Nekem a gasson volt olyan esos kapcsolom,de semmit sem ereztem diferenciat...en ugy vagyok,hogy gazbol kapcsolom...de azt nem tudom,hogy mit allit?..gyujtast?
A masik,hogy a gasst 1 even keresztul karburaltam,de nem sikerult a nyomatek melett porgosseget es erot bele csempeszni.
A ktm et is maskepp karburaltam,szuzuki tuvel olyan lett 2( honap karburalas utan)hogy a haver szetint az uj ktm sem megy jobban,csak tobbet fogyaszt.
Szerintem a regebbi tipusokat 2013 elottieket sokkal jobban motorozhatobba lehet varazsolni mint az ujabb modelleket...az ujabb modeleket el nyomatekositottak henger es hengerfej is mas,ezert nagyon penge ellen tancolnak a jo beallitassal,hogy a motor fent is alul is jol menjen...de viszont nyomatekosabbak,kiszamithatobban lehet motorozni./
A regebbi modellek,porgosebbek,2T sebbek,talan jobb technikai tudast is igenyelnek motorozas szempontjabol.
Az ujabb es a regebbi modelek kozott is nagy a kulombseg,persze hobbi szintnel ez nem annyira fontos.
En ha vennek csak ujat vennek,es 2 ev utan adnam el.
Az a baj a hasznaltakkal,hogy hasznaltak,kitudja hogy es hogy es ki.Kb 5-6 ev utan az uj motoron minden szarra kopik...minden kotyog es log..es itt nagy a befektetes,hogy ujszeru erzesu motor elovarazsolj.
Muz. Kuldj valami robbantott abrat az alkatreszekrol bejelolve ami kell. A cikszamaid alapjan nem.talaljak. mar folyamatban van de kene egy rajz vagy foto. Dew. Ha motorozni akarsz ktm et vegyel lehetoleg 2 t mert te magadnak figsz szerelni mert epeszu szerelo elzavarna. Ktm hez 2 nap barmi alkatresz. A tobbivel szopni fogsz.
Dew,
1 rol a 2 leptel mert mar a Ktm eket lesed...masok mar le irogattak a pro es kontrakat.
1 motorikusan legyilkolhatatlanok.
2 a KTM kuplungja fenyevekkel jobb.
3 a KTM motorja jobban kezelheto,es dinamikusabban motorozhato...ez az en tapasznyalatom./
4 Futomube megint a KTM siman veri a gast...sokkal fordulekonyabb,mozgekonyabb,elvezetesebben motorohatobb mint a gass.
Ha el kell adni a ktm re mindig kerul gazda...nekem akkora makom volt a gasst el tudtam adni,hogy az leirhatatlan..a mai napig halat adok,hogy elvittek,es meg penzt is adtak erte.
Nekem is van az enduron es az utcain is. Tapasztalatom szerint tompava es persze gyengebbe teszi a motort. A tomoasag hard enduroba kimondottan zavarao.
lofaszt nem érnek azok a placebo kapcsolok, ....nekem volt az összes motoron gyárilag , a triálokon is, értelmetlen luzer vakitás, aki tud menni annak tök mindegy hova kapcsolod azt a kacatot...
A jelenlegi dimenziókban a személyes tapasztalattól nincs közvetlenebb mintavételi lehetőség. A személyi tényező fajsúlya miatt a megfigyelés nem ad megfelelő információkat.
Ha a terepen való próbamotorozás a nem volt meggyőző a modernebb motorra való váltáshoz, akkor az rmx egy nagyon jól eltalált portéka.
Dew, mond hogy a gyerek vállalás témát nem jártad ennyire körbe...
mennyibe fog 10 év mulva kerülni az a gyerek, és az iskoláztatás... ha fiu, lesz vagy ha lány lesz akkor drágább-e öltöztetés divat auto vásárlás, ha fiu ,a bmw drágább, mint egy tünci rozsaszin csajos smart mond hogy nem irtál rá valami levezető ,elemző programot...
Perverz dolognak tartom a 15 km/h alatti motorozást, de ha mindenképpen erre vágysz, akkor áttételezd lejjebb. Az igazi megoldás az lenne, ha a vezérlést is ki lehetne cserélni alacsonyabb fordulatra hangolttal, vagy át állítani.
A ktm et is maskepp karburaltam,szuzuki tuvel olyan lett 2( honap karburalas utan)hogy a haver szetint az uj ktm sem megy jobban,csak tobbet fogyaszt.
Szerintem a regebbi tipusokat 2013 elottieket sokkal jobban motorozhatobba lehet varazsolni mint az ujabb modelleket...az ujabb modeleket el nyomatekositottak henger es hengerfej is mas,ezert nagyon penge ellen tancolnak a jo beallitassal,hogy a motor fent is alul is jol menjen...de viszont nyomatekosabbak,kiszamithatobban lehet motorozni./
A regebbi modellek,porgosebbek,2T sebbek,talan jobb technikai tudast is igenyelnek motorozas szempontjabol.
Az ujabb es a regebbi modelek kozott is nagy a kulombseg,persze hobbi szintnel ez nem annyira fontos.
En ha vennek csak ujat vennek,es 2 ev utan adnam el.
Az a baj a hasznaltakkal,hogy hasznaltak,kitudja hogy es hogy es ki.Kb 5-6 ev utan az uj motoron minden szarra kopik...minden kotyog es log..es itt nagy a befektetes,hogy ujszeru erzesu motor elovarazsolj.
1 rol a 2 leptel mert mar a Ktm eket lesed...masok mar le irogattak a pro es kontrakat.
1 motorikusan legyilkolhatatlanok.
2 a KTM kuplungja fenyevekkel jobb.
3 a KTM motorja jobban kezelheto,es dinamikusabban motorozhato...ez az en tapasznyalatom./
4 Futomube megint a KTM siman veri a gast...sokkal fordulekonyabb,mozgekonyabb,elvezetesebben motorohatobb mint a gass.
Ha el kell adni a ktm re mindig kerul gazda...nekem akkora makom volt a gasst el tudtam adni,hogy az leirhatatlan..a mai napig halat adok,hogy elvittek,es meg penzt is adtak erte.
kisebb, könnyebb igaz gyengébbb is
Ha a terepen való próbamotorozás a nem volt meggyőző a modernebb motorra való váltáshoz, akkor az rmx egy nagyon jól eltalált portéka.
mennyibe fog 10 év mulva kerülni az a gyerek, és az iskoláztatás... ha fiu, lesz vagy ha lány lesz akkor drágább-e öltöztetés divat auto vásárlás, ha fiu ,a bmw drágább, mint egy tünci rozsaszin csajos smart mond hogy nem irtál rá valami levezető ,elemző programot...
Persze igazad van, mert ezt nem lehet az előírástól eltérően újból felhasználni, mint az egyszer már folyáshatárra húzottat