Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te ezt gondolod, de valójában ez egy hosszú házasság sok szurkálással, tányér csapkodással...
Gondolom mert arról nagyjából mindenkinek van fogalma.
Király az oldal, a saját videóját is rosszul ágyazza be

Miert ponr a racekoltsegekkel veted ossze a generalt? Ennyire flusztral?irnad ibkabb azt hogy ennyi meg ennyivel tobb maradt a gyerekeimnek!
szemályessen ezt nem tudom ide leirni mert csak beokoskodnakazokosok
de pl most számoltam.. a győri race benyaköltség+ nevezés + egyép race kölcségektől.. visszább állt meg a számláló!
bár az elején vastagon fogott az a tol.. de a végén nagyon baráti volt.. és ha tudom hogy kb mléghatvanályróval még kevessebbe vagyok.. amikor át lehetett volan alakítani a sx-f 450 váltóbó.. na akkor még olcsóbb a téma..
de a merendelt gyáriakat épitettem be.. hisz kereskedő nem veszi vissza.. én meg nem fogom nézegetni az alkatrészeket itthon a polcon..
a régieket meg inkább kikukáztam
Koszi, remelem meg lesz
Itt a haverja

Holnap PC-ről megnézem hátha meglesz
De elég húzós ára volt
Szerintem USA oldal volt mert mintha dolláros árra emlékeznék
Igazándiból az zavar hogy 3ezres fordulat alatt kb semmitérő a gép és ez a fordulat felett meg majd 15 km/h sebességel megy
Ami azért néha sok
Persze van kuplung is a világon de olyan szarok a kezeim hogy ha sokat huzigálom akkor úgy bedurran hogy napokig alig tudok fogni
Nincs meg a cime? En meg sosem lattam pedig az amcsi oldalakat is turom ahol azert sokkal tobb minden van hozza.
Ez a srác nem ér rá bukdácsolni a köveken

https://www.facebook.com/14208...

Bevállalós, kicsit rövidebb, s beugrat a kövek közé
Valami külföldi oldalon
Több márkához is volt Pl ktm-hez is
Holholhol?

Hol lattal hozza lendkereksulyt?
a te450-re sajnos nincs, csak a 449 hez van lendkeréksúly
a vastagabb talptömítésen agyaltam már, de igazán akkor lenne jó ha egy fojtottabb kipufogó kerülne rá persze utána összehangolni a karbival
Az enyém is pont ilyen, ezért húzok neki kisebb gázt mint egy 250-nek
Hát kb így van ahogy írod.
Ha nem láttam volna nem egy profi motorost szenvedni konfekció futóművel, akik kit-es futóművel tündököltek, akkor még el is hinném ezt a dumát.
Dobjál rá egy nehezebb lendkeréksúlyt, tegyél egy plusz tömítést a hengertalp alá.
pont most adom el a 450est túl vad túl nyers nekem
Milyen költségvetése volt a váltóátalakításnak?
Bármelyik 250 4t alkalmas erre a műfajra, a yamaha biztos nem forralja a vizet. És nagyon keveset fogyasztanak.

De amit te írtál, arra élvezetesebb egy 450-es-szerintem.
itt van pl az én esetem a tót mari nélkül
2008 exc az a 2014-5ig tuti ugyanazon cikkszámmla hozza az ndúróba a fogaskereket!
amiből igy utólag 100% az sx-f négyöütvenbe is beleépithető..nem csak az smr 5dike..
ami 24-24..
hanem a exc 5 ami 24-23
illetve a 6dika is..
azért az nem szar hogy ilyen kompatibilis valami..
2tnél a hengereknél is hasonló a szitu...

az enyémnél az volt az úttörö.. senki nem tudta hogy biztossan belemennek -É a ide akár milyen fokozat is..
én is addig silabizáltam hogy 1000% san belemenő legyen .. hogy aztán csak megtörtem az utat a sok sok sx-f 450 váltóagyalónak
Tudom, hogy neked az volt.

Azoknak tettem fel, akik úgy gondolják, hogy valami titkos fegyver van adva pl a pasas motorjának, ami csak a kiválasztottaknak fejlesztenek ki.

Megoldás, rá kell ültetni ugyanerre a motorra ugyanezen a helyen mondjuk a red bull romaniac 10. helyezettjét, nézzük meg, hogy mennyi idő alatt tudja ugyanezt a programot megcsinálni, és nyilvánvalóvá vaálik, hogy hol van a befektetett energia: Javrisban (és a bandájában) vagy éppen az aktuális motorjában.
Szimplán kíváncsi voltam, mennyire csereszabatosak az alkatrészek, hát KTM esetében ez nagyon nagyon az

RMXbe nekem van nem egy darab cucc, amit csak ebbe a motorba raktak, meg a következő évjáratba és annyi, aztán ha beszart, bontott sehol, gyári meg horror ár. KTM esetében ilyen nemigen lesz, mert szinte bármelyik évjárat jó bele, bármelyik típusból sok helyen.

Nézegettem még, mivel lehet belőni az évjáratot, meg érdekel milyen megoldások vannak benne.
Egyenlőre nem eladó motorokat nézegetek, még a típust se döntöttem el, hogy KTM vagy GAS, illetve KTM-en belül melyik.
GAS ból már ajánlottak 3 motort, ha akarnám már itt lehetne...
az eremikszhez képest. . az szerintem igen nehéz téma...
kell hozzá..T dugó kulcs...nyolcas fejjel.....
aztán kb ennyi...
dugó főtengely és a melléktengelyek is.. mindbe ugyan az..
cikkszámba van different henger ..és fejeknél..
d e azok is kb 2000től 20016 ig egymásra szerelhetőek.. mármint a 2004 sx 250 re a 2010en akárhányas 300 henger úgy ment rá mint a parancsolat..
szóval variált sokat a ktm.. de .. nem úgy hogy egy éven belül 4 verzió.. és ebből egyet sem leeht a másikba összekeverni.. mert nem kompatibilisek..
plulussz alkartész megjön 3 mókanap alatt..
azt azért azt elmondom nem szar..
mult7 csüt kezdtem szétszedni a gépet..
kedden itt volt minden...szerdán össz is raktam..
és a főtengely kivételével szinte mindent megmozditottam benne
de van egy rossz hirem.. ennek is sima duplaajkú a vizpumpa szimeringej.. mondjuk van vagy 5 ályró.. de akkor is.. nem látni mikor fossa elmagát..
de végül is évente ezt meg lehet oldani cserével.. de mondjuk k ebbe is a gyári volt még..