a hatsora már kifejlesztetted a defektmentes cucot. probald meg az elsőre is hogy ne keljen majd minden hajtaskor első defektet szerelned a folt hatan folt belsődon. van hogy egy nap 2 x is.
nálam egy db papucs van a táskába..
régebben volt goldenéle egy belső..
de a 1,5 év alat 3 ezt használjuk.. kb 50 hajtás mióta a belső az motorbiciklié! azóta nem volt senkinek defek..
ugyhogy már egy ideje csak a kocsiban van a hejetessítéséhez cuccos
egy hibálya van óriási
ha a kis belső defektet kap abban a pillanatban vég e a menetnek..
erre az esetre van goldennél erős kötegelő..vagy 10 db...akkor kötegeljük a gumit ..
de ilyen 1szer fordult elő.. akkor meg megragasztottuk...
de ez akkro volt mikor nem motorbicikli belső volt ganem sima 20 colos bicajgumi.. annak a zelepe gumi.. a motorbiciklié.. meg fém!
amivel jobb ez a tublitól..
nix az a szikla meg sebesség kombó amiől a 3báros 3cm magassan a felniből kiálló gumi nem védi meg..
legalább is a sima tublival simán odaküldöd a felnit úgy hogy szétgörbül.. ezzel még defektessen sem tudod
mert az a 3cm magassan kiálló 3 báros gumi..az iszonyat nagyot véd..
+ eddig a 1,5 év alatt gyakorlatilag a 1200 ft gumit még nem kellett cerélni! jó minden külsőcserénél kap vazelint....aza 3-4-5
kap vazelint
ez a cigótubli..
kell hozzá egy bd 18as 2-2,25 motorbicikli belső.. a gumakernél csak 19 colos van..de az is jó..
ezt felfúlyod 3 bárra
és megy..
ms3
mx 31
mx 51..
mitas c-04
meg jópár keményebb falú gumival..
de ha felfúlyod egy tűvel akkor akár milyne gumival tublisként is működik...
de itt a lényeg hogy pl ha
ezenkülsőkön kmondjuk egy 3cm repedés van.. ezekkel a gumikkal akkor is simán egész nap elmotorozol.. mondjuk én ms 3 defektzessel.. hónapokig
azért jobb ha van benne levegő..
de pl mx 31 mx 51 az full defektel si jó vele menni
En ertem a cigotublit,csak egyszeruen a gyari nekem bejott.Van papucs,vangyors levego allitasi lehetoseg,en meg egy szar fel muszt raraktam,szoval ha defekt ha nem,olyan picsapuhan mehetek ahogy akarok..es a legfaszabb!
Azt tudom mi a cigo, azt is mi a tubliss és meg azt is el tudom kepzelni hogy elobbi maghagja az utobbit, de hogy mi a vegeredmeny es miert jo ez endurohoz.
ezt irta valaki a migránsokat segitő nő megerőszakolására: bakker.. jobbulást neki...remélem ha felépül megy vissza a migránsokhoz..mert rengeteg kielégitetlen férfit hagyott még hátra ,tehát eléggé dolgavégezetlen jött el.. sajnálom is öket...szegény afgánok szirek libiaiak akik nem jutottak hozzá..van még mit pótolni a migránsokat segítő szolgálatnak...küldjenek oda még több nőt. az megoldaná a férfiak problémáját
beteg állat
már nem aki irta..az a 20 éves aki közéjük megy..
mintha a bidbullok közé bedobna valaki egy tacsikölyköt..
nem a pitbulla gyilkos hanem aki bedobja a köjköt
bajan..
te most szó-rakozgatsz
hát a cigótublit mindenki ismeri és használja is..
ténylegeneidegseitshogynemtudod
tényleg leírjam..vanettos haverom..
de minek nekik is a hegedű
hogy egy húron pendüljenek
irták a bukón hogy megerőszakoltak valami migráns-dédelgető 20on éves libát
hogy bent van a korházban le van fényképezve....
irtam is nekik.. jobbulást ..gyógyuljon minél hamarabb mert rengeteg kielégítetlen migráns vár még rá...
ugyhogy húzzon bele a gyógyulásba
lyakó...
hajrátublíííí.
de a 19 kerékhez sem veszek gyárit jó ahhoz a belső meg a szuperpapucs..
a 18ashoz meg a cigó tublitól nix jobb,mert a ledefektelt kerékkel azzal még tud menni a paraszt...
levegőt ugyan úgy lehet bele rakni.. igaz bonyolultabb mint a simába de megold6ó...
+ nem jársz úyg mint egy haver aki a 2dik tubliszereléskor szétdurrantotta a tublit..
azóta ő is cigótubli kőlsőt ahzsnál a gyári tublipapucsos fúly6ó verzióval...
na za az igazi verhetetlen dolog..
látszik hogy nem értesz hozzá
andzséláék erre is kidolgoztak tervet..
pont mint a csirkéknél akik menet közbe ürítenek de hasznos állat pl. ha a tolyásrántottáról van szó
szóval az audi gyárban lesz nekik csirkenyom
elkeritve ... menet közbe odaszar6nak ..aztán odaér a fészekhez.. ott csavarozza fel a audi R8ra a kereket...majd csirkenyomon vissza az ólba...
odadobálják nekik a buzaszemeket.. felnyajják és .. lelkükben már ott a hatalmas bódogság és BÉKE
egyébként minek a magas papucs.. ami a perem felé kiér még ha full le leheten húzatni is 1cm!..az mire jó az az 1cm?
a belső emez mellé sem tud odabúlyni..elsőkeréknél a defektek80% az miatta van..mondjuk pont elsőt nem csináltattam.. mert az nix .de ha kell ebből ki lehet faragni valami vékonyabbat..
és pont 15mm kell keskenyebnek lenie
dév..
az a baj a gyárival.. magas.. plusz.. nagyon gönyék..
a tallon gyári az már jobb, de abba is beleöntik a hibát..de a magassága annak jó,
a csavarfej is elfér benne nem baxta még soha ki a küllüt, annyit lehet csinálni..amit eddig nem csináltam de most ezen megfogom hogy a tetejét 1.. vastagon lekenem fbs sel ezáltal gumivédett lesz ami eddig nem volt( a többin amit csináltam.. csak a bergel elmentek a tarcsiretek kerékkel, meg a ktm sx 525 19es kerekével)
de legyen..
a képen az utolsón látszik mi az ami kicsipi...
lehet azon gumi 3cm vastag is gyárilag..de ott az a magaslat az nagyon odacsípődős...
plusz a gyáriba is beleöntik a hibát( a csavarfejet a papucs közepébe
S ki tehet arról, hogy NEKI ez jár? ott kéne rendet tenni...de abba nem sok beleszólásunk egyénként, csak tömegbe egyesülve tudnál a parlamentben születő jogi dolgokba beleszólni.
Szerintem minden ember nevelhető egy bizonyos mértékig, az is aki maga alá csinál. Az már más kérdés, hogy lehet nem éri meg senkinek.
http://youtu.be/JvDjGvlGM5g
Első fekmunkahenger, teljesen új,nem használt 4e ft, adom hozza a manualt is.
Udv
Mi volt a tapasztalat sziklán és sárban?
Élettartam?
Persze hogy nevelhető,de ez erősen fajta függő. Nekik ilyenek a génjeik,ennyi.Tudnák példákat írni,de lusta vagyok bepötyögni.
Ha itt laknál a környéken,megvitatnánk egy sör mellett!
régebben volt goldenéle egy belső..
de a 1,5 év alat 3 ezt használjuk.. kb 50 hajtás mióta a belső az motorbiciklié! azóta nem volt senkinek defek..
ugyhogy már egy ideje csak a kocsiban van a hejetessítéséhez cuccos
ha a kis belső defektet kap abban a pillanatban vég e a menetnek..
erre az esetre van goldennél erős kötegelő..vagy 10 db...akkor kötegeljük a gumit ..
de ilyen 1szer fordult elő.. akkor meg megragasztottuk...
de ez akkro volt mikor nem motorbicikli belső volt ganem sima 20 colos bicajgumi.. annak a zelepe gumi.. a motorbiciklié.. meg fém!
nix az a szikla meg sebesség kombó amiől a 3báros 3cm magassan a felniből kiálló gumi nem védi meg..
legalább is a sima tublival simán odaküldöd a felnit úgy hogy szétgörbül.. ezzel még defektessen sem tudod
mert az a 3cm magassan kiálló 3 báros gumi..az iszonyat nagyot véd..
+ eddig a 1,5 év alatt gyakorlatilag a 1200 ft gumit még nem kellett cerélni! jó minden külsőcserénél kap vazelint....aza 3-4-5
kap vazelint
ez a cigótubli..
kell hozzá egy bd 18as 2-2,25 motorbicikli belső.. a gumakernél csak 19 colos van..de az is jó..
ezt felfúlyod 3 bárra
és megy..
ms3
mx 31
mx 51..
mitas c-04
meg jópár keményebb falú gumival..
de ha felfúlyod egy tűvel akkor akár milyne gumival tublisként is működik...
de itt a lényeg hogy pl ha
ezenkülsőkön kmondjuk egy 3cm repedés van.. ezekkel a gumikkal akkor is simán egész nap elmotorozol.. mondjuk én ms 3 defektzessel.. hónapokig
azért jobb ha van benne levegő..
de pl mx 31 mx 51 az full defektel si jó vele menni
Azt tudom mi a cigo, azt is mi a tubliss és meg azt is el tudom kepzelni hogy elobbi maghagja az utobbit, de hogy mi a vegeredmeny es miert jo ez endurohoz.
beteg állat
már nem aki irta..az a 20 éves aki közéjük megy..
mintha a bidbullok közé bedobna valaki egy tacsikölyköt..
nem a pitbulla gyilkos hanem aki bedobja a köjköt
bajan..
te most szó-rakozgatsz
hát a cigótublit mindenki ismeri és használja is..
ténylegeneidegseitshogynemtudod
tényleg leírjam..vanettos haverom..
hegedűűűt....
de minek nekik is a hegedű
hogy egy húron pendüljenek
irták a bukón hogy megerőszakoltak valami migráns-dédelgető 20on éves libát
hogy bent van a korházban le van fényképezve....
irtam is nekik.. jobbulást ..gyógyuljon minél hamarabb mert rengeteg kielégítetlen migráns vár még rá...
ugyhogy húzzon bele a gyógyulásba
lyakó...
hajrátublíííí.
de a 19 kerékhez sem veszek gyárit jó ahhoz a belső meg a szuperpapucs..
a 18ashoz meg a cigó tublitól nix jobb,mert a ledefektelt kerékkel azzal még tud menni a paraszt...
levegőt ugyan úgy lehet bele rakni.. igaz bonyolultabb mint a simába de megold6ó...
+ nem jársz úyg mint egy haver aki a 2dik tubliszereléskor szétdurrantotta a tublit..
azóta ő is cigótubli kőlsőt ahzsnál a gyári tublipapucsos fúly6ó verzióval...
na za az igazi verhetetlen dolog..
andzséláék erre is kidolgoztak tervet..
pont mint a csirkéknél akik menet közbe ürítenek de hasznos állat pl. ha a tolyásrántottáról van szó
szóval az audi gyárban lesz nekik csirkenyom
elkeritve ... menet közbe odaszar6nak ..aztán odaér a fészekhez.. ott csavarozza fel a audi R8ra a kereket...majd csirkenyomon vissza az ólba...
odadobálják nekik a buzaszemeket.. felnyajják és .. lelkükben már ott a hatalmas bódogság és BÉKE
a belső emez mellé sem tud odabúlyni..elsőkeréknél a defektek80% az miatta van..mondjuk pont elsőt nem csináltattam.. mert az nix .de ha kell ebből ki lehet faragni valami vékonyabbat..
és pont 15mm kell keskenyebnek lenie
be is gumirozódott
zsolti tudtam hogy elnyeri a tetszésed
dév..
az a baj a gyárival.. magas.. plusz.. nagyon gönyék..
a tallon gyári az már jobb, de abba is beleöntik a hibát..de a magassága annak jó,
a csavarfej is elfér benne nem baxta még soha ki a küllüt, annyit lehet csinálni..amit eddig nem csináltam de most ezen megfogom hogy a tetejét 1.. vastagon lekenem fbs sel ezáltal gumivédett lesz ami eddig nem volt( a többin amit csináltam.. csak a bergel elmentek a tarcsiretek kerékkel, meg a ktm sx 525 19es kerekével)
de legyen..
a képen az utolsón látszik mi az ami kicsipi...
lehet azon gumi 3cm vastag is gyárilag..de ott az a magaslat az nagyon odacsípődős...
plusz a gyáriba is beleöntik a hibát( a csavarfejet a papucs közepébe
Szerintem minden ember nevelhető egy bizonyos mértékig, az is aki maga alá csinál. Az már más kérdés, hogy lehet nem éri meg senkinek.