Zari nem akartalak lejáratni de ha már így kibújt a szög a zsákból, tényleg jobbat motoroztunk volna ha nem jössz
Csak a víz kérdést nem értem...
Hogy a végén csak 3deci hiányzott
Szerintem nekünk azért fogyott el a másfél liter mert téged huzigáltunk
Ne szaggasd szet mikor rateszed majd a felnire. Jol kend be gumiszerelo pasztavales inkabb kezzel talald meg a teknikajat mint szerelovasakkal. Vagy esetleg kemeny muanyag bicajos szerelovel nagyon kicsiket fogva pattinrsd fel. A szelepeknel kezd. Amukir kesz es mar a mororgumi is fent van . amit kozeprol beleforditasz es ket oldalrol pattintasz a falcba. Na felfujas elott huzd ke a rogzito paoucsot ne felfujas utan mert beturenkedik a kisbelso a diohoz es ha utolag huzod le ajkor kicsipodhet. 5 barnal tobbet ne tegyel bele. Ellenorizgesd hajtas elott az ot bart tartja e. Mielott a kulaot rarakod fujs fel probakepp gogy lasd mi tortenik a piros kulsovel. Meg hogy neme kicsipted a kisbelsot. A felbit alaposan risztitsd le mielott leszigeteled! A felfekvo falcra ne tekerj bandazst. Csak az arokba de oda alaposan es pobtosan a szeleig tobb menetben.
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne, lenne egy GG magnézium oldaldeknim, 22-es kormányom, hátsó enduro lábtartóm eladó! Plusz egyebek, de azok nem igazán bokorugró motorhoz passzolnak!
Hát valójában nem tudom, mert nem én szedtem szét. És nem is motoroztam vele így sokat, kb 3 litert mert, most vettem:D illetve 3 hete, akkor gurultam vele egyet, és azóta szét van bombázva (lásd: mellékelt ábra ) más dolgok miatt is sajnos, de hát ez van, meg kell csinálni. Felhívtam amúgy a kerékcity-t. Nagyon korrekt az emberke. 15éve foglalkozik ezzel a szakmával, és kb azóta használja azt a húzott, nagy szakítószilárdságú acélt küllő gyártásra. Nagy köbcentis utcai motorokba, és több 600-as enduróba is szerelt olyat, eddig panasz mentes volt mindegyik. Szerintem ő lesz az emberem. Lehet h megint várhatok egy csomót, de lényeg hogy korrekt állapotra sikerüljön kihozni a bringát.
dév kinyírtad a 19es kenda üzletem. . pont meg akartam hirdetni 30ezerért hogy a világ legjobb endúrüó gumilya..
de nix gond ...kroccpályára..amire van a 19es kerék..oda pony jó lesz
tibu.. kicsit rettegtem hogy irásaidba hogy átjön majd a 2 defektszerelésem .. meg az a 3 hely ahol fel kellett húznotok.. mint egy lent kerekes autót
de mond már .. ah nem vagyok ott egész jót is motoroz6tatok vóna.. nem ?
Valószínű ráéreztél a lényegre, hogy mikor mekkora gáz(mennyire kell forgatni), és hova kell rakni a súlypontot, hogy a lehető legnagyobbat toljon a gumi, plusz gondolom a tapadásnövelő pumpák, stb
Nekem ez még nem nem megy, nem érzem, sőt sokszor a tudatos pumpa is elmarad, amikor már érzem, hogy "lassul".
Mos jó a talaj a gyakorláshoz. csak lefelé ne kelljen menni rajta
A gumi azért rengeteget tud dobni a dolgon, Zari ma kijött valami Kendaval, sehol nem haladt vele, visszajöttünk kereket cserélni, utána mindenhol ment szépen.
Te elég rafinált gyerek vagy ezen a téren, ha megjelenik a film, majd kérhetné (n)k egy linket, ahonnan egyszerű szellemi felépítéssel is meg tudjuk nézni?
Mai menet full sár
Cigó tudblissal, olyat fog az új MS3 gumi mint ha szárazban mennél...
Kiszakadt a bal hűtőm, cső elszakad a bilincs után víz meg sutty szegény Zari azt hitte már ottmarad télre az erdőbe, mire azt meghekkeltem.
A másik mekkora mák...a himba kutyacsont csavarra nem raktam rá az anyát, vagy nem húztam meg (láncfeszkót csekkoltam) s így motoroztunk, nem esett ki a csavar mikor lemostam a motort, akkor tűnt fel, hogy valami nem ok.
A végén úgy beszoptam egy katlanban, mint még sose
Mostmar olvastam :)..Szarazba amugy minden gumival szar oldalazni,ez mivel cross gumi biztosan szarabb.Szombaton a fos Metzellerrel sarba olyan feljarokat csinaltam meg amiket mas csak ujabb gumival tudott.Nem is tudom lassan milyen uj gumiba bizni es motorozni vele.Ugy meg szoktam a szart,hogy az ujjal nem fogok tudni.
MIndenképp felkeresem majd az embert, csak ugye szombatot mondott a gecsa, aztán gondoltam megvárom. De majd akkor megpróbálok kapcsolatot létesíteni vele más vonalon. Szerintem ezek az árak tuti ilyen simson-mz küllőkre vonatkoznak. Másik kereket nem igazán szeretnék, mert egyszer már megjártam egy cr-rel, és hát a másik kerék kb ugyan olyan tré volt, mint az első. Ráadásul hiába centíroztattam ki (ott a küllők nagy nehezen fellazíthatóak voltak) a ráfban volt tojás... mondta a tag aki csinálta h ilyen esetben az a korekt ha új ráffal, küllő szettel szereli az ember a kereket, ami meg olyan 70körül lett volna... Akkor megfogadtam h inkább küllőztetem a kerekeket, annak ellenére hogy meg kell fizetni az árát pénzben és időben is.
Van egy romhalmaz mousse-om.
Érdemes félbevágva beraknom?