Azt is tudni.kell hogy ekkora bika nem doglik csak ugy meg mert mondjuk 100 eves es vegelgyengulesben pusztult el... Vagy elvitte egy natha... Azt meglottek es nem doglott bele hanem.elment a golyoval. Kulcstartonak meg jolehet! Ugye Lacik?
A vadasz szurkultre ul.be a lesre. Arra kell raszamolni minimum egy ora minuszt . akkor joselyel nem futsz vadaszba. A multkor ezt basztuk el a deli indulassal. Amugy bekaphatjak. A fogados feljaronal jobbrol ott van egy elpusztult sebzett szarvasbika. Itt ezekert 10-15 ezret fizetnek.a hasonlo nagysaguakert. Mutattam rola kepeket fonokomnek. Azt mondta ha hazahozom ad erte 300 jurkat. Az ostoba vadasz biztos gyomron vagy labon lotte az meg elvitte a golyot par10 km en at. . Ott fog elrohadni hacsak meg nem talaljak a vadaszok es mivel ezeket a meretu bikakat kivetel nelkul ismerik .tudni fogjak ki lotte meg. Akkor ki tudjak vele fizettetni a kilovest mert megkerult.
multkor mikor esébe menően motoroztunk és jodlis nem birta ki röhögés nélkül .. és elindult vissza egyedül.. ő is mondotta hogy voltak porblémák.. de azok nem azon a részen voltak...
lényeg az.. vigyázni kell ott is...meg olyan helyen menni ahol senki sem lát
egyébként kb 5 motorozásonként ha egyszer találkozunk valakivel...
mert ez a zaránd
az a baj..hozzászoltok de még azt amihez akartok.. azt sem olvassátok el rendessen..
irtam ez oringmentes lánc!
de iksz t w és z ring sincs benne!
ez sima lánc..
erős 500 crossmotorokhoz van.. irtami s..
és ez ! ez nyekereg mikor az olaj kimegy belőle..
tudom tudom a díájdi vx 2...
de ez van a motorhoz jött...és jó is hozzá erősségre is...és papírszerint is.. és elhasználom.. mert mi a faxért ne?
csak a kenéssle faggyúzással kapcsolatba kérdeztem..de akkor inkább hagyuk...
legközelebb a láncsprélyel befújom és nézem mikor kezd nyikorogni...
a zsirban kifőzés tuti működik.. bontóssal egy időbe csináltuk.. sima zsirban...
az birta egész nap...
aztán 2-3 alkalom után kiagyalta hogy a grafitos zsir az még erősebb mint emez
na azzal kifőztük és kaptunk az 520 sárkidobós cz lánc hejett egy 520as megmerevedett láncot..
te milyen lánccal kínlódsz?
amikor megvettem az x gyűrűs did láncot a ténérére majd egy évig a gyári zsírral jártam..... télire amikor eltettem akkor maszatoltam össze olajjal
idén 1 deci olaj nem fogyott el amit láncra kentem, nem nyikorog nem rozsdás szóval fasza
A második bekezdést mintha a mai napomról írtad volna. 1bar hátul és olyan helyeken ahol eddig nem jutottam fel sehogy, most elsőre mindenféle reszelés nélkül. Ott meg ahol eddig esélytelen voltam elindulni fölfelé menetben, most könnyedén.
Szar gumit soha többé nem teszek fel. Jut eszembe van egy eladó új Kendám ha esetleg érdekel valakit 19/120/90
Nekem mar regebbecske zorognek,pedig a szezon elejen raktam fel,es meg kell menjen mig el nem kopik minden.
1 szezont ki kell birnia ..vagy 150 u.o. a minimum.
erröl eszembe jut milyen szánalmas világ az ahol a who nem az amerika álltal gyártott GMO-val foglalkozik hanem ilyen baromságokat tesz közzé...
mondjuk nincs ezen mit csodálkozni mikor egy obamának béke nobel dijat adnak, miközben egy rakat helyen háboruzgat a világban, és "csinált" egy arab tavasznak nevezett ocsmányságot ahol bedöntötték az összes észak afrikai országot...
elkurvult egy világ ez kérem szépen....
Aki Casoaia , Siria hegyre tart motorozni. Számolnia kell hogy találkozni fog zárt dobozos ARO autóval, benne 2 seggfj vadásszal. Nagyképűek, és fenyegetőznek. Magán terület lett az az erdő rész. Persze az Aro elég tiszta volt, és csak az utakon járőröznek. A kemping közelében, járkálnak ahol a sorompókat telepítették. Semerre se lehet motorozni.... szerintük... add tovább...
Mi is motoroztunk a tegnap,video nincs,nincs mivel...
itt ejjelente -10 fokig lement az utobbi heten es nappal 10 fokig fel kuszik de az eszakos oldalakba sajna fagyos marad es huncut.
Az erdobe nincs baj,es probaltunk ott is maradni..kaptunk is egy ket olyan feljarot,hogy fel adta a lecket.
Az ms3 atlagosan mondthatni jo volt,maszoba ahol kell huzni a gazt faszaul tep,foleg ha laza a talaj,de ha cikicakis omlos a talaj...hjaaa most is karomkodok
Jonnek a hidegek,sajna...ha le havazna az lenne jo..nem enne a gorcs,hogy menni motoorzni.
A tegnap a to meletti panzional vagy 20 motoros volt osszeverodve...aztan csodalkozunk,hogy kiverjuk a biztositekot az egyszeru parasztnal,hogy szet van rugva az erdo.
A patakot amit a nyar kozepen kaptak a fiuk,azt ugy szet rugtak a fosztos motorosok,hogy ullesig ero sanc van..de szerencse mostmar anyira rosz lett,hogy nem mennek arrafele..kepzelj bele egy 17 fos motoros fel megy 1km hosszu ilyen patakon ahol meg en is reszelek kozbe....
Erdekes a talaj az erdobe is mert kisse kemeny,de nem csont fagyos,es a gumi jol fog benne.Van olyan feljaro amit a mult het vegen vagy 10 ik nekifutasra akasztottam meg..most egybol ment,nagy erolkodes nelkul.
há az faksza
neked ni kémlelő lik.. mint a ktm 4tékben.. mondjuk 2 t kátéemeknél is ..van egy 2alykú szimering oszt ha az beokádik...
mondjuk nem szokott..de akkor is...
azt tudni kell az állandó forrás a magas nyomás..az jobban nyirja a szimering or tömszelencét is..
de ez van ez az életük ezért vannak
amúgy faxán összeállt a gép.. de akkorát de akkorát cummantottam
a hibátlan gondolat hogy elhasználom a emiksz 30egyet ... ugy is száraz van...
hát ha valami szar .. akkor az az .. meg még le is van kerekedve.. pedig megvágtam nyomás s konkrétan semmmi de a gumi önmagában is túl merev falú...
úgyhogy volt cumi rendessen...
de azért a duplasszikire is .. (1,5 év után először !) nekiment em fel is jutott nem elsőre nem si csont nélkül de mégis..
szuperszuper is megvolt..mondjuk ott aztán a felső 3 m ben akkroa küzelmet csinált nekem az oldalazást sem szerető nemtapadó kerék. az ideális enyhén nedves talajon..
de mégis jó volt..
mert lehetett gyakorolni hogy nem egyből felmgyek .. és fent nézelődöm.. hanem nekifuti újra és úlyra.. egyre nagyobb tempóban egyre erőszakossabban...tapadást is csak hébe hóba használt a kerék. .
leül, beül, feláll, gáz, mégtöbb gáz...kisfordulart nagy fokozat nagyfordulat nagy fkoozat.. minden minden verzióját ki lehetet próbálni...illeve nem lehetett.. kellett!
de megvan...
Nekem nem volt jó mai menet, a talaj az még jó lett volna, de amit össze bénáztam, s ami még rosszabb volt, az RMX. A kuplunggal valami nem stimm, rá kell nézzek. Egyenlőre csak olajat cserélek, hátha, mivel olyan szutyok jött le belőle
Valószínű elment a tömbszelence, s belenyomott hűtővizet, meg szétégettem a lamellákat is, utóbbi miatt lehetett ez a "hülye" kuplung viselkedés, meg állandó forrás.
Már szét se merem szedni, vajon milyen látvány fogad majd belül
amikor erdélyben veretjük én minden este leöntöm olajjal aztán jónapot
ha vizes-sáros a lánc akkor várok reggelig
de volt hogy 2 napot elment olajozás nélkül mert egy nagy sárcsomó volt az egész lánc környéke és lusta voltam lepiszkálni
Fekete-erdőn meg konkrétan nem lehet.