Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én ismeretségi körömbe is volt 300-400 órás Ktm 300. Semmi bajuk nem volt. Állandóan alapjárat közeli gázon használták őket, kevés feljárózás.
hát igen.. mit érdemes venni.. amit a haverek mondanak...
vazelint ..meg zsirt a láncsütéshez :-)
azért megnézném mit tudna mondjuk egy gyári drz-vel
ha avval is benne lenne egy romanicson az első 5be akkor istenként tekintenék rá
Jarvis utoljára kb.15 éves korában ment széria motorral azóta nem nagyon.Az Ő motorjainak ,lehetett az Scorpa,Sherco vagy Berg nem sok köze volt a boltihoz,de úgy látom sokak elhiszik. Sikeres
a reklám hadjárat .
Ha valaki látta,és hallgatta a nemzetek krossza közvetítést,ott elhangoztak számok a motorokkal kapcsolatban.A mieink gépei bekerülési költsége 4,5-5 millió volt míg a gyári támogatottakét 8-10
millára becsülték.
Baratom vette meg levett hengerfejjel.
Nekem mindegy
aztán ha mégis ,akkor meg hoppá tévedtél...
jahh volt azis, és már ott is hozta az első hármat RBR-en, meg utána szutyaberg is, szoval ez netto hülyeség hogy attol jo mert narancs, ...

attol jo mert beért mint a jo bor, hihetetlen együtt él a verdával, és hozzá van egy nagyon jo látásmodja
jaxy, a gas 4t-be sok éve yamaha blokkot raknak, csak ugy mondom, szoval akkor mi maradt a gas? a váz, mivel a futoműtöl a fékig minden valami tucat beszállitotol jön, szoval akkor a yamaha Gut, a gas meg Scheiße... vagy hogyé..?
amúgy ez a jarvis nem volt pár éve még mr sherco?
vagy keverem valakivel?
gecsa, ez mind úgy hülyeség ahogy van, Jarvisnak adhatnál bármit ugyan olyan jol menne vele, egy csomo nagy név van aki gas-al ment és most is azzal megy, ezzel közel sem azt akarom mondani hogy a ktm szar, de legalább annyi negatívumot fel tudok a számlájára sorolni, mint ahogy a gas-nak is akár...

az egy más kérdés hogy elvakítja a látásotokat a narancs köd, nekem mikor voltak ktm-ek sokkal kritikusabban néztem őket, mint ahogy minden motort amihez valaha közöm volt.
aztán utána eladják és csodálkozik az új vevő hogy miért megy szarrá olyan gyorsan
Ronis..en meg fatengeju vaskarikat sem adnek a kezebe annak aki 500 akarhany oranal bontatja vagy bontja szet a motorjat.

A motoros cimbik meseltek,hogy annak idejen,es ez valos tortenet tehat nem mese,hogy Eperek a motocrossbol kiszalva a 426 os yamahakkal nekifogtak endurozni..akkoriba meg enduro itt nem ugy letezett mint enduro..tizen evvel ezelott...na meselte,hogy kimentek a hargitara a kovesen egy menetbe a 426 os kuplungja le volt nullazva...persze technika endurohoz nem volt,de az volt ami akkoriba csucskategoria volt es azt hasznaltak...aztan Bagoly megvette az elso 300 ast ..2006 ost mivel Eprivel szomszedok hat mikor Bagoly elment nyaralni akkor eper mondta,hogy elkeri a motorjat probalja ki es ha valami torik vagy akarmi akkor no problem csere...na Eper akkor egy hetet motorozott 2T vel,ossze is torte,de akkori valtozat mar anyira endurozhato es motorozhatobb volt,hogy az utan ahogy vissza adta a kolocsonkert motort rendbe rakva abszolut fel sem ult a yamahara.Egybol eladta es vette az uj 300 ast akkorit.
Most is 300 asa van,de abszolut esze agaba sincs meg 40 akarhany evesen is visszaulni 4T re.
Mondom Epernek,hogy 500 akarhany oraba dugo..egyet kacag...mi 140 max 160 oraba dugocsere..es nem azert mert nincs ereje...egy uj motort nem fogsz ilyen baromsaggal szet barmolni.
Ez igy igaz,hogy ha most jonnenek egy uj gasgassal sem kellene,nem erdekel,hogy ingyien lenne sem,mert egyszeruen nem lehetett jol vele motorozni..es az alkatreszeket is...
A KTM az a gyarto aki endurohoz nagyon jo biciklit csinal.Nekem meg a honda es a yamaha ami enduroba szoba johet,de amig nem csinalnak valamire valo 2T uj modeleket addig azokkal a 10en eves fejlesztesekkel nem tudnak meg lepni.
Szoval marad a ktm,ha sokkal dragabb is...nem is gond mert elvezetet nyujt ,olyat amit massal csak sokkal nagyobb tudasu es kondis motorozassal lehet el erni.
Azt mondjak aki jo az nagy kabatba is jo...hat ez igy van..de nem a legjobb
Biztos olvastátok a hírt,hogy a Németh Kornél is váltott KTM-ről TM-re.... Hát én nagyon sajnálom,de az a gyanúm,hogy 2016ban nem ő lesz a német bajnok!
Hiába vagyunk GG fórumon én le merem írni neked,hogy ha veszel se GG-t vegyél! Az hogy az új alaktrészárakat bújod az oké,de ha megnézed a használt cuccokat (amik mondjuk egy-egy hajtás során sérülhet) akkor a GG-hez alig kapni akármit is... idom,lengőkar,segédváz,blabla...oké,hogy a MO-i foralmazónál kapni bontottat is,de ha országosan nézem,közel sincs olyan brandje mint a ktm-nek... Jah és van itt is olyan tag aki GG-t az életbe nem venne újra...pedig új motort vett akkor is...
Továbbmenve a dolgon szerintem még a Jarvis se tudna ilyen eredményeket elérni ha nem "KTM" motorral menne! Merem állítani,hogy nem lenne ilyen eredményes!

Jah és DEW! Szerintem neked teljesen mindegy hogy 250 vagy 300at veszel,te ahhoz, túl jól mész,hogy a 250-es ne lenne elég!
csak gratulálni tudok annak aki 550 oránál cserél dugot egy 250 -en 2t-ben...
rosszul mondod, ezen nem folyamatosan van valami.... hanem ez maga a VALAMI....
Ezt ugye nem gondolod ,hogy el is higgyük. .500 ora az mar sok na...en mar 160 oranal jol erzem a cserét. ..es mar jo kopott minden..henger nem de ha egy dugo el is menne 500 órát az szet verne a hengert ugy kalimpalna benne...En lattam 300 orat elmeno dugót de szerinted volt ereje a motornak...lofaszt.Az ilyen 500 oras meseket a ktm forumba sem hiszik el
Meg minden van hozza ujba is bontva is.
550 oranal csereltek az elso dugot az exc 250 2tben. Nem volt szamottevo kopas a hengerben.
Nem bírom elképzelni, hogy egy ktm 300ast drágább lenne fenntartani mint az rmx-et-lebontva mondjuk 200 üzemórát anyag és munkaidő függvényében.


Az 500 óra egy dugóra az szerintem azért karcol, még 300ccm esetében is.

RMX-től csak olcsóbb lehet a fenntartása, bármit is veszek a 2 közül, sajnos ezen már folyamatosan van valami, e miatt olcsóbb egy olyan, amin nincs folyamatos szívás valamivel.