Ha gobdolod megkerdem.osztrakba van egy dealer. Raktaron van neki sokminden serkohoz. Vilinek hoztunk mar szabadon futot. Kuldj cikszamot. jovoheten megkerdem.mennyi lenne. Pontos cikszamot nezz ha nezed. Volt mar belole problema hogy az ember szarul nezte ki aztan itt cirkuszolt honapokig egy par ezer ft os alkatresz miatt. Amin sporolni akart 500 ft holott odahaza is megvehette volna .
Érdekes a lendkeréksúlyod, méretét tekintve nem tűnik egy húsos darabnak (mégha a külső íven van is), de ha így megjámborítja a gépet, akkor betölti a szerepét.
Próbáltál esetleg egy gyári 450 exc-t, hogy ahhoz képest hogy szerepel az utángyártott portéka.
Nekem egy háztáji van fenn, -minden irányban kitölti a rendelkezésre álló helyet, milliméterre-de nem éri el a 350 exc lendtömegének hatását. A gyáritól fényévekkel jobb.
Meg a motorozás alatt is egy kellemes karakterisztikájú, komfortos-ergonómikus paripán tölti az időt.
Ezen túlmenően a váz futómű -nagyrészben- megoldja azokat a feladatokat, amire eddig nagy levegővel kellett nekimenni.
Ha meg nem utálja nagyon a négyüteműt, akkor a kezét sem rázza szét a kormány, nem kell pocsolnia a drága olajjal, és amennyit megspórol a benzinen-olajon, -arról meg ne is beszéljünk. Meg nem kell egy medve ketreccel, barangolnia az erdőben- védve a kipuffogót, és a fentieken túlmenően ami a legfontosabb környezettudatos is.
Ooo bazki ha tudtam volna hogy itt vagy.Levi sem szolt semmit,mondjuk mostansag nem is hiv motorozni,azt mondja en aprofikkal el vagyok...na de ha hivna el mennek mert nem flejtem el honnan kedtem.
Amugy emlekszem,mentunk haza fele...na de legkozelebb
írj egy mailt aztán elküldöm a címét
részletekre nem emlékszem mert hülyülök erősen de a szabadonfutógörgő a ktm-nél volt olcsóbb
meg a régi forgalmazónál is van pár dolog még az 5.1hez
Kösz Zari!
Valóban van cucc bár most nekem a szegedi shercós a szabadonfutóra s a három közlő kerékre mondott egy számot ami nem szimpi.
Így rugdalom s mivel könnyen indul így le is szarom.
amúgy képben vagy a motoroddal? egyik cimbinek ilyen van évek üta, ha gondolod "összehozlak" vele nemrég esett át ezen a szabadonfutós dolgon
egy baja van csak hogy jó lassan jön meg hozzá az alkatrész ellenben kacagatóan olcsó hozzá elég sok minden
..
gonzó ur.. nem tudom milyen a lendkerék súly nélkül.. hisz úgy nem mentem vele csak mikor megverrem akkor mentem vele 300m x ször..
de a sullyan angyon kiegyensúlyozott.. és a fordulat szám nem is tudom.. ha eddig harapósabb volt .. akkor már rég el kellett volna altatni ezt az agresszíw állatot
az igaz.. déw egy technikai zseni..
alig várom hogy úly-abb gép legyen...
és amit gonzó is irt.. nem kell a szélsőégre mnni hogy vagy a legretkebb szutyok amit el tud képzeln iaz ember.. vagy a legúlyabb szikszdélyz redi tu kérsz.. amire azért még dobálni kell ezt azt mielőtt kivisz az ember motorozni magával a szuperredi gépet
szóval egy 2004-8 géppel simán pártiba lenne mind anyagilag mind géptechnikailag.. az hogy mindehajtás végén nem azon agyalna az ember, hoyg is oldjon meg kardinális dolgokat.. hanem csak hazameg.. tankol...2-3-4 motorozásonként meg bütykölget kicsit.. mert azért ezeket is kell
a kátjemesek szoktak sietni nagyon
egyszer a tolvajkő felé megálltunk kajálni, aztán elrobogott úgy egy narancs csapat hogy még ránk se néztek, pedig még integettünk is.....
Meg neztem Dew egy szuper videojat.
Ebbol lehet tanulni fiuk.Anno mikor keszitetted a videot,kozel sem voltam olyan jo technikas motoros mint te es csak most latom miutan tanultam es hasznaloma technikakat,hogy milyen ugyesen csinaltad,odafigyeltel a labtarto hasznalatara,a pompakra...dew bazki..neked ha adnanak egy friss meleg motorciklit..pl 300 exc...szerintem le sem szalnal rola egy hetig,es a szad a fuledig erne
Na nem duma..nezni.. http://youtu.be/tchJkhxlwpg
Van itt egy 350sxf amin elábrándozom-az önindító miatt. De úgy tudom az endurók főtengelye alapból is nagyobb, az adja a nagyobb inerciát. -nyilván javít valamennyit a plusz súly is. -nagyobb meg nem fér be a hely szűke miatt.
grat muz a géphez..
bontós imádja az övét.. majdnemős is tartolt a épre.. de aztán csak nem vett még egyet ,mer hogy legyen egy tartalék.. az meg ugye minek is..
mert alkatréz az van hozzá...olcsón...kb 1/3 ktm árban...
gonzó úr ezek faxa mondásik..
én is gyüjtöttem párat..
mondjuk kissé átalakitva...
pl a több nap mint kolbászt átvariáltam ..
az úly:
több napra vigyé kolbásztra
én nem tudom mi ez a szinten stoppolás, de amikor éjjel arrol álmodok hogy didire vagyok cuppanva, és reggel oldalsztenderre támasztva ébredek, akkor lehet inkább megyek vissza a csecsemő korba...
Próbáltál esetleg egy gyári 450 exc-t, hogy ahhoz képest hogy szerepel az utángyártott portéka.
Nekem egy háztáji van fenn, -minden irányban kitölti a rendelkezésre álló helyet, milliméterre-de nem éri el a 350 exc lendtömegének hatását. A gyáritól fényévekkel jobb.
Ezen túlmenően a váz futómű -nagyrészben- megoldja azokat a feladatokat, amire eddig nagy levegővel kellett nekimenni.
Ha meg nem utálja nagyon a négyüteműt, akkor a kezét sem rázza szét a kormány, nem kell pocsolnia a drága olajjal, és amennyit megspórol a benzinen-olajon, -arról meg ne is beszéljünk. Meg nem kell egy medve ketreccel, barangolnia az erdőben- védve a kipuffogót, és a fentieken túlmenően ami a legfontosabb környezettudatos is.
Amugy emlekszem,mentunk haza fele...na de legkozelebb
http://youtu.be/4AVBX4AUGKE
részletekre nem emlékszem mert hülyülök erősen de a szabadonfutógörgő a ktm-nél volt olcsóbb
meg a régi forgalmazónál is van pár dolog még az 5.1hez
Valóban van cucc bár most nekem a szegedi shercós a szabadonfutóra s a három közlő kerékre mondott egy számot ami nem szimpi.
Így rugdalom s mivel könnyen indul így le is szarom.
egy baja van csak hogy jó lassan jön meg hozzá az alkatrész ellenben kacagatóan olcsó hozzá elég sok minden
Mert majdnem KTM-es vagyok de mégsem
It a haver nem nagyon sietett pedig kátéjemes
gonzó ur.. nem tudom milyen a lendkerék súly nélkül.. hisz úgy nem mentem vele csak mikor megverrem akkor mentem vele 300m x ször..
de a sullyan angyon kiegyensúlyozott.. és a fordulat szám nem is tudom.. ha eddig harapósabb volt .. akkor már rég el kellett volna altatni ezt az agresszíw állatot
az igaz.. déw egy technikai zseni..
alig várom hogy úly-abb gép legyen...
és amit gonzó is irt.. nem kell a szélsőégre mnni hogy vagy a legretkebb szutyok amit el tud képzeln iaz ember.. vagy a legúlyabb szikszdélyz redi tu kérsz.. amire azért még dobálni kell ezt azt mielőtt kivisz az ember motorozni magával a szuperredi gépet
szóval egy 2004-8 géppel simán pártiba lenne mind anyagilag mind géptechnikailag.. az hogy mindehajtás végén nem azon agyalna az ember, hoyg is oldjon meg kardinális dolgokat.. hanem csak hazameg.. tankol...2-3-4 motorozásonként meg bütykölget kicsit.. mert azért ezeket is kell
egyszer a tolvajkő felé megálltunk kajálni, aztán elrobogott úgy egy narancs csapat hogy még ránk se néztek, pedig még integettünk is.....
Ott álltunk a Dino mászókánál levy-vel mikor mentetek felfelé.
Köszi!
raksanyik@gmail.com
http://youtu.be/VhPhyPIB81U
Ebbol lehet tanulni fiuk.Anno mikor keszitetted a videot,kozel sem voltam olyan jo technikas motoros mint te es csak most latom miutan tanultam es hasznaloma technikakat,hogy milyen ugyesen csinaltad,odafigyeltel a labtarto hasznalatara,a pompakra...dew bazki..neked ha adnanak egy friss meleg motorciklit..pl 300 exc...szerintem le sem szalnal rola egy hetig,es a szad a fuledig erne
Na nem duma..nezni..
http://youtu.be/tchJkhxlwpg
de pl a szabadonfutó görgő megegyezik az 525el, de a többi része már nem
Van itt egy 350sxf amin elábrándozom-az önindító miatt. De úgy tudom az endurók főtengelye alapból is nagyobb, az adja a nagyobb inerciát. -nyilván javít valamennyit a plusz súly is. -nagyobb meg nem fér be a hely szűke miatt.
bontós imádja az övét.. majdnemős is tartolt a épre.. de aztán csak nem vett még egyet ,mer hogy legyen egy tartalék.. az meg ugye minek is..
mert alkatréz az van hozzá...olcsón...kb 1/3 ktm árban...
gonzó úr ezek faxa mondásik..
én is gyüjtöttem párat..
mondjuk kissé átalakitva...
pl a több nap mint kolbászt átvariáltam ..
az úly:
több napra vigyé kolbásztra