Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenhol úgy zár le egy mondatot, hogy paty. Az mi? A település? Páty? Vagy vmi újabb elmebaj?
Szerintem unatkozik. Meg ő nagy sztár, csinálhat ilyet. Biztos bekerül az enduro bibliába majd az eredmény.
De mik azok a furcsa kérdések?
Isten vagyok számotokra?
Kell szpongyoriba gumi?
Pisztoly?
Ha elég jó lesz a kérdő ív,akkor is kell e szopkodni majd egymás f@szát?

Vagy milyen kérdések? Milyen kérdőív? Hol? Mindjárt megbolondulok ha nem láthatom!
Az o valaszat tudom. Hogy az endurosokert vagyok oket kepviselem . ertuk vagyok . . ennel valami komolyabb osszefugges erdekelne.
Esetleg ha tőle megkérdezed ... ?
Valaki okositson mar ki. Egy ember( celeb) a feszbukon irt egy kerdoivet. Amiben furcsa kerdeseket kell megvalaszolni endurosoknak. Engem.erdekelne mi jarhat a fejebe? Mi a cel ? Mit kezd a valaszokkal? Nekem ez kurva magas.
Szívesen. a gyári számokat ellenőrizd le, hogy melyik jó melyik nem.
hallod.. nálunk is jó a tubli..0,0000 val is.. a szikszdély sem kolbászol semynnit...a fél múz meg egyátlalná nem zavar..mert fent van a polcon..

lényeg..
mindenki lyólérezze magát akár van vazelin akár nix csak ultra szopás
Köszönöm, később átnézegetem a linkeket ha lesz időm!
Ha jól rémlik ugyan az a z évjárat megy mindkettőnk gépébe, tehát amit a múltkor neked linkelt Kadosa az az enyémbe is jó. A gyári dugó alatt pedig nyilván az eredetijét értem.
A Mahlet még én ajánlottam neked, hogy nézz utána, mert ez a cég csinálja az igazi dugókat, a többi meg csak próbálkozik vele
Es en nem kiraly MS3 al tolom,hanem kopott fimmes szarokkal..mert a fimmes ha kopott picsat sem er,de legalabb meg tanulsz lenduletbol motorozni..Ott a baj mikor hejbol a szopoba kell indulni.
MS3 al nem kell sem terhelni sem 0 legkor nem kell..fel lehet batran 1 legkorre fujni,ulhetsz a motoron,mert ha mered huzni barhol felvisz...latom a gyengebb motorosokon..hivtak hogy Jaxy milyen gumit vegyek hatul..mondom MS3 mal jar mar a fel magyaroroszag,en is azt akarok...azota mar legalabb 6 on MS3 al jarnak csak meg en nem probaltam ki ,de latom a csoszlingar motorosokon,hogy most mint a tavirat ugy mennek fel olyan helyeken ahol eddig sehol sem voltak..ja es nem musszal meg ..hanem belsovel es 1-1,5 legkorrel baze.
A tublisz onmagaba is szuper talalmany.Nekem az elmult 2 evben defektem nem volt,erdobe nem szereltem sem elol sem hatul.Elol belsovel hatul mostanaba tublis meg fel musz van.Es 0 nyomassal hasznalom ha hardozunk.Ha tempos kove...50 faszvereses a kis pumival mig masok tologatjak a motorjaik aztan mehetunk is.Az marhasag Viktor ,hogy 0 legkorel el uszik meg nem ott terhel ahol kell...A tublissal 0 legkorrel es fel musszal a motor a fal oldalan is fel megy csak lehessen rajta maradni.
Olyan kopott gumikkal jarok,hogy mas az ujjal nem megy el ott,es meg is rohogve csinalom.
Ha a MAHLE dugóra gondolsz, az szerintem nincs RM250 be.
A MAHLE aftermarket piacon sem leltem, meg ebay en sem.
A gyárral egyedi megrendelés keretében tudnál kontaktálni, úgy lenne...

Ha gyári szettre gondolsz, az biztos van EBAY-en, mikor évjárat?
Pontosan, és kellene nézni hozzá az ibéjen egy gyári dugó szettet.
Amit a múltkor neked ajánlottunk az most épp faca lenne.
Ha megtennéd, hogy keresnél nekem egy olyat, azt nagyon megköszönném.
ezt a ződ szmötyit má mi is gondoltuk beleönteni.. csak az a 2-3 év amilyen távban nem értünk oda hogy vegyünk 6ccá forintért...
de ez van..
majd egycő.. talán..

a cigótubli előtt nekünk is volt olyan hogy egy motorozás alkalmával 3 defekt szerelés
két kiszakadt szelep hátul ...
de mióta ez a működö tubli van azóta hátsókereket nem kellett szerelni...
elsőt meg normál esetben évente 1 .. kivéve ha jodossal menetem.. mert akkro ugy elféradtam hogy direkt magamnak haraptam ki a gumit.. csak ő ezt nem vette észre
és amig szereltem addig is pihentem

ez főleg a nagyonlapi első gumial volt.. mikor a duplabelső már nem volt benne...
de azóta a beszerzett muzzal még nem volt első defktem
előre szerintem a muz a legjobb.. olyan kemény 6ású mégis olyan letisztultan, tompán nyeli el az ütéseket.. az előre pont a legjobb

a tubli...
jó dolog jó dolog..
de hiába benne a fél múz.. ha ledefektel a gumi.. akkro az a fél múz az pontossan arra jó hogy mindenfelé lötyögve kolbászolva a gumiban arra törekszik soha ne ott legyen ahola terhelést megkapja a kerék.. tehát soha ne ott legyen ahol szükség van rá.. pedig azért agyalta ki annó a feltaláló
mig a cigótubli.. az mindégközépen elmozdit6atalnul középen 3cm magassan tartja a gumit.. ami ha van oldaltartása.. akkor még ledefektelt álapogtban is műkszik..
a slájm az is karaj...amig nem reped le az egyik bütyök tőből..

de nix gond...
én az esikszeffet szeretem meg a gumiszerelést...
de ..nyugodjatok meg....nem lehet mindenki ilyen
mindég 0,5re értitek az irásaim.. ezért inkább csak 0,5 infókat irok és akkor hátha átmegy az egész

zsolesz...
ha már a témánál vagyunk..
a nyegle tartású pisztolyon nem segít a vazelin SEM..ezért kell keményfaszúnak lenni...
a vazelin a másiknak segít...hogy finomabban csusszon

lyodos..
nem tudtam nem észrevenni hogy irásodban megemlítetél..
kérlek ne tedd...
felesleges, csak fárasztod magad meg illuziokba belefáradsz mikor kiderül nem érdemes rám pazarolni egy sort sem

nálunk sok a defekt sok a baj.. szarok a menetek meg a hajtások is...kár is rá a szót pazarmányozni

hazamegyek és én is elkezdem árulni a gépet.. mert az sokkal vigasztalóbb

papucsöntés...
ti amúgy szőke csajok vagytok az ezer 100alék...
olyan szinten kitaláljátok a spanyol viszkos vásznat hogy cshuda
az öntettem papucsot és az öntöttem papucsot közt a nyelvtani részét elmagyarzom...
öntet-(tem) ezt pl. csokifagyira rakják
mig az öntettem az azt jelenti utasitásba adtam hogy öntsenek..
öntöt-(tem)= öntet szögediessen
szóval az öntöttem az pedig egyes szám első személyben a cselekmény mint öntést megvalósító személy számára és személyére vonatkozik...
jelen esetben én folytattam le a cselekményt..az öntést...

100 szónak is egy a térgye.. hol is tartottunk...
megent én hibáztam...
már hogy irtam ide

Nekem elől hátul tubliss van,zöld folyadék bele és nincsen szerelgetés motorozás közben. Van akinek csak hátul van,de olyan is akad aki mousse-val nyomja elől hátul. Nekünk ennyit megér,hogy nem bassza el a napunkat 1-2 defekt. (Vagy 1 motoron 3 hátsó defekt,mert olyan is volt már.) Ja...és olyan guminyomással megy az ember amilyennel csak akar.
mi épp agyalunk ezen a tublis dolgon, érdemes rendelni plusz belsőt hozzá?
bár nekünk csak azért kell hogy ne kelljen belsőket meg szerszámot cipelni, tolunk a külsőbe egy kis defektmentesítő szmötyit aztán köd előttünk por utánunk
Bar ha unalom uzes a cel.vagy csak kedvteles akkor nem szoltam. Az aluminium.ontes azert mar durva. Ahoz kell egy par kaloria mire megmelengeted az olvasztando anyagot. Bar lehet ingyen van az energia. Vagy ugy csinalja mint lagzilajcsi. Mert akkor akar iparszeruen is megerheti!
Kivancsi vagyok viktor mikor jon ra hogy az a rengeteg teknikai vivmany amikkel sporolni akar . hosszutavon pont annyiba kerul mint az eredeti gyari.vagy inkabb tobbe. Lasd pl. Tublis. Meg ez a baszottsok gumi.mizeria amikkel evek ota kiserletezget. Azt ne is bele hany hajtasat keseritette meg a szinte kivetel nelkuli gumiszerelgetes az edoben. Biztos kiforgatja majd ezt az irast is vagy bedob valami elvezetes dumat a boldogsagrol. [
Láttam hogy papucsokat öntögetsz de csak most értettem meg mire is jó.
Nekem sem volt még soha ilyen baj.
Ha a "betolással" van a baj, akkor lehet hogy középen nyaklik és nem is kellene a vazelin... Próbálkozz orosz viagrával (az a legolcsóbb). Százas szög a pisztolyba, patkómágnes a homlokra..