A mi miért van kérdésre ne keresed a választ mert ha egy csöpp esélyed is lenne látni a háttér folyamatokat akkor nem ezen a fórumon írogatnál, anélkül meg kb. tű a szénakazalban.
Ez a lista azt mutatja, hogy kell a szakmunkás mert Európában lassan senki nem akar "kétkezi" munkát végezni.
Nem mondtam, hogy ezért van a vándorlás, csak azt hogy egy jó részüknek lenne munkája. Ha az 1/4-ük analfabéta, 1/4-ük nem akar dolgozni, 1/4-ük gyerek, akkor is a maradék 1/4 még mindig rengeteg ember (a többit úgy is kiutasítják) aki képezhető. A felsorolt munkák jó része azért nem igényel túl magas képzettséget ergo gyorsan tanulható/tanítható.
Nem mondom, hogy ez jó csak azt mondtam hogy jelenleg munkaerő hiány van mégpedig a szakmunkás fronton, illetve reálisan gondolkodó munkaerő hiány van.
és persze ez a konteo csak az eu-s háttér vezetők verzioja lehet,
(akik első körben gerjesztik segítik, és akár egy tollvonással le tudnák az egészet állitani)
nade a játszmába még jo sokan asszisztálnak a háttérből, lásd usa, akinek megint mások a világuralmi elképzelései, és nem kell bele egy politikailag, gazdaságilag erős europa...(ne feledjük a mostanra elképesztő nagy deflácios dollárt, és a rammsteinben állomásoztatott 55 ezer usa armit)
de sorolhatnám még az egyébb résztvevőket,mindenkinek megvan a saját "oka"hogy ezt segíti...
a minap már megszólalt Putyin is az ügyben ,amiben kerek perec kimondta hogy az a folyamat az eu széthullásához fog vezetni...
amugymeg meg szerintem Dew-nek van igaza amit a múltkor irt , hogy el van baszva ez az emberiségnek nevezett kisérlet, nade talán majd a következők tanulnak a hibákból...
és ez a lista számodra azt bizonyitja hogy "kell" az eu-ba a sok tanulatlan bevándorló?
nyilván tele vannak a szír ,meg iraki, afganisztáni ember tömegek szakképzett ápolokkal, meg szoftver fejlesztővel, cnc programozo esztergályossal....ugye most viccelsz csak velem..
mikor még a legszerényebb becslések szerint is legalább az 1/4-ük analfabéta irni olvasni nem tanult, vagy max pár osztályt járt...
és ugye tudod mit jelent hogy még egy lkw sofőr állásnál is oda van irva hogy : gute Deutschkenntnisse :)
ez a "kell az olcso munka erő" egy sima liberalista gumicsont amit látom jo sokan bevesznek...
a háttér okok sokkal inkább a feszültség keltés, az eu szétzuzása...
nem akarok túl sokat ötletelni, de ahhoz hogy megcsinálják a nagy "egyesült europát", ahhoz először le kell törni a nemzet államokat, nemzeti öntudatokat a sárba nyomni...(lásd svédek)
ehhez először kell a nagy széthúzás, jo sok ribillio, persze be kell engedniük azt a kritikus ember tömeget aki ezt megcsinálja helyettük...
mivel a kisember a migránst fogja gyűlölni, és rajta tölti ki a dűhét, és majdan forditva ...
azokról pedig akik a háttérben vezénylik az egészet fogalmunk sem lesz, max egy két kirakat politikus arcról akik persze naponta változtatják majd a véleményüket...
ezután (sok csunya dolog) már a kisember is önként fog sorba állni akár még azért is hogy a chipet a bőre alá rakják, csak had maradjon bent a husos fazék egybesült europában...
nade majd az idő,és a történelem megmutatja mennyi jön ebből össze....
A rugós taggal mi bajod? (kérdeztem már, akkor nem válaszoltál) Nagyobb hasmagasságot ereményez, igaz tisztán kell tartani.
A szuperidióta lánckerék cseréje annyiban más mint a tiéden, hogy még egy imbuszt ki kell tekerni a hátsó lengőkar miatt, az kimozdul a helyéről és onnantól pont úgy megy mint nálad. Cserébe nem nyújtja a láncod és nem koptatja a lánckereked a változó hosszúságú lánc. Be lehet jól állítani egy állandó láncfeszességet. Hogy mennyivel tartósabbak így a lánc és a lánckrekek nem tudom, mert nem én raktam fel hanem az előző tulaj. Nálam 45 órát ment eddig, változást még nem láttam rajtuk.
Ami még más, az a két részes tank. A légszűrő helyén lévő fekete, és a váz alatt lévő világos. Ebben az utóbbiban van a benzin pumpa, ez utóbbi egy puffer tartály is ami állandó nafta ellátást biztosít bárhogy álljon is a motor.
A légszűrő hátránya, hogy a blokk melegíti is ha hígabb légszűrő olajat használsz az kicsöpög az alján össze kenve a blokkot. Annak, hogy előröl (kormány csapágynál kb) szívja a levegőt előnye, hogy a saját porod nem szívod be, a másét viszont talán jobban. Valamint nem árt rakni az elejére egy hálót hogy ne egyen meg az erdőben minden ágat . Viszont így bármeddig előre tudsz ülni a motoron mert a kormányig tart az ülés.
Ami egy ökörség, hogy a kipufogódobon nincs takarás, így ha dől a motor akkor a kipu telibe kapja. Ez például egy köves feljárón való vissza csúszásánál elég szívszorító tud lenni. Enyémet is kellett már foltozni.
úgy lám nem vészes...37 perc
lehet egy nap ottaniakkal, egy meg vit lyú...na mit szólol?
persze csak ha te is úgy akarod(ez a ha te is úgy akarod .. ez ismerős duma?
ez a tévé kettőn volt valami szives műsorban
lya tényleg.. itt az a verzió amit kitaláltam
de hogy ezt sem lehet megscsinálni úgy hogy csak a tank légszűrő cserélődik
nem kell hülye rugós tag hátra
nem kell idióta kuplung a főtengely végére. egy szuperidióta lánckerék a lengővillatengejben
baján ..
kérdés..
a lánckereket a kicsit.. amit azért .. én 2-3 havonta cserélek.. azt mennyi idő kicserélni..és egyáltalán hoy gvan megoldva ? ?
el sem tudom képezleni
déw...
ben tudom milyen ló az a bitorló..azt biztos nem én irtam hanem valami ló.. aki az én fészbukómon a bitorló :-)
tényleg tőled sirok mennyire van?
Nem érzek különbséget. Felfelébe érezni, aki eddig próbálta az mind mondta anélkül, hogy én bármit szóltam volna. Alacsony a motor súlypontja nagyon, ezért könnyen irányítható, már ahhoz képest hogy relatív nehéz (mondjuk egy 2t-hez képest mert felénk szinte csak az van).
hály kolbik...
hát nem is tudom...miért ne lehetne a tankot és a légszűrőt megcserélni
az hogy a változó súly fent van.. az miért jó?épp ez az a változó súly sőt minden súly minél lejjebb van az a lyó..nem?
annó a bergnél mikor a variába gondolkodtam.. egy 6 litert el lehetett volna helyezni csak az alsó szekcióba...
a bergnek pl a légszűrője az tök jó hogy magassan van...mondjuk a szürcsögő hang az meg tök szar...
tehát végül is ez a 25 éve állandó konstrukció.. ez nem olyan szar..
mert végül is az a szürcsögés meg hogy hallod a szelepeket!a gázadáskor egyenessen belehallasz a hengerbe az azért valljuk be.. eléggé ..gáz
akkor végül is.. lyó ez a 25 éve ugyan olyan konstrukció....és a 105,5kiló öninditó aksival együtt
bajan.. neked milyen géped van?
janó...
faxa a gép...mondjuk neken baszottul nem tetszik ez a falyta ktm...de ..amúgy szép mint állapot
Üdv szakik!
Van valakinek (vagy valakinek a valakijének) tapasztalata Husky SMR510 befecsis géppel kapcsolatban?
Futóműve mennyire faja?
Gondolok a Marzocchi elejére, hátul meg asszem Swatch gátló van
Vikk...tank helyere a legszurot sosem teszik,arra meg varhatsz 25 de akar 50 evet is...a tank azert van a motor folott,hogy valamilyen szinten ne befolyasolja a motor kiegyensulyozasat a fogyo uzemanyagnal.
az első bekezdésből hiányzik..
az hogy a mostani többi motor.. a 4t azok olyanok mint a 25 évvel ezelőttiek..
csak a kiegyensúlyozó tengely..meg az olajszuivattyú ami azokon nem volt...
a lényeg.. a gépek nagyon nagyon úgy néz ki.. túl tökéletessek.. egy akár milyen másik konstrukciókkal szemeben..
amit lehet majd változtatni.. a légszűrőház helyére a tank.. a tank hejére a légszűrőház..de nem úgy mint a berg fos része...
nem is úgy mint a lyamahóknál..
hanem a komplex légszűrő egység lesz a tank egy tank.... sem több sem kevesebb..
ez a benyapumpamiatt lehetséges majd..
de ez sem áttörés...
olyan átörés... az gyanúsan nem nagyon akar megszülődni..
25 éve
SPARCO kámzsa, tűzálló: Új, bontatlan: 12e, bontott, kb 5x használt (=5x mosott) 7e
ENDURO/CROSS kormány, 22 mm, merevítős: 4e
ENDURO/CROSS hátsó lábtartó: 1e
GasGas gyújtás oldali dekni, MAGNESIUM: 12e
Plusz, ami a képen látható, bár ebben a fórumban nem hinném, hogy bárkit érdekelnének!
Sziasztok!
lyól mondod gonzó..elméletileg...kiba okos dolog ez a forgótömeg..erő...aztán a gyakorlat az.. hogy ez a gép gyakorlatilag ugyan az mint az 1990 es 20kvárnák...
annyi hogy a befecsi az beugrott..az jó is nagyon..nagyonnagyon...
meg az hogy ez öninditóval aksival annyi mint a többi a berugókarral...
és eghsztrémben a öninditó.. aranyat ér
déw ..
nem úgy idegesit .. csak mikor ott áll előttem, a nagy kosarával.. a 2 pénztár meg teli velük..... akkor abban a pillanatban.. de amúgy leszarom.. nem pörgök rajta( ellentétben a motorozással kapcsolatos dolgokkal )
megvágtam az emiksz31 gumi...ha sár is lesz .. ha nem akkor is jó lesz...
ez a kecshuá..ez szerintem is karaj...nagyon karaly
volt ez a bicajos.. ez már öreg és átázik.. de még egyben van!
vettem a kinyaifost.. vagy 1000 1 órát nem birt a hegyben .. úgyhogy az nagyon drága..nagyonnagyondrága volt....
ez ha biri sokáig..(mert néztem erős a szövete... vékony viz6lan!) se cipzár sem semmi...a nyakánál van kis szellőzés meg vagy egy kis cipzáras rész talán..-de nagyon karaj...
eső meg a hideg ellen is pont jó lesz...a hidegebb hazafelé pengetős részeken napközbe meg elég a kis mez.. igy a hüvösebb őszi időkben
amúgy formára bejöhetett.. de ez a sx-f 450 ez nagyon nagyon tetszetős..
a berg ülése is vékony kemény.. az szar volt 2 polifómréteg uggrott rá mire ülhető lett a gép!
a tank is széles.. mint valami exc... a váza is buta volt.. a lábat a fél lábtartón kivülre tette mert ott is széles volt..
ez a forma sx-f 450 ez karaj.. könnyebb is vagy 8 kilóval!..vagy többel.. meg az hogy a nagy súly nem magassan van.. az megent karaj felállitásnál.. ezt még negatíwból is csak úgy felrntom...
de mikor a berg volt akkor nem zavart ..de most zértt rendessen feltűnnek ezek a dolgok!
Érdekes volt az a motor. Nekem formára Bejött, hogy különleges építési módja volt. Elvileg be is kellett volna vállnia a forgó tömeg súlypontba helyezésének. De csak nem vállt be, mert valamiért nem fejlesztették tovább. Meg neked sem jött be annyira, mint megtudtuk.
Olyanokon idegesíted magad, amin nem tudsz változtatni, ennek nem sok értelme.
Menj ki te is külföldre, vásárolj ott és igényeld vissza te is az ÁFÁ-t, aztán lehet csak EUn belül működik számodra, visszafelé nem, mint a szerbeknek, tudja fene ezeket a jogi dolgokat
Nem mondtam, hogy ezért van a vándorlás, csak azt hogy egy jó részüknek lenne munkája. Ha az 1/4-ük analfabéta, 1/4-ük nem akar dolgozni, 1/4-ük gyerek, akkor is a maradék 1/4 még mindig rengeteg ember (a többit úgy is kiutasítják) aki képezhető. A felsorolt munkák jó része azért nem igényel túl magas képzettséget ergo gyorsan tanulható/tanítható.
Nem mondom, hogy ez jó csak azt mondtam hogy jelenleg munkaerő hiány van mégpedig a szakmunkás fronton, illetve reálisan gondolkodó munkaerő hiány van.
(akik első körben gerjesztik segítik, és akár egy tollvonással le tudnák az egészet állitani)
nade a játszmába még jo sokan asszisztálnak a háttérből, lásd usa, akinek megint mások a világuralmi elképzelései, és nem kell bele egy politikailag, gazdaságilag erős europa...(ne feledjük a mostanra elképesztő nagy deflácios dollárt, és a rammsteinben állomásoztatott 55 ezer usa armit)
de sorolhatnám még az egyébb résztvevőket,mindenkinek megvan a saját "oka"hogy ezt segíti...
a minap már megszólalt Putyin is az ügyben ,amiben kerek perec kimondta hogy az a folyamat az eu széthullásához fog vezetni...
amugymeg meg szerintem Dew-nek van igaza amit a múltkor irt , hogy el van baszva ez az emberiségnek nevezett kisérlet, nade talán majd a következők tanulnak a hibákból...
nyilván tele vannak a szír ,meg iraki, afganisztáni ember tömegek szakképzett ápolokkal, meg szoftver fejlesztővel, cnc programozo esztergályossal....ugye most viccelsz csak velem..
mikor még a legszerényebb becslések szerint is legalább az 1/4-ük analfabéta irni olvasni nem tanult, vagy max pár osztályt járt...
és ugye tudod mit jelent hogy még egy lkw sofőr állásnál is oda van irva hogy : gute Deutschkenntnisse :)
ez a "kell az olcso munka erő" egy sima liberalista gumicsont amit látom jo sokan bevesznek...
a háttér okok sokkal inkább a feszültség keltés, az eu szétzuzása...
nem akarok túl sokat ötletelni, de ahhoz hogy megcsinálják a nagy "egyesült europát", ahhoz először le kell törni a nemzet államokat, nemzeti öntudatokat a sárba nyomni...(lásd svédek)
ehhez először kell a nagy széthúzás, jo sok ribillio, persze be kell engedniük azt a kritikus ember tömeget aki ezt megcsinálja helyettük...
mivel a kisember a migránst fogja gyűlölni, és rajta tölti ki a dűhét, és majdan forditva ...
azokról pedig akik a háttérben vezénylik az egészet fogalmunk sem lesz, max egy két kirakat politikus arcról akik persze naponta változtatják majd a véleményüket...
ezután (sok csunya dolog) már a kisember is önként fog sorba állni akár még azért is hogy a chipet a bőre alá rakják, csak had maradjon bent a husos fazék egybesült europában...
nade majd az idő,és a történelem megmutatja mennyi jön ebből össze....
http://www.penzcentrum.hu/karr...
Néz meg a legkeresettebb szakmák most Európában listát a cikkben. Magyarán erre kell ember.
A szuperidióta lánckerék cseréje annyiban más mint a tiéden, hogy még egy imbuszt ki kell tekerni a hátsó lengőkar miatt, az kimozdul a helyéről és onnantól pont úgy megy mint nálad. Cserébe nem nyújtja a láncod és nem koptatja a lánckereked a változó hosszúságú lánc. Be lehet jól állítani egy állandó láncfeszességet. Hogy mennyivel tartósabbak így a lánc és a lánckrekek nem tudom, mert nem én raktam fel hanem az előző tulaj. Nálam 45 órát ment eddig, változást még nem láttam rajtuk.
Ami még más, az a két részes tank. A légszűrő helyén lévő fekete, és a váz alatt lévő világos. Ebben az utóbbiban van a benzin pumpa, ez utóbbi egy puffer tartály is ami állandó nafta ellátást biztosít bárhogy álljon is a motor.
A légszűrő hátránya, hogy a blokk melegíti is ha hígabb légszűrő olajat használsz az kicsöpög az alján össze kenve a blokkot. Annak, hogy előröl (kormány csapágynál kb) szívja a levegőt előnye, hogy a saját porod nem szívod be, a másét viszont talán jobban. Valamint nem árt rakni az elejére egy hálót hogy ne egyen meg az erdőben minden ágat . Viszont így bármeddig előre tudsz ülni a motoron mert a kormányig tart az ülés.
Ami egy ökörség, hogy a kipufogódobon nincs takarás, így ha dől a motor akkor a kipu telibe kapja. Ez például egy köves feljárón való vissza csúszásánál elég szívszorító tud lenni. Enyémet is kellett már foltozni.
lehet egy nap ottaniakkal, egy meg vit lyú...na mit szólol?
persze csak ha te is úgy akarod(ez a ha te is úgy akarod .. ez ismerős duma?
ez a tévé kettőn volt valami szives műsorban
de hogy ezt sem lehet megscsinálni úgy hogy csak a tank légszűrő cserélődik
nem kell hülye rugós tag hátra
nem kell idióta kuplung a főtengely végére. egy szuperidióta lánckerék a lengővillatengejben
baján ..
kérdés..
a lánckereket a kicsit.. amit azért .. én 2-3 havonta cserélek.. azt mennyi idő kicserélni..és egyáltalán hoy gvan megoldva ? ?
el sem tudom képezleni
déw...
ben tudom milyen ló az a bitorló..azt biztos nem én irtam hanem valami ló.. aki az én fészbukómon a bitorló :-)
tényleg tőled sirok mennyire van?
http://www.vitalmx.com/forums/...
hát nem is tudom...miért ne lehetne a tankot és a légszűrőt megcserélni
az hogy a változó súly fent van.. az miért jó?épp ez az a változó súly sőt minden súly minél lejjebb van az a lyó..nem?
annó a bergnél mikor a variába gondolkodtam.. egy 6 litert el lehetett volna helyezni csak az alsó szekcióba...
a bergnek pl a légszűrője az tök jó hogy magassan van...mondjuk a szürcsögő hang az meg tök szar...
tehát végül is ez a 25 éve állandó konstrukció.. ez nem olyan szar..
mert végül is az a szürcsögés meg hogy hallod a szelepeket!a gázadáskor egyenessen belehallasz a hengerbe az azért valljuk be.. eléggé ..gáz
akkor végül is.. lyó ez a 25 éve ugyan olyan konstrukció....és a 105,5kiló öninditó aksival együtt
bajan.. neked milyen géped van?
janó...
faxa a gép...mondjuk neken baszottul nem tetszik ez a falyta ktm...de ..amúgy szép mint állapot
Van valakinek (vagy valakinek a valakijének) tapasztalata Husky SMR510 befecsis géppel kapcsolatban?
Futóműve mennyire faja?
Gondolok a Marzocchi elejére, hátul meg asszem Swatch gátló van
az hogy a mostani többi motor.. a 4t azok olyanok mint a 25 évvel ezelőttiek..
csak a kiegyensúlyozó tengely..meg az olajszuivattyú ami azokon nem volt...
a lényeg.. a gépek nagyon nagyon úgy néz ki.. túl tökéletessek.. egy akár milyen másik konstrukciókkal szemeben..
amit lehet majd változtatni.. a légszűrőház helyére a tank.. a tank hejére a légszűrőház..de nem úgy mint a berg fos része...
nem is úgy mint a lyamahóknál..
hanem a komplex légszűrő egység lesz a tank egy tank.... sem több sem kevesebb..
ez a benyapumpamiatt lehetséges majd..
de ez sem áttörés...
olyan átörés... az gyanúsan nem nagyon akar megszülődni..
25 éve
Ha valakit érdekelne:
SPARCO kámzsa, tűzálló: Új, bontatlan: 12e, bontott, kb 5x használt (=5x mosott) 7e
ENDURO/CROSS kormány, 22 mm, merevítős: 4e
ENDURO/CROSS hátsó lábtartó: 1e
GasGas gyújtás oldali dekni, MAGNESIUM: 12e
Plusz, ami a képen látható, bár ebben a fórumban nem hinném, hogy bárkit érdekelnének!
Sziasztok!
annyi hogy a befecsi az beugrott..az jó is nagyon..nagyonnagyon...
meg az hogy ez öninditóval aksival annyi mint a többi a berugókarral...
és eghsztrémben a öninditó.. aranyat ér
déw ..
nem úgy idegesit .. csak mikor ott áll előttem, a nagy kosarával.. a 2 pénztár meg teli velük..... akkor abban a pillanatban.. de amúgy leszarom.. nem pörgök rajta( ellentétben a motorozással kapcsolatos dolgokkal )
megvágtam az emiksz31 gumi...ha sár is lesz .. ha nem akkor is jó lesz...
ez a kecshuá..ez szerintem is karaj...nagyon karaly
volt ez a bicajos.. ez már öreg és átázik.. de még egyben van!
vettem a kinyaifost.. vagy 1000 1 órát nem birt a hegyben .. úgyhogy az nagyon drága..nagyonnagyondrága volt....
ez ha biri sokáig..(mert néztem erős a szövete... vékony viz6lan!) se cipzár sem semmi...a nyakánál van kis szellőzés meg vagy egy kis cipzáras rész talán..-de nagyon karaj...
eső meg a hideg ellen is pont jó lesz...a hidegebb hazafelé pengetős részeken napközbe meg elég a kis mez.. igy a hüvösebb őszi időkben
amúgy formára bejöhetett.. de ez a sx-f 450 ez nagyon nagyon tetszetős..
a berg ülése is vékony kemény.. az szar volt 2 polifómréteg uggrott rá mire ülhető lett a gép!
a tank is széles.. mint valami exc... a váza is buta volt.. a lábat a fél lábtartón kivülre tette mert ott is széles volt..
ez a forma sx-f 450 ez karaj.. könnyebb is vagy 8 kilóval!..vagy többel.. meg az hogy a nagy súly nem magassan van.. az megent karaj felállitásnál.. ezt még negatíwból is csak úgy felrntom...
de mikor a berg volt akkor nem zavart ..de most zértt rendessen feltűnnek ezek a dolgok!
Menj ki te is külföldre, vásárolj ott és igényeld vissza te is az ÁFÁ-t, aztán lehet csak EUn belül működik számodra, visszafelé nem, mint a szerbeknek, tudja fene ezeket a jogi dolgokat