Az volt az érdekes, amikor az egyiknél személyesen is ott voltam és kértem hogy nézzük meg a gyári lendkereket hogy jó e a kiegyensúlyozottsága. Hát mondanom se kell hogy szörnyű volt..
Én is így csináltattam háztájiban, a próbaüzemnél kicsit rázta a lábtartót-pedig CNC-vel készült-ezért elküldtem dinamikus kiegyensúlyozásra. A finom megmunkálás ellenére, mindkét tengelyirányban szedtek le belőlle, így tökéletes lett.
A kawára nekem is ez volt a helyzet. A lendkerék "hátsó" részére fért fel a plusz súly, hézagmérővel milliméterre belőve a blokkház felőli távolság is, meg a külső átmérő is.-mert nem volt nagyon sok hely.
Elkészült háztájiban, három süllyesztett fejű csavarral rögzítve a lendkerékre-amibe menet lett vágva.
krossz semmiféleképp
kb ugyanott lennék mint most
az a lényeg tudjon lassan is menni, és a lassú menetben is legyen nyomatéka
pl haver shercoja egyesben sétatempóban tud menni midenféle fulladások nélkül
Szerintem te kicsit lebecsülöd a 250 4t korsszt. Kicsit több gázt kell húzni mint a 450-en. Én is épp most tervezem egy 250 krossz megvételét kimondottan pályára.
bár még a tt600 nincs elfelejtve...pont jó lenne 1 motornak a sok helyett
de a 250es azért is jó lenne mert akkor meghagynám a ténérét és asszonnyal együtt tudnánk néha csapatni a mezőn
meg ugye akkor a kicsi az "ő motorja" lenne szóval nincs morgás hogy mipicsának van 3 motorom is miközben kb egyiket sem használom semmire sem
azért azt tudni kell hogy én csak szeretek motorozni tudni nem tudok
a huskyval sem mentem semmivel sem jobban mint az xr4-el
a 250esnél meg nincs akkors segítség a motor részéről, szóval nem hűz ki a szarból ha valamit elrontok
így teljes a boldogság és mondhatom hogy a motor oda biztos nem tudna lemenni stb és így nem szopatom magam egész nap
Ne írd le egy 250 4T erejét. Főleg ha crosst veszel.Nincs olyan,hogy gyenge,és nem tudsz felmenni. Olyan van ,hogy valami rosszul csinálsz.De nem lesz gyenge. Meg olyan van ,hogy ciki -cakiban kikészülsz a sok berugástól,, de nem lesz gyenge.
most már mindegy, elhatároztam hogy eladom a huskyt, engem teljesen kikészít a hegyen, után a egy hétig fájnak a kezeim
volt amikor a 3 napos menetből csak 1 napot tudtam menni
ezért terveztem egy kis 250est mert avval úgyse mennék vad helyekre, szóval sokkal "pihentetőbb" menetek lennének
bár a 250esre méginkább ráférne egy kis "plusz" alul szóval nincs még elfelejtve
Ha nem tudod kiagyalni, akkor egyszerűen másold le valamelyik másik gyártóét. A jeladó majdnem mindnél kívül van. Ha kevés a hely, lehet távtartót vágatni lézerrel a dekni alá, de amúgy sincs nagy helyigénye, pár miliméter. A rögzítés a legegyszerűbb ebben az esetben, mert a lendkerék lehúzó menetébe tekered bele egy menettel. Ez is úgy van csak nem látszik a képen.
ezen is agyaltam de nem olyan egyszerű egy ilyet megtervezni
főleg ahol kívül van a jeladó belól a tekercs szóval nemigen van hely
meg azért a rögzítés se egyszerű mert elég gyorsan forog
ha van időd meg birod az usa nyelvet akkor olvassgass fórumokban én is onnan jutottam el arra a honlapra
arra emlékszem hogy 10000féle ktm súly volt, japókhoz is volt meg a gas-husky-berg pár típusára
kotorásztam az előzményeimben mindenhogy de nem lett meg
igaz még valamikor múlt év tavasszal kerestem a te450-re és akkor láttam pár újabb husky-hoz
úgy emlékszem a 449hez volt, de nem lehetetlen hogy benéztem/rosszul emlékszem és az fc450hez volt
Ha valakinek előbb-utóbb kell a cím:
http://www.gbalance.eu/index.p...
Elkészült háztájiban, három süllyesztett fejű csavarral rögzítve a lendkerékre-amibe menet lett vágva.
kb ugyanott lennék mint most
az a lényeg tudjon lassan is menni, és a lassú menetben is legyen nyomatéka
pl haver shercoja egyesben sétatempóban tud menni midenféle fulladások nélkül
de a 250es azért is jó lenne mert akkor meghagynám a ténérét és asszonnyal együtt tudnánk néha csapatni a mezőn
meg ugye akkor a kicsi az "ő motorja" lenne szóval nincs morgás hogy mipicsának van 3 motorom is miközben kb egyiket sem használom semmire sem
a huskyval sem mentem semmivel sem jobban mint az xr4-el
a 250esnél meg nincs akkors segítség a motor részéről, szóval nem hűz ki a szarból ha valamit elrontok
így teljes a boldogság és mondhatom hogy a motor oda biztos nem tudna lemenni stb és így nem szopatom magam egész nap
volt amikor a 3 napos menetből csak 1 napot tudtam menni
ezért terveztem egy kis 250est mert avval úgyse mennék vad helyekre, szóval sokkal "pihentetőbb" menetek lennének
bár a 250esre méginkább ráférne egy kis "plusz" alul szóval nincs még elfelejtve
főleg ahol kívül van a jeladó belól a tekercs szóval nemigen van hely
meg azért a rögzítés se egyszerű mert elég gyorsan forog
arra emlékszem hogy 10000féle ktm súly volt, japókhoz is volt meg a gas-husky-berg pár típusára
igaz még valamikor múlt év tavasszal kerestem a te450-re és akkor láttam pár újabb husky-hoz
úgy emlékszem a 449hez volt, de nem lehetetlen hogy benéztem/rosszul emlékszem és az fc450hez volt
Hogy nekik mire van energiájuk ...