Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, köszönöm!
Felvettelek.
Ja, az a címed már nem létezik. Bocsi, de kéne egy megerősítés.
Akkor úgy kérdem, te írtál nekem a
v********euras***@gmail.com ról?
Írtam a chellos címedre, bocsi, de kéne egy megerősítés.
Te küldtél emailt nekem?
Szia Dew! Írtam én is az email címedre.
Igen így ahogy mondod!
Repedésbe is láttam már zöld szmötyit, meg kisebb lyukaknál is.
Nyomásveszteség = szinte 0
Valamint onnan tudom még hogy kurvajó, hogy amíg nem használtam a löttyöt addig el-elment a nyomás egy nyúzottabb külsőből 1 hét alatt vagy akár 3-4nap alatt is.
Nyáron állt most vagy 2 hónapot a gép kánikulai nemmotorozás meg egyéb dolgok miatt és ugyanazzal a nyúzott gumival amivel előtte leeresztgetett pár nap alatt, most a lötty után és 2hónap állás után a nyomás nem mozdult.
Elől ugyanez a szitu!
a vazelinnel hogy hogy lesz
hát kb szerelem első látásra..
aztán a likhoz jobban csúszik a slájma a vazeliny hátán
na ez konkrét
de ...
itt a de...
és a hoygan?
honnan tudod hogy lyaú az anyag?
látszik hogy megrepedt mitutdom én akár hol.. és akkor ott jön ki a ződ szmötyi?
első gumiba is..
az nagyon karaj lehet...
van most muzom előre.. de a belsősbe lehet beleraknám.. abba kb 1dc is elég......
nem tudom mért emlékeztem hogy 600 ft ez a slájm... végül is csak egy nullát tévedtem
Na ittvagyok csak szólitanod kellett
Pont most rendeltem én is, ma reggel jött meg...
Ami legjobban megéri, a 946ml-es kiszerelés. Ez 5.633Ft és még ingyen ki is küldi, mert 5.500 feletti vásárlás esetén ingyenes szállítás. Uh pont jól ki van találva...
Konkrétan innen és ezt szoktam: http://slime.lapunk.hu/?modul=...
Lehet mindenféle dologhoz meg kiszerelésbe venni, de szerintem mindbe ugyan az a lötty van a többi csak marketing! Legalábbis nekem ez a tapasztalat. Láttam már vagy 3félét, de ua.
Ez az 1literes vagy 946os kb. 6töltésre elég nekem... Nem szoktam annyit beletenni mint amennyit előír mert úgyis gyakran van gumizgatás aztán fölösleges locsolni a szert, így is tökéletesen működik ha baj van!
Akkor nyomod bele a külsőbe mikor már az utolsó vagy utolsó előtti pajszerolásnál tartasz kb.
Ennyi...
Vazelinnel nem tudom milyen kölcsönhatásba lesznek, szilikonzsírral elvannak egymás mellett
Mondjuk állaga nem hasonlít levételkor a beletöltöttre, inkább ilyen vízszerűvé válik, de működik problémamentesen.
Én elől a belsőmbe is ezt használom. Azóta egyszer sem defektelt le...
Sziasztok!
FIM es gumik jobbak sziklán, pl 6days
Állítólag a zöld csíkos Mitas C18 is jobb, mert puhább a keveréke.

Csináld meg a privát listát, amit elkezdtünk, s akkor nézhetik a tied is.
kell hozzá egy gmail cím, vagy egy youtube fiók.
Azt átküldöd nekem(akár privátban), s felveszlek a privát listámra.
Utána bejelentkezel a fiókodba, s nézheted, míg be vagy jelentkezve.
hály..

déw..faxa a vidi...
az enyémet amit csináltamés átküldtem neked..
azt ha megtennéd hogy átrirod a te jutúb oldaladra..
akkor megnézhetnék innen is páran...már akinek te hozzáférést nyújtassz...

na értem.. az emeshárom a köves sziklásba nem a legjobb.. akkor mi a jobb?
mondjátok mÁÁÁ
menneék is érete...
mitasz egsztrőm?

na mind1

ma a mitaxal jó benyeltem , mondom szárazban jó les zaz .. megvágo és gó...
de mint kiderült.. mmikor már összeraktam..defekts a gumi...és mivel nix ithon slálymom ezért szedtem szét és megy a mx 31 el..az nem tudni milyne de még igy a 0 levegővel sem túl puha...de szárazban jól lesz az

tibu...
ti ezt a slájm beletevést ezt hogy csináljátok?
és milyen slájm honnan mennyiért
hogy lehet megnézni a videot?
Felvettem, ha belépsz a gmail fiókodba, utána láthatod.
Helló!Légyszi küldj hozzáférést a videókhoz!
köszi
Finom

Ezen a köves gyökeresen pont nem az igazi az MS3, de sok más helyen jó kis nyomással.
kívül akármennyi, akár 0 is.
Belül meg attól függ milyen belsőt teszel bele
19" 2-2,25 motorbelsőnél 3 bárral már nem forog el.
Szép a környék
Jó napot!

Zari volt nálam a sok eső után, kint voltunk csúszkálni ,
itt van kb. 30 percben. Szokásos privát módban

1. rész
https://youtu.be/INaLgjBuc6M

2. rész
https://youtu.be/dNzybRk5d-E

3. rész
https://youtu.be/iowKgDPaGl0

Ezen a körön voltunk, amin mentem szárazban, csak a katlanban vége lett a menetnek.
1.
https://www.youtube.com/watch?...
2.
https://www.youtube.com/watch?...
3.
https://www.youtube.com/watch?...
hály kolbik..

bekevertem 0,015 tonna kolbászhúst.. mert itt az ideje..a kolbászkerítés folytításának...

üzenték a többiek hogy ....
szóljak hogy megyünk.. mondom szólok nehogy az legyen köcsög a banda és nem szól.. ugyhogy...készüjjé
haver nem jön aki a motort szerelei a hegyben elinduláés előtt ( légszűrő mosás, fékbetét csere-(szétkopottat egy 0,1mm szinterrel ellátottra ,amit egy óra múlva megtoldunk azalé hogy a szétkopott mögé berakjuk a másik szétkopottat.. mert ugye az olaj az meg más kevés neki igy.. nem fog, de ezt is megoldjuk okossággal még jó hogy ott voltam és kitaláltam hogy tudjuk megoldani hogy azért legyen már féke ha a tartályban alig is van olaj ) meg kuplungdekni tömités csere..de semmit nem hoz hozzá.. stb) ugyhogy van hely a létszámban
de a legdurvább az az mikor orrom alá dörgöli ..hogy ne aggódjá én majd meg várok rátok a hegytetőn fent
há mondom az jó...ha megvársz és nem kell emiatt másfelé mennyek...
de aztán végül is .. erre a részre nem került sor, de azért hajrááááá
Már nem. Azt kiszámlázták egy ügyfelemnek aki ideadta 20ezer ft munkadij fejében. Gyakorlatilag fizetnem nem kellett étre. Azóta megszűnt ez a lehetőség. Meg lett egy másik ami kedvező eni olajra.

Nem a felhasználási problémák miatt nem használom. Ha fizetni nem kellene használnám ujjabb 4 évig.
Lassan nekem is nézni kell c-s gumikat.
Köszi a választ!
Már nem használsz TD olajat?
hály kolbik..
cigó tubli.. nehéz kérdés...
a válszaink eltérőek lehetenk.. én... 3.00 bárra fúlyom a belsőt...
110+ os vagyok .. és sziklák közd sem lassan haladok defektes emese3 sem volt sosem gond vele...
goldenék 3,5 -4 re úllyák...
semmivel nem jobbb..
viszont a 3 páron van neki.. ugymond rugalmassága ami a defektes külső gumi esetén is! nem felnin menés érzését adja...!
és mint irtam is.. a gumi az birja...
egyébként is 2,75 bárt ir a kis cigóubli oldalán a iromány
maga a tubli és a kerék közé.. a nyomást... azt mindenki ahogy érzi.. én érzésre... kb 0,2..0,25re raktam... ez mnetben sem lett keményebb..oldalaz s .. elég jól...
dév talán lengedte 0,0 ra.. bár azt nem hinném .. mert 0,0 val szarabb mint 0,3-0,4 gyel! jó mondjuk mikor lánctalpatlatni kell akkor okésabb...de egyébként összességében szarabb ha ni bennee nyomás...
sőt hogy tudok nyomást előállitani.. és voltam tibuéknál..aol legalább a fele banda mitaksz egsztrémmel van... ha abba is van nyomás akkor azért ...csak az a 2 motorozásos mitaszt csak elhasználom én s amit a múltkor a pumpálásos ments korszakomból leszedtem óla mert ugy az 0,0 val eléggé szar volt...
de látom tibuéknál nem defektel el hamar.. ugyhogy .. elhasználódik az is ..

azt le sem merem irni hogy a követkző eskszef projek a 4 fokozatú váltó átalakitása.. 4 fokozatú váltóvá
nem 5 fokoazatú sűrűváltóvá hanme 4 fokozatú 5fokozatosra széthúzottévá


a vanettra vettem izé gumikat...185 c... ezek nagyobbak a gyáritól..ami talán 175/75 volt...
a 175 / 80 is nagyobb volt kicsivel.. de ez még attól is nagyobb.. most kb 92 óraállásnál már száz az a 100
rendessen érzőik hogy tovább kivánja a huzatást is...nem csak beledobálom azt az 5 fokozatot 5 másodperc alatt

beleokoskodó nem vanettosok kérem kiméljenek a okoskodásuktól
Háj, cigótublisst hány bárral lehet használni kívül-belül?