Sok a hülye, aztán te mivel zavartad meg ugyan a nagy fűrészelésben
Érdemes ilyenkor kimenni kimondottan csak gyakorolni azt ami nem megy, leállni egy dombra, s próbálgatni a gázokat meg a többit, hogy tudsz felmenni és hogy nem.
Én se éreztem még rá, hogy meddig érdemes forgatni a kereket és meddig nem sárban.
Jobb ötlet híján ameddig tudom, s nem áll túlságosan kerékre, húzom magamra a motort ez alap a nyomóerő növeléshez, ezzel persze játszani kell dinamikusan.
Amit nem érzek az hogy mekkora legyen a gáz, így kopp gázon megyek sárban, de szerintem ez nem jó, ha sokat pörög a kerék.
Mellette igyekszem figyelni, ne törjön ki oldalra a hátulja.
Néha bejön néha nem
Sárban a tapadási játék az nagyon ritkán válik be, vagy van gáz és kaparva haladok vagy nincs és nem.
lya lya..20 éves.. de nix bernne befecskendezés...
ami a bergnél is szopó ágra vitt 3napon keresztül...
már majd sirtam hogy ezt nem hiszem el mire rályöttem mivel van a baly...
de aztán végül is ez a befecskendezés ez a benzinpampa hiba.. ez ....(igy utólag!) ez nem olyan hiba szok lenni hogy megál oszt onnan seki sebe senyő mert mikor jöt elő még szír ferivel hajtottunk....
és azutolsó órában egyre szarabb lett!majd megált majd megpihent majd.. megent ment...
aztán kroccpályána ez nem jött elő!
aztán jódlissal mentünk egy fél napot..majd előjött..
de aztán kiderült a lyódlis féle menetelnél.. (mikor nem hagyott kint románban megdögleni na ez hiba volt )
szóval akkor is a ebnyapumpu és a testre záródó gyujtásvezeték együtt szoptatott ki...
szóval végül is ...igazándiból a teljes lerobbanásból.. azért a benabefecsinál sem kell szarni.. mert ha elkezd szarakodni.. akkor egyből eszmélni kell és nem még befelé menni a hegyben.. hanem szép lassan elindulni hazafelé...akkor azt 100% kibirja megcsinálja...
illetve ami volt a bergnél .. ami miatt a benyapumpu nagyon hamar meghalt.. az a benzinforrás ból adódó túlzott benyapumpu igénybevétel!...
ugyhogy gyanússan ennek .. nem kell évente benyapumput cserélni mint a bergnél kellett!( illetve ktm eknél ezzel.. illetve ilyen hibával nem kellett eddig számolni- legalább is tudomásom nix óla hogy ez számottevő hiba lenne.. nem úgy mint a bergnél volt és mindenki tudta is!..)
rályöttem.. mi az ami a migráció után kibassza nálam a biztositékot...
az hogy kettenélnak előttem baszott nagy kocsival a a pénztárnál.majd egy 20asárt vársáol.. amiből visszaadnak neki...5ezret.. mert 15km arrébb lakik mint én...
mert neki visszaadják az áfát..
majd ettől az embertől a piacon 10% olcsobban kapom meg azt a milka csokit amit ugyan ott vettünk mind a ketten...
csak ő a 27% áfát ami visszakap arra rátesz 17%..
3km errébb a vasárnapi piacon...
hály kolbik..
na dekába voltam és találtam cucccosokat...
pl két1000őccá volt a kecshuá eső ..izé
vékony lófax helyre saját zsebébe becsomagol6ó! .öklömyire
viz6lan..vékony..esős!
ez igy őszre ...szép kari ajándék
fatolvaly és a tekszászi láncfűrészes mutáns keveréke ..az aztán állat
déw.. hát nem mentem ki.. inkább elnapoltuk.. péntekre v szombatra ezt a keddet
Azzal a fajtával találkoztam aki rossz szándékkal bír bármilyen őt megzavaró személlyel kapcsolatban
A legálisak nem szoktak fűrésszel hadonászni.
Nálam a talaj mászhatatlanná tette a hegyet (számomra). Akár milyen fokozatban, bármekkora gázállassal próbáltam mindig lelassult a motor. Nyilván ahol lendületből fel lehet menni ott felmentem, de ahol hosszabb a feljáró és kanyarog ott megálltam ideje korán. Az a fajta volt a talaj ami kb. két méter alatt teleragasztja a gumidat.
A tapadás az trükkös eső után, a hegy meredeksége is meg tudja változtatni, vagy az, mennyi és milyen növényzet van rajta.
A legális fatolvajokkal találkoztál vagy az illegálissal?
Így utólag belegondolva, igazából a nagy százalékában nem volt nehéz az út, csak észnél kellett volna lenni, s használni a technikát rendesen. Visszagondolva, egy csomószor még a gázt húztam a vizes fán, nem csoda, hogy lecsúszott a hátulja ott már csak hagyni kell, hogy lendületből átlépjen rajta, s lehetőleg ne legyen teher a hátulján.
A patakmederben már csak ültem, ott se kell így csodálkozni, hogy úgy nehéz volt egyensúlyozni,s ezért estem keltem.
Az is leesett miért estem orra párszor, a futóművem traxosítva van, ki van nyitva a rebound szelepem teljesen, hogy gyorsan vissza tudjon menni a talajra a kerék, de ennek meg az az átka, hogy amikor nem kéne, akkor is visszarúg.
Nem szoktam félni, nem jó, csak bevonzod a lehetőségét, szerintem.
Ha lerobban, nekem nem táv hazajönni gyalog, de vigyáz rám az RMX, mindig hazahoz, pedig ez már 20 éves lesz, a tiednél ezen félelemnek szerintem nincs nagy esélyű alapja.
A nagy bukás lehetősége nálam kicsi nem megyek tempót mostanában, itt nincs veszélyes terep, nálad ez lehet fennáll.
Ami tuti, Romániába én se mennék ki egyedül, azaz jól teszed, hogy nem mész ki.
jakó faxa a nyom.....mint mindég..imádom ezeket a zorrósz6ó talajú erdőket....ilyen volt a regiment nyomban is
itt zarándban ezeket nem nagyon kell keresni...
déw...
faxa lehetett...
mindég figyelem hogy te egyedül elmész meg jókat mész.. én meg már 2 éve nem voltam a zarándban egyedül....nem merek...
fax se tudja mitől félek jobban hogy bebukok vaami szitut és ott rohadok.. vagy valami műszaki hiba miatt...
de pl holnap ki kéne menni..mert sajna tegnap nem tudtam a többiekkel...de egyedül. .. félek
de még akár mi s lehet...
tegnap ugyanis( amiért nem tudtam menni. egyik ok.. a kiszakadt küllőket kicseréltem... felraktam egy mgvágott mx 31... rendessen faxa lesz..szárazban is sárban is, szárazban amúgy is jobb kmint emes 3...amúgy mg nálunk kb.. anniy eső esett.. max a port verte el.. ugyhogy a holnapi nap.. az még nagyon gumis :-9
Ugy jartam kb mint te. Az elso foldes feljaro megmutatta hogy ujra kell gondolni a napi tervet ( a kovesek jok voltak). Aztan nekem is jottek a keresztbe fak meg egy eddig ismeretlen patakmeder (kivagtak elole a dzsungelt azert lattam meg), de epp ugy cumi volt mint nalad. Aztan meg fatolvajok es jobbnak lattam lelepni.
Azt hittem hogy ha mar egy napja nem esik akkor valamennyi tapadas lesz, de nem jott be.
Ma kimotoroztam a teli tankot többet estem egy nap alatt, mint az elmúlt 3 hónapban összesen
Tudtam, hogy sár lesz, megvágtam a gumit, de az első feljáróban le is kapartam az élét.
Szépen elterveztem, hogy majd ma végigmegyek a szárazban kikeresett extrém nyomon a gyakorlat megmutattam számomra ez lehetetlen küldetés
Az első feljáró aljáig minden szépen is ment, 2ba megakadás nélkül mentem felfelé a köveken, aztán egy keresztbe ág és vége. Onnantól kezdve csak reszelés volt, tapadás semmi, 2 teligáz meg kerékre véve úgy hajlandó volt elindulni, de egyébként csak kaparás, mivel sziklák is voltak a talajban mire felértem a csúcs elé, éle már nem volt a guminak.
A csúcsra 3. nekifutásra sikerült felmenni, s nem eldobni a motort, ott valamiért egész jót fogott a gumi, lehet azért mert túl meredek és lefolyik róla az eső, nem tudja átáztatni
Felértem, leálltam, s átgondoltam a napi terveimet ez volt a legkönnyebb része a nyomnak, kb 3 perces feljáró, most ott reszeltem kb 30 at Ezek után aztán úgy döntöttem, kihagyom a többit, elmentem bóklászni.
A nagy bóklászásban lesz ami lesz leereszkedtem egy oldalon, ahol vissza persze nem bírtam menni a sárban, az alja meg egy katlanba vezetett, ahol se jobbra se balra, átküzdöttem magam egy rakat bozóton, utána kiértem valami út félére, ahol 10m ként keresztbe dőlt fák, 5-6 nagyobbacska, az alja szintén megszórva otthagyott kivágott fával. Míg ott átjutottam, azon a sok vizes fán, felért egy teljes napnak
Tovább vezetett a katlan egy patakmederben, tiszta szikla, keresztbe fák, na mondom ott én már nem szívatom magam, megpróbáltam kitörni jobb oldalon, ahol már erdő volt, egy darabig fel is jutottam, majd elkezdtem oldalazni a jó irányba, ez is kicsinált teljesen, 2-3 m ként keresztbe fa, természetesen az összesen elment a hátulja, rosszabb esetben az eleje.
1 óra kínlódás után inkább bementem vissza a mederbe a sziklákon jobban haladtam mint az oldalba a sok keresztbe fán át.
Mentem már jó 1km t biztos, amikor beledőlve a mederbe jó pár nagy fa, áthatolhatatlan akadályt képezve
Jobbra ki esélytelen, balra kerestem a lehetőségeket, egy adódott, azt sikerült abszolválni elsőre, kisebb nagyobb megtörésekkel.
A lényeg, hogy a kritikus pontig feljutottam.
Onnan tovább haladva távolból hallottam, hogy valaki küzd valahol az oldalban.
Elmentem megnézni a srácokat, ismerősök voltak.
Együtt mentünk egy darabig, bennem már nem sok szusz volt, nem is kezdem el harcolni ott ahol láttam, ők se mentek fel. Gurultunk még kicsit a szétváló pontig, onnan hazabukdácsoltam, le kellett menni egy gerincen, az finom volt a végére
Persze nem tudom mikor lesz képes legalább 2 órát repkedni, követni egy enduro motort az erdőben, ahol a terep tele van akadályokkal, stb.
Nyílt terepre és 20 percre már most is adott a lehetőség, krosszosoknak jó, vagy endurokrosszra, csak 1 db legyen, mert lehet összeütköznének a nagy követésben
Most mar ertem mi ez a tenisz konyok.Nekem nem azzal van a gond,hanem a csuklom folott3 ujjal a konyokem fele az inak be vannak gyulladva az faj...kenegetem,maszirozgatja a mutter,aztan telen hejre jon,mert jovo het vegen ha havaz is motorozni akarok..nem birom cernaval.2 hetet nem mentem se kondi se edzes,szomoru,hogy az ugymoind gyogyszerek es faszcsiallapitok hogy szet verik az ember szervezetet...akar csak az alkohol.
Szél ellen is jó.
Időnként meg kell szellőztetni, mert semmit nem enged át.