Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebből is látszik, hogy mindenkinek megvan a maga perverziója:-)))
Erre mondják, hogy: Mindenki boldog, mosolyog:-)

-ahogy néztem a yamikat, elől van egy külön olajtartálya, ami miatt az olaj is tud hűlni. Most vasárnap voltam egy másik yz250f-el nagybányán, ketten verettük egész nap - meg a vezető. Egyszer sem forrt fel pedig köszörültünk is- és az üzemanyagtank is elég volt, szerintem egyik legkevesebbet fogyasztó a 250 4t, emellett könnyű, sokkal rövidebb az eggyese mint a 450eseké, ezért extrémben is megél a gyári áttélellel. Erőleadása kellemes, kellően erős. Szóval minden együtt van, az önindító kivételével.

Amit Dew a 2T olajon spórolna egy szezonban, abból kijönne a hiteltörlesztés.
a millenium falkon nem is kilencven 4es ..
há már a szemembe 4 évet fiatalitottál a gépparkon


Köszi a tanácsokat, hasonlatokat
D be minden belefér

Pl ez is: Holnap bemegyek egy bankba felveszek 3 milla hitelt, beviszem a legközelebbi suzuki márkakerbe, s mondom nekik ennyiért hozzák meg nekem az összes létező gyári alkatrészt RMX 250 98 ra, kopóból minimum 2db ot
lya csak hogy tudd..aki nem 50ezres szemüveggel tolja..itt a gasgason... az egy csóró szar....
lya bocsi....ötvenezer.. lencsénként.. és a köretet még nem is írtam
akinek nix kecshua...cipősboltja..ktm... kereskedése...és az ósanba csak bevásárolni jár.. mert nem is az övé ..az mind egy csoróbéna
aki még nem adott tanácsod tévnek az egy..

tényleg kérdeztem már mivel kéne kenni egy óringmentes láncot.. lehet ki kéne sütni a zsirjában
Meg ha kiszámolom hogy egy garnitúra ruha kuka, a takarítást a nitrohigítót az időt már nem olyan csábító megoldás.

Az volt a baj hogy a korábbi flexelésemet már elfelejtettem annyi volt a kihagyás.
na bakker..
gonzález úr jól leírta...

az ipszilony z 250...
csak annyit hogy a márti volnyin..az 2012 ben azzal szoptatta ki a bandát az A ban..mindenkinek 300 uj ktm a volnyinak meg valami 2007-8as yz 250 volt..
talán tuning henger de nem száz100alék..
lényeg venti sem volt rajta..semmi..egy 18as kerék és kampeca..
a 18as kerék az kell ugyet tudod jó jop ha a kenda k770 hejett a 771! egyet veszed meg .. én azzal csináltam végig a dévát 2012 ben és mit mondja .. kibaszott jól hejtált a gumi mindehol..le is lehet engedni lánctalpaltatni..
szóval...
nem kell feltétlen 2016 kátélyem

az hogy jobb leszel a másik 10 éves géppel.... azt nem garantálja senki.. mert a g az úgy is 9,8m/sec a négyzeten és a fügőleges az ott is fűggőleges..hisz nem vagy te kömíes ..kelemen
de hogy hamarabb oldol meg vele dolgokat amiáltal nem szopod ki magad...amiáltal nem fáradsz.. ami által csak jobb leszel a nap végére
+ az a havi egy tizes amit tákolásra forditottál...azon felül hogy a lánc fékbetét stbstb tbc is kopik..meg az ideg...na az ami egyszerűen megfizethetetlen..
a boldog arsz amivel hazaértsz ránézel és okés..
és nem egy ökör ára..
a rmx eladod.. 100 ért..
a 200 zozzátoldod..
300kiló kölcsö.. még egy tizes sem lesz havonat.. 550 megveszed a gép..50 mard tarcsiban hogyha akár mi vagy bármi.. és

olyan kafi lesz az életed..
Nem láttam a zoliét, de az munkaidőben is komoly lehetett a 4 oldalával babrálni.

A tetejét egy mozdulattal lekapom lesz 4 éles oldal fim-es magassággal.
Nem akarom kritizálni a gondolatmenetedet, de gyakorlatilag csak a szélsőséges variációkhoz ragaszkodsz.

Olyan mintha lenne egy 50 éves román prosti szeretőd aki 35 évet lehúzott egy isztambuli kamionparkolóban. Azt kezelteted gyógyítgatod injekciózod kenegeted , borotválgatod hordod pszichiáterhez....stb de ha cserélnél akkor csak egy svéd szűz szépségkirálynő jöhet szóba, ha ilyen nincs inkább kezeled tovább vagy nem ba..ol.

Tudom hogy nem a legjobb endurózni de a barátom kente vágta az extrémet egy yz250f el 2006-os 100 órás bontatlan nagyon szép állapotban 550ért adta el a mult héten.

Ez és ehhez hasonlók szerintem az arany középutat jelentik a hétvégi baráti hajtásokra. A fenntartásuk viszonylag nem drága, a futóművük vázrendszerük fékük stabil biztonságos motorozást tesz lehetővé.

Mellesleg én is egy crossmotorral csapatom, ha Villopotonak jó volt egy bajnoki címre akkor nekem is jó,- már 8 éve.
Így igaz.A tetejét kell vàgni ,és nincs bütyök szakadàs.Bàr Zoli baràtunk megmutatta,hogy kell ezt profin csinàlni...Úgy körbe vàgta a bütyköket,mint az új gumi úgy nézett ki.És mivel a bütyök kisebb lesz ,jobban fog a talajon.
Na ha már a többiek is, nem szeretnék kimaradni.

Dew! Amit most csinálsz az pénz és idő kidobás. Egy olyan motorra költesz ami e legnagyobb jóindulattal sem lesz még csak elfogadható sem. Az hogy te így mész vele a te tudásod dicséri, nem a motorét. Szerintem egy frissítéssel valami 10 évesre minimum két szintet ugranál a motoros tudásodban. Az ami most nehéz könnyű lenne, ami lehetetlen pedig elérhető.

Nálunk most vett valaki egy 250exc 2007-et. Mikor ment megnézni lent volt róla a henger mert épp dugózták (2 perccel a haver után kanyarodott be a futár az alkatrésszel). Tényleg rendben van a gép és 750 volt. Ja és tele van mindenféle extrával (hasznossal mint a tuning membrán, dekni védő, és haszontalannal mint elox kiegészítők). Kívülről karcos, de ennyi. Nem is ezt akarták megnézni, csak amire mentek vacak volt.

Szerintem azon kívül, hogy jelenleg nincs a zsebedben a csere ára semmi más nem szól az rmx mellett. (Másik srác több mint fél évig volt motor nélkül, hogy a 2004-es 200-ast egy 2013-as 300-asra cserélje. Megérte mindenki szerint.)

Néha érdemes másra is hallgatni
a flex ocsmány melo...
van olyan kemény anyagu gumi amivel nem bír, de a régi előregedett gumik is ilyenek.
a fimes gumikat meg ugy viszi mint a vajat, és csinál még negatív rádiuszt, nem törik a bőtyök utána
Na én reggel elmentem és vettem egy ilyen aldi/lidli változatot. Délután kipróbálom a levett kukagumin.

Meg vettem síszemüveget sárga lencsével. Nekem eddig ez a 2500 forintos síszemüveg jött be a legjobban motorozáshoz. Egyáltalán nem párásodik és nagyon kényelmes. Eddig csak sötét lencsés volt ami esős időben nagyon nem jó. A sárga szerintem jó lesz. Eddig tapasztalt egyetlen hátránya, hogy nagy porban ha hátul mész a sorban akkor beenged némi port. De ez tényleg csak nagy szárazságban sűrű menetoszlop vagy krossz pálya esetén. (Mielőtt valaki megszólna hogy skót vagyok, van egy 20 ezres és egy 30+ ezres szemüvegem is, de egyik sem az igazi. ez a olcsó sokkal jobb.)
Dew olyan régóta mondjuk neked korusban, hagyd már a picsába azt a dioszaoruszt...
van az a szint ami után nem éri meg a ráköltött összeg mert marad egy leharcolt foltozgatot rom.
na dév..
ami megoldás lehet..
már egyébként 10% THM re a bankok adnak hitelt.. 2-3 kilóig nem is nagy erölködéssel!
havernak van most gépe..
gg 300ec.. k6os..
az is 5 kilóból van..
és tud mindent amire kell..
én annó (amit a berg után nagyon sajnáltam) se az sx 525 az 450 ment el..
na annak azt karaj semmi baja nem volt..
és a 6 váltóval meg a ventivel.. 100% alkalmas volt a extremezésre..
szóal egy 10 éves nem lepusztult verdával.. simán pályán lennél.. mind anyagi keretben.. mind motorozásban..ez az sx-f az enyém is.. az úly..
ez csak a bergből való kilépés volt...visszafelé öregiteni nem akartam..és ez lett belőle.. de látod.. most lesz variálva a váltó.. (ha széthúzom dobok fel róla képeket..) mondjuk nem lényeg mert 1-2-3-4 most már helyén van.. csak rövid volt...de az úlylal ez is megoldódik..nem csak a full extrémre lesz jó extrémlassú utazóval.. de nem is egy köztes.. 12-48 al lesz amivel már van utazó is.. de egyese még extrémben -nekem túl hosszú-
kb ugy jön ki fél fokozattal nő azutazó és féllel csökken az egyese..a 12-48hoz képest.. ami pont az met hozza el megint...
de mondom ha nekiállok és szétugrik.. rakom fel a képeket
Én eddig flexel vágtam.

Mindenre ráégett az olvadt gumi, nagyon nehezen lehet letakarítani több óra oldószerrel. A ruha amibe csináltam gyakorlatilag kuka. Persze lehet ügyesebben is csinálni.

Amin utólag gondolkoztam, hogy ahogy elégeti megolvassza a gumit egyidejűleg a benne lévő olajok is kiégnek ami a tapadás rovására lehet.

A rezgővágó ehhez képest elegáns műszer. Jóval gyorsabb tisztább precízebb, élmény vele dolgozni.

Én az átlagtól eltérően a gumi tetejét vágom le, igaz hogy 2 mm-el alacsonyabb a bütyök, de mind a 4 éle kifogástalan. A magassága így is van olyan mintha fim-es gumi lenne. És lehet fordítgatni ha nem forgásirányos.

A forrasztópáka nekem nem jött be, nehezen melegedett nehezen vágott. Amikor alákanyarítottam hogy leválljon a vágás egyidejűleg eltompította a megvágott élt a páka másik oldala.
nekem az nem jött be, próbáltam, de valószínű nem vagyok hozzá elég ügyes, vagy a gumi nem volt megfelelő hozzá
A.) A meglévő keretből "rendbe rakom" és motorozok vele tovább.
B.) Így ahogy van bekerül egy vitrinbe és nem motorozok jó sokáig, míg nem tudok venni egy újat vagy tuti forrásból származó kevés üzemórás, lehetőleg bontatlan blokkú használtat. (valószínű EXC 300)
C.) Kamatmentes hitelből B eset rövid időn belül. Ja, hogy ilyen hitel nincs?
D.) Egyéb, amire még nem gondoltam

Az általam ismert jelenlegi hibái alapján, kéne rá kb. 500eFt, hogy motornak nevezhető legyen.
A jelenlegi keretem rá 200eFt, csak ebből nem biztos, hogy kifutja az elfogadható működőképessé való tétele.

Csak 5 nagyobb tétel amire gondolok, hogy kelleni fog(nem 100%) az elfogadható működéshez, szerintem kiadja a keretet, s akkor még "apróságok" nincsenek benne.
Hajtókar, dugószett, henger renicasil, kuplung kosár+lamella szett, blokk csapágyak.

Bármi lehet, majd kiderül télen, ha szétveszem és látom mi milyen állapotban van.
hogy ez nekem nem lyxutott eszembe..
csak egy kis rádiusz neki és kivezeti alol a bütyökből salyát magát
ez azért szép.. 20 ezret kérni egy kétezer forintos forrasztó pákáért amin van egy lapos fej...
nekem bevált a hajlitott pengés... az sem bödős, és egyszerü
persze hogy jönne...

meg lehet szokni egy olyan öreg csotányt is mind a tiéd, de azért egy új generácios verda meg a rémeremix között kb egy grand kanyon
Ezek szerintem mind büdösek, égetik a gumit, nem?
A flexnek is az a gondja, legalábbis számomra, persze ott még jön a sok szétszórt olvadt gumi, ami ráég mindenre.

Egy ideje részemről már dekopírral vágom(fához való lappal) az is viszi, nem büdös, nincs égett gumi.