Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kell mosdatni magadat, elég ha vissza olvasol, rögtön látod te kezded el a beszólogatást, szurkálódást, amire akkor többen is felhívtuk a figyelmedet , de ugy látom teljesen céltalan...
előzöt hozzád irtam ...haver
a haverod (230311) hozzámszólása.. péntes este félkilenckor..
"nem látom azt a fereg arcodat..."
az persze az rendben van..
de ha én visszaszólítom....ugyan igy az köcsögség

kicsit úgy érzem magam mint mikor az orosz repcsit lelőtte az izlámtenorista 200 halott.. az okés..semmi gond..
2 7 múlva
frensziában.. ugyan ennyi halott.. és ugyan az a gyilkos.. és az egész világ gyászol
na haver havereddel ha beszélsz...mond hogy egyszerűen csak fusson át írásaim felett..és nem fogok én sem olyan csúnyákat irni mint ő(neki elfogadod )

gonzó..thnx az elismerést
Ez a része a motornak, biztos kibír 10 generált..
Én sem csinálnám olcsóbban.
te Viktor! kezdesz elég primitív szintre lemenni.... csak kérdezem, miért van erre szükség?

mondjuk ha megpróbálnál normális stilusban komunikálni, az mindenkinek jobb lenne...
csak azt ne mond hogy a száz-1000 az sok a 4 váltóvá alakításhoz
100ért ha kell belerakom az alkatrészeket is ktm blokkba.. ..garanciával hogy többet a büdös rot6t téletbe nem kapcsol sem ötödiket ..sem 6odikat
Akárhonnan nézzük gratula, hogy kiagyaltad, megcsináltad.-és működik is. Az összeg emberközeli, viselhető.

igy is van..

itt a tegnapi vidi.. rövid .. de ..nem hosszú..
http://youtu.be/caqloi66Jzo
Meg neztem en is a tablazatot...hat igy en is soknak latom a 40 Nm ,de gondolom ilyen helre nem rakank epp 8.8 as csavarokat sem.
A kulcsom 25 Nm tol indul es 200 ig megy talan.
Dee elvetejm a picsaba a kulcsot,mert eddig mindent kezzel huztam es azt normalisan,nem szakitottam bele csavart eddig csak a fosztos dacsiaba es azt is a rozsda miatt
eladó alkatrészek.. a 5ös váltóhoz..ha 4est akar valaki.. ..a súlycsökkentés miatt minden képp érdemes
ára nem más mint a 4ből ötössé alakitásé..mivel ez ugyan az csak..visszafelé
illetve nagyoktól tanultam hogy..
a belerakott üzemórák árával növelni kell az alkatrészek értékét..
de mivel jó fely vagyok.. ezért a 67ből..legyen...csak 100ezer az az ár..
akit esetleg érdekell..
féregarcú haver..megent nem neked irom egy betűt sem!

az 5 ös váltó hiperjó volt.. abbna a 3x2 percben hazafelé.. na akkor volt a katarzis..ahogy az irodalmár mondja...
az eakuláció..ahogy a szekszológus mondja...
és a
ahogy a sárbanmenők vagy másnéven ahol nix por..tehát a por-nósok mondják.. beleélveztem a nap végében..a csúcson
mert van ami megéri.. és van ami nagyon megéri

a lánc..
mindkét oldal ról a pogácsák-piskóták csapok és görgők!közé rendessen vastagon befújt láncspréhh az végül is.. az elfogad6ó nyikorgásig jutott el a nap végére... ugy hogy a 80% nál lehetett előszor hallani hogy már kezd nyikorogni...de nem úgy mint a sima olajozottnál hogy a fele napnál megjelent a nyikorgás és.. t 34négyesek üldöztek..egyre többen és többen mire visszértünk a kocsihoz
ez az a kategória volt ami végül is .. ha már járt a motort volt némi sebesség meg hang .. akkor konkréten nem is hallottam...tehát nem volt zavaró...
de sajnos ez sem tökéletes ugyhogy csak szerzek egy villany rezsót.. ..a lánc kisütéshez

természetessen a váltó kerregése üresben guruláskor is megszűnt...
ugyhogy gonzó ur.. öszegtől függetlenül megtértült az hogy a blokkot szétrántottam...
de csak hogy matekozzunk kicsit..
és hozzáértést
silabizációt!hogy egyáltalán mi lesz az ami 100% jó lesz.. úgy hogy semelyik ktm (aki kátéemet látott valaha!)es nem hallott még az új váltók ezen variálási lehetőségének egyáltalán hogy van é ilyen!működik és az ami a régebbi rfs blokkosoknál...
+munkaidőt sem számolva csak a piszkos anyagiak.. 50 rugó alatt volt....8ebben az van hogy a labirint tengelyt az ember csinálja meg a 4 ből 5ödikig kapcsol6óvá! egyébként a teli ár.. 67ezer..
na ott nem volt mókolás semmi.. ott minden lerendelve - az 500 ft 25,5x 30 as 14mm es távtartó gyűrű amit sajnos nem silabizáltam bele..
illetve a robbantott rajzon.. azt a távtartót!a zégergyűrű rossz .. a 3-4 fokozat ésa zégergyűrű közé rakja.. ahejett hogy jól ..a 2 fokozat és a zégergyűrű közé hozná..
ez alapján van olyan nyócas csavar ami.. elbirja röhögéssel a 40Nm de....

http://manuals.deere.com/omvie...
hály kolbik...

déw...nyugoggyá meg.. ez is egy hulladék..mármint a ktm.. ez is el fog romlani.. ennek is lesznek por-blémái.. lehet 10ed annyi mint az e-REMIX-nek. ...de lesznek
de az hogy egy 8as csavart még ha űűrhalyóanyagú is.. a 40 nyútont nem birja ki röhögés nélkül... az száz100alék...
szerintem jakóék elnéztek valamit..
amikor egy 8as hengerfejcsavart meghúznka kézzel izomból.. az sem lehet több30 nál!...
és egy igazi nyomatékkulcs.. azok meg eleve 50Nm nál kezdődnek.. na olyannal aztán nem gond elcsavarni a csavarok fejét...
a kis nyomikulcsok ..mint bontós is hazsnál amit a szuperizomkéz nókontrolosoknak csináltak...mint bébontós is...azok.. 35ig vannak.. és azok simán letekerik a 8 hengerfejcsavart is..
neki is ez a kulcs addig nem szakit meg csavart amig a csavarhoz a meg felelő nyomatékra állítja be a kulcsot!
ha ez nem sikerül.. akkor ..
ugyhogy dév..
nyugodjá meg.. a ktm hengerfejcsavart...pont ..na az lesz a leggondtalanabb dolog az életedben
normál esetben .. 5-6 dugó is beleesikmire teneked azt meg kéne bontani.. hacsak nem te is kisérletező s3 fejpróbás leszel

egyébként szerintem .. entéhá 100 nyóc.. pont ilyne tm es történetbe azért nem lsze benne.. mert 2t karbissat mindenki tud megbíz6ót csinálni.. a gond a négyté hipergépekel van....
de egy megbiz6ó tettőté a gaszgasz is szerkó is ktm is a japók is..szerintem a tm sem nyúlt mellé ott...
bezzeg a négyték már eléggé vékony jegek
Gondolom Dew hosszú távra tervez, ami az rmx láttán legalább 10 generált jelent. Akkor pedig nem mindegy.
Irigylem a kitartásod, hogy ennyire utána jársz a dolognak.
Ott volt a TM csapattal tegnap Pannonhalmán. Nagyon gyors volt és nyert is (nem a német verseny kapcsán mondom).
Soha nincs vele gond, csak ha valaki túl erős és kiszakad a menet, akkor meg helicoil..
Közben megnéztem, a GAS nál is csavart tekersz bele.

Erre gondolok:
A tőcsavart egyszer betekered és benne van a hengerben, amikor leveszed a fejet, az acél csavarról tekered le az anyát, nincs csesztetve az alu hengerben a menet(nem kopik), ellenben azzal, amikor az alu hengerben lévő menetbe tekered ki be a csavart, kopik.
:-)
Mi a jelentősége ?
egy kis mai móka...
1 30as szembepart .. de az ötgangos esikszeffet nem lehet megállítani.. kár hogy sokszor lefelében is ez volt .. és taknyántenyereltem a sok falavél közt a 10 cm es átmérőjű kidölt fákon
http://youtu.be/j8VksDRUpV0
a hengertalpba a KTM is a "szokásos" tőcsavart teszi, a hengerfejnél nem tudom miért variálták át így
Ilyen részletekbe még nem mentem bele, hogy hol milyen csavar van, de ezek után átnézem azt is, úgy is tudnom kéne, ha ezt a típust választom és megyek venni, hogy milyen kulcsot vigyek, hogy szét tudjam szedni.
40 nyújtó méterrel egy 8as csavart
hát nem is csodálkozom..
még jó hogy a menetet nem tépted ki belőle...
én is érzésre húzom.. de a talpcsavart amiből négy van szerintem azt sem húzzák negyvenre..
a 6 db 8 hengerfejcsavart.. meg szerintem 25 körül..

de ha eddig jó volt érzéssel akkor leggközeleb is jó lesz ézréssel.. és utána tedd rá a nyomatékulcsot hogy megmutassa.. az a 25nyúnonméter az mennyi. is..
nekem a 12 csavarokra irta a 55Nm...de azt 60 mondták a okosok. a másikfel meg azt mondta..szakossan.. lehúzza ameddig birja..
na ez nálam azért ez kevés..
de mint kiderült.. 59..60Nm le is húztam én is alapból..
ugyhogy gyakorlatilagh.. a csavarok nem is mozdultak meg..illetve egyen mozdult picit a kulcs..

de egy 8 csavar még ha gyári.. is ami nem 8.8.. inkább 10.9.. vagy mégtöbb..szóval. nem hinném ezt a 40 Nm..ez szerintem sokkkk...
a csavar sem birta ki röhögés nélkül..
mérd le mondom.. eddig kb 25Nm rel húztad meg.. innen 600km ről is megmondom neked a frankót