szép hangja volt. Az RMx fórumon olyat is olvastam, hogy power szelep nélkül vették meg a motort
Ha van endoszkópjuk (pár ezer forint, már mobiltelefonra köthető is van), ez pikk pakk kiderül még vétel előtt.
Dugó oldalán látszik a kopás, meg lehet billegtetni, stb.
Rengeteg szopást lehet hallani, amit ez mind kiszűrne...igaz általában régebbi motoroknál van nagyobb baj.
Amit tervezek évjáratot, annál kisebb az esélye a nagy cuminak, de sose lehet tudni.
Na tudod volt nekem gass is 2009 es 300 as...diferenciak motorozas kozben egy 12 es 300 EXC hez kepest...bakkra fel rakva a tellok jobban lenyulnak mint a gassnal..a gass kb 3-5 centivel alacsonyabb volt,ugyanazon beallitasoknal.
A gassnak a himbajat nem csiptem,cikicakiba nehezebben fordult,mintha a hatso rugos tag hoszabb lett volna a vazhoz kepest...ugyanez az elejevel is,ezert fordul jobban a ktm.Felfuggesztesbe es motorozhatosagba sokkal jobb a KTM,de a gass stabilabban motorozhato volt nagy tempoba es befelekbe..ertheto miert.
Motorikusan a kuplungal mindig bajom volt a gassnal,nem is ereztem anyira es nem volt anyira adagolhato,de mind a 2 nek egyforman puha .
A ktm mindig ott fog es kmindig jl csusztathato max fordulaton is es kozep fordulaton egyarant.,..a gassank meg vicsogot mint egy rongyos kurva ,es ha vicsogott akkor nem volt kezelheto...a gassanl max fordulaton ha belenyultama kuplungba..hja istenem olyat csinalt..tehat fullgazas feljaroba semmi esejem nem volt kuplungolni,mig a KTM nel akkor nyulok bele mikor akarok es ha kell kiserhetem,,,es nem kopik,hanem tart.
Motorikusan meg sokkal porgosebb,en sokkal jobban elvezem,foleg hogy at is karburaltam.....olyan mint az alom...alapon olyan mint a kezes barany,cikicakiba erotelyesen de lagy,kezelheto nem rotyogos..fel gazanal baromi jol reagal mindenre,full gaznal nyomatekos de tul eros.....Zold rugo..1 menet latszik,es hihetetlenul jo.?
Gassanla Power egy igazi fos,ha allitani akarsz ,szokd meg a sok szerelest..nincs sok varia de relativ jo az atmeneet.
Fekekbe a ktm szarabb nekem elol mint a gass,de a hatsot a ktm jobban sikeritette..szerintem...
Muanyag idomokba a gassnak verhetetlen torhetetlen volt az idomzat muanyagozas...eros es tartos,jo matrica volt,mig a ktm nek vekony es hajlik mint a fos,torik mint a kex.
Fogyasztasba a gass jobban evett kb 1,5 literrel mint ktm baratja.
Tartossagra egy kutya ha hasznalod...szerintem hogy jo legyen kell babralni egyforman.
Ja es a gass mindig sarosabb,mocskosabb v olt motorozas utan mint a ktm...jobb a sar vedese,ezt meg a gass korszakba eszre vettem.
A kormany allasa is mas..a ktm nek allithato,de a ktm nek jobban is all mar a standard pozicioba.
Maga az ulles is jobb,erezhetobb a motorozas kuplung adagolasa mint a gassank.
A gass nyomatekosabb volt alul,de ez a porgosseg rovasara ment.
Meg ha valami eszembe jut irom..
Rengeteg infót adtál
RMX is szinte ugyanez.
Milyen a két motor egymáshoz képest? Megtennéd hogy írsz róluk pár sort összehasonlítás címszóval?
Lemértem neked mindkettőt,mivel van itthol!Fel is borítottam a KTM-et A GG -vel visszapakoláskor!
Ezzel nem leszel sokkal okosabb!
KTM EXC 300 2104
E-H 151
E-L 92
E-B 93
E-T 93
E-K 111
L-T 85
L-K 85
B-H 60,5
B-F 80
GG Ec300 2009
E-H 150
E-L 92
E-B 95
E-T 92
E-K 113
L-T 86
L-K 94
B-H 59
B-F 80
Kár méricskélni!Rá kel ülni és GOOOOOOOOOOOO!
ronn..
megcsináltad az idejális verdát..
mondjuk a súlyt nem is számitottad ki .. az legyen 2 mázsa.. hogy a tapadás mindég nagy legyen
-kell még a herék mérete, mert ugye fontos hogy a tank íve ha tul meredek, esetleg a tanksapka jobban kiáll akkor könnyű felütni..
-aztán farpofák távolságu , ugye merthogy milyen vastag az az űlés és kidőrzsölheti adott helyen...
-combok kerülete , izomzat felépitése vádlikban combokban, mert ugye ha a spoylerek jobban kiállnak esetleg nem annyira mint kéne akkor további comb vastagitás szükséges
-tenyér átmérője ujjak hosszusága, egyenként persze... ugye mondanom se kell mennyire fontos informácio
na ezekre ír Dew egy elemző programot, megkérjük a nasa-t számolja ki valamelyik csucsszámítogépen és máris tudni fogjuk mi a megfelelő motorkerékpár számára...
lehet hogy majd egy cbr 1000 rr vázba kell két triál első telot beszerelni, nagy pedálos chopper lábtartokkal , hells angels kormánnyal, mert az lessz az ideális verda...
Aminél a 46. hét ez volt:
19 23 26 27 49 3 10
148,5 a mostani a tengejtáw
100 a előkerék kormányez nem bakon van..
ez saját magán..
de úgy sem bakon mész a géppel..
wagy egsztrémben úgy szopás..illetve szokás
vagy küldj egy zacskoval abbol a cuccbol amivel igy be lehet tépni...