majd mesélek a tepi leir6atlan jól sikerült menetről
de egy az lenne a kérdésem
láncápolás..
oringmentes...
kb 2-3 óra menetben a olaj az ...helló..lköszönt a görgőktől.. és olyan hangja lett a gépnek mintha t 34 esek jönnének mögöttem
úgy nyikorgott nyekergett a fél idő után mint atom...
faggyúban kifőzést mondották...
jó ha lzs ep 2 zsirban kifőzöm az is?
vagy ha láncsprét befúlyom az kibirja majd egy motorozást azért..? a az azért 3-4 óra menet kint...igaz csak 60km ..de akkor is..
hály kolbik..
akkor a onil csizmával megint mellényúlok
nem nem ... http://www.parilla.hu/termekei...
ez helyben van...a másik motoros boltba akik szintén titokolvasók
nagyon hasonlít a régi garnémra mia.. 8 évesen azért cseréltelm le.. mert
csak ez belül protis...
elég keméyn a talpa is..
és endúrós a talpa nem az az öntött kutya...
az a mostani ..
azon része .. totál gatya...
pedig megcsavarozva.. de igy is elég hoki..
plussza szintetikus anyag és a védőműanyag 6atrán a varrásnál szétrepedt ..a lábfejénél..
ugyhogy a 1,5 formaszuperszar... nemsoká kuka lesz...
ez bőr..
én régebben ezeket 2-3 havonat kibokszoltam...
és kb olyan volt mint a surranó amit 16 évessen kaptam fatertól...az még most is műkszik
a garné egy két varrásjavitása volt 8 éves korában... de a bőr az...
Motoros csizmát (enduros) valaki ápolja valamivel, azon kívül, hogy mossa?
Ha igen, mivel? A BOX nem nyírja ki a bőrt? (Jó az ha puhítva van általa?) Persze ahol egyáltalán van rajta bőr, a műanyagot nyilván nem kell ápolni.
Nekem amik voltak csizmáim szétmentek, volt ami állt a sárban, ennél ok a bibi, de az utolsót (TXC PRO2) már mosogattam a sártól, viszont azon is szana szét szakadt a bőr is
A következőnél (SG12) már szeretném, ha tovább bírná, ezért érdeklődöm, érdemes-e ápolgatni a mosáson felül?
rosszul gondolod
ha már betömte a lyukat akkor álló helyben is tömít
de ha arra gondolsz hogy ha áll a gép és kiszúrja valaki felül akkor tényleg nem fog tömíteni
én sok éve rendeltem az egy gallonos kivitelt, a család összes biciklijébe-motorjába jutott
biciklibe egy isten ez a lé motor belsőbe nekem nem jött be (leginkább a hátsóba) mert ami átüti a külsőt az többnyire nagyobb defektust okoz a belsőbe mint amit be tud tömíteni
egy esetben nem tömít amikor benne marad a tüske-szög mert akkor ahogy mozog elmegy mellette a levegő
épp egyik nap jártam így biciklivel
de ez elég ritka, a mostani bicikli gumimba 1200km van aztán ez volt az első hogy pumpálni kellett 5-600m távonként mert nem tudtam kihúzni a tüskét
Illetve a Slime utáni menet széthordta mindenhova és betömött mindent amit tudott. Utána már az állás az egy másik dolog. Én sem gondolom hogy állóhelyzetben működott a cucc.
Akkor lehet pont szerencsed volt es a lik volt pont alul ahol all a slime. Ennek az lehet a mukodesi elve hogy amig forog tomit mert odahordja az anyagot a forgas. Ha megpihen akkor lefolyik az aljaba es ott parkol. Igy ha fent likas nem tud betomodni mert bincs rajta slime. Ez csak elmelet. Sose probaltam .
https://youtu.be/_grM14kA5Aw