Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet lenne mosoly, de az is lehet nem, mert nem tudnám uralni, bár tény, hogy könnyebb lenne sok dolog, ahova nem kell tudás, inkább a motor...jobb futómű, nyomatékosabb motor miatt, ezek mennének, de ahova technika kell, ott hiába a jobb motor.

Mindig tanul az ember, meg van még rengeteg dolog, amire rá kéne érezni...

Ma próbálgattam egy dolgot, amit nem érzek.
Megyek fel egy hosszú feljáróban, tartom a gázt valahol, általában "koppon" a hosszú meredekben, plusz tornázok a motoron a tapadás miatt, de...
ha még plusz rákuplungolok, amikor ráengedem, a fordulat visszaesik ugyan, de úgy megindult ettől a kisebb fordulattól mint a meszes, sokkal nagyobb tempóban megyek fel kisebb fordulaton, mint nagyobb gázon.
Ez az egyik a sok közül, amit nem érzek, hogy mennyire is kéne pörgetni azt a hátsó kereket...
Ezek a feljarok azert faszak,mert nem csak baszod a gazt es fent vagy,hanem van benne egy kis kanyar...kis gyorsitas kis pompa,kis huzas...egesz nap kerestuk a jo uj helyeket..kaptunk is olyat is ahol 3 nyelen ment fel,hogy ugy elveztem beszaras.
De maaaa egyenesbe fuves saros uton akkorat boritottam mint a nagy fos..hihetetlen mekkorat estem egyenesbe 3 alap gazon...
Szerencsés embere, abból él, amit szeret

Vajon mikor vonul majd vissza, amikor csak tanítani fog, s nem lesz több verseny?
Felvettelek téged is.
Tudom javasolni mindenkinek, ha már könnyűnek találja egy feljáróját, tegyen bele a közepébe vagy a teteje elé egy S kanyart amit meg kell csinálni, mindjárt nem lesz olyan egyszerű...

Ma feljutottam a mumusra, ahova még senki nem ment fel, de szerintem csak azért, mert másik nyomot csináltam, aminek az aljában van kanyar, s onnan végig egyenes, a korábbi nyom meg kanyargott.
Szépen feltoltad
ezt nem értem hogy miért nincs mindenhol a huskyn
ha már 3 csapot tud kenni akkor a 4. miért maradt ki.....
de a lengőkaron amúgy sincs...szerencsére ingyen van a zsír aztán nem kerül semmibe
télen időm meg van jó sok
Nekem még az rm-mel volt hasonló. Ott a kutyacsont blokk felőli tengelye és a csavar gyógyult össze. Annyira, hogy nem tudtuk a 10 kilóssal kiütni (egy félrement, aztán ragaszthattam meg a kuplung deklit ). Szóval nem volt más flexelni kellett. Motor hátulja lebont, majd vékony lappal benyír. Tengely, csavar .. minden kuka volt. Úgy össze voltak nőve, hogy úgy néztek ki mintha egy anyagból lennének. Vettem hozzá mindent, összeraktam és ugyan úgy volt benne egy holtjáték mint előtte már el volt kopva az a motor.

Husqvarnán van zsírzószem több ponton is gyárilag
én minden ősszel szétszedem a husky lengőkar-himba-kormánycsapágy részét aztán kimosom-zsírozom
a ténérét meg 2 évente, bár ott van zsírzógomb mindenhol kivéve a kománycsapágy
grafitos zsir bele..
magasnyomásúval meg ..nem bele
2013as motor.. 90 üzemóra..
és úgy berohadva a lengővillacsapágy..
+ az a kutyacsont vázoldali tengelyt rendessen úgy lehet ett kiverni hoghy megtámasztopttam egy csővel a falnak.. és egy idő után már izomból a 2 kilós lkalapáccsal.... izomból..2 fős meló..
a tűgörgőkosár tengelycsapágy volt összerozsdásoodva.. a csavarral..
bkker ha valamiért idén nem szedem szét.. ezt lyöwöre vagy nagy okossággal vaggy nem is tudom..
egyébként klimosás után az összes lehimbacsapágy szépen üzemel.. a garafitos zsir meg a nagynyomásúval totálba beleveretés kimarad.. káb 1-2 évig nem kell hozzányúlnmi.. és utána sem berohadt állapotba kell majd szétszerelni...

lyól mondod lyódos
két100forintos fillérbaszók kiméljenek...meg a szar alkatrészbeszerzők is
Dew!

Énisénisénis.......

patyiktm@gmail.com

Köszi....
.200 ft okon baszakodo emberre kar a betut pazarolni.
bakker..nekem is hozta
kimondta hogy nem akar segíteni?
én csak leirtam hogy én hogy jártam..

én azt mondom..mindenkinek.. hajrá haversÁÁÁÁÁg
Ok. Előre is köszönöm!
Irtam.munkatarsamnak jovo het elejen jon a valasz. En.itthon vagyok szabin ha viszamentem tudom intezni a valasz fugvenyeben ha kell majd.
2007-es szuperlotyó,510i
0122,0124,0126,0127
Köszönöm!
küldj egy telefon számot vagy skype-ot!
Már megint csúnyán viselkedsz a "barátaiddal" !
nahh jahh, szerintem is...
Sztem segiteni akart,nem direkt at baszni ahogy te lefestetted.
háyl kolbik.

na az van hogy ezt 1mm re.. a legnagyobb a suly ami csak belefért...
a exc biztossan nagyobb lendtömeggel van a főtengelynél a sonkánál..az nem is kérdés..
de hogy a eredettől 100szor lyobb az is tuti...megmaradt aggilitása .. de van stabilitása is ami alsó tartmományokban tovább viszi a fordulatot szépen..


lyódost minden képp javaolni tudom...
ismeretlenbe uj barátoknak full imád besegiteni
aztán ha szart hozna azzal sem lesz gond
én csak annyit kértem -mikor eröltette hogy igy bachner úgy bacsner, meg felhiv hogy ittt vagyok mond mi kell gyorsan...mikor aztán baszopttul mghozták volna 1000ft vel többért a JÓ alkatrészt!hogy ha annyira.. akkor hozzon egy 2009 HB 570 kuplungkart...
cikkszámot semmit nem tudtasm hozzá csak azt hogy tán 9,5 és mineralos...és full gyári és ez a fajta ez visszahajló karos is!
ha erre egy kereskedő nem tud jó alkatrészt küldeni...akkor ott van baj nem kicsi...
akkor nem jutottak őlőre.. de tuti ez lesz... ami nem az lett...
az az érdeke utána.. itthon haver mg tudta nézn ia cikkszámot egy aztali gép előttt!és modt amikor máér ezek úton voltak.. hogy az alkatrész nem lesz jó...
amiért mégis engedtem az erősakos hivogatós tukmálós dologban az az hogy mondta az ember .. hogy ó.. nem gond ha nem is lesz jó.. majd viszacseréljük más dolgokra.. mert ot a boltba a szuper báknernál.. minden szuper....minden van a polcon...
na erre hozta el az ember nagybuzójószándékból...
ami a visszacserénél..pikk pakk nem volt gond aszem it is irogattunk a okossal nem is keveset.. ki is a hülye -de végül is pár hónap alatt kaptam egy liter olajat meg lánckereket olyan árba amiből itthon is tudam volna venni .. úgy két garnitúrát de mivel 10 ezererről volt szó.. hát nix igazán jelentőség...de azért 60-80 ezernél már azért... csak nem szerene az ember belefutni ilyenbe
ugyhogy mindenképp lyavallom a segitőkész havert