Szerintem sok az egy hengerfej csavarnak, nem csak M8 as?
Ez komoly, hogy csavar-t kell beletekerni?, nem pedig csavar van benne a hengerben, amire anyát húzol csak rá?
Így gyilkolva van az alu henger szerintem a folyamatos be és kitekeréssel szereléseknél
Ha versenyzotol veszed,biztos lehetsz benne,hogy az alkatreszek zome uj benne,mert maskepp nem lehet versenyre menni ha akarsz eredmenyt is .A masik,hogy egy aki mersenyzik az edz is,szoval 1 eves motor is siman 200 ora.
Az enyem 3 evesen volt 200 ba,en egy ev alatt 130 orat vertem bele,es csak hetvegenkent motorztam egy napot max 2 napot par hetvegen...
Én is vágyakozom tavaszra egy 350-esre, de 1-2 évesen is majdnem a nettó új árukat kérik érte.
Azt meg szűrreálisnak tartom, hogy bekopogok egy ktm kereskedésbe, és a jelenlegi motorom árának háromszorosáért (amivel egyedül az önindító hiánya a problémám) kérem a masinát.
Győrben hirdetnek most egyet majdnem 1.4 millióért, 2013-as, 150 órával, -ennek az ára már jobban hangzik, de a 150 óra az nem kevés.
Persze tulajdonosként másképp látja ugyanezeket az ember.
Eddig mindig siman erzessel kulcsal huztam,most meg nyomatek kulcsal 40 newtonnal... az nem sok,de eleg...foleg azert akartam igy,hogy legyen egyforma a leszorito ero...es elore arra is gondoltam,hogy szar a kulcs,de nem mert kezzel meg tudtam huzni utana,es nem is szorult nagyot.
Nagyon el van hasznalodva minden a motoron..labtartok is jol kotyognak,hatso tarcsa girbekorbe,elso is mar elegge kopott,dugocsere,lehet hajtokar is,lanc,fogasokkal,elektromotor szerviz,kezvedokot is legyepaltam...sokba fog fajni a teli szerviz,szamitasok alapjan 800 euro haverok kozott...el gondolkodtam,hogy jobb lenne el adni es azt a penzt felpotolva ujabbat venni...csak azok az ujabbak is hasznaltak es mar kopott minden,de nem olyan szinten hogy cserelni kellene.
A legjobb lenne ujat,csak most masok a prioritasok...az uj amit veszit az arabol 2 ev alatt aanyit rakoltok egy hasznaltra 2 ev alatt,ha nem tobbet....es akkor mar ujjal mesz,ami ugy all alattad mint az uj
Na ma hogy jartam....morfi a faszi nem laszik,foleg ma...karburalasi variaciok miatt mondom az S3 as hengerfejbe visszarakom a gyari presmagassagu betet...azzal tuti nem detonal,es kivancsisagbol is hogy megy...aztan mikor huzom meg a hengerfej csavarokat...4 et normalisan semmi buzulas vagy erolkodes,normalisan huzva szorult,az 5 az kisse nyulva de huztam,aztan mikor az utolsot huzom,hat nyulik,csak nyulik..mondom mi a fasz veszi ki a menetet vagy mi a retek...aztan mondom kicsit huzom mert meg mindig konyen megy,aztan pakk..jajj mondom morfi a faszat rakja bele..beleszakdt...na nekem van erzesem ezekhez,nezem a kieso reszt es mondom magamba hamar le a hengerfejet hatha a hengerbol kilog egy kis darab....ugy is volt.Kilogott 1 menet resz,es azt fogoval kicsavartam.
A masik csavar is nyulik mint a takony es mondomaz ugy marad es e helyett keresek masikat..kaptam is majdnem pont olyat de a fejenel nem volt leszorito vall ezert mikor vizel feltoltottem akkor a rez alatet es a csavar fejenel fojt ki a viz...mondom bontom le megint,,,na akkor elszakadt a vizsalgot megfogo bilincs csavarja..na mondom rakom a faszom bele...be a garazsba azt rohagy meg
Most meg szepen rendeltem 6 uj csavart,rez alatetestol.
Hogy a picsaba lehet a hengerfelyhez ilyen fos minosegu csavarokat rakni,nyulik mint a takony....jo tudom,hogy minden egyes ilyen szerviz vagy levetelnel ujat kell rakni...bazki a gaznal ilyen bajom nem volt.
Ugyhogy a holnapi motorozasom ugrik a tokany csavar miatt
2 szer talakoztunk az erdobe ott naluk,aztan csak neztek,hogy a nagy feljarokba nyelezzuk...motorozik,de nem olyan ugyesen,legalabb is amit nekem is mondtak,mert motorozni nem lattam.
Nem volt rossz előtte sem, nem éreztem különbséget, csak rá lett rakva egy lendkeréksúly és amiatt lett kiegyensúlyoztatva a biztonság kedvéért. Igen Ktm 300 volt.
A Birchnek adtak motort,mert első nap le TK-zta a sajátját...
Ha ránéztem a Joung-éra azon sem volt sok extra,csak amit épp gyorsba meg tudtak venni románban... 90% hogy az is bérelt motor volt!
Én is úgy gondolom, hogy egy normál versenyen, ahol nincsenek ott a nagy vetélytársak, simán alátolnak egy széria motort a helyi kereskedésből.
Szükségtelen cuccolni utána a motort, a titkos mérnököket, és szerelőket, akik szétszednek egy gyári motort, összerakják neki, majd a verseny végén újra szétszedik, kiszerelik a titkos kérésére kifejlesztett alkatrészt, majd újra összeszerelik.
Mindezt persze zárt ajtók mögött, ki ne derüljön, hogy miért megy ilyen jól Jarvis elsőkeréken 50 métert, -félkézzel.
És mindezt minden második hétvégén, ahol éppen rajthoz áll.
Nyilván egy Romaniacs, vagy egy Erzberg és társai, ahol ott van a többi hasonszőrű, -akik ugyanannak a csöcsén lógnak. ugyanolyan szerződéssel-ott betolnak előre egy Cone Valve telót, hátra egy Trax-ot, 5 perc alatt-mindenkinek, vagy senkinek.
Szerintem sok az egy hengerfej csavarnak, nem csak M8 as?
Ez komoly, hogy csavar-t kell beletekerni?, nem pedig csavar van benne a hengerben, amire anyát húzol csak rá?
Így gyilkolva van az alu henger szerintem a folyamatos be és kitekeréssel szereléseknél
Az enyem 3 evesen volt 200 ba,en egy ev alatt 130 orat vertem bele,es csak hetvegenkent motorztam egy napot max 2 napot par hetvegen...
Én is vágyakozom tavaszra egy 350-esre, de 1-2 évesen is majdnem a nettó új árukat kérik érte.
Azt meg szűrreálisnak tartom, hogy bekopogok egy ktm kereskedésbe, és a jelenlegi motorom árának háromszorosáért (amivel egyedül az önindító hiánya a problémám) kérem a masinát.
Győrben hirdetnek most egyet majdnem 1.4 millióért, 2013-as, 150 órával, -ennek az ára már jobban hangzik, de a 150 óra az nem kevés.
Persze tulajdonosként másképp látja ugyanezeket az ember.
Nagyon el van hasznalodva minden a motoron..labtartok is jol kotyognak,hatso tarcsa girbekorbe,elso is mar elegge kopott,dugocsere,lehet hajtokar is,lanc,fogasokkal,elektromotor szerviz,kezvedokot is legyepaltam...sokba fog fajni a teli szerviz,szamitasok alapjan 800 euro haverok kozott...el gondolkodtam,hogy jobb lenne el adni es azt a penzt felpotolva ujabbat venni...csak azok az ujabbak is hasznaltak es mar kopott minden,de nem olyan szinten hogy cserelni kellene.
A legjobb lenne ujat,csak most masok a prioritasok...az uj amit veszit az arabol 2 ev alatt aanyit rakoltok egy hasznaltra 2 ev alatt,ha nem tobbet....es akkor mar ujjal mesz,ami ugy all alattad mint az uj
A masik csavar is nyulik mint a takony es mondomaz ugy marad es e helyett keresek masikat..kaptam is majdnem pont olyat de a fejenel nem volt leszorito vall ezert mikor vizel feltoltottem akkor a rez alatet es a csavar fejenel fojt ki a viz...mondom bontom le megint,,,na akkor elszakadt a vizsalgot megfogo bilincs csavarja..na mondom rakom a faszom bele...be a garazsba azt rohagy meg
Most meg szepen rendeltem 6 uj csavart,rez alatetestol.
Hogy a picsaba lehet a hengerfelyhez ilyen fos minosegu csavarokat rakni,nyulik mint a takony....jo tudom,hogy minden egyes ilyen szerviz vagy levetelnel ujat kell rakni...bazki a gaznal ilyen bajom nem volt.
Ugyhogy a holnapi motorozasom ugrik a tokany csavar miatt
-ktm 300?
Csak puszta kiváncsiság miatt kérdezem!
Mostanában többet biciklizek mint motorozok szóval nem fog kelleni a 3 motor
Ha ránéztem a Joung-éra azon sem volt sok extra,csak amit épp gyorsba meg tudtak venni románban... 90% hogy az is bérelt motor volt!
Szükségtelen cuccolni utána a motort, a titkos mérnököket, és szerelőket, akik szétszednek egy gyári motort, összerakják neki, majd a verseny végén újra szétszedik, kiszerelik a titkos kérésére kifejlesztett alkatrészt, majd újra összeszerelik.
Mindezt persze zárt ajtók mögött, ki ne derüljön, hogy miért megy ilyen jól Jarvis elsőkeréken 50 métert, -félkézzel.
És mindezt minden második hétvégén, ahol éppen rajthoz áll.
Nyilván egy Romaniacs, vagy egy Erzberg és társai, ahol ott van a többi hasonszőrű, -akik ugyanannak a csöcsén lógnak. ugyanolyan szerződéssel-ott betolnak előre egy Cone Valve telót, hátra egy Trax-ot, 5 perc alatt-mindenkinek, vagy senkinek.