szerintem szimpla üzlet, nem majmolás, amiben felismerik a pénzszerzési lehetőséget arra mennek
A terepmotorozás piac igen csekély a motorpiacon, nem tudom hány százalék, de igen kevés lehet, ez az utóbbi években kezd növekedni, egyre több az ilyen jellegű verseny is.
Valószínű növekedni fog ezen szektor bevételi lehetősége, s talán visszaállnak.
Az szerintem is áll, hogy a KTM ezen területen azért tudott elugrani, mert a japánok kiszálltak.
Várd meg Gecsát, szombat, az 500 Ft/küllő nagyon jó ár, ha anyát is ad hozzá.
Nagy eséllyel jó lesz neked, nekem van itthon minta küllőm, de már nem emlékszem miből, nagy esélye KTM kerék volt ez a vastag.
Annak nagyjából ugyanezek a méretei. Nem kiegyenesített küllő 192 hosszú, az végig 4,5mm átmérő.
A feje 7,5 helyett 8 as, meg az anya 21 hosszú a többi ugyanaz ami a rajzodon.
A valódi okokat akkor ismernénk,ha valamelyik emlegetett cég gazdasági tanácsában ülnénk a nagy üvegasztalnál,a kávénkat kevergetve,de mi itthon kevergetjük a konyha asztalnál,és csak találgatunk.
Tegnap beszéltem a Bartha Sándorral, azt mondta hogy elvileg van neki 4-es 195mm hosszú küllője, aztán este is beszéltünk, ekkor mondta, hogy csak 10db-ot talált.
Ja és közben észrevettem, hogy nekem nem is 4-es végig, mert az agy felőli oldal 4,5mm vastag a küllőfej előtt.
A másik személyt nem tudtam elérni, illetve nem volt kapcsolható előfizető azon a számon. Szóval most ugyan ott tartok ahol eddig, a Gerecsemotor maradt megint csak. Illetve a ktm küllők, ha megfelelőek a méretek. Tegnap le is méregettem a küllőket. Csináltam is egy kis méretezett ábrát.
szerintem meg az ok valahol ott keresendő hogy egymást követik... de nagyon , mármint a kapo a japot...
lehet látni ha az egyik kijön valami ujjabb modell konstrukcioval a másik rögtön majmolja...
mindenesetre ezt a terepmotor ágat szerintem nagyon elengedték, pedig mindenűk meglenne hozzá hogy jot csináljanak, aztán mégse...
Én azért csodálkoznék ha egy krosszmotor futóműve gyárilag jó lenne endúrózni, de ízlések és pofonok..
Az a tapasztalatom hogy krosszmotorból endúrót építeni kimondottan költséges és soha nem lesz olyan jó..
Nekem nincs bajom a japóval, sőtt...
De ez pont tíz éves, ráncfelvarrott modell...
Annak viszont örülök hogy legalább az egyik japán, bontogatja a szárnyait..
ez olyan mint a vallás..... van aki a narancsra esküszik és van aki ellene
meg aztán aki megszívta az egyikkel az elmegy a másik felé
amúgy a plebs nem tud különbséget tenni a motorok között, szerintem egy rakat ember van aki még a teló keménységet sem állított sohasem a motorján
Nem mert:
- nincs nagy csinnadratta körülötte,
- csak 250-es az meg gyenge,
- a menők nem ezzel mennek,
- mart mindenkinek narancs ruhái vannak ahhoz meg nem megy a kék.
A terepmotorozás piac igen csekély a motorpiacon, nem tudom hány százalék, de igen kevés lehet, ez az utóbbi években kezd növekedni, egyre több az ilyen jellegű verseny is.
Valószínű növekedni fog ezen szektor bevételi lehetősége, s talán visszaállnak.
Az szerintem is áll, hogy a KTM ezen területen azért tudott elugrani, mert a japánok kiszálltak.
Egy jó taknyos sáros időben érdekes lehet ez a sea to sky is
Sajnáltam, hogy a végét nem rakták be, azt írták lemerült a kamera
Nagy eséllyel jó lesz neked, nekem van itthon minta küllőm, de már nem emlékszem miből, nagy esélye KTM kerék volt ez a vastag.
Annak nagyjából ugyanezek a méretei. Nem kiegyenesített küllő 192 hosszú, az végig 4,5mm átmérő.
A feje 7,5 helyett 8 as, meg az anya 21 hosszú a többi ugyanaz ami a rajzodon.
Ja és közben észrevettem, hogy nekem nem is 4-es végig, mert az agy felőli oldal 4,5mm vastag a küllőfej előtt.
A másik személyt nem tudtam elérni, illetve nem volt kapcsolható előfizető azon a számon. Szóval most ugyan ott tartok ahol eddig, a Gerecsemotor maradt megint csak. Illetve a ktm küllők, ha megfelelőek a méretek. Tegnap le is méregettem a küllőket. Csináltam is egy kis méretezett ábrát.
biztos kapkodják mint a cukrot...
lehet látni ha az egyik kijön valami ujjabb modell konstrukcioval a másik rögtön majmolja...
mindenesetre ezt a terepmotor ágat szerintem nagyon elengedték, pedig mindenűk meglenne hozzá hogy jot csináljanak, aztán mégse...
ahogy gyurcsány mondta elkurtuk...
http://www.hangszerker.hu/prod...
Ne izguljon senki,nagyon jól tudják ők mit miért csinálnak,és miért nem
persze ebben te jobban képben vagy mint én. lehet én látom rosszul.
A Hondánál talán érthető, annyi minden mást gyárt. Vagy annyira menne a szintetizátor ?
Az a tapasztalatom hogy krosszmotorból endúrót építeni kimondottan költséges és soha nem lesz olyan jó..
amúgy a narancs sikere a japánok terep motor impotenciájának köszönhető...
Majdnem ott van ha vesz egy használt crosst, átfüzeti a kereket 50-ért meg vesz egy utángyártott plusz lendtömeget 50-ért. A futómű váz gyárilag jó.
De ez pont tíz éves, ráncfelvarrott modell...
Annak viszont örülök hogy legalább az egyik japán, bontogatja a szárnyait..
meg aztán aki megszívta az egyikkel az elmegy a másik felé
amúgy a plebs nem tud különbséget tenni a motorok között, szerintem egy rakat ember van aki még a teló keménységet sem állított sohasem a motorján
- nincs nagy csinnadratta körülötte,
- csak 250-es az meg gyenge,
- a menők nem ezzel mennek,
- mart mindenkinek narancs ruhái vannak ahhoz meg nem megy a kék.
http://www.enduro21.com/index....
http://www.sapim.be/kullo-kalk...