Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi remélem nem baszom szét
Van egy romhalmaz mousse-om.
Érdemes félbevágva beraknom?
Zari nem akartalak lejáratni de ha már így kibújt a szög a zsákból, tényleg jobbat motoroztunk volna ha nem jössz
Csak a víz kérdést nem értem...
Hogy a végén csak 3deci hiányzott
Szerintem nekünk azért fogyott el a másfél liter mert téged huzigáltunk
Jó hogy mondod ezt az 5 bart.8 ra szoktuk fújni.....És eleget szorít így is?
Eszedbe ne ... Jussont akartam
Probald meg az elirt betuket beazonositani. Kicsik a billentyuk a telefonon. 8 bart eszedbe jusson belenyomni ! Mert lesz egy 100 euros durrantasod.
Ne szaggasd szet mikor rateszed majd a felnire. Jol kend be gumiszerelo pasztavales inkabb kezzel talald meg a teknikajat mint szerelovasakkal. Vagy esetleg kemeny muanyag bicajos szerelovel nagyon kicsiket fogva pattinrsd fel. A szelepeknel kezd. Amukir kesz es mar a mororgumi is fent van . amit kozeprol beleforditasz es ket oldalrol pattintasz a falcba. Na felfujas elott huzd ke a rogzito paoucsot ne felfujas utan mert beturenkedik a kisbelso a diohoz es ha utolag huzod le ajkor kicsipodhet. 5 barnal tobbet ne tegyel bele. Ellenorizgesd hajtas elott az ot bart tartja e. Mielott a kulaot rarakod fujs fel probakepp gogy lasd mi tortenik a piros kulsovel. Meg hogy neme kicsipted a kisbelsot. A felbit alaposan risztitsd le mielott leszigeteled! A felfekvo falcra ne tekerj bandazst. Csak az arokba de oda alaposan es pobtosan a szeleig tobb menetben.
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne, lenne egy GG magnézium oldaldeknim, 22-es kormányom, hátsó enduro lábtartóm eladó! Plusz egyebek, de azok nem igazán bokorugró motorhoz passzolnak!
Hát valójában nem tudom, mert nem én szedtem szét. És nem is motoroztam vele így sokat, kb 3 litert mert, most vettem:D illetve 3 hete, akkor gurultam vele egyet, és azóta szét van bombázva (lásd: mellékelt ábra ) más dolgok miatt is sajnos, de hát ez van, meg kell csinálni. Felhívtam amúgy a kerékcity-t. Nagyon korrekt az emberke. 15éve foglalkozik ezzel a szakmával, és kb azóta használja azt a húzott, nagy szakítószilárdságú acélt küllő gyártásra. Nagy köbcentis utcai motorokba, és több 600-as enduróba is szerelt olyat, eddig panasz mentes volt mindegyik. Szerintem ő lesz az emberem. Lehet h megint várhatok egy csomót, de lényeg hogy korrekt állapotra sikerüljön kihozni a bringát.
Vettem hátra egy tublisst
Kell vmi huncutságra figyelni összeszerelésnél?
dév..ami mese elmarad..
sőt a videjókat is csak megnéztem.. de erőm nix szerkeszteni.. de karaj lett mind

tibu...a tiéteket a szupertitkos izébe tolom majd bEE
hály kolbÁSZok.. mi a pálya..

dév kinyírtad a 19es kenda üzletem. . pont meg akartam hirdetni 30ezerért hogy a világ legjobb endúrüó gumilya..
de nix gond ...kroccpályára..amire van a 19es kerék..oda pony jó lesz

tibu.. kicsit rettegtem hogy irásaidba hogy átjön majd a 2 defektszerelésem .. meg az a 3 hely ahol fel kellett húznotok.. mint egy lent kerekes autót
de mond már .. ah nem vagyok ott egész jót is motoroz6tatok vóna.. nem ?

tibu szólajjá meg
Majd Zari mesél valamikor, neki ez jobban megy, meghagyom számára.
Az agyad még rendben van? Ha laza küllőkkel motoroztál, a fej azt is ki szokta nyírni, s akkor már az új küllő sem az igaz

Nekem a 16 küllő alátétezve van az agyban
Ebay-en Angliából a szett 50pénzért nálad van pár nap alatt.
http://www.ebay.com/itm/Genuin...

Ennyiért lehet megjön a gyári új is a Suzi márkakerből

Csak dugót kapsz kevesebbért is, de azzal nem sokra mész, mert kell bele a többi, ami a szettben van.
Valószínű ráéreztél a lényegre, hogy mikor mekkora gáz(mennyire kell forgatni), és hova kell rakni a súlypontot, hogy a lehető legnagyobbat toljon a gumi, plusz gondolom a tapadásnövelő pumpák, stb

Nekem ez még nem nem megy, nem érzem, sőt sokszor a tudatos pumpa is elmarad, amikor már érzem, hogy "lassul".
Mos jó a talaj a gyakorláshoz. csak lefelé ne kelljen menni rajta

A gumi azért rengeteget tud dobni a dolgon, Zari ma kijött valami Kendaval, sehol nem haladt vele, visszajöttünk kereket cserélni, utána mindenhol ment szépen.
ok, ha látom, szólok.
Láttam, hogy megjelent a moto 7 trailere.

Te elég rafinált gyerek vagy ezen a téren, ha megjelenik a film, majd kérhetné (n)k egy linket, ahonnan egyszerű szellemi felépítéssel is meg tudjuk nézni?

Köszi előre is.
Mai menet full sár
Cigó tudblissal, olyat fog az új MS3 gumi mint ha szárazban mennél...

Kiszakadt a bal hűtőm, cső elszakad a bilincs után víz meg sutty szegény Zari azt hitte már ottmarad télre az erdőbe, mire azt meghekkeltem.

A másik mekkora mák...a himba kutyacsont csavarra nem raktam rá az anyát, vagy nem húztam meg (láncfeszkót csekkoltam) s így motoroztunk, nem esett ki a csavar mikor lemostam a motort, akkor tűnt fel, hogy valami nem ok.

A végén úgy beszoptam egy katlanban, mint még sose

Éjszaka majd mesélek.
Mostmar olvastam :)..Szarazba amugy minden gumival szar oldalazni,ez mivel cross gumi biztosan szarabb.Szombaton a fos Metzellerrel sarba olyan feljarokat csinaltam meg amiket mas csak ujabb gumival tudott.Nem is tudom lassan milyen uj gumiba bizni es motorozni vele.Ugy meg szoktam a szart,hogy az ujjal nem fogok tudni.
Pl? En ezekrol meg nem hallottam...
Annyit írtatok róla, hogy vettem ma egyet. Na jó meg a hétvégi cumi a nyálkán is motivált. Kíváncsi vagyok.
Köszönöm.

Korábban egy pirelli xcms-el jártam, -igaz kimaradt 2 év, az emlékek fakultak- az sokkal gyengébb volt vizes kövön.
Az,főleg a nemlétező pálinkámra!
Szárazba szar vele oldalazni, vizes követ nem szereti..
De ezektől függetlenül én is ezt használom legtöbbször..
MIndenképp felkeresem majd az embert, csak ugye szombatot mondott a gecsa, aztán gondoltam megvárom. De majd akkor megpróbálok kapcsolatot létesíteni vele más vonalon. Szerintem ezek az árak tuti ilyen simson-mz küllőkre vonatkoznak. Másik kereket nem igazán szeretnék, mert egyszer már megjártam egy cr-rel, és hát a másik kerék kb ugyan olyan tré volt, mint az első. Ráadásul hiába centíroztattam ki (ott a küllők nagy nehezen fellazíthatóak voltak) a ráfban volt tojás... mondta a tag aki csinálta h ilyen esetben az a korekt ha új ráffal, küllő szettel szereli az ember a kereket, ami meg olyan 70körül lett volna... Akkor megfogadtam h inkább küllőztetem a kerekeket, annak ellenére hogy meg kell fizetni az árát pénzben és időben is.