Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ahányszor átültem KTM-re a régi RM-ről mindig kicsinek találtam. Keskenyebb is még úgy más. Viszont mikor mentem az exc-kel mégis azt vettem észre, hogy nem kicsik nekem. Fura na.
déw..az enyém egy esiksz.. egy hiper öt gángos ..ha még nem olvastad volna elégszer..
de most kimegyek lemérem..úgy is szellőztetni kell a garagét
hogy miért vagyok ilyen kipihent.. hát mert a láncot is kirántottam
volt olyan büdös..
megjelent a vegyileháritás.. meg száddám emberei ..mert azt hiszem biofágyvert találtam fel..
közbe csak= LZS EP 2 zsir a három szög belső szögösszegén (180 fokon) hevitve+ iris lánc...
a végeredmény setétbarna de erősen zsirállagú vékony bevonat lett...
majd a következő zarándolás után ...ha semennyire nem nyikorog akkor akkor olyan jó mint a gyári faggyú...
mert a gyári faggyúval hangja sem volt a nap végére sem.
lényeg a végeredmény barna zsirbevonat....
hogy ez hány djőri race ára .. azt nem lehet tudni....


Sose zavart/érdekelt, ha hülyének néznek, az sem milyen kép alakul ki rólam, stb. járom a saját utam, aztán az már mindenkinek a szubjektív dolga, ő hogy látja.
Ami biztos, az a tapasztalat, az csak úgy is az után jön meg, ha ráültem és mentem vele 1-2 hónapot.

Még nem ismerem a típust, szeretném megismerni.
Az már az én hülyeségem, hogy nem csak annyira akarom ismerni, hogy ráülök és "hol a gáz meg a fék, kuplung", hanem ettől jóval részletesebben

Az utolsó infókérés elsősorban nem ezért jött, írtam, hogy nagyon szokatlan érzés volt menni vele, az adatokból megértem miért.
Az a tippem, hogy az RMX "nagyon" más, nem 1-2 cm eltérés lesz, főleg a kormány esetében, ami igaz állítható, cserélhető, de ez most mind1.

Az se gond, ha senki nem akar részt venni a "hülyeségemben", de szerintem vannak még páran, akiket szintén érdekelhet ehhez hasonló adat.
valaki..
mérje már meg déven a következőket...
-hasmagasság
-bokától bokáig.. a zacsi és a seggjuk között vezetve a centit..
- a jobb külső boka és a jobb belső boka távolságot. a talpon átvvezetett centivel..
-külső boka derék hónajj(kutya) belsőkar majd tenyér távolság
-kinyújtott kar távolsága az összehúzott kartávolsággal..
- hejből távolugrás centit( ezt a telóbeállításkohoz kérem)
- térd 90 fokban behajlitva( inkább 110 fokban mert az eremiksz is azon volt állandóan szóval 110fokban bhajlitott állapotában a térd boka csípő 3 szög szögeinek összegét számolja ki(
ez beugratós volt mert minden 3szög belső szögeinek összege 70 el több mint a 110fok..
majd lerajzolom de most nem találtam dévhez való jó fotót..
de ott berajzolom a méreteket..
ismerősök tapasztalatában akik
Bízzál a vezető típusban, és az ismerősöknek, akik évről évre újra és újra elégedetten vásárolják a típust.
ne bántsátok déwe...
készül a djőri racéra
amúgy a múltkor olvastam népi megfigyelést..
ha két fél győri kekeszet teszel a mérleg egyik oldalára.. és egy egészet a másikra akkor a mérleg nyelve egyensúlyt fog mutatni

déw..
van egy lyó hirem meg egy rossz...
ez exc 450 nél is kb ugyna az lesz mint egy exc 300 nál..
illeve..
az úgynevezett kormányhejzet az változtat6ó.. 22 mm rel lehet előrébb rakni a kormánynyakban... az 6gyán de még az is van hogy.. a kormánybefogóban is el lehet forditani...
nekem pl a legtávolabi pozició van beállítva.. a a legelső luk és akkor is úgy áll a kormánybefogó hogy az is előrefelé nézzen..
de kiemelő az nix alatta... volt amelyiken volt.. de ezekenek az újabbaknak már a kormánynyak meg minden úgy áll hogy.. nekem jó...
de a lényeg..
te ezt oda állítod ahova akarod...
az hogy a kormány bedöntést csopperosra állítod vagy úgy hogy a az pont egybeessen teló szárak vonalával (ahogy nekem is ..) az már csak rajtad múlik...

de elhiheted.. azok a számok amikoet kapni fogsz.. valakitől.. azok megint nem hozzák előrébb a döntésed... a jing és a jang ..vagy a fing és a fang ..vagy a kátélyem és a gas gas ec között...
mert egy tuti .. mind ec 300 mind exc 300 jó választás..
alkatrészek ide vagy oda.. az a kérdés .. mennyiért és milyen állapotút sikerül beszerezni...
A mostani 15 perces méricskéléssel nem.
A KTM és egyéb típusok vizsgálatával már 10 biztos elment...
de ha felszorzom kb. 10 évvel, amire típust(nem motort, típust) választok, nem sok
Déw,megnyugtattàl,azt hittem,én vagyok itt a legmolyosabb,de nem. Én is szeretek méregetni,,,de ez.......
Infót

Csak mondd milyen infót szeretnél szívni,s adom
Dew!

Nem lépted túl egy kicsit a magadnak megállapított évente 50 órás elméleti időkereted?
Azt a mindenit!
Dew, te kész vagy... mit szivsz vazze, adjál már nekünk is...
A lemaradt kép
Jó napot!

Kéne egy kis segítség, akinek van 10-15 perc ideje, mérőszalag, otthon egy EXC 300 (nem ártana egy EC 300 adata sem)

Évjárat mindegy, csak írd le mi volt.
Olyan "hülyeségeket" akarok tudni, amiről nem találok infót a neten

Szóval ld kép, bocsi, 4T ről találtam első találatra ilyen képet.
Tank idomok, minden maradhat, szerintem nem zavar a mérésbe max ha igen, le kell számolni pár centit. A lényeg, hogy legyenek kirugózva a telók, a motor bakon legyen.
A kormány fajtája, beállítás szöge mindegy a szélességét mérd le a két végén (általában 80 cm),
Itt is a lényeg, hogy egyenesen álljon, ne csapjon be az elfordított kormány, azaz mind2 oldalon ugyan annyi legyen az érték, ami a K és T ponttól mért. Nem kell pontos adat, cm kbra bőven elég.

H=Hátsó tengely
E=Első tengely
K=Kormány vége
L=Kb lábtartó közepe
B=A lengővilla csuklópontja
T=A teló felső befogó széle, teteje, középen
Kellenének az alábbi méretek:
E-H,E-L,E-B,E-T,E-K
L-T,L-K
B-H,B-T
L-B (itt az érdekel mennyivel van lejjebb a lábtartó)
A két oldali T távolsága.(villabefogó szélessége) Jó a két villa középtávolsága is, amelyiket egyszerűbb mérni.
A két B távolsága.(Váz szélesség)
Kormány szélessége (van e magasítód?)
Ha bezavar a lepke meg a tank a T és másik pont mérésbe, akkor hagyd azt.

Mindezt miért: kíváncsi vagyok az RMX-hez képest hogy van a váz geometria, hova esik a kormány kb, stb.
Mi kell a "haver" státuszhoz?

Amúgy a telefonszámom titkos mert győriendurokexek hívogatnának
vigyázz... ha eteted akkor a "barétod" lesz és naponta ötször felhiv majd telefonon...
Hagyd mar ezt a győriracet mert latod ez leveri sokaknal a biztositekot. Szamolj inkabb győrikekszben

Pl erdekelne mennyit er dew motorja, vagy az hogy a tied hany daeab keksz sulyaval azonos. De nem am a sima, hanem a csokis
hály kolbik.. dév..
alkatrész fontos.. kiba fontos..
ha mondjuk 2005-2010 ebn gondolkodol..
vegyük alapul a drágábban veszed...dee drágábbért adod verziót
mint már többször bebizonyosodott nem mindég az a jó amit olcsóbbna meg kap6ol...
elad6óbb ..tehát .. értéket veszel!
alkatrész...
ez a legfontosabb és sarkallatos kérdés..
nézzük példáula győrirace árú 5gangosomat...egyik kereskedésben..kedi rendelésre 6 napmúlva 7főn jött meg a cuccos.. a másikba..2 nappal hamarabb( mint rájöttem...van tűlünk 20km re egy 20qwárna márkakereskedés...és az gyakorlatilag =ktm a műanyag idomokon kivül...meg is hozták azok is a pénteki rendelést keddre(= 3 munkanap) pedig csak egy 50 ájrós cuciról van szó...
és mivel itt van a 6árban .. ezt gyakorlatilag elvittem a gyereket judóra 16.45re majd 17.00 ott is volt a kezembe a cuci..na ez már postázás
de igazándibúl a 3.4.5 napos átfutás az a belefér kategória..
árképzés..
meg ne gondold már hogy valaki .. boltos képzi majd az árakat.. felmegyek a megaszervizre... és ott ályróban azonnal látom...
el is küldöm neked fézbukkkkon...
na ott ezer évre visszamnőlegessen meg van mindehez minden.. kriksz-krakszokkal ábrákkal minden.. én is innen silabizáltam össze- vissza a váltót

ugyhoyg a helyedben .. cska is esigszeffet vennék egy 450 est amit átvariál6ol 5.gangosra .. mert úgy is éljen a varia mindenek felett
ja kopasz jaró is megjegyezte..
hú bakker ez ilyen könnyű..
lya- mondom- nem ..csak most neked, amig felrakjuk a futóra

ugyhogy.. tök állat amig vársz valami lófasz kis kütyüre ..2-3 hetet.. de a 2duik 7en már az ideg nem öl meg..mert mondjuk azért a gaszhoz is könnyebb az alkatrészt beszerezni mint egy millénium fálkonhoz..azaz az ezer (ellen)érves sólyomhoz


sanyó..
én is általánossagban irok..
a fű zöld .. az ég kék.. de ha ég valami az meg melegedéssel jár..ami lehet káros is meg hasznos is
szóval az ég kék oszt nem is ég

déw..
ennyi körüljárs után ..elmondom mi van .. elveszel a részletekben..
szinte biztos hogy szar tipust fogsz meg venni. és abbó lsi a legretkebbet..
lehet jó az az ezer érves sólyom még az idén

van egy baj ezekkel a nyomatékgörbés dinó padokkal..
ezek szarok..
kb semmi gyakorlati jelentősége...
mert megy bemelegíti.. felrakja ötbe.. majd a legalsóna gondolt fordulaton letekeri a gázt és vár...
aztán mikor leszabályzott( kéttés soha elektrÓnikusssan) akkor meg visszaengedi...
ilyen szitu a gyakrolatban elég ritkán fordul elő...
valami mást kellene kipróbálni erre a dologra amit mi használunk...
egy ugynevezett használatii használ6ósági teljesitmény görbét.. de ilyet még nem találtak ki egzaht mód az egsztrémeseknek..

erre a kapcsolókra visszatérve.. én pl imádom ezeket. a tévéhez is van.. azóta nem kell felkelnem ha a tévé kettőt átkapcsolom a ..tévé 3 ra
de a zsolesz féle két fok csökkentés az már azért ..komoly infó...és mindenképp hasznos is lesz dév..nEEEEEm?
de
két fok az kiba jó.. most reggel 4 fok van .. az dupla jó mint a két fok..

de pl ron szerette a gaszt a ktm hez képest.. jakó meg imádja a ktmet .. ugy a gaszgasz után..
én viszont nem vennék csak is egy full krossz ..mert az az igazi egsztrém

tegnap azért nem értem rátoknézni mert én meg csináltam egy franszia-ágyat.. igy a tenortámadás kapcsán az 1üttérzés végett..
az pl fel annyiban van mint egy fályv gángos váltó.. vagy egy djóri race..és duplájába van egy emes 3 nak...
de 1/3 van egy fájv gángos váltó és 2 emes háromnak...
viszont olyat aludtam rajta.. mint még eddig ..soha..
mivel tegnap lett kész( jó mondjuk reggel kezdtem az anyagbeszerzést.. ugyhogy tegnap is kezdtem el .. ezért ez volt az első áés eddig egyetlen alvás rajta.....tehát most sem hazudtam..
Nem gyári 2000-3000, gyári meg fele a grillsütőnek..
Jo majd hussuteskor ezt radolvasom! Mennyibe faj egy gyujtaskapcsolo? Nem.kell csak kivancsi vagyok mit kernek erte
Én is többre tartom, legalább a duplájába kerül.
Az előgyújtást veszi lejjebb, lágyabb lesz a motor. Sárba vagy köves szar részeken, több a tapadás.