Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bírom ahogy ezek a kis krampuszok mennek... Síelésnél is mindig csak sasolok mennyire nincs bennük félelem érzet.
Tényleg jó! Én azért kipróbálnám, bár elég nagyokat ugrálnak a videón a srácok ...
Tegnap nálunk az egyik 2t-n hallani lehetett hogy szegény a keveréke. Múlt héten még nem volt az. Lehet a hidegebb idő, vagy a pára...
enyémen is van venti, valószínű be is volt kapcsolva, amikor így megrottyant. Valamiért nagyon elszegényedett a keverék, az is lehet el volt zárva a csap, mert megfúlladt
tegnap egész nap abban mentem, sajnos amikor visszaestem a szakadékba egy elrontott zorró után, gurulás közben egy kis helyen kiszakadt

Ismered a C18 super light zöld csíkosat? Tapasztalat, mondjuk MS3 hoz képest?
persze hogy nyomom a wippet...
mi is az
olyat simán tudok mint 0:32nél.. bele a szembepartba .. mondjuk azt is kell hogy túlélje a paraszt....

bakker dév..
kipróbáltam a dekatolnyos kecshuá esőszéljakót...
nagyonnagyon faxa
Pedig jó volt.
Van egy lany is koztuk
http://youtu.be/Endca_WVJ74
Vikk..te is igy nyomod a whip-et?
Mind a 2 gep 10.000 juro folott van...
Volt velünk ilyen motorozni, az első komolyabb árokból más hozta ki a motorját és majdnem sírt, de máshol sem voltam elájulva tőle. Mondjuk a pályán ügyes de ott megy körbe-körbe ismer minden kavicsot
Had vigyek az oreget az ujra nem jo a fele kacat ami rajtavan meg amugy is szerelgesse a faszom. Inkabb a 16 os allhon nyarig mig jon a 17 es ujfajta. Most annyit kellett radobni a 16 osra amit elvukna a telen ha itt alldogalna es nyaron probalnam eladni. Mindjuk ha nem viszik el akkor felesleges volt baszakodni. Legalabb lesz egy tartalek motorom ha valami prucok van.
néztem én is .. hogy az ugró után egyből a kanyar a leérkező alján.. na az nagyon komoly
szeretem a duplaugrikat.. meg van hogy kettő olyan 10..12m meg is csinálok egymás utánba.. de hogy az egész pálya abból állna.. valószínűleg nem fejezném be a kört
Hahah crosszmatyik ..az az igazsag,hogy a gyerek kategoria kb 5 kor utan adna nekunk es kort az biztos...de hogy a Jaxy feljaroba egy hetet fureszelnenek az is biztos.
Sokan kerdeztek,hogy he ti gyalog mit kerestek itt..mondom nem az en mufajom
látom havered árulja a szíp motort ..az biztos szíp a lyószág nagyon nagyon..

biztos a garagéban neki már az úlygép..a 2016os
igy is kell a motort cserélni.. legyen az új otthon a régit meg majd elviszik ha ott az ideje
Mar vagy 7 fojamatosan alakul es keszul a motocross resze,de a szupercross reszet most 1 eve faragja es alakitja Fazi.Ugyes a gyerek,minden tisztelet az ove,hogy egy szilyen szintet el tudott itt erni,es egesz romania szinten ilyen minosegben.Jo volt latni par profi kategorias motorost.Minden esetre a palya melett felellmetes mikor egy 25-40 m ugras utan landolnak es utana kanyar...igy lofasz csak meg nezi az ember a videot,de mikor elobe ott vagy hat az valami frenetikus.
Nem voltunk a 6D-re
hály kolbik..

déw
wigyázzá a gépre is meg magadra is..mert van családod meg gyerek.... megénismegyek
régebben a mig nem volt venti...
addig a második forrásnál..ami már forrás forrás nem csak leszusszanja a hűtő a felesleget!
a második forrásnál ment bele a 4-5 decileitre viz...
első forrás még belefée.. de a máaodik után szigorúan lehűteni annyira hoyg ki bird nyitni a hűtőt és feltölteni vizzel.. ha van rajta légtelenítő csavar( mint pl sx 525 kettő is!) akor azokat is megnézni...
de mióta van venti...
azóta vizet nem igényelnek a 4t sem ..soha...pedig volt már reszelés nem is kicsi.. a mitax eghsztrőm tudott reszelni a faterpatak végén...az 570 hbg-nél...

ma feldobom a úly misleny emes3at.. meg bent goldennél fel is fúlyatom...hogy legyen benne 0,2 és akkor aztán ha épp nem esik mikor megyünk..nem lesz gondja sehol
meg be lesz élesiteve a 19es is a sárgumival.. azt tesztre rakom fel...valamelyik napra
amelyikre épp úgy esik
Nem szeretem látni ezt a gőzt.

Én az első komolyabb túrán főztem meg így a husqvarnát. Kinyomott vagy 6 decit a literből és a kuplung is beesett (nem volt vissza út tovább kellett menni). Másnap már rendeltem is rá a hűtő ventiket. Azóta ez nincs. Mondjuk az én motorom igényli is enduróhoz.
Kimentem ma, mikor indultam, itthon nem esett, kiértem a hegyre szakadt, beértem az erdőbe 5m látótávolság. Meg is hülyült a baromi magas páratartalomtól a motor, át kellett volna karburálni ott helyben...

Hülye fejemmel nem fordítottam meg a gumit, kimentem a kopott MS3 al, azt mondják jó az sárban...kinyírtam magam vele az első (legkönnyebb) feljáróban, a tetején pihiztem vagy 30 percet tuti.
Aztán az első lejáróban még lejöttem, bár nem igazán láttam a tejföl ködtől semmit, hol megyek neki a fának
A 2. feljáró már felejtős volt az 1/3 ig elmentem, de utána... szárazban is ott reszeltem 2 órát.
A 3. ban meg az RMX megadta magát már ivóvizem se volt, ami máskor kitart egész nap.
Így séta a patakig, szerencse, hogy a patak a hegy alján, így sokat tudtam gurulni, ott bele kb. 1L friss patakvíz és jöttem haza, 2 üzemóra a motorban, 4 óra kínlódás, csak 1db feljáró teljesítve

Amikor kiszáll a motor lelke...(8 év alatt SOHA nem főztem még meg ennyire) szegény, tuti nem örült neki.
http://youtu.be/2Z7YG1cXGcw
az infót
Ezeknek a krosszmatyiknak a felét megenné a medve az erdőben!
hály kolbik...

jakó..
látom faxa kis race volt...
ugy néztem aki nem szereti a dupla ugróból dupla ugróba.. annak azért volt bajság... bár látom sokhelyen volt lecsaló rész is..
gyakorlatilag szuperkrosszpálya volt csak a mosolydeszka hiányzott belőle...
de a kis 2016 sx-es szépen szépen vette az akadályokat
Jó ez a pálya, jók az ugratók.