Jaxi. A did vt 2 kurvajo. Kb 65 euro. Vagy van meg a vx ami szinten jo nagyon. Csoki! Koszi a hajtast! Jolett a beallitas is. Hosinak uzenem jon a labdacs. cz lancot megne vedd jaxi!
Én csak a gg-ről tudok beszámolni. A gerecsénél minden van, tényleg.
Akármi kellett, megoldották azonnal. A dugóról meg annyit, hogy sztem 500 órát elmenne alattad egy méret, nem sok az 50e Ft leosztva.
Amióta endurót hajtok, nem a dugattyú viszi a pénzt. Sztem az rmx után bármelyiket választod, többe fog kerülni a fenntartása, de az élmény is nagyobb lesz.
A Ktm 300 dugó külön drágább, mintha szettbe veszed. A szettbe vannak talptömítések (összes méret), hengerfej "O" gyűrűk, réz alátétek (h. fej csavarok alá)
meg tűgörgő is..
Nem tudom..informalodok.Az,hogy most 20 euroval tobb vagy kevesebb az tok mindegy,csak tartson el.
En unok lancot fogaskerekestol cserelni mert nyulik a lanc mint a takony.Ha jo,es nem nyulik akkor nem eszi meg sem az elsot sem a hatsot olyan hamar...szoval akkor a 20 euroval dragabb az maris olcsonak szamit ha 2 szezont elfut lazan.
Sztem czetka lanc a tuti...egyatalan nem nyulik.....igaz kicsit merev...
Van tobb fele...de az ocso sarkidobos is elmegy egy szezont.....
Most az ismeroseim röhögnek tuti mert nekem nagyon rovid volt a szezon mostanaban...
Jó látom, hogy közel 50eFt egy dugószett a KTM EXC 300 ba is meg a GAS GAS EC 300 ba is? 2008 körüli évjáratot néztem, de szerintem mindegy. (RMXbe "csak" 35eFt)
Valóban csak 3 méret létezik? (71.94,71.95,74.96)
A nicasil réteg vastagságról van valakinek infója?
Pl a 72-ről 72.05-re felkopott hengeren van még cucc?
Nézegetem az alkatrész árakat, s ez igen kiugró eltérést mutat Bár valószínű több üzemórát kibír mint a 250ccm RMXben
Után gyártottban hasonló áron van a két típus, persze a KTM be nincs himba így ott annak a felújítónak az ára kiesik.
Illetve tudtok adni linket, ahol vannak gyári alkatrészek, s látszik az ára, ennél a két típusnál?
Jt X1R eset akarnak olcson ram nyomni..pont ezert erdeklodok...tudod a mondas..olyan szegeny vagyok,hogy nem engedhetem meg magamnak hogy olcso szar dolgokat vegyek
örök élet láncokból teli van a padlás.. mert ugye egyet kell elhasználni egy motorhoz..ez akkor olyan mint a hátsó lengővilla
csak kis kell sütni zséérban
az a második képen a baloldali( primer tengely) végében lévőkiskereket az tartja meg..
ebben a a helyzetében ahogy áll a váétó.. ekkor van 5dikben.. látszik hogy ....a kerék lecsúszna a helyéről
de a z latta levő kis részing sufniesztregált fasztori.. az nem engedi..
na azt kelet volan még megrendel.ni..de az ..elmaradt.. de igazán mondom.. nagy hibva nix..
annak a feladata hogy a zégernek nekifekszik és oldalirányban nem engedi elmozdulni a szekund geart
Na ha Viktor valtojat kiveseztetek akkor egy masik tema amit csak Viktor boncolgatott...nem kell fozni,nem kell sutni,csak az a kerdes,hogy ki milyen nyaklancot hasznal a motorjan...Regina,DID...kinek mi a tapasznyalat?
A gyari az egy fos..szezont alig birta ki,nyulik es mindent elnyalt.
Eper Regina ZRD 520 at hasznal..azt mondja lerohad a motor rola ..na nem pont igy de sokat birja..
A ti velemenyetekre is kivancsi vagyok...mondom nem fozunk meg sutunk.
igazándiból.. volt exc 6 gang.. usa sx-f 5 gang .. illetve faktori 5.
de az alkatrészpárokba nem volt 100% egyezés.. és félő volt hogy az exc.. az ott.. mivel a tengely.. nem sx- a primer.. igy...
aztán az usára mondták hogy jó.. de azt nem láttam az alkatészeket igy nem leeht váltótzserkeszteni
a faktorit láttam.. de ott meg aztán még nagyobb volt a veszély.. mert ott nem si adták meg még a primer fogszámot sem.. ami gynússan 15 ..(exc 14..sx 16..)
aztán 2 naoppa agyalásból hazafelé az oviból jutott a fejembe hogy lehet hogy van olyan mint a régen is volt.. smr..
és az volt...
kiderült 5 váltó...
és ott minden alkatrész.. ami a 4fokozatú sx-f ben van egyezet...100%.. a különbségetket kellett kibogarészni..
de hiába a nygf igyelés.. a 6 fogaskerék helyére a távtartót csaak nem silabizáltam bele..
meerrt az a 3/4 en feküdt fel..
és a 3/4 az kell az kapcsolni az 5dik fokozathoz!ezáltal egyik állapotában tartja a 2 fokozat kiskerekét.. de a másikban.. elengedi.. és ..
na ezt nem vettem észre...a rajzon...
de aztán mikor raktam össze akkkro néztem a működését és látam .. gbasz van...5dikben .. kiengedi a 2 sebességfokozat kiskerekét..
amit a 4 váltónál mindét irányabn a nem kapcsolt 3/4 fokozatkerék..azaz csopostkerék.. 5dikben nem támasztja meg...
ha 6 semebességes lenn.. akkor az megtá,masztja a 6dik fogasdkaerek.. de az nem volt ugyhoggy...
na de megopldódott.. 1 óra múlv a itt volt az 1,6 ályrós házhozhozott szertgált távtartó gyűrű
lya kicst bonyolultabb mint egy teszkós kisbevásárlás..
de azért minden meg lett
15 alkatrész kellett hozzá..
és az egyiket az esztergácsos csinálta meg most délután.. egy 26x30x 14mm távtartóó gyűrűt.. mert az elmaradt de 1,6 euróból meg voót..azaz öccá ft
amúgy úttörö vagyok ebbe..mert ember nem volt aki hallot volan a 2013asoktókl hoyg ez lehet e ..vayg hogy mi.. de ki lett agyalva..és az smsrből lettek az alkatrészek.. ugyhogy vnem csak egsztémendúró ez a ktm m,eg krocc.. hanem egy smr szuperlotyó ..is
Inkább a darabszám volt a lényeg, hogy "3 lépcső" van.